Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tesla potvrdila návrat modelu Roadster

Elon Musk oficiálně potvrdil, že se do nabídky Tesly vrátí sportovně laděný model Roadster!
Zpět na článek
30. 12. 2016 13:45
30. 12. 2016 20:44
30. 12. 2016 13:45
Chyba
Místo Modelu 3 je ve článku uveden Model S.

Jinak doufám, že Tesla kromě nového roadsteru udělá i kupé. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2016 20:44
Re: Chyba
Nejen kupé... nabídne určitě i MPV!

A dost možná i silniční tahač návěsů...
30. 12. 2016 14:21
Škudlílci od Tesly
Doufám, že Tesla nebude tak škudlit na baterkách a nabídne alespoň 2x delší dojezd. Mnozí by si rádi připlatili za lepší baterky.
Rozbalit vlákno
5
30. 12. 2016 14:44
Re: Škudlílci od Tesly
Tak,co vím, tak druhá verze Roadsteru nabízela dojezd 640 km.
30. 12. 2016 18:06
Re: Škudlílci od Tesly
S 53 kWh baterii dost tezko.
30. 12. 2016 18:45
Re: Škudlílci od Tesly
So 74 kWh áno: [odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
30. 12. 2016 21:00
Re: Škudlílci od Tesly
Je třeba to ale číst celý: za "specifických rychlostí a jízdních podmínek" dokáže údajně nový Roadster verze 3.0 urazit vzdálenost přes 400 mil, v přepočtu přes 643 km.

Když pojedu rychlostí do 70km/hod, při teplotě cca 23 stupňů a budu mít vítr v zádech, tak se svým Fiatem Punto ujedu 2000km.
Má 50 litrů nádrž a na spotřebu 2,5 litru se, při specifických rychlostech a jízdních podmínkách, dostat dokážu.

Jak to ale chtějí udělat, aby s kapacitou 74kWh ujeli 643 km, to mi jasné není. Aby to moc nežralo, musí jet pomalu... řekněme do těch 70, to bude asi stejný. Čistě teoreticky by tak mohli ty kilometry "stihnout" už za 10 hodin - za předpokladu, že se řidič nebude potřebovat ani vyčůrat, že pojede po úplně prázdné silnici... nebude svítit světlama, tém méně topit topením nebo dokonce chladit klimatizací - prostě nesmí mít vůbec puštěnej ventilátor! Ani autoradio... no, a pak mu teda bude vycházet 7 kW na hodinu... jen tak pro srovnání - Babetta mívala 1,75 kW...
1. 1. 2017 12:38
Re: Škudlílci od Tesly
velke najezdy EV se davaji kuprikladu v mestskem cyklu, tedy ze se s autem jezdi po mestskych okruzich, rekord za bezne jizdy ma takto hned nekolik EV, a absolutni rekordy najezdu se pak davaji hypermilingem, tam kuprikladu Tesla S P85D pokorila prozatim vzdalenost 728 kilometru (452 mil) a s finalni spotrebou na tuto vzdalenost 77.5kWh, Ioniq svuj dodsavadni rekord drzi naopak v mestskem cyklu kde ujel 351 kilometru na nabiti, takze rekordy se davaji bud tam kde by fosilni auto totalne pohorelo, nebo naopak v prostredi kde by mohlo spotrebou excelovat