Ekonomika
případný prodej jakékoliv značky z portfolia FCA se nás nijak ekonomicky nedotkne.....
mě by spíš zajímalo kolik již VW zaplatilo a kolik hlavně ještě zaplatí za Dieselgate...protože to se dost silně dotýká České ekonomiky....případně taktéž
nějaký ekonomický rozbor....a možné dopady...
ale takové články by se moc chlebodárcům nelíbily ....
mě by spíš zajímalo kolik již VW zaplatilo a kolik hlavně ještě zaplatí za Dieselgate...protože to se dost silně dotýká České ekonomiky....případně taktéž
nějaký ekonomický rozbor....a možné dopady...
ale takové články by se moc chlebodárcům nelíbily ....
Jenže tady je web o autech a ne o vývoji ekonomiky. Stejně motory TDI s močovinou jsou už celkem OK třeba narozdíl od 1,6 DCI.
Tobě ještě nezrušili účet, ty dobytku? Tady si už evidentně může každý psát, co chce.Jestli si nezasloužíš ban ty, tak už nikdo. :no:
Osvalde, založ si svůj web, kde si budeš psát výplody postižené mysli a zkus nás ostatní ušetřit. 😉
to můžu, ale aby zvládnul takové množství připojení... Aby se na každého dostalo.....
bohužel moje oblíbená stránka www.prujmy.cz
je již obsazená a na články o Škodě mne jiný název
nenapadá....
bohužel moje oblíbená stránka www.prujmy.cz
je již obsazená a na články o Škodě mne jiný název
nenapadá....
toho jsem se nechtěl dožít, alfu ani masařku nikdy !!!! když si účetní prosadil koupit Chrysler, navíc když už fiat negenerovala zisky, říkal jsem, že to je velké sousto. z celého FCA jede hlavně jeep, Ferrari, Fiat preslapuje, Lancia je nad hrobem, alfa se snaží vydrapat z hrobu, snad se jí to povede. pokud to nepůjde jinak, tak hodnotu má magneti marelli, i když Angeliove mají i jiné aktivity. mohou prodat od akcií výrobců traktorů, vlaků až po zemědělské stroje. Ale hlavně ne Číňanům. Je to strategický omyl Evropy.
po tolika letech účtování účetním nemá žádná co pořádně nabídnout. Mimo Giulii vše akorát zastaralo.
😄 řeč je o Alfa Romeo samozřejmě 😉
bych to prodal celé. A výběr kupce bych udělal z diskutéru na auto.cz. Co tady čtu je to samý zneuznaný kapitán autoprůmyslu. Každý druhý tady přesně ví co by která značka dělat měla a co je úplná kravina. 😉
Od toho se tomu říká diskuze. Kdyby se každý mohl vyjádřit jen k tomu, v čem se perfektně vyzná, nebylo by téměř s kým a o čem diskutovat. Neber to tak vážně.
jsme tomu říkali záchvatové řízení😒br />
úterý, postavíme nové SUV
středa, vstoupíme do F1
čtvrtek, prodáme jí
středa, vstoupíme do F1
čtvrtek, prodáme jí
neboj , to jen lokajové z auto.cz dostali potrubní poštou z MB co mají otisknout....
to jestli se to zakládá na pravdě či ne , to se neřeší...
to jestli se to zakládá na pravdě či ne , to se neřeší...
No, že by potrubní pošta z MB vedla do Forbesu, tak to bych se docela divil.
[odkaz]
[odkaz]
realita je aktuálně taková, že alfa dostala 5 mld € na rozvoj a přijímá 1800 nových zaměstnanců..
komu By se to zdálo málo,tak je to 10% ročního rozpočtu ČR.
takže já čerpám z oficiálních zdrojů FCA a dostávám mínusy... slušně vám všem hoši ze Škodovky vymyli mozek ....
komu By se to zdálo málo,tak je to 10% ročního rozpočtu ČR.
takže já čerpám z oficiálních zdrojů FCA a dostávám mínusy... slušně vám všem hoši ze Škodovky vymyli mozek ....
A cetls to cely nebo ti taky stacily prvni dva radky, jako chlapcum z ACZ?
😉
V tom clanku se pise o narustu ceny akcii o 65%... a resi se vliv ruznych faktoru.
To neni uplne typicke pro krachujici automobilku, a aasi to uplne neznervoznuje veritele... zvlast, kdyz propirany dluh predstavuje asi tak trojnasobek rocniho zisku pred zdanenim.
Takze patri mezi nejmensi.
😉
😉
V tom clanku se pise o narustu ceny akcii o 65%... a resi se vliv ruznych faktoru.
To neni uplne typicke pro krachujici automobilku, a aasi to uplne neznervoznuje veritele... zvlast, kdyz propirany dluh predstavuje asi tak trojnasobek rocniho zisku pred zdanenim.
Takze patri mezi nejmensi.
😉
Nevím s čím polemizuješ, nikde nepíši nic o krachující automobilce ani o jejích dluzích. Reagoval jsem na nesmysly Jokyho na téma "redakce auto.cz dostala text od Škodovky", když je evidentní, že celé to čerpá z Forbesu.
hlavně severoamerická divize Chrysler Group, která měle z posledního a drží jí nad vodou pouze pikapy RAM , když poslední měsíce spadly dolů i SUV od Jeepu. Značka Chrysler s výrobou 2 modelů je totálně na dně a připomíná je stín z dob největší slávy 90. let kdy měla ve výrobního programu 6 modelů (Neon, Stratus, 300M, Concorde, LHS, Town and Country). Dodge drží Charger a sem tam Durango, ostatní už taky moc netáhne.... Dart a Viper ukočeno...
Jen bych tě doplnil Concorde, LHS neboli auta řady LH přezdívané Last Hope. Proč asi? Nebýt úspěchu těhle cab forward modelů byl by Chrysler už po smrti dávno. Oni totiž předchůdci Doogee Spirit, Chrysler Saratoga a další se strašlivými čtyřválcovými motory a šestiválci od Mitsubishi žádný úspěch nebyly. Takže taková klasika některé značky umírají na pokračování.
Stratus byl Auto roku 1995, jen v Evropě se jich prodalo 25 000 ks v letech 95-99 >😁 Takže asi tak, po LH přišly 00 léeta, fůze s Daimlerem a modelá nabídka tvoření modely Neon, Sebring, 300C, PtCruiser, Pacifica, Crossfire a Town and Country což bylo dokonce 7 modelů. Prodeje byly úplně někde jinde než pod Fiatem....
Jenže Fiat dělat osobáky pro us trh prostě neumí, všechno bylo propdák, Dart, 200....a dech už dochází i obludnému SUV Cherokee.....zbývá akorát Renegade a Pacificy, jak bylo řečeno výše se neprodá ani tolik kolik loni starého TaC 😄
Jenže Fiat dělat osobáky pro us trh prostě neumí, všechno bylo propdák, Dart, 200....a dech už dochází i obludnému SUV Cherokee.....zbývá akorát Renegade a Pacificy, jak bylo řečeno výše se neprodá ani tolik kolik loni starého TaC 😄
Já jsem vůbec nepobral zaříznutí modelu 200, jedno z mála zajímavých aut, které v posledních letech představili. Až takovým propadákem snad být nemohl. Sice nepatřím mezi největší kritiky pana účetního, ale někdy jsou jeho kroky mimo mé chápání. Včetně kritizování modelů, jejichž výroba zrovna skončila nebo dokonce ještě běží.
Fiat a AR stoupá v prodejích v Evropě každý měsíc, na nejdražší Giulii a na některé modely Fiat se čeká přes půl roku, dealeři dostávají pobídky..... VW má dluh cca 100 mld.€ a ticho....
To je takovy mistni kolorit... proste cas od casu je potreba to tady napsat, diskuze kratce zasumi, vzajemne se mistni ujisti, ze vsechno mimo koncern VW jsou vlastne hrozny sunty - a je zas klid.
Par lidi se zastane Japoncu, jeste min lidi Italu, jeden Renaulta - a jinak se nezmeni vubec nic.
😉
Par lidi se zastane Japoncu, jeste min lidi Italu, jeden Renaulta - a jinak se nezmeni vubec nic.
😉
Přesně tak, italské značky tady většinou čelí jen nepřátelské propagandě.. 8-s
Prvních 5 odstavců je vlastně o tom, že FCA nemá co nabídnout a vlastně jen ten předposlední odatavec řekne to, co je v předpisovém bulvárním nadpisu článku, přičemž se toto téma zakládá na "doporučeních" jakýchsi ekonomických e😜ertů, kteří taky kolikrát plácají totální kraviny jen aby měli nějaký výsledek práce... vlastně to stejné pozoruji i na auto.cz, napsat článek o ničem, rozpitvat ho, nesdělit žádné podstatné informace, ale hlavně se jen domnívat! Díky za ztracených 5 minut (vč. psaní komentu) mého života, nikdy jsem nepromarnil svůj čas hůře.
ale počká si, až to bude prodávat správce konkursní podstaty. 😄
To těžko... když jen jeho pokuty za podvody činí asi 4,5 násobek celkového dluhu FCA... a to ten dluh u FCA je použit pro vývoj a rozvoj koncernu - pokuta VW je trest za minulé prasečiny.
😉
[odkaz]
😉
[odkaz]
ty jsi můj člověk, ale pozor , za pravdu se tady věší!
Já už jsem "pověšenej" tolkrát, že to neřeším.
😉
Vyprovokovali mě akorát k tomu, přečíst si víc o hospodářských výsledcích obou koncernů...
FCA čistý zisk pro 3 čtvrtletích 2016 1,5 miliardy USD - VW 8 miliard. OK
Čistá likvidita FCA 23 miliard USD - versus 31 miliard VW.
Dluh FCA 6.5 miliardy... jen pokuty VW 30 miliard.
Takže který z koncernů má zdravější ekonomiku? Že jeden je největší na světě a druhý až tuším osmý v řadě je fakt... aniž by to ale něco říkalo o zdraví toho koncernu - a už vůbec ne o kvalitě a použitelnosti jejich aut.
A "kvalitou" myslím splnění potřeb majitelů - "nice to own".
😉
Ta čísla jsem envytahal z paty https😐/www.fcagroup.com/en-US/media_cen… />
Na rozdíl od chlapců z ACZ jsem si to přečetl celé, takže jsem se taky dočetl, že ta ztráta v minulém roce byla způsobena vyvedením Ferrari z koncernu... takže ta čísla jsou už bez Ferrari.
😉
😉
Vyprovokovali mě akorát k tomu, přečíst si víc o hospodářských výsledcích obou koncernů...
FCA čistý zisk pro 3 čtvrtletích 2016 1,5 miliardy USD - VW 8 miliard. OK
Čistá likvidita FCA 23 miliard USD - versus 31 miliard VW.
Dluh FCA 6.5 miliardy... jen pokuty VW 30 miliard.
Takže který z koncernů má zdravější ekonomiku? Že jeden je největší na světě a druhý až tuším osmý v řadě je fakt... aniž by to ale něco říkalo o zdraví toho koncernu - a už vůbec ne o kvalitě a použitelnosti jejich aut.
A "kvalitou" myslím splnění potřeb majitelů - "nice to own".
😉
Ta čísla jsem envytahal z paty https😐/www.fcagroup.com/en-US/media_cen… />
Na rozdíl od chlapců z ACZ jsem si to přečetl celé, takže jsem se taky dočetl, že ta ztráta v minulém roce byla způsobena vyvedením Ferrari z koncernu... takže ta čísla jsou už bez Ferrari.
😉
Pane Bureši, můžete laskavě uvést zdroj ze kterého jste čerpal??? Aha nemůžete 😄, tak přeji mnoho podobně laděných článků.
Tak přesně z tohoto důvodu si myslím, že by lidi měli číst různé poučné články třeba na těchto stránkách zde - https😐/www.financnipomocnik.cz/…tit-sve-zaznamy/ , kde se dá dozvědět veliká spousta informací o tom, jak nespadnout do dluhových pastí a jak z nich i případně pak ven 😊 Takže tak no... Chce to myslet.
Kdyby se snažili, nemusela ani jedna strana insolvenční rejstřík https😐/napovime.cz/…ncnim-rejstriku/ řešit. To mi říkejte, že se tak velké a gigantické firmy neumí vyhrabat z dluhů. Já vím, že všechny ty firma jedou - obecně jako naše společnost - na dluh, no to neznamená, že to přece jenom budeme celosvětově tolerovat. Jaký je váš názor?
Přijde mi že koncern si ukousl až moc velké sousto s tolika značkami. A vsadit na SUV (v případě Fiatu ještě 500) není moc rozumné. Já jen čekám na dobu kdy už bude mít zákazní dost všech těch SUV a pseudo terénních crossoverů.
Spíše bych se zbavil Chrysleru. Za to by šikmáci mohli zaplatit dost, protože by se jim tím otevřel USA trh. A případná ztráta z konkurence by nebyla tak velká.
Rozhodně nemá smysl prodávat Alfu, když se teď zvedá ze dna a je tam potenciál k růstu.
Dale zbyva Chrysler Pacifica, ktery je o neco uspesnejsi, ale na to ze je to zbrusu novy model to take neni zadna velka hitparada a prodeje jsou pod prodeji predchudce Town & Country. A tim cela dnesni produkce Chrysleru konci.
Alfa Romeo je asi jedina cast koncernu (krome RAM a Jeep) za kterou by sla dostat alespon nejaka castka, tedy za predpokladu ze je na trhu nekdo, kdo chce posilit v segmentu sportovnich limuzin. Coz je v dnesni dobe SUV docela otazka.
Potencial k rustu Alfy Romeo je rovnez nejisty, cisla za 2016 jsou stale spise komicka a kolik dokaze v dnesni dobe dosahnout v dalsich letech je velkou neznamou.
U nás na "vsi" jsem byl jeden z prvních zapálenějších Volvistů, byť se starým pekáčem. Slovo dalo slovo s tím a tím, najednou se tu začaly objevovat další ojetiny, tomu se začalo dařit lépe a tak si pořídil nové ...