Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Odbyt automobilek Hyundai a Kia poprvé od roku 1998 klesl

45 komentářů

Arese
Pochybuji, že by nějakému automobilovému fandovi tato zpráva zkazila den, spíše naopak...
P.S. Úspory papírů v kopírkách a jejich tonerů či omezení služebních cest zaměstnanců snížení zisku Hyundaie asi moc nevyřeší! >😁
King of rain
Zřejmě nevíš, jaký kolos H/K je...když pišeš takhle hloupě. :no:
Arese
No tak fajn, v tom případě bych korejskému "kolosu" doporučil ještě snížit příděly toaletního papíru! >😒]
Avatar - removed
removed
Tobe ti Korejci lezi v zaludku, clovece, ze bys je nenechal se ani v klidu vys...t 😄
Apropo... Toaletak datovym ulozistem ci korporatnim videochatem nenahradis...
Avatar - removed
removed
No... Popsana usporna opatreni byvaji u takovych kolosu silne efektivni. Zase bych to nepodcenoval...
Navic ta cisla target vs result zase nejsou nejak likvidacni....
Arese
Taky si myslím, že je to určitě nepoloží, ovšem tak dlouhé období klesajících ročních zisků si korejským managerům jistě nelíbí... ;-\
Avatar - removed
removed
Poprve od roku 1998... To je docela uspech, rekl bych
King of rain
Dlouhé období.....no ale furt jsou v zisku, co na tom nechápeš a kritizuješ? I když koukam ty se spíše raduješ, že ty máš akcie Alfy? >😁
Arese
Kritizuješ? A kde jsem ve svém článku něco "kritizoval"? 😄
Avatar - vabis
vabis
Lidé už přišli na to, že jsou to podvodníci. Jůndaj nebrat !
Riceeater
7,88 mio podvedených lidí... každopádně evropského leadera v podvodech ještě nedotáhli >😒]
comper
Este ze tym tvojim milovanym makaronom ktori boli za poslednych 5 rokov schopny vytvorit az dve nove auta sa tak krasne dari >😁
King of rain
Nech ho, tuhle někde plácal že výhledově bude kupovat Atecu, pak dodal že za 5 let....takže v bazaru. >😁 Ale ve finacích H/K má jasno. >😁 (Ateca je hezké auto)
Arese
No, jseš jaksi úplně vedle. Za 5 let se současná Ateca ještě určitě bude vyrábět, a pokud by to bylo ještě později, tak po ní jistě přijde druhá generace, takže buď v klidu. Já si loni koupil zcela nového Leona, takže vůbec nechápu tvé debilní "bazarové" narážky. Asi máš nějaký mindrák či co... Jinak je jasné, že toho Leona nebudu mít věčně a žádný člověk taky nemládne, takže proto asi naše další budoucí auto jednou bude SUV s pohodlnějším nástupem. A jelikož naše rodina má už třetí Seat a vždy jsme byli velmi spokojeni, Ateca je pro nás dost pravděpodobná volba. Fakt nevím, co tě na tom tak pobavilo... A ano, korejské značky nejsou zrovna moje krevní skupina, nepopírám. Jsou to asiatští vetřelci na evropské trhy, byť ty své výtvory většinou vyvíjejí a vyrábějí v Evropě... 😲
comper
Aha, tak to je este lepsie, Seat ktory bol za poslednych 5 rokov schopny vytvorit dva opajcnute folsvagny a jednu skodovku sa ozaj ma co smiat H/K koncernu >😁
Arese
A já jsem snad generální ředitel Seatu, či co? >😁
comper
To asi nie si, ale smejes sa ze po 18 rokoch im nestupla rocna vyroba (co by za to ine znacky dali) a nazyvas ich parazitmi, pritom v cz/sk vyrobia takmer tolko aut co "domaca" skodovka, ktora za utrzene peniaze akurat tak postavi dalsiu fabriku v Cine, to su nazory pubertaka co si nedovidi na nos. Nie som ziadny zastanca korejcov, ale su pre nase krajiny rovnako prospesny ako vw koncern.
Arese
Kde jsem je nazval "parazitmi"? >😁 Jasně, dostali od naší vlády velké daňové úlevy, ale to VW taky, proto bych je tak nikdy netituloval! :-!
Avatar - Bubáq
Bubáq
Musím vstoupit do diskuze, a to díky Vám, comper. Hyundai ani KIA nemohou být stejně prospěšné našim zemím, jako škodovka... Jednak ani zdaleka nezaměstnávají ve svých závodech tolik personálu, jako škodovka, dále nenakupují u tuzemských dodavatelů, tolik jako škodovka, a jednak nemají ani v jedné z našich zemí R&D. To je prostě fakt a právě z těchto dvou pohledů je škodovka mnohem významnějším podnikem pro zaměstnanost v obou zemích, než dvojice H/K. A pokud připočtu ten fakt, že průměrná mzda v závodech H/K je výrazně nižší, než v závodech škodovky, pak je zřejmé, že rozdíl ve vlivu na ekonomiky obou zemí se dále zvětšuje v neprospěch H/K.
A když už, comper, sčítáte H a K dohromady, pak nezapomeňte připočíst k produkci škodováckých závodů v ČR také produkci v Bratislavě. Můžete si vybrat: buď jen Citigo, nebo- a to bude přesnější- celou produkci bratislavského Volkswagenu.
Arese
:yes: :yes: :yes: 😉
King of rain
Hele Arese se navezl nahoře do H/K a ač už je starej kozák, tak se chová jak xxteens.Když někdo fandí autům a automobilové technice, tak do nich nemůže tímto způsobem kopat.Ještě ke všemu dělá z úspěchu neuspěch, takže je pak vlastně za troubu.Jako chápu že nemusí mít tyto auta v lásce, to mu nikdo nenutí, ale xenofobní přístup k autům, to už je fakt materiál.Ale možná jak už je starej, tak se sem chodí diskuzně omládnout. >😁

To že Škodovka má velký přinos pro naši zem je jasné. A H/K se spojuje proto, protože ta automobilka prodává po celém světě, to jen aby pan ARESE pochopil že i na tom barevném tisku a služebních cestách lze ušetřit majlant.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Souhlasím....
Jen mi prosím dovolte jednu poznámku, co mám na srdci: v loňském roce jsem věnoval 4 dny svého volna tomu, abych brázdil republiku křížem krážem v tehdy novém Tucsonu. Byl jsem zvědavý, zda tady opravdu máme nového krále třídy SUV. Rozhodně nezastírám, že jeho design se mi velmi líbí, a to mou zvědavost ještě zvýšilo. Velice se mi líbí jeho velikost, adeqátní 😄 vnitřní prostor a vybavení. Po 4 dnech a 990 ujetých km musím konstatovat, že krása není vše. Hlavně zcela nekomunikativnímu řízení jsem nepřišel na chuť (kdo by také mohl, že) a to proto, že jsem se cítil docela unavený z přemíry pozornosti, kterou toto řízení vyžaduje. Nejsem na to zvyklý a od krále třídy očekávám docela jiný jízdní zážitek. Kromě téhle rány do palice to byla hodně vysoká spotřeba dieselu, co mi pokazilo náladu (a to měl najeto už 10 tis. km). Z těchto důvodů (a z několik dalších, které zde nebudu rozepisovat) musím opravdu namítnout, že Tucson odešel zpět na střídačku a zatím tam zůstane. A docela nedávno jsem projel Tiguan, a to bylo úplně jiné kafe! Co tím chci říci? H/K ještě nejsou v cíli závodů o co nejlepší auta pro širokou veřejnost... Vím, že tyhle závody vlastně nikdy nekončí, ale důležité je, aby nekoukali na konkurenci z povzdálí. V článku popsané situaci je jasné, že musí zvýšit ceny na úroveň konkurence (což je efektivnější řešení poklesu zisku, než šetření papírem do kopírky), a a pak musí tvrdě pracovat na doladění systému i jeho komponentů. Pak ustanou útoky ze strany odborníků, kteří nedostatky neodpouští.
Riceeater
Ne, ale jsi zjevně thebill 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jak jsi správně poznamenal, Seat je značka ve velké míře využívající koncernové techniky, H/K je koncern. Jaký smysl má jejich srovnávání? 😄

Ale vlastně jezdím bazarovým autem, tak sorry, že vám do toho kecám. >😁
Avatar - Bubáq
Bubáq
Je jedno, jakého původu je daný vůz! Výsledek je důležitý, Srovnání aut Seatu a Hyundaie je určitě na místě, byť Seat nemá tak širokou nabídku. Tam, kde se vozy obou značek potkávají, má srovnání velký význam pro každého kupce. Bez ohledu na původ techniky. Ostatně, každá značka VAG si odlaďuje auta samostatně, takže shodná koncernová technika nedává vždy shodné výkony a dojmy.
Je mi divné, že zrovna tohle musím tady v diskuzi komentovat....
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
On ale nesrovnává dva konkrétní vozy (což by bylo v pořádku), ale H/K a Seat z hlediska úspěšnosti a počtu novinek na trhu. Pak je spíše na místě srovnávat VW a.g. s H/K.
Arese
Avatar - Joky
Joky
jsem zvědav, až letos ČNB přestane intervenovat vůči Koruně k Euru , tak jaký pokles zažije úplně jiná značka.....
King of rain
>😁 >😁 >😁 Hele Vóšo, neděl si z nás prču.... >😁
Avatar - Joky
Joky
pravda je jen jedna ......to říkám já, z boží vůle Škodobijec č.1.
Arese
A protože jsi "škodobijec č. 1", tak máš v avataru fotku Vočickýho? >😁
Avatar - Joky
Joky
znáš nějakého většího? Řekni, hned si ho tam dám....
V6last imil
Š.lin
Arese
Myslíš většího namyšleného a arogantního .....aka (raději nespecifikuji přesně)? To asi ne, hlavně ale neznám většiho likvidátora image své značky na českém trhu! >😒] >😒] >😒]
King of rain
Likviduje , ale má vysoké prodeje. Je na druhém místě, co tam maš dál. >😁
Arese
Dál už vůbec nic. Dobrou noc! >😁 Jinak poťouchlá otázka "Co tam máš dál?" je jedním ze zdejších klasických diskusních obratů, které mě fakt baví! >😁 :yes:
P.S. Četli jsi, jak dopadl spor Hyundaie ČR se "vzbouřenými" prodejci? Kolik jim budou muset zaplatit jako náhradu škody? A že znatelně ubrali na agresivitě vůči škodovce ve svých reklamách asi taky není náhoda, nemyslíš? >😒] >😁
King of rain
Psal jsem že likviduje......ale opět jsme u toho, co má společného Vošický s technikou, "úspěchem" či "neuspěchem" , kvalitou či nekvalitou aut Hyundai.To že je Vošický dejme tomu "divný" člověk, nedělá auta Hyundai, ani lepší ani horší.Fanoušek automobilové techniky by měl rozlišovat pouze dobré a špatné auto a ne do toho tahat "politiku" prodeje a dalších věcí s tím nesouvisejících.Vošický ať je jak je to, má vysledky a nutno uznat že na CZ trhu velice dobré.
Avatar - vosicky.senior
vosicky.senior
Vladimírku, nech už ten počítač. Vyčistit zuby a spát. Krasive sny.
Arese
Bože, jeden má v avataru portrét Vošického, druhý zase Jakeše... >😁 >😁 >😁
Avatar - Joky
Joky
ne a ne dokud bude stát jediná výrobní hala v Mladé Boleslavi... prosím pošli tanky
holden_holden
+- tolik aut co falcvagn. kolik ten mel loni?
King of rain
Někde jse četl že akcionaři už hodně měsíců řvou.A Jourová chce koncern podojit i tady v EU.Takže zdroje jsou. >😁
Avatar - Joky
Joky
Já bych udělal reklamu , jak Japonská Kamikadze krouží nad Mladou Boleslaví za účelem
zničení konkurence... Nakonec si to rozmysli a otočí to na na Nošovice...
Protože tam je opravdová konkurence .....
King of rain
>😁 >😁 >😁
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Nic nestoji porad a obcas to aj klesne....To je priroda a aj business je takovy. Houpe to houpe jak na housenkove drahe tak ze klesol im predaj aut aby im potom zase rastol predaj aut presne od urovne kam im klesol a zase budu vykazovat velky rast predajov...Boring....