Holdene, vzbuzuješ tu jen lítost a opovržení...
"Montovna" škodovka rozhodně není, až bude den otevřených dveří, navštiv Česanu a doplň si znalosti, "odborníku"!
Možno to nie je taký prevratný dizajn, na aký sme pri sériových Tatrách zvyknutí, ale aj tak je to nádherné auto. Bol som inak v tom, že to patrí kopřivnickému múzeu, škoda že nie.
V súvislosti so znovuzrodením 603 A by som ešte rád pripomenul tento projekt. :-)
[odkaz]
Milan Galia, 24 rokov hlavný konštruktér Tatry, v knihe "Život s erbem Tatry", píše na strane 64:
"Proto byla zvolena cesta zachování základního skeletu. Provedli jsme pouze úpravy přední a zadní části vozidla. Takto vznikl vůz Tatra 603 A - sedan a sanitka. Autorem tohoto řešení byla naše bratislavská kancelář. V bratislavském vývojovém pracovišti zkoušeli i tadikálnější řešení s novými agregáty a s úplně novou karoserií T 603 X."
uvedené problémy provázely tatru od nepaměti. Já jsem rád, že jsem se i těch nákladních hrků zbavil. Žere to i trávu kolem cest, těžký, bez výkonu, imr nějakej problém... No bylo to porád stejný, jako když se jim zcvoknul na cestě po světě mechanik u T805...
Jako na socík po válce asi standard, světově však hluboko v kalu. Dnes je to o trochu dál, s cizím motorem a kabinou, stovkama jinejch cizích dílů... čas ukáže.