Novinky
Zpět na článek
Tatra 603 A: Jediný prototyp je na prodej! Proč se nedostala nikdy do výroby?
17 komentářů
gil54
Muzea si své exponáty, mimo jiné, i kupují. Mají možnost nakoupit, pokud mají zájem.
holden_holden
kdyz se u nas delaly auta a ne jako v dnesni dobe kdy je tu montovna boleslavskyho hnoje pro dobytek
pumpkin
Možno to nie je taký prevratný dizajn, na aký sme pri sériových Tatrách zvyknutí, ale aj tak je to nádherné auto. Bol som inak v tom, že to patrí kopřivnickému múzeu, škoda že nie.
V súvislosti so znovuzrodením 603 A by som ešte rád pripomenul tento projekt. :-)
[odkaz]
V súvislosti so znovuzrodením 603 A by som ešte rád pripomenul tento projekt. :-)
[odkaz]
webpaja
Souhlasím s Aresem, měl by jsi navštívit psychiatra...tohle už není dobré cosworthe. Doporučoval bych velmi brzo, ať někomu neublížíš.
webpaja
Je mi tě líto, svou nemoc si zřejmě ani neuvědomuješ. Stejně tak je mi líto tvých blízkých, ta progrese je opravdu neskutečně rychlá... ;-\
holden_holden
tak pokud je to litost a opovrzeni koncernovym xindlem tak je to v poradku.
v te ubohe montovne sem byl. videl jsem pouze bordel a chaos.
v te ubohe montovne sem byl. videl jsem pouze bordel a chaos.
XTad
No delaly... Konkretne tohodle se vyrobil jeden kus, takze bych neprehanel.
dochtor
Podla toho co pise p. Galia, vznikol sedan aj sanitka v Bratislave. V clanku, aj na nete, je to uvadzane inak. Ako to teda je?
miro68
tu su povodne fotografie sanitky z Bratislavy. S Jankom Oravcom som mal to velke stastie pracovat.
[odkaz]
a nieco k dalsiemu prototypu Tatra 603X
[odkaz]
[odkaz]
a nieco k dalsiemu prototypu Tatra 603X
[odkaz]
dochtor
Milan Galia, 24 rokov hlavný konštruktér Tatry, v knihe "Život s erbem Tatry", píše na strane 64:
"Proto byla zvolena cesta zachování základního skeletu. Provedli jsme pouze úpravy přední a zadní části vozidla. Takto vznikl vůz Tatra 603 A - sedan a sanitka. Autorem tohoto řešení byla naše bratislavská kancelář. V bratislavském vývojovém pracovišti zkoušeli i tadikálnější řešení s novými agregáty a s úplně novou karoserií T 603 X."
"Proto byla zvolena cesta zachování základního skeletu. Provedli jsme pouze úpravy přední a zadní části vozidla. Takto vznikl vůz Tatra 603 A - sedan a sanitka. Autorem tohoto řešení byla naše bratislavská kancelář. V bratislavském vývojovém pracovišti zkoušeli i tadikálnější řešení s novými agregáty a s úplně novou karoserií T 603 X."
Ficus
uvedené problémy provázely tatru od nepaměti. Já jsem rád, že jsem se i těch nákladních hrků zbavil. Žere to i trávu kolem cest, těžký, bez výkonu, imr nějakej problém... No bylo to porád stejný, jako když se jim zcvoknul na cestě po světě mechanik u T805...
Jako na socík po válce asi standard, světově však hluboko v kalu. Dnes je to o trochu dál, s cizím motorem a kabinou, stovkama jinejch cizích dílů... čas ukáže.
Jako na socík po válce asi standard, světově však hluboko v kalu. Dnes je to o trochu dál, s cizím motorem a kabinou, stovkama jinejch cizích dílů... čas ukáže.
"Montovna" škodovka rozhodně není, až bude den otevřených dveří, navštiv Česanu a doplň si znalosti, "odborníku"!