Světlou výšku sice má ale platí za to velkou daň. Auto je v zatáčkách obzvlášť na hrbolaté silnici dost nervózní a nestabilní. Prostě ten podvozek se dost nepovedl. Možná k tomu pomáhá také vysoko položený motor.
Nevím proč řešíte převis. Kdyby to bylo terénní SUV či Crossover tak prosím, ale XV je jen vyvýšený hatchback a tak je nutné k němu přistupovat. Tzn. slouží k cestování po městě a občasným vyjížďkám v přírodou,
Nutno dodat, že má mnohem lepší terénní vlastnosti než většina malých SUV či Crossoverů.
Nezmysel hodnotit nejake "prelisy", ked je to spolovice zatmavena fotka.
Okrem toho, ak chces vidiet obludne prelisy, pozri na Toyotu C-HR a pritom nazivo to nie je az take zle.
A co sa tyka dizajnu - chvalabohu, ze maju dizajn aky maju a nejdu cestou jednej sablony na vsetko.
Je pravda, že po stránce designu je Subaru tradičně velmi problematická značka, ale že by tato novinka byla opravdu pěkná, o tom silně pochybuju. Stačí se podívat na obludný přední převis (proč tam je, když mají čtyřválcový boxer?!) a překombinovaná změť bočních prolisů taky není žádná hitparáda... ;-\
Nemusime sa bat, Subaru sa este nikdy nestalo, ze popripade i krasny koncept by ako taky prisiel aj do vyroby. Oni to este stihnu do seriovej vyroby poriadne zmrvit. V tomto je Subaru majstrom :-!