Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia RS 2017 a dvě videa z okruhu. Zvuk ujde!

První akční video modernizované čtyřoké Škody Octavie RS jednak umožňuje vidět kontroverzní příď v pohybu, v první řadě ale zaujme zvukovým projevem.
Zpět na článek
23. 1. 2017 09:40
takhle ne
To prskání to je jak z cirkusu a nové světla :no:
23. 1. 2017 10:09
Zvuk ušel...
...kamsi do prázdna. Už jsem se "pobavil" nad přitroublým hýkáním ohledně zvukového projevu ORS na konkurenčním webu. Jen jsem čekal, kdy alespoň zmínka o tom "nezvuku" dorazí i sem.

Sakra pánové, to nemáte opravdu vlastní názor? Nebo mám celý článek brát tak, že se redakci ten zvuk zdá jako dobrý? ;-)
23. 1. 2017 09:51
A KDE JE ZVUK?
...když už je ta plechovka předražená a pidlovoká, člověk by aspoň čekal bruuum bruuuuuuum... ale co se dá vytáhnout ze 4hrnku je, tedy spíš není slyšet. NIIIIIIIIIIIIIIIIIC >:D Ale co by člověk čekal, od běžného sedanu s minimem úprav hrajícího si na sportovní cosi >:-[]
Avatar - Emel
23. 1. 2017 10:50
Re: To rádoby
Nejen od koncernu, není to tak dávno co jsme jezdili s 330i a ten zvuk je v jádru stejný... možná od výfuku je to trošku lepší, ale zvuk motoru jako takový je +- totéž.

PS: Mase bylo super v Nedotknutelných, jedna z hvězd filmu :-)
23. 1. 2017 11:16
kritika
To je zase kritiky přátelé. Vždyť Vás nikdo nenutí si to auto kupovat, pouštět si videa se zvukem.

Existuje spousta lepších i povedenějších aut, než je Octavie RS, ale kvůli tomu na ní házet bláto kdykoliv je příležitost je prostě blbost. Každé auto má své výhody a nevýhody. Jsou tací, kterým se octavie líbí, jsou tací, kterým se nelíbí a to je asi tak vše, co s tím můžete udělat:-)
Avatar - iudex
23. 1. 2017 14:56
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
No neviem, ale moje auto drží už tretiu sezónu. ;-) 169 kW je dostatočný výkon na to, aby Ťa na okruhu neobmedzovalo auto, ale skôr Tvoje vlastné šoférske schopnosti. Btw. brzdy sú dimenzované dostatočne, 340mm je solídny rozmer, pre porovnanie Golf R s 300k má rovnaký rozmer.
Avatar - iudex
23. 1. 2017 13:37
Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Najviac škody koncernovým autám robí paradoxne redakcia, ktorá vlezlo oslavnými článkami robí medvediu službu (viď označenie GTI za beštiu a pod.). Ak mi niekto bude vnucovať trikrát denne čierny kaviár z jesetera, na tretí deň z toho budem grcať a nasledujúci rok ho nebudem môcť ani cítiť, darmo je to exkluzívne a drahé. Naviac Octavia RS žiadne exkluzívne auto nie je, takže o to skôr články robiace z nej superšport polezú krkom.
Pritom Octavia RS je v zásade výborné auto, kombinácia priestranného rodinného auta s výkonným motorom poskytujúcim nadpriemernú dynamiku a trochu tej radosti z jazdy. Je jasné, že zvuk preplňovaného R4 bude vždy taký nijaký, preto jedno z mála riešení, ako zvuk vylepšiť, je spraviť to výfukom. Takže za mňa je rozhodne dobré, ak RS má ladený výfuk, ktorý trochu oživí nevýrazný zvuk TSI a v tomto niet najmenšieho dôvodu na kritiku. Akurát to prdenie pri radení je možno príliš, to by som už nemusel (ale je to myslím len v spojení s DSG, takže kupujúcich manuálu to trápiť nemusí).
23. 1. 2017 12:02
Re: A KDE JE ZVUK?
Podle auto.cz je to kultovní auto, které předjede v naftě GTR
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 10:36
To rádoby
"kuckání" do výfuku při řazení, spíš působí jako skrat v reproduktorech palubního rádia, jako kdyby byl uvolněný konektor. Stejně asi nebudu daleko od pravdy, jak ten zvuk vzniká. :-)
Avatar - zaplosak
23. 1. 2017 10:13
proč
nám furt cpou do hlavy že octávka rs je závoďák, je to předražená poruchová pixla, teď ještě hnusná... ;-)
Avatar - MarekSTI
23. 1. 2017 12:43
Bezesporu supersport
To je raketa panecku. Opravdu smesne vydavat 230 hp za sportovni nacini....
23. 1. 2017 11:58
Legrační kidy
Tak z výše uvedeného vzteklého prskání na adresu Octavie RS jsem se opravdu pobavil, protože:

1) Nikdo nikdy netvrdil, že je Octavia RS nějaký ryzý sporťák, samozřejmě se jedná spíše o výkonný rodinný vůz

2) Právě proto, že se jedná spíš o rychlý rodinný přepravník, nemůže být výfuk nějak obzvláště hlučný. Zejména to platí o liftbacku, do jehož karoserie zvuk koncového tlumiče výfruku proniká z principu podstatně snadněji, než třeba do sedanu či hatchbacku

3) Jelikož dosud byla běžná Octavia RS co se týče zvuku výfuku opravdu tařka "němá", je jeho nynější mírně zvučnější provedení zajisté vítaný pokrok. Proto zdejší pošklebování zarytých antiškodovkářů zasluhuje jen útrpný úsměv! ;-)
Avatar - holden2
23. 1. 2017 13:03
furt to stejny
silne nedotaciva, vubec nedrzi stopu, odskakuje. zvuk jak zrezlej wartburg.
ale pro dobytek jako fasunk OK
23. 1. 2017 14:47
Re: furt to stejny
Proč lžeš?

Tohle auto ještě není nikde na salónech, tak nevím, kde by k němu, individuum jako jsi ty, přišlo.

Leda že bys tu od rána do večera lhal, což nevylučuji, protože škodovku sám uctíváš a každý nový model hned letíš ozkoušet. >:D
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2017 14:22
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Ujišťuji tě, že lidé na okruh berou i mnohem méně vhodná auta, než je Octavia RS.
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2017 14:04
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Ježkovy zraky, co je na tom diskutabilního? Octavia RS je sportovní derivát Octavie, logicky je tedy prezentována při sportovní jízdě, na okruhu. Jistě, že si ji nikdo nebude kupovat jako okruhový speciál, ale když už ji majitel semtam na okruh vezme, tak jako někdo běžně jede na okruh v Citroenu AX nebo naftovém Passatu, nudit se taky nebude.

To je zase v diskusi nablito.
Avatar - Zappa
23. 1. 2017 11:14
Re: To rádoby
ja par tyzdnou jazdim Quattroporte a ten zvuk ako hovoríš....
proste super!
Dnes idem k Babišovi na obed ( Sokolovna ), tak okolie si to užije!!!
;-)
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 10:54
Re: To rádoby
Jj, tam bylo Quattroporte, zrovna je to tak dva měsíce, co jsem ten film znovu zkouknul, film samo řeší úplně jiné věci než auta, ale za úvodní scénu by se nemusel stydět ani film o autech. :yes:
23. 1. 2017 13:53
Re: furt to stejny
Dobytkáři, pokud by ses s tímto autem někdy pořádně svezl, nemohl bys psát takové hovadiny! >:D
23. 1. 2017 12:09
Re: Legrační kidy
netreba sa rozčulovať nad miestnymi chronickými hejtermi :-) oni majú hejtovanie ako diagnózu...

každá diskusia pri každom jednom článku na auto.cz je prežratá trápnym hejtom až sa to nedá čítať..chlapci by si radšej mali nájsť priateľky a spraviť niečo so svojim nudným životom >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 10:45
Re: To rádoby
A tak to víme, že foukané 2,0T od koncernu nikdy žádné Maserati granturismo nebude. A ani bych mu to nevyčítal.
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 10:28
Re: Facelift
Říkám to furt, ve verzi RS, kde je černý rámeček grillu, tak dochází ke splynutí vnitřních segmentů světel s mřížkou, a to celkově napomáhá k harmonizaci a vypadá to dobře. Jakmile je tam u základních modelů mřížka v chomu, celé je to rozbité, nesourodé. Vsadím se, že do roka se bude vyrábět na všechny modely jen černá mřížka. ;-)
23. 1. 2017 11:47
Re: Facelift
mne sa facelift pozdával hneď na začiatku...ale to tu na fóre medzi miestnymi chronickými všehejtujúcimi hejtermi radšej nevyslovuj :-)
Avatar - Zappa
23. 1. 2017 10:09
Facelift
vcera som pozeral Motoring a mne sa ten predok začina celkom pozdávat....
Avatar - iudex
23. 1. 2017 14:59
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Tak zrovna Cliá RS (a celkovo Renaulty divízie RS) sú na okruhoch ako doma, zrejme najpočetnejšia skupina bežných áut jazdiacich na okruh. A sú tam aj pekne rýchle.
Avatar - white label
23. 1. 2017 14:20
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
S tím přepísklým umělým zachrapláním (při přeřazení dvouspojky) přišel nejdřív A45 AMG, bohužel u G7 GTI CS (s dsg) se něco podobného objevilo taky (hlavně ve sport. módu). Doufal jsem, že u běžné verze GTI po faceliftu to nebude, teď se ale docela obávám, že jsem doufal marně.
23. 1. 2017 13:51
Re: Legrační kidy
No, spíš než "ryzí" sporťák jsem asi měl napsat "hot-liftback", ale kdo chtěl, tak pochopil i tak! ;-)
Avatar - woody-alien
23. 1. 2017 13:22
Re: To rádoby
:yes: Nebudete jezdit v kufru jako pes. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
23. 1. 2017 12:48
Re: To rádoby
Pokud to není na "pojeb", tak si to užij. :yes:
Avatar - Emel
23. 1. 2017 10:42
Re: To rádoby
Pokud vím, není ten zvukový bazmek přes repro, ale je to nějaký generátor někde pod předním sklem. Ale nezdá se mi, že by to bylo tolik slyšet venku. Takhle to zní zvláštně.

Jinak zvuk jako takový... no prostě to zní jako foukaný čtyřválec. Pokud se nepletu, mělo RS230 nějaký laděný výfuk... tak uvidíme, jestli se podívá i do běžného RS, nebo zůstane pro RS245.
23. 1. 2017 11:56
Re: Zvuk ušel...
chcel by si z oktávie počuť zvuk osemvalcového amg-čka?

treba si uvedomiť, že je to česká Schade octavia...a na 4-valcovú Schade Octaviu to má zvuk dobrý, nie len podľa redakcie ;-)
Avatar - MDK
23. 1. 2017 12:42
Re: Legrační kidy
Prej "nikdo nikdy netvrdil, že je Octavia RS ryzí sporťák", no to mě zabilo. TO BY MOHLO NAPADNOUT SNAD JEN RETAROVANÉHO IMBECILA a nebo někoho, KDO NIKDY ŽÁDNÝ SPORŤÁK NEVIDĚL, nedejbože aby ho řídil.

Octa RS je ryzí nudné a běžné auto s naprosto průměrnými jízdními vlastnostmi.
Avatar - maxi!
23. 1. 2017 16:07
Re: Bezesporu supersport
nie je to celkom tak, ver mi, ze aj s 230 koni sa da krasne zabavit, pokial sa sustredis na cistu jazdu a vsade si budes uzivat ako pekne triafas apex a brzdne body!
Casto prave vysoky vykon vpredu zbytocne oberie o radost z jazdy. Samozrejme, ze zdatnejsi driver sa casomvypracuje na inu uroven, ale on nie je kupec pre octaviu - beriem RS ako rodinne auto pre oteckov, co si chcu aj trochu uzit zabavy - nic viac, nic menej.
Zaciatkom 80 rokov som mal prve , este 110 konove GTI a ver mi, ze to bolo celkom fajn zabava!
Alebo Renault 5 Alpine ci neskor aj Turbo, od Peugeot 205 GTi - super zabavne a citatelne auta.Dnes, zial, su auta tazsie a tak tych 100 koni navyse sa velmi neprejavuje, ale okolo tych 230 koni moze celkom pobavit. >:D
Avatar - white label
23. 1. 2017 15:05
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Clio RS jo, ale co to Rio RS? ;-)
Avatar - Emel
23. 1. 2017 15:03
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Rio není Clio ;-) ... Rio RS byl obyč kombík, ale nepředpokládám, že by holden něco takového znal.
Avatar - MarekSTI
23. 1. 2017 13:45
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Ono je vubec diskutabilni uz to, ze tyhle auta berou na okruh. Tim vlastne ukazuji ze tam tyhle zavodaky patri >:D >:-[]
Avatar - MDK
23. 1. 2017 12:56
Re: A KDE JE ZVUK?
Leda by to GTR bylo na valníku :-)
Avatar - maxi!
23. 1. 2017 12:16
Re: To rádoby
tam je super gastronomia, bol som v piatok na obede....
:-!
Avatar - MDK
23. 1. 2017 14:51
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Jo na Nurburgring tě pustí i s trabantem. Ale o to nejde. Jde o to, že je to směšná reklamní masáž, snažící se z tohoto auta dělat něco co není.
Avatar - MDK
23. 1. 2017 14:25
Re: furt to stejny
Stejně to všichni fasujou, nevěřím, že si to někdo koupí za svoje. To je na diagnózu.
Avatar - Covenant
23. 1. 2017 12:22
Re: Zvuk ušel...
Když už zvuk jen čtyřválce... tak něco takového [odkaz] >:-[]
Re: kritika
A čo s tým podľa teba robia? Len píšu svoj názor. ;-)
Avatar - MDK
23. 1. 2017 12:55
Re: Facelift
Jsi ten nejvěrnější z věrných, třeba ti z MB pošlou odznáček za zásluhy.
Avatar - JirkaV8
23. 1. 2017 12:42
Re: To rádoby
Ani RS zdarma a pro všechny neodčinní ten hnusný předek :'-( zvuk je blbost
Avatar - holden2
23. 1. 2017 14:47
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
treba Rio RS coz je stejna uchylarna
23. 1. 2017 11:28
Re: A KDE JE ZVUK?
Souhlas. Tohle je němej film. Auto tam v tichosti krouží po okruhu jak kdyby to byl nějakej posra-nej elektromobil.
Avatar - Emel
25. 1. 2017 21:42
Re: Rs
No dobrá, myslel jsem, že bude stačit naznačit, ale zřejmě ne.

Naftové RS začíná na 743 a v ceně jsou LED světla, senzory a další věci. Automat je +50.
Naftové ST, což je přímý konkurent, začíná 731, ale s halogenama a bez další výbavy. Automat je +62. Tj. nafta a automat stojí stejně, ale Octavia má lepší výbavu (a je větší, ale to nechme stranou).

Pak je tu 4x4, to je za dalších +55 a naftové ST tuhle možnost nemá. Když budeš chvíli konfigurovat a dáš do Focusu aspoň ta lepší světla a třeba senzory, tak zjistíš, že za stejnou cenu máš Focus ST TDCi AT nebo Octavii RS TDI 4x4 AT s +- stejnou výbavou. Takže druhá možnost - stejná cena i výbava a Octavia má navíc 4x4.

Focus RS rozhodně není konkurentem ani jednoho z uvedených, je o dalších 100t dražší a stojí dejme tomu proti Golfu R, srovnávat ho s naftovou Octavií nemá vůbec žádný smysl... když už, tak s benzínovým RS, ale to je prostě konkurentem ST.
Avatar - JDM
25. 1. 2017 11:41
Re: Rs
Ale ty píšeš o ST já mluvím o RS o vrcholové verzi. Kde oktavka začíná na 800tis a když ji vybavis jsi na milionu jako nic a za to už je nářadí od Fordu. Tenhle st o kterým píšeš je furt levnější než oktavka
Avatar - Emel
24. 1. 2017 21:39
Re: Rs
Ford Focus ST kombi 2.0TDCi 136kW stojí 731 v manuálu a 793 v automatu. Jako předokolka, za xenony se připlácí 32t, za keyless 10t atd. Stačí ti to jako odpověď, nebo to potřebuješ víc rozepsat?
Avatar - JDM
24. 1. 2017 18:29
Rs
No když třeba u Fordu, nebo audi vznikne RS je to kompletně promyšlené a postavené auto které s tou běžnou verzi nemá moc společného, když vznikne rs u škodovky je to vlastně jen nafintena obyč verze u které vám řeknou spoustu omáčky okolo aby to jakože vypadalo že si stím fakt dali práci. A pak ta cena oni si za to řeknou takový peníze a není jim to vůbec blbý jak např může oktavka rs TDI 4x4 stát skoro to samý jako Ford focus rs 4x4???
24. 1. 2017 18:21
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
:-)
Avatar - woody-alien
24. 1. 2017 13:18
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Chápu. Mlčeti zlato. >:-[]
Avatar - white label
24. 1. 2017 13:09
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Ty si letos hrozně ukecaný...
24. 1. 2017 12:51
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Avatar - iudex
24. 1. 2017 08:35
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
S týmto sa nedá nesúhlasiť. ;-)
Avatar - iudex
24. 1. 2017 08:34
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Tak tentokrát to bolo prediktívne písanie (automatické dokončovanie slov) na mobile. 8-s
23. 1. 2017 20:52
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:40
Re: furt to stejny
To som rad, ze si sa zviezol:
"holden2 dnes 18:17
typicky predstavitel
ridic skodovky je vzdy deb*il a je jedno kde na svete to je."
>:-[]
Avatar - Beefcake
23. 1. 2017 20:39
zvuk
Nechce sa mi to dlhe video pozerat. Ide o realny zvuk alebo zase nejaky generator ?
Avatar - white label
23. 1. 2017 16:26
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
To je (i) to letmé psaní... ;-)
Avatar - white label
23. 1. 2017 16:25
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
...letné, lebo letmé? :-)
Avatar - iudex
23. 1. 2017 16:23
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Hmm, to je to letné čítanie, namiesto Ria RS vidím Clio RS. Btw. o Riu RS som tiež nepočul.
Avatar - Emel
23. 1. 2017 15:08
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Nebo se starým Lancerem? ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2017 14:53
Re: Facelift
Jo, v každém Tesku v koutku tunning >:-[] >:D Přeci automobilka nepřizná chybu >:D
Avatar - MDK
23. 1. 2017 14:17
Re: Legrační kidy
Nikde žádný problém nevidím.
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2017 13:54
Re: Legrační kidy
Však taky nenapadlo, v čem je problém?
Avatar - MDK
23. 1. 2017 14:40
Re: Zvuk ušel...
Moje řeč. Pod články o Octavii RS by měly být povoleny pouze sborové chvalozpěvy a výkřiky extáze
Avatar - MarekSTI
23. 1. 2017 14:06
Re: Superšport na ACZ versus rýchle rodinné auto
Vzit tohle auto na okruh je 1. Vyhazovani penez 2. Sebevrazda. Kolik asi kol vydrzi brzdy tohoto supersportu?
Avatar - Covenant
23. 1. 2017 12:17
Re: Zvuk ušel...
Souhlas.....vlastním bratrance tohohle RS a než poslouchat takové prskání jak z děravé roury, tak to raději žádný zvuk. ;-)