Testy
co jiného by také auto mělo mít pod kapotou, že... 😄
...s vidlicovým naftovým motorem vepředu. Dobrý, no.
Kdyz tak zapremyslim a zabycharim jakeze by to bylo jedno jedine auto s kterym bych musel prezit zbytek zivota, ruznyma cestama nakonec stejne doputuju k panamere (teda k te aktualni, ne te minule, u te minule by to slo jedine pod podminkou nejakeho vazneho poskozeni zraku a to by mi pak nejake auto bylo asi jedno a spis bych myslel na to v cem se me bude dobre rozvazet me zene). Odveze to rodinu, potesi ridice stejne jako notorickeho ohmatavace plastu, potesi oko a s benzinem pod kapotou i nos. Pokud clovek nepotrebuje resit polnacky, resp. nezije v kopcich, nevidim pro petrolheada vhodnejsiho vseumela. A jak uz jsem napsal, konecne to bude radost potkavat i pro nas ostatni co na to nikdy nedosahnem, ale musime se na to z casu na cas koukat. 😄
PS: Bydlet v tech (rozumnych) kopcich, myslel bych na A6 allroad.
PS: Bydlet v tech (rozumnych) kopcich, myslel bych na A6 allroad.
Kde? To je jedno z podstatných kriterií vozu. A to v článku není!
Změnilo se už vůči předešlé generací? Bylo by záhodno, ale nejspíš ne.
Změnilo se už vůči předešlé generací? Bylo by záhodno, ale nejspíš ne.
To chválím, tak to má podle mne z několika správných důvodů být. Škoda, že od toho skoro všichni ustoupili.
Chválím v přídi pěkný splitter a odtrhové hrany prahů.
Difuzorová štěrbina u splitteru v přídi není patrná, ale jistě musí být.
Rovněž chválím nízkou stavbu s pěkným "rozkročením".
Chválím v přídi pěkný splitter a odtrhové hrany prahů.
Difuzorová štěrbina u splitteru v přídi není patrná, ale jistě musí být.
Rovněž chválím nízkou stavbu s pěkným "rozkročením".
Stop-start systém se musí vypínat přes multimediální systém :no:
Jinak bez výhrad, parádní auto i technika. Na mě moc velký a hlavně ceny za servis Porsche bych mentálně neunes 😉
Jinak bez výhrad, parádní auto i technika. Na mě moc velký a hlavně ceny za servis Porsche bych mentálně neunes 😉
Redukcí tlačítek mi radost také zrovna neudělali. Nicméně S/S by měl být ve sportovních režimech vypnutý (neměl by jít zapnout, ani kdybys chtěl) a v individuálním by měl jít nastavit (na rozdíl od normálního si tu volbu bude pamatovat i po dalším startu). Pokud ti sportovní vyhovují na blbnutí, individuální můžeš mít na běžnou jízdu a pak je to jen otázka otočení voličem na volantu. To je pro mne přijatelné řešení. Jen bych uvítal, kdybych mohl předělat všechny režimy (u normálního bez těch povinných věcí jako ESP a S/S, které prostě musí být po startu zapnuté). Nevím, jestli mi zrovna tady bude něco vadit, ale obecně je to dobrá věc (individuální režim bývá jen jeden).
Jiné věci mě mrzí víc. Například nastavení, odkud klimatizace fouká. To je něco, co občas za jízdy měním. Naštěstí je systém udělaný celkem slušně, takže si ty důležitější věci mohu dát na domácí stránku a navigaci můžu mít v kapličce. Delší zkouška ukáže.
Jiné věci mě mrzí víc. Například nastavení, odkud klimatizace fouká. To je něco, co občas za jízdy měním. Naštěstí je systém udělaný celkem slušně, takže si ty důležitější věci mohu dát na domácí stránku a navigaci můžu mít v kapličce. Delší zkouška ukáže.
do luxusní pětidvéřové "911" rozhodně nepatří a stejně tak zbytečný start-stop. ;-\
v redakci dostali novou hracku, fotitko na panoramata a tak daj do clanku hned prtavej obrazecek panoramata, na 5k monitoru se na to kouka fakt suprove, takova krasna ikonka >😁
Pokud by do toho nic jinýho než diesel nemontovali, byl by to problém... Pokud je na výběr, je to na svědomí každého jednotlivce... Cena takového auta je už tak vysoká, že náklady na palivo spadají do kategorie "bezvýznamné"
Dnes jazdim A7 (2.8 FSI/ automat) a toto by mohol byt pekny nasledovnik.
Neviem, ci by som prekusol cenovku a nesiel radsej do zachovaleho "Jahreswagenu". Velmi rad by som si precital recenziu na ten benzinovy 6-valec. :yes😒br />
Akosi si neviem predstavit Porsche s dieselom (ale viem, ze to je moj problem 😄
Neviem, ci by som prekusol cenovku a nesiel radsej do zachovaleho "Jahreswagenu". Velmi rad by som si precital recenziu na ten benzinovy 6-valec. :yes😒br />
Akosi si neviem predstavit Porsche s dieselom (ale viem, ze to je moj problem 😄
Tak tam se manuál ani nenabízel, ale jaký automat máš, multitronic, nebo S tronic?
Na jaký šestiválec by sis rád přečetl recenzi, na základní, nebo na ten eSkový?
Na jaký šestiválec by sis rád přečetl recenzi, na základní, nebo na ten eSkový?
Takže nafta je tu určitě navíc >😒]
Nakonec ta 911 ujede na svou nadrz vic nez 435xd se svou 56l nadrzi. 😄
třeba to Mazdě bude fungovat a už nebudou 2 tábory, bude jen jeden - budou to vznětové motory ale ne benzín ........
však Rudolf Diesel ve svých prototypech nezkoušel naftu jako první, ta se prosadila až později
buďme přesní 😄
Kdo chce diesel v Porsche má dost jiných smysluplnějších možností.