Novinky
Inu, jde vidět, že zkušenosti s lux vozy zde jsou. Pak chápu tu výtku. Kdyby jsi byl řidič Fabie, nevezmu tu kritiku vůbec v potaz 😉
To by to mho A4 už dávno zabalit 😉 F10 je jeden z nejhezčích sedanů vůbec, jsem rád za cizelaci.
Ne ze bych byl priznivcem radikalniho redesignu za kazdou cenu, ale tohle zacina konzervativismem a nedostatkem zmen oproti minule generaci pripominat Audi. Puvodne celkem libiva F10 zacina byt uz hodne okoukane a nenapadne auto a oni ted udelaji neco co pripomina spise facelift nez novy model. Bezny clovek to vicemene nerozezna od F10. Neco podobneho jako nova A4, ktera pokud clovek opravdu neni e😜ert na Audi tak vicemene splyva se starou.
Takhle to nevypada nejhur, ale po par letech az jich budou vsude mraky, tak to zase bude nezajimava sedivka na urovni Passatu. Clovek pak zacina chapat, ze si nekdo za stejne penize koupi radeji technicky slabsi vuz od nejake znacky druhe kategorie typu Jaguar nebo Volvo nez mit neco co je sice bezesporu kvalitni, ale ma na silnici vyjimecnost Fabie Combi.
Takhle to nevypada nejhur, ale po par letech az jich budou vsude mraky, tak to zase bude nezajimava sedivka na urovni Passatu. Clovek pak zacina chapat, ze si nekdo za stejne penize koupi radeji technicky slabsi vuz od nejake znacky druhe kategorie typu Jaguar nebo Volvo nez mit neco co je sice bezesporu kvalitni, ale ma na silnici vyjimecnost Fabie Combi.
Naprosto souhlasím s každým slovem. Mě toto auto dost zklamalo. Teď je to takový hezký facelift, ale bude to stačit ba konkurenci za pět let?
Já tedy takový optimista nejsem. Nemohu si pomoci, ale proti předchozí generaci je záď příliš těžká. Obří světla dělají zavalitý dojem. 6g byla proti tomu atletka ;-\
Já znam jednoho pána co najel na škodě 120 bez gernálky 230 000 a jednoho pána co nebyl s Arem 40 000 km v servisu. Ale znam jen ty dva. Takže asi tak. Ne netu je o tom diskuzí na 300 stran A4, to neokecáš.
PS: ke tvé smůle nemam v současnosti ani jedno vozidlo zakoupené v bazaru. Takže sem bohužel jenom soukromý prodejce kovboj a ofiko delaer kovboj. Na to že sem kovboj sem hrdý, ostatně já mam rád country a mam dokonce i klobouk. Ale bazarový opravdu nejsem, smolík amigo 😄)
PS: ke tvé smůle nemam v současnosti ani jedno vozidlo zakoupené v bazaru. Takže sem bohužel jenom soukromý prodejce kovboj a ofiko delaer kovboj. Na to že sem kovboj sem hrdý, ostatně já mam rád country a mam dokonce i klobouk. Ale bazarový opravdu nejsem, smolík amigo 😄)
o zakarbovanovaných dieslech od BMW se toho napsalo tuna, samozřejmě ne tady ale na jiných serverech. Nesmyslné výměnné intervaly oleje ty motory totálně ničí, složité průplachy a čistění sou velmi finančně náročné a rady měnit olej každých 10 000 km poslouchá málokdo.
4,4 V8 a další věci sou taky dost profláklé.
4,4 V8 a další věci sou taky dost profláklé.
chapem
ale ja som myslel skor na to, ze pre okolie u nas bude nakup takehoto auta este vzdy dovod, ze si to vsimnu. Je to iba auto, ako spravne pises, ale pre vela ludi je tato trieda okolo 1.7 az 2 melony stale odlisna od priemeru vozoveho parku a hlavne ked je to cerstva novinka, tak to nebude pre nich siva mys. :-!
ale ja som myslel skor na to, ze pre okolie u nas bude nakup takehoto auta este vzdy dovod, ze si to vsimnu. Je to iba auto, ako spravne pises, ale pre vela ludi je tato trieda okolo 1.7 az 2 melony stale odlisna od priemeru vozoveho parku a hlavne ked je to cerstva novinka, tak to nebude pre nich siva mys. :-!
dobre som si spomenul, mam to odfotene v iPade!
je to Autotip, rady pri kupe jazdenych bavorakov
clanok asi rok stary, kde popisuju dve drahe fatalne chyby diesel BMW
skusim nieco odpisat z textu😒br /> prvy problem vznikol. ked vyrobca v tichosti e😜erimentoval s konstrukciou bloku motora, co pri vlozkovej konstrukcii zacali zapekat kruzky a bezvlozkova praskaju medzivalcove prepazky a riesenie je financnym maelstromem, co plati aj na dalsiu zavadu - rozvodovy retaz kupodivu nevydrzi co vyrobca zpociatku tvrdil - takze von prevodovka a spodne ozubene kolo je sucastou klikoveho hriadela, co sa meni sucasne a cena tak narasta cez 100.000 a kto to bude odkladat, si znici motor a cena bude dva krat tolko
koniec popisu, uffff.... :-!
preto som zvedavy, ci nieco uz take registrujete
je to Autotip, rady pri kupe jazdenych bavorakov
clanok asi rok stary, kde popisuju dve drahe fatalne chyby diesel BMW
skusim nieco odpisat z textu😒br /> prvy problem vznikol. ked vyrobca v tichosti e😜erimentoval s konstrukciou bloku motora, co pri vlozkovej konstrukcii zacali zapekat kruzky a bezvlozkova praskaju medzivalcove prepazky a riesenie je financnym maelstromem, co plati aj na dalsiu zavadu - rozvodovy retaz kupodivu nevydrzi co vyrobca zpociatku tvrdil - takze von prevodovka a spodne ozubene kolo je sucastou klikoveho hriadela, co sa meni sucasne a cena tak narasta cez 100.000 a kto to bude odkladat, si znici motor a cena bude dva krat tolko
koniec popisu, uffff.... :-!
preto som zvedavy, ci nieco uz take registrujete
praveze preto sa pytam, ze vobec som to nesledoval, len nieco som nedavno cital, ze BMW ked preslo na hlinikove motory, tak sa zacali objavovat mikroskopicke trhliny a ze je to casovana bomba.... sorry ze to neviem presnejsie, ale myslim, ze to pisali v AutoTipe
Mozno ste to niekto zachytil? :-!
Mozno ste to niekto zachytil? :-!
navrhujem, aby sme si kludne tykali.
Mam C 220 diesel z 2015, sedan
A priznávam, ze pre mňa bol ten interier dost podstatny, ked som ho zrovnaval napriklad s trojkou bavorákom
Ale samozrejme vec vkusu....
Mam C 220 diesel z 2015, sedan
A priznávam, ze pre mňa bol ten interier dost podstatny, ked som ho zrovnaval napriklad s trojkou bavorákom
Ale samozrejme vec vkusu....
Jak vypadá XF, E-Klasse, případně S90 víme, jediné auto relevantní konkurence, co tu za těch pět let bude, ale zatím nevíme jak vypadá, je příští A6 kombi. Opravdu si myslíš, že v kontextu akt. designového projevu audi, tj. poslední A4, Q7, Q5 lze od designu příští gen. A6 čekat něco jiného, než "facelift" tvarů té stávající?
citim to tak, ze aj ked to mozeme nazvat konfekciou - v cesko slovenskych krajoch je nakup uplne noveho auta tejto triedy dost dovod, aby sa odlisoval od priemeru a rozhodne to nebude sediva mys. :-!
v realnom zivote to moze vypadat o dost inak ako takto na monitore.
Takze zatial to nemusime riesit, pre mna by to bol velky comeback k znacke, no Boze to su uz roky!!! Ja som odisiel prichodom Bangla a teraz ma to aj celkom pritahuje aspon na sezonu prejst na 5 ale sedan, lenze mam iba par tyzdnov nove E vyskladane pre mna v vybave, s ktorym som velmi spokojny.
Mam dotaz - v poslednom case presakuju negativne spravy o problemoch BMW s prechodom na hlinikove diesel motory - vieme nieco konkretne?
Dakujem! :-!
Takze zatial to nemusime riesit, pre mna by to bol velky comeback k znacke, no Boze to su uz roky!!! Ja som odisiel prichodom Bangla a teraz ma to aj celkom pritahuje aspon na sezonu prejst na 5 ale sedan, lenze mam iba par tyzdnov nove E vyskladane pre mna v vybave, s ktorym som velmi spokojny.
Mam dotaz - v poslednom case presakuju negativne spravy o problemoch BMW s prechodom na hlinikove diesel motory - vieme nieco konkretne?
Dakujem! :-!
Já bych hlavně řekl, že 5er v kombíku (a nejen tu) si nikdo nekupuje pro to, aby se odlišoval. Znám řadu lidí, které je mají a koupili si je proto, že se jim ta auto líbí, líbí se jim, jakou nabízí techniku (hlavně motory) a že jsou praktická. Často si to navíc konfigurují v "tuctových" barvách právě proto, aby zapadli a nepoutali pozornost.
G bude poslední řada BMW s velkými světly, OLED podle mě zaúřaduje.
Celkově je to opět krásný kombík a M Paket umí udělat dojem! 😉
Celkově je to opět krásný kombík a M Paket umí udělat dojem! 😉
Jj, pěkný. Jenom jak vidím v tabulce ty šestiválce, mám trochu obavu, aby to zas nepokazili nějakým zbytečně silným motorem. Ta 330d je memento. ;-\ >😒]
Z čeho čerpáš? ... podle odborníků ze servisu, jsou právě chrochty celkem průserové a benzíny naopak v pohodě. Zajímá mě to .... 😉
Krasavec. Modrá je dobrá až na ten interiér. Jedině tmavý. Na světlém je vidět i P R D 😊))
Souhlas mít prachy tak běžím pro 535i v manuálu, protože za pár let za ni lidi urvou ruce, když ta nová má už manuál jenom v 520d 8-s
Myslím, že typický kupec BMW velmi dobře pozná, že jde o novou generaci. F10 je tak krásné auto, že se dalo očekávat navržení G v podobném stylu.
Už jen míchat Volvo a Jaguar dohromady je pecka, ale tyhle technicky výrazně slabší kousky jsou spíš třetí kategorie 😉
Už jen míchat Volvo a Jaguar dohromady je pecka, ale tyhle technicky výrazně slabší kousky jsou spíš třetí kategorie 😉
Pokud chceš kupovat ojeté pětkové bmw, řekněme do deseti let stáří, pak třílitrový dýzl v jakékoliv specifikaci vč. 50d je bezproblémový motor, v benzinu 35i ve verzi N54 i N55. Čtyřválec je do této třídy jen z nouze cnost, osmiválec 50i je do r. 2014 průser.
Tak jen sleduj, jak se bude prodávat, trumbelíne. Jo, a o té "značce druhé kategorie" běž povyprávět do jaguaru, budeš tam mít jistě úspěch. >😁
Netvrdím, že je A4 designově povedenější, než 3er, ale nová generace A4 se mi líbí víc, než předchozí, což platí i u 3er. U 5er se mi opticky celkově víc líbila F10 (hlavně ten zadek). 5er E39 (celkově) a F10 (hlavně designově) se podle mě povedly mimořádně, E60 (design/interiér) naopak ne.
Ale i A4 (a další...) má logicky designově slabší a silnější generace, takže na tom nevidím nic extra značkově preferujícího. Buď se mi auto v konkrétní generaci líbí, nebo ne. A jestli je to revoluce, nebo jen evoluce, taky není pro výsledek rozhodující.
Třeba přední světla teď vypadají (u 5er) lépe a celkově auto působí takovým "rozčaplepším" dojmem, což jej dělá současnějším v rámci modelových řad BMW.
Ale i A4 (a další...) má logicky designově slabší a silnější generace, takže na tom nevidím nic extra značkově preferujícího. Buď se mi auto v konkrétní generaci líbí, nebo ne. A jestli je to revoluce, nebo jen evoluce, taky není pro výsledek rozhodující.
Třeba přední světla teď vypadají (u 5er) lépe a celkově auto působí takovým "rozčaplepším" dojmem, což jej dělá současnějším v rámci modelových řad BMW.
"Pro většinu, poměrně jasně líp," říkáš ty, já si to nemyslím a průzkum nikdo z nás nedělal, podle mně aktuální A4 neudělala ani úkrok stranou, jen přešlapuje. Každopádně tu plkáme, úkroky stranou apod., v tom hodnocení se promítají čistě značkové preference jednotlivců, mně akt. design bmw vyhovuje, v G30 vidím posun, ty s MT jste spíše na audiny, vidíte posun u nich.
A4 je taky "jen" evoluce, ale současná vypadá (pro většinu) poměrně jasně líp, než ta předchozí, což se o této 5er podobně říct nedá. Kdybych měl tuhle 5er vyměnit za F10, tak významným důvodem by určitě nebyl design.
Až na ten pohled zezadu. Přerostlé zadní lampy a (na klasické kombi) zbytečně velká plocha (spodní část nárazníku) "v plastu".
Podle odborníků ze kterého servisu?
Protože podle odborníků ze servisu BMW je to tak, jak to napsal Dinar..., je to už poměrně! obecně známo. 😄
Protože podle odborníků ze servisu BMW je to tak, jak to napsal Dinar..., je to už poměrně! obecně známo. 😄
Nejde o nic meritelne, jde jen o me vnimani znacky. Kdyz si reknu Jaguar, nebo Audi, nebo BMW, tak Jaguar mi zni zvucneji. Za jaguarem si predstavim hlavne sportovni modely britskeho aristokrata, za D3 hlavne masove modely jako 3er, 5er, A4 atd.. Za jaguarem si predstavim vic benzinu, za D3 vic nafty atd. Jsou to jen me soukrome asociace, ale vnimam to takhle.
Ferrari atd.>Porsche=Maserati>Jaguar>Audi=BMW=MB…
Ferrari atd.>Porsche=Maserati>Jaguar>Audi=BMW=MB…
bari, opat blabolis ako typicky bazarovy kovboj a vikendovy vodic. ja som mal ten najproblemovejsi 4valcovy diesel od bmw, a ak u bmw takto vyzera problemovy motor, tak potom je na tom bmw celkom dobre. takmer 300tkm, len pred par tyzdnami mi ho v praci vzali, v servise som bol presne 10 krat. menit olej.
F10 je po stránce designu snad ten nejvyváženější sedan vůbec. Proto se mi nová 5ka nelíbí, každá změna ji mohla pouze uškodit.
Auto velmi pekne ale 530i je 520i a 540i je 530i!!!! Nechapem taketo trapne prekrucanie.. to BMW fakt nema zapotreby.. 8-s :no: :no: :no:
Kdo se chce odlišit nebo resp. nechce němce, kupuje v téhle třídě Jaguar, Lexus, Infiniti, Cadillac či Genesis.
Já myslím, že typický kupec to absolutně neřeší. Je to BMW, má to výbavu, hezky to jede, co víc řešit >😁 >😁
Duvod, proc ma manual jen uplne zakladni model je prave v tom, ze kupci teto kategorie o nej nemaji zajem. Takze si tu 535i v manualu kup, pochopitelne za plnou cenu, na tohle ti nikdo slevu neda, a doufej 😄
Zepředu si to nespleteš, tam se "faceliftovalo" poměrně výrazně.
Jinak z mého pohledu v pořádku, po Banglovském zemětřesení může následovat zase nějaké klidnější období... 😄
Jinak z mého pohledu v pořádku, po Banglovském zemětřesení může následovat zase nějaké klidnější období... 😄
O jakém přechodu na hliníkové dieselové motory píšeš? N47, B47, N57, B57 jsou hliníkové už leta páně, litinový byl M57 snad před 15 roky.
Hele, jako lama se musím zeptat- pokud čtu správně, bereš Jag spíš nad D3. Nesdílím Atilův pohled, že je podřadný, ale v čem je nad-? Věřím, že v nějaké jednotlivosti (řízení), ale celkově ? Neber to jako polemiku, ale jako vážně myšlený dotaz.
To mají na mysli nějaký testovací model? Problém s rozvody by měl být od roku 2013 vyřešený a výměna rozhodně nestojí 100 tisíc ani v autorizáku a kdyby měl motor každou chvíli vybuchout tak by se to taky vědělo, ale zatím se všude píše jenom o VW >😁
Obávám se, že v tom vidíš něco, co v tom nutně není. Když máš na to rozpočet, líbí se ti to a vyhovuje to tvým požadavkům, tak to přece vůbec neznamená, že si to kupuješ pro to, aby ukázal, že na to máš nebo aby ses odlišil. Je to pořád přece jen auto, tj. dopravní prostředek, takže když budeš mít konkrétní požadavky (např. naftový šestiválec 300 hp+ nebo benzínový osmiválec 400 hp+), tak se ti nabídka samozřejmě zužuje a "musíš" koupit to, co je. A nekupuješ to pro to, aby ses odlišil, ale pro to, že to chceš a v nabídce je to, co je.
Jasně, nikdo si nekupuje konfekční auto, aby se odlišoval, tyhle sebezáchovné atilí pindy o tom, jak je 5er "nezajimava sedivka s vyjimecnosti fabie kombi", se píšou zpoza volantu olítaných alf nebo jiných "výjimečných" kusů.
Auto je to pěkný, hezky navržený a možná i dobře vyrobený. A v té modré je to fakt bomba!
Mohlo být i v červené, ale to víte, to je barva homosexuálů (alespoň podle Turků). Mohlo být i v populární šedé, ale to by zas nebylo tak pěkný (fakt nevím, proč je šedá tak populární: jsme snad národ krys a myší??!). Mohli jej představit také v černé: klasická barva pro klasické limuzíny; je ale kombík klasickou limuzínou? Asi ne, takže teď nevíme, jak by tohle auto vypadalo v černé. A co žlutá? Sám si odpovím: ta sluší jen Renaultům a Žigulíkům. Baworáku by asi neseděla... Další barvou, ve které by tenhle kombík mohl vypadat dobře, je hnědá. Ne taková ta "sytá", jak jí nabízí Volvo: ta silně připomíná víte co; ale taková ta tmavá, skoro jako hnědo-tmavě-šedá, ta by byla ó pěkná! A s béžovým interiérem, to by bylo něco! Béžový interiér se sice špiní, ale co, auto je to firemní, proč platit daně, můžu ho dát přece do E😜res Myčky každých 14 dní, pěkně 2 tácy za vyluxování béžového interiéru i se všemi čokoládovými spotíky....
Jo, ještě jsem zapomněl na bílou: ta je taky populární. Ale všimli jste si, jak se u bílých aut často červenají jejich čumáky? Čím výkonnější vůz, tím víc krvavého hmyzu ulpí na čumáku... Takže bílou jen na fotografování, když je auto nové. Pak už ne, to už by bylo lepší ho vrátit, potom, co udělám pár selfíček.
Prostě, profíci za fotografickými kamerami zvolil správnou barvu: ani světlou, ani vysloveně takovou tu skoro černou modrou. Takovou akorát. Pochvala!
(p.s. taky jste si všimli, jaký velký význam má probírání barev aut na tomto webu? Je to k posrá...í, co?).
Mohlo být i v červené, ale to víte, to je barva homosexuálů (alespoň podle Turků). Mohlo být i v populární šedé, ale to by zas nebylo tak pěkný (fakt nevím, proč je šedá tak populární: jsme snad národ krys a myší??!). Mohli jej představit také v černé: klasická barva pro klasické limuzíny; je ale kombík klasickou limuzínou? Asi ne, takže teď nevíme, jak by tohle auto vypadalo v černé. A co žlutá? Sám si odpovím: ta sluší jen Renaultům a Žigulíkům. Baworáku by asi neseděla... Další barvou, ve které by tenhle kombík mohl vypadat dobře, je hnědá. Ne taková ta "sytá", jak jí nabízí Volvo: ta silně připomíná víte co; ale taková ta tmavá, skoro jako hnědo-tmavě-šedá, ta by byla ó pěkná! A s béžovým interiérem, to by bylo něco! Béžový interiér se sice špiní, ale co, auto je to firemní, proč platit daně, můžu ho dát přece do E😜res Myčky každých 14 dní, pěkně 2 tácy za vyluxování béžového interiéru i se všemi čokoládovými spotíky....
Jo, ještě jsem zapomněl na bílou: ta je taky populární. Ale všimli jste si, jak se u bílých aut často červenají jejich čumáky? Čím výkonnější vůz, tím víc krvavého hmyzu ulpí na čumáku... Takže bílou jen na fotografování, když je auto nové. Pak už ne, to už by bylo lepší ho vrátit, potom, co udělám pár selfíček.
Prostě, profíci za fotografickými kamerami zvolil správnou barvu: ani světlou, ani vysloveně takovou tu skoro černou modrou. Takovou akorát. Pochvala!
(p.s. taky jste si všimli, jaký velký význam má probírání barev aut na tomto webu? Je to k posrá...í, co?).
Pro lidi který se v tom vůbec nevyznaj vypadaj ty Audi a Mercedesy a BMW všechny stejný, fuk zda nový nebo 10 let starý. A ve velkých městech to potkáš na každým kroku, dyt to jezdí dost často i jako taxíky (hlavně Audi a Mercedesy). Nějaká zapadlá vesnice je samo něco jiného.
Až to uvidíte na živo (mě se to povedlo), tak změníte názor. Je to v interieru opravdu špičková záležitost.
AD Touring: zadní světla opravdu bachratá.
AD Touring: zadní světla opravdu bachratá.
Z toho co pises nerozumim kde se ta tuctovost BMW bere. Je to teda v te podobnosti s F10 o ktere pises nejdriv (pokud se nekdo o auta nezajima, splete si i e46 s F30)? Nebo je to tim, ze toho budou vsude mraky?
S tim prvnim by se treba jeste dalo souhlasit, ale nevim proc vycitat bmw to druhe. Kazde auto co se prodava po statisicovych seriich "ztuctovati". Pokud si nekdo poji vyjimecnost auta jen s tim kolik jich (ne)potka v provozu tak smele do showroomu pro zarucene netuctovou novou Ladu treba. 😄 Za me bude 5er stejne jako sourozenci netuctoctova i nadale, zvlaste pak v jine nez cern👋bile barve. Ohlednu se za ni ted, ohlednu se za ni i za 7 let. 😉
PS: Odkdy jsou Jaguar nebo Volvo znacky druhe kategorie? 😲 Pokud nic jineho tak v mem subjektivnim vnimani znacky je jaguar minimalne, minimalne roven nemecke trojce. Nebo stoji dokonce trochu nad.
S tim prvnim by se treba jeste dalo souhlasit, ale nevim proc vycitat bmw to druhe. Kazde auto co se prodava po statisicovych seriich "ztuctovati". Pokud si nekdo poji vyjimecnost auta jen s tim kolik jich (ne)potka v provozu tak smele do showroomu pro zarucene netuctovou novou Ladu treba. 😄 Za me bude 5er stejne jako sourozenci netuctoctova i nadale, zvlaste pak v jine nez cern👋bile barve. Ohlednu se za ni ted, ohlednu se za ni i za 7 let. 😉
PS: Odkdy jsou Jaguar nebo Volvo znacky druhe kategorie? 😲 Pokud nic jineho tak v mem subjektivnim vnimani znacky je jaguar minimalne, minimalne roven nemecke trojce. Nebo stoji dokonce trochu nad.
[odkaz]
[odkaz]