Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:05
Snad nebude ;-)

Takže nafta je tu určitě navíc >:-[]
Avatar - Ozzman
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:14
Jistěže by to bylo považováno za barbarství, ale podívej kolik coupe dnes jezdí na naftu, A5tky, 3ky BMW či všelijaké medvědí trojdvířka :-) Myslím, že se i to stát může >:D
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:27
Vyvijet kvuli par potencialne prodanym kouskum jen v evrope plochy diesel? Do toho nepujde ani Porsche. Navic, u 911 jde krasne dosahnout "dieslovskeho" dojezdu i s benzinem pod kapotou jen zaskrtnutim priplatkove 90-100 nebo kolik litrove nadrze.
Nakonec ta 911 ujede na svou nadrz vic nez 435xd se svou 56l nadrzi. :-)
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:31
rafinerie vyrábějící benzín Vám děkuje !!!!!!! >:D
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:27
zkus psát dieselová jako Rudolf Diesel - dieslová - to tahá za uši, to už radši piš naftová nebo vznětová (ponech označení dieselová bratrům Slovákům) :-)
Avatar - Ozzman
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:35
Dobře, díky za upozornění, ale myslím, že v mém příspěvku toto slovo není >:-[]
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:55
V nadpisu >:D
Avatar - Ozzman
Naftová 911
| 18. 1. 2017 12:28
Já klik jen na reagovat, to nějak musel upravit Sakra, než sem to dopsal >:D
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 13:31
vopruz jeden >:D
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 13:31
V NADPISU a ten kdo zahájil vlákno tam má "naftová" :-)
Avatar - Ozzman
Naftová 911
| 18. 1. 2017 13:57
Ne, fakt teď vypadám za toho špatného, ale proč bych měnil nadpis vlákna >:D
Naftová 911
| 18. 1. 2017 14:59
ani bratia nehovoria dieselová, teda tí, čo hovoria po slovensky
Naftová 911
| 18. 1. 2017 17:57
To jsou však jen cestovní kupé. O něco relevantnější je SLK/ TT. U 911 se dočkáme hybridu, to je jen otázka času. Ale dieselu? Leda HCCI.
Avatar - white label
Naftová 911
| 18. 1. 2017 19:09
Ale to jsou auta klasické koncepce (motor vpředu), s ještě poměrně slušným místem vzadu + normálně použitelným zavazadlovým prostorem. Viz _MT_.
Avatar - Ozzman
Naftová 911
| 19. 1. 2017 07:48
Však to byla jen taková úvaha ;)
Naftová 911
| 19. 1. 2017 11:51
Čert Vem BMW 5, ale MB C coupe se svým chraplavým 2.2 je už moc.
Naftová 911
| 20. 1. 2017 13:23
a kam by ten diesel v 911 asi tak dali? Nevím kdo z vás by chtěl vozit relativně těžkej diesel za zadní nápravou...
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:30
ale no tak, svět by se snad nezbořil ne? je zbytečné to hrotit, neviditelná ruka trhu to vyřeší ať už tak nebo onak
třeba to Mazdě bude fungovat a už nebudou 2 tábory, bude jen jeden - budou to vznětové motory ale ne benzín ........
však Rudolf Diesel ve svých prototypech nezkoušel naftu jako první, ta se prosadila až později
Naftová 911
| 18. 1. 2017 11:34
Adaptace 911 na ropáka je dnes nemyslitelná, jsem klidný ;-)
Avatar - WinDiesel
Naftová 911
| 18. 1. 2017 13:33
benzín je pokud vím tak z ropy takže je to ropák taky
buďme přesní :-)
Naftová 911
| 18. 1. 2017 13:52
Buďme přesní, ale nebuďme malicherní hnidopichové :-!
Avatar - Dinar
Naftová 911
| 18. 1. 2017 14:06
Jasně, že je to nesmysl, jak píše foe, vyvíjet plochý dýzl pro 911 nikdo nebude, a na dýzlovou V6 není v 911 místo. ;-)
Avatar - white label
Naftová 911
| 18. 1. 2017 15:36
Navíc o (prakticky) dvoumístné sportovní auto "bez kufru" by byl v dieselu zájem minimální.
Kdo chce diesel v Porsche má dost jiných smysluplnějších možností.
Naftová 911
| 19. 1. 2017 10:25
Nižší spotřeba by určitě šla prodat. Problém je charakter, celkově. Museli by zvolit dost nekonvenční naladění. Končit s 911 v pěti tisících by bylo, řekněme, frustrující. Pak je tu zvuk a zrovna 911 neoplývá odhlučněním. Nebo hmotnost, protože ten mnohem těžší motor bude vzadu. Ovladatelnost (akcelerátorem) by také mohla být zajímavá. Část toho by se mohla některým staromilcům líbit, protože by to mohlo být celkem divoké auto. Ale pochybuji, že by překousli motor.
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 12:26
co jiného by také auto mělo mít pod kapotou, že... :-)
Avatar - KANKUNEN
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 12:43
Francouzský benzín
Avatar - WinDiesel
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 13:33
.... z Elm Street .-)
Avatar - Ham.
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 18:18
Klidně cokoliv, co Porsche do Panamery nabízí, nejlépe benzínový V8, V6 také není k zahození, vyjma hybridu, ten se do sportovně laděné Panamery nehodí. :-)
Avatar - Hammunasakra
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 18:42
A co do 918? ;-)
Avatar - Ham.
Jedině správná motorizace
| 18. 1. 2017 19:14
918 nemá naštěstí hybrid z Panamery.
Je to taková pětidvéřová 911...
| 18. 1. 2017 12:51
...s vidlicovým naftovým motorem vepředu. Dobrý, no.
Avatar - WinDiesel
Je to taková pětidvéřová 911...
| 18. 1. 2017 13:34
přesně
Avatar - Dinar
Je to taková pětidvéřová 911...
| 18. 1. 2017 14:07
Ano, a moc pěkná. :yes:
Paráda
| 18. 1. 2017 14:25
S benzinem a menšími koly to musí být pecka :-)
Jedno auto na vse a nadosmrti
| 18. 1. 2017 14:46
Kdyz tak zapremyslim a zabycharim jakeze by to bylo jedno jedine auto s kterym bych musel prezit zbytek zivota, ruznyma cestama nakonec stejne doputuju k panamere (teda k te aktualni, ne te minule, u te minule by to slo jedine pod podminkou nejakeho vazneho poskozeni zraku a to by mi pak nejake auto bylo asi jedno a spis bych myslel na to v cem se me bude dobre rozvazet me zene). Odveze to rodinu, potesi ridice stejne jako notorickeho ohmatavace plastu, potesi oko a s benzinem pod kapotou i nos. Pokud clovek nepotrebuje resit polnacky, resp. nezije v kopcich, nevidim pro petrolheada vhodnejsiho vseumela. A jak uz jsem napsal, konecne to bude radost potkavat i pro nas ostatni co na to nikdy nedosahnem, ale musime se na to z casu na cas koukat. :-)

PS: Bydlet v tech (rozumnych) kopcich, myslel bych na A6 allroad.
Jedno auto na vse a nadosmrti
| 18. 1. 2017 15:03
súhlas, aj keď ja by som bral bejby panameru, toto je pre mňa zbytočne veľké
Jedno auto na vse a nadosmrti
| 19. 1. 2017 12:58
neviem neviem... tiez som nad tym rozmyslal a zasa som opacne nenasiel dovod preco si panameru kupit... keby bola na hranici moznosti zvolil by som napr. BMW M5 ako jedine auto.. pokial by som mal zdrojov viac , asi by som kupil 911 na zabavu a univerzal nieco ine..
Podélné uložení motoru vůči přední nápravě
| 18. 1. 2017 16:23
Kde? To je jedno z podstatných kriterií vozu. A to v článku není!
Změnilo se už vůči předešlé generací? Bylo by záhodno, ale nejspíš ne.
Nízká příď s "vdechem" dole
| 18. 1. 2017 16:50
To chválím, tak to má podle mne z několika správných důvodů být. Škoda, že od toho skoro všichni ustoupili.
Chválím v přídi pěkný splitter a odtrhové hrany prahů.
Difuzorová štěrbina u splitteru v přídi není patrná, ale jistě musí být.

Rovněž chválím nízkou stavbu s pěkným "rozkročením".
Avatar - Machýrek
Takovy paradni auto a takovy fail
| 18. 1. 2017 19:05
Stop-start systém se musí vypínat přes multimediální systém :no:
Jinak bez výhrad, parádní auto i technika. Na mě moc velký a hlavně ceny za servis Porsche bych mentálně neunes ;-)
Takovy paradni auto a takovy fail
| 19. 1. 2017 12:08
Redukcí tlačítek mi radost také zrovna neudělali. Nicméně S/S by měl být ve sportovních režimech vypnutý (neměl by jít zapnout, ani kdybys chtěl) a v individuálním by měl jít nastavit (na rozdíl od normálního si tu volbu bude pamatovat i po dalším startu). Pokud ti sportovní vyhovují na blbnutí, individuální můžeš mít na běžnou jízdu a pak je to jen otázka otočení voličem na volantu. To je pro mne přijatelné řešení. Jen bych uvítal, kdybych mohl předělat všechny režimy (u normálního bez těch povinných věcí jako ESP a S/S, které prostě musí být po startu zapnuté). Nevím, jestli mi zrovna tady bude něco vadit, ale obecně je to dobrá věc (individuální režim bývá jen jeden).

Jiné věci mě mrzí víc. Například nastavení, odkud klimatizace fouká. To je něco, co občas za jízdy měním. Naštěstí je systém udělaný celkem slušně, takže si ty důležitější věci mohu dát na domácí stránku a navigaci můžu mít v kapličce. Delší zkouška ukáže.
Podle mě nafta
| 19. 1. 2017 13:05
do luxusní pětidvéřové "911" rozhodně nepatří a stejně tak zbytečný start-stop. ;-\
Podle mě nafta
| 19. 1. 2017 14:52
To je jasny, kdyz mas na panameru, musi ti vyjit penize i na benzin a proste tankujes o neco casteji no :-)
nova hracka
| 19. 1. 2017 13:06
v redakci dostali novou hracku, fotitko na panoramata a tak daj do clanku hned prtavej obrazecek panoramata, na 5k monitoru se na to kouka fakt suprove, takova krasna ikonka >:D
Diesel
| 20. 1. 2017 13:21
Pokud by do toho nic jinýho než diesel nemontovali, byl by to problém... Pokud je na výběr, je to na svědomí každého jednotlivce... Cena takového auta je už tak vysoká, že náklady na palivo spadají do kategorie "bezvýznamné"
Avatar - sushi7474
Kandidat po A7
| 30. 1. 2017 20:11
Dnes jazdim A7 (2.8 FSI/ automat) a toto by mohol byt pekny nasledovnik.

Neviem, ci by som prekusol cenovku a nesiel radsej do zachovaleho "Jahreswagenu". Velmi rad by som si precital recenziu na ten benzinovy 6-valec. :yes:

Akosi si neviem predstavit Porsche s dieselom (ale viem, ze to je moj problem :-)
Avatar - white label
Kandidat po A7
| 30. 1. 2017 23:22
Tak tam se manuál ani nenabízel, ale jaký automat máš, multitronic, nebo S tronic?
Na jaký šestiválec by sis rád přečetl recenzi, na základní, nebo na ten eSkový?
Avatar - sushi7474
Kandidat po A7
| 31. 1. 2017 18:54
Ja mam v A7 S-tronic. Idealne by som videl ten test na Panameru s tym zakladnym 6-valom, nech je to blizsie aj nam, beznym smrtelnikom.
Tak kdyby byla Panamera
| 26. 9. 2017 15:17
ještě o půl metra delší, tak by z ní byla Pendolíny kratší sestra......... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku