Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
Tady není
Dinar
| 1. 2. 2017 10:03
moc co řešit, BMW pětkové kombíky umí. :-) :yes: :yes:
Tady není
gil54
| 1. 2. 2017 10:23
Ale sedan je sedan.
Avatar - Dinar
Tady není
Dinar
| 1. 2. 2017 10:25
Jo, já jsem taky sedanista. :-) ;-)
Tady není
gil54
| 1. 2. 2017 10:30
:yes:
Avatar - Ozzman
Tady není
Ozzman
| 1. 2. 2017 10:32
Jojo, povedené :-) Modrá mu sluší.
Tady není
RS
| 1. 2. 2017 10:39
Já tedy takový optimista nejsem. Nemohu si pomoci, ale proti předchozí generaci je záď příliš těžká. Obří světla dělají zavalitý dojem. 6g byla proti tomu atletka ;-\
Tady není
webpaja
| 1. 2. 2017 11:07
G bude poslední řada BMW s velkými světly, OLED podle mě zaúřaduje.

Celkově je to opět krásný kombík a M Paket umí udělat dojem! ;-)
Avatar - Johny.Rico
Tady není
Johny.Rico
| 1. 2. 2017 12:24
"Až" na ty bachratá světla vzádu :-)
Avatar - woody-alien
Tady není
woody-alien
| 1. 2. 2017 16:25
Jj, pěkný. Jenom jak vidím v tabulce ty šestiválce, mám trochu obavu, aby to zas nepokazili nějakým zbytečně silným motorem. Ta 330d je memento. ;-\ >:-[]
Tady není
V6last imil
| 1. 2. 2017 18:59
Krasavec. Modrá je dobrá až na ten interiér. Jedině tmavý. Na světlém je vidět i P R D :)))
Avatar - white label
Tady není
white label
| 2. 2. 2017 02:17
Až na ten pohled zezadu. Přerostlé zadní lampy a (na klasické kombi) zbytečně velká plocha (spodní část nárazníku) "v plastu".
Avatar - white label
Tady není
white label
| 2. 2. 2017 02:21
nádherný, elegantní
nasua23
| 1. 2. 2017 10:12
nelze jinak :yes:
Celkem povedeny facelift
Atila_
| 1. 2. 2017 10:18
Ne ze bych byl priznivcem radikalniho redesignu za kazdou cenu, ale tohle zacina konzervativismem a nedostatkem zmen oproti minule generaci pripominat Audi. Puvodne celkem libiva F10 zacina byt uz hodne okoukane a nenapadne auto a oni ted udelaji neco co pripomina spise facelift nez novy model. Bezny clovek to vicemene nerozezna od F10. Neco podobneho jako nova A4, ktera pokud clovek opravdu neni expert na Audi tak vicemene splyva se starou.
Takhle to nevypada nejhur, ale po par letech az jich budou vsude mraky, tak to zase bude nezajimava sedivka na urovni Passatu. Clovek pak zacina chapat, ze si nekdo za stejne penize koupi radeji technicky slabsi vuz od nejake znacky druhe kategorie typu Jaguar nebo Volvo nez mit neco co je sice bezesporu kvalitni, ale ma na silnici vyjimecnost Fabie Combi.
Avatar - Emel
Celkem povedeny facelift
Emel
| 1. 2. 2017 10:26
Zepředu si to nespleteš, tam se "faceliftovalo" poměrně výrazně.

Jinak z mého pohledu v pořádku, po Banglovském zemětřesení může následovat zase nějaké klidnější období... :-)
Avatar - Dinar
Celkem povedeny facelift
Dinar
| 1. 2. 2017 10:27
Tak jen sleduj, jak se bude prodávat, trumbelíne. Jo, a o té "značce druhé kategorie" běž povyprávět do jaguaru, budeš tam mít jistě úspěch. >:D
Celkem povedeny facelift
fOE
| 1. 2. 2017 10:38
Z toho co pises nerozumim kde se ta tuctovost BMW bere. Je to teda v te podobnosti s F10 o ktere pises nejdriv (pokud se nekdo o auta nezajima, splete si i e46 s F30)? Nebo je to tim, ze toho budou vsude mraky?
S tim prvnim by se treba jeste dalo souhlasit, ale nevim proc vycitat bmw to druhe. Kazde auto co se prodava po statisicovych seriich "ztuctovati". Pokud si nekdo poji vyjimecnost auta jen s tim kolik jich (ne)potka v provozu tak smele do showroomu pro zarucene netuctovou novou Ladu treba. :-) Za me bude 5er stejne jako sourozenci netuctoctova i nadale, zvlaste pak v jine nez cerno/bile barve. Ohlednu se za ni ted, ohlednu se za ni i za 7 let. ;-)

PS: Odkdy jsou Jaguar nebo Volvo znacky druhe kategorie? :-O Pokud nic jineho tak v mem subjektivnim vnimani znacky je jaguar minimalne, minimalne roven nemecke trojce. Nebo stoji dokonce trochu nad.
Avatar - _Karel_
Celkem povedeny facelift
_Karel_
| 1. 2. 2017 19:29
Hele, jako lama se musím zeptat- pokud čtu správně, bereš Jag spíš nad D3. Nesdílím Atilův pohled, že je podřadný, ale v čem je nad-? Věřím, že v nějaké jednotlivosti (řízení), ale celkově ? Neber to jako polemiku, ale jako vážně myšlený dotaz.
Celkem povedeny facelift
fOE
| 1. 2. 2017 21:03
Nejde o nic meritelne, jde jen o me vnimani znacky. Kdyz si reknu Jaguar, nebo Audi, nebo BMW, tak Jaguar mi zni zvucneji. Za jaguarem si predstavim hlavne sportovni modely britskeho aristokrata, za D3 hlavne masove modely jako 3er, 5er, A4 atd.. Za jaguarem si predstavim vic benzinu, za D3 vic nafty atd. Jsou to jen me soukrome asociace, ale vnimam to takhle.
Ferrari atd.>Porsche=Maserati>Jaguar>Audi=BMW=MB…
Avatar - _Karel_
Celkem povedeny facelift
_Karel_
| 1. 2. 2017 21:18
Á, tak pokud jde o vnímání značky, tak to jo. :-)
Celkem povedeny facelift
webpaja
| 1. 2. 2017 11:06
Myslím, že typický kupec BMW velmi dobře pozná, že jde o novou generaci. F10 je tak krásné auto, že se dalo očekávat navržení G v podobném stylu.

Už jen míchat Volvo a Jaguar dohromady je pecka, ale tyhle technicky výrazně slabší kousky jsou spíš třetí kategorie ;-)
Avatar - sargis
Celkem povedeny facelift
sargis
| 1. 2. 2017 11:15
Nechcem byt vizionar, ale podla mna sa F10 stane rovnakou klasikou designu ako E39.
Celkem povedeny facelift
webpaja
| 1. 2. 2017 11:20
Souhlas. Definice RWD sedanu.
Celkem povedeny facelift
Neurotic
| 1. 2. 2017 11:23
Souhlas mít prachy tak běžím pro 535i v manuálu, protože za pár let za ni lidi urvou ruce, když ta nová má už manuál jenom v 520d 8-s
Celkem povedeny facelift
MariAchi
| 1. 2. 2017 11:34
Duvod, proc ma manual jen uplne zakladni model je prave v tom, ze kupci teto kategorie o nej nemaji zajem. Takze si tu 535i v manualu kup, pochopitelne za plnou cenu, na tohle ti nikdo slevu neda, a doufej :-)
Celkem povedeny facelift
webpaja
| 1. 2. 2017 14:47
Našel jsem jen jednu novou, ale za super cenu:

[odkaz]
Avatar - Warrual
Celkem povedeny facelift
Warrual
| 1. 2. 2017 15:56
F10 je po stránce designu snad ten nejvyváženější sedan vůbec. Proto se mi nová 5ka nelíbí, každá změna ji mohla pouze uškodit.
Celkem povedeny facelift
vondry87
| 1. 2. 2017 13:02
Já myslím, že typický kupec to absolutně neřeší. Je to BMW, má to výbavu, hezky to jede, co víc řešit >:D >:D
Celkem povedeny facelift
MrBeranek
| 1. 2. 2017 11:32
Já bych hlavně řekl, že 5er v kombíku (a nejen tu) si nikdo nekupuje pro to, aby se odlišoval. Znám řadu lidí, které je mají a koupili si je proto, že se jim ta auto líbí, líbí se jim, jakou nabízí techniku (hlavně motory) a že jsou praktická. Často si to navíc konfigurují v "tuctových" barvách právě proto, aby zapadli a nepoutali pozornost.
Avatar - Dinar
Celkem povedeny facelift
Dinar
| 1. 2. 2017 12:15
Jasně, nikdo si nekupuje konfekční auto, aby se odlišoval, tyhle sebezáchovné atilí pindy o tom, jak je 5er "nezajimava sedivka s vyjimecnosti fabie kombi", se píšou zpoza volantu olítaných alf nebo jiných "výjimečných" kusů.
Avatar - maxi!
Celkem povedeny facelift
maxi!
| 1. 2. 2017 12:53
citim to tak, ze aj ked to mozeme nazvat konfekciou - v cesko slovenskych krajoch je nakup uplne noveho auta tejto triedy dost dovod, aby sa odlisoval od priemeru a rozhodne to nebude sediva mys. :-!
Celkem povedeny facelift
MrBeranek
| 1. 2. 2017 13:47
Obávám se, že v tom vidíš něco, co v tom nutně není. Když máš na to rozpočet, líbí se ti to a vyhovuje to tvým požadavkům, tak to přece vůbec neznamená, že si to kupuješ pro to, aby ukázal, že na to máš nebo aby ses odlišil. Je to pořád přece jen auto, tj. dopravní prostředek, takže když budeš mít konkrétní požadavky (např. naftový šestiválec 300 hp+ nebo benzínový osmiválec 400 hp+), tak se ti nabídka samozřejmě zužuje a "musíš" koupit to, co je. A nekupuješ to pro to, aby ses odlišil, ale pro to, že to chceš a v nabídce je to, co je.
Avatar - Barrichello
Celkem povedeny facelift
Barrichello
| 1. 2. 2017 13:54
Kdo se chce odlišit nebo resp. nechce němce, kupuje v téhle třídě Jaguar, Lexus, Infiniti, Cadillac či Genesis.
Avatar - maxi!
Celkem povedeny facelift
maxi!
| 1. 2. 2017 13:58
chapem
ale ja som myslel skor na to, ze pre okolie u nas bude nakup takehoto auta este vzdy dovod, ze si to vsimnu. Je to iba auto, ako spravne pises, ale pre vela ludi je tato trieda okolo 1.7 az 2 melony stale odlisna od priemeru vozoveho parku a hlavne ked je to cerstva novinka, tak to nebude pre nich siva mys. :-!
Avatar - Barrichello
Celkem povedeny facelift
Barrichello
| 1. 2. 2017 14:05
Pro lidi který se v tom vůbec nevyznaj vypadaj ty Audi a Mercedesy a BMW všechny stejný, fuk zda nový nebo 10 let starý. A ve velkých městech to potkáš na každým kroku, dyt to jezdí dost často i jako taxíky (hlavně Audi a Mercedesy). Nějaká zapadlá vesnice je samo něco jiného.
Celkem povedeny facelift
stealth01
| 1. 2. 2017 12:58
Naprosto souhlasím s každým slovem. Mě toto auto dost zklamalo. Teď je to takový hezký facelift, ale bude to stačit ba konkurenci za pět let?
Avatar - Dinar
Celkem povedeny facelift
Dinar
| 1. 2. 2017 13:14
Jak vypadá XF, E-Klasse, případně S90 víme, jediné auto relevantní konkurence, co tu za těch pět let bude, ale zatím nevíme jak vypadá, je příští A6 kombi. Opravdu si myslíš, že v kontextu akt. designového projevu audi, tj. poslední A4, Q7, Q5 lze od designu příští gen. A6 čekat něco jiného, než "facelift" tvarů té stávající?
Avatar - white label
Celkem povedeny facelift
white label
| 2. 2. 2017 02:25
Osobně se mi dlouhodoběji líbí u 5er více sedan a u A6 naopak kombi/ (Avant/Allroad).
Celkem povedeny facelift
webpaja
| 1. 2. 2017 13:15
To by to mho A4 už dávno zabalit ;-) F10 je jeden z nejhezčích sedanů vůbec, jsem rád za cizelaci.
Celkem povedeny facelift
_MT_
| 1. 2. 2017 17:52
Jen bych neřekl, že je to krok kupředu. Přinejlepším stranou. F10 se opravdu povedla.
Avatar - white label
Celkem povedeny facelift
white label
| 2. 2. 2017 02:23
Souhlas.
Avatar - Dinar
Celkem povedeny facelift
Dinar
| 2. 2. 2017 07:08
Může být, krok jakým směrem je potom A4?
Avatar - white label
Celkem povedeny facelift
white label
| 2. 2. 2017 12:28
A4 je taky "jen" evoluce, ale současná vypadá (pro většinu) poměrně jasně líp, než ta předchozí, což se o této 5er podobně říct nedá. Kdybych měl tuhle 5er vyměnit za F10, tak významným důvodem by určitě nebyl design.
Avatar - Dinar
Celkem povedeny facelift
Dinar
| 2. 2. 2017 14:05
"Pro většinu, poměrně jasně líp," říkáš ty, já si to nemyslím a průzkum nikdo z nás nedělal, podle mně aktuální A4 neudělala ani úkrok stranou, jen přešlapuje. Každopádně tu plkáme, úkroky stranou apod., v tom hodnocení se promítají čistě značkové preference jednotlivců, mně akt. design bmw vyhovuje, v G30 vidím posun, ty s MT jste spíše na audiny, vidíte posun u nich.
Avatar - white label
Celkem povedeny facelift
white label
| 2. 2. 2017 14:24
Netvrdím, že je A4 designově povedenější, než 3er, ale nová generace A4 se mi líbí víc, než předchozí, což platí i u 3er. U 5er se mi opticky celkově víc líbila F10 (hlavně ten zadek). 5er E39 (celkově) a F10 (hlavně designově) se podle mě povedly mimořádně, E60 (design/interiér) naopak ne.
Ale i A4 (a další...) má logicky designově slabší a silnější generace, takže na tom nevidím nic extra značkově preferujícího. Buď se mi auto v konkrétní generaci líbí, nebo ne. A jestli je to revoluce, nebo jen evoluce, taky není pro výsledek rozhodující.
Třeba přední světla teď vypadají (u 5er) lépe a celkově auto působí takovým "rozčaplepším" dojmem, což jej dělá současnějším v rámci modelových řad BMW.
Interiér
Neurotic
| 1. 2. 2017 11:19
Ta obrazovka je tam jak pěst na oko v F10 ještě vypadala normálně a ne jako by jim tam někdo namontoval na poslední chvíli :-! A celkově mi přijde taky taková nějak hezčí
[odkaz]
[odkaz]
Interiér
MariAchi
| 1. 2. 2017 11:39
Souhlas :yes:
Avatar - speedfred
Interiér
speedfred
| 1. 2. 2017 11:51
ale teraz ušetrili troska materialu z palubky. :-)
F10 mi to príde krajšie.
Avatar - Johny.Rico
Interiér
Johny.Rico
| 1. 2. 2017 12:22
Až to uvidíte na živo (mě se to povedlo), tak změníte názor. Je to v interieru opravdu špičková záležitost.

AD Touring: zadní světla opravdu bachratá.
Avatar - Zappa
Interiér
Zappa
| 1. 2. 2017 12:58
mne ten interier teda nepride ako špičková zaležitosť
Avatar - Johny.Rico
Interiér
Johny.Rico
| 1. 2. 2017 13:00
V čem jezdíte?
Avatar - Zappa
Interiér
Zappa
| 1. 2. 2017 13:23
navrhujem, aby sme si kludne tykali.
Mam C 220 diesel z 2015, sedan
A priznávam, ze pre mňa bol ten interier dost podstatny, ked som ho zrovnaval napriklad s trojkou bavorákom
Ale samozrejme vec vkusu....
Avatar - Johny.Rico
Interiér
Johny.Rico
| 1. 2. 2017 15:38
Inu, jde vidět, že zkušenosti s lux vozy zde jsou. Pak chápu tu výtku. Kdyby jsi byl řidič Fabie, nevezmu tu kritiku vůbec v potaz ;-)
Avatar - maxi!
uvidime...
maxi!
| 1. 2. 2017 12:47
v realnom zivote to moze vypadat o dost inak ako takto na monitore.
Takze zatial to nemusime riesit, pre mna by to bol velky comeback k znacke, no Boze to su uz roky!!! Ja som odisiel prichodom Bangla a teraz ma to aj celkom pritahuje aspon na sezonu prejst na 5 ale sedan, lenze mam iba par tyzdnov nove E vyskladane pre mna v vybave, s ktorym som velmi spokojny.
Mam dotaz - v poslednom case presakuju negativne spravy o problemoch BMW s prechodom na hlinikove diesel motory - vieme nieco konkretne?
Dakujem! :-!
Avatar - Ham.
uvidime...
Ham.
| 1. 2. 2017 13:14
O jakém přechodu na hliníkové dieselové motory píšeš? N47, B47, N57, B57 jsou hliníkové už leta páně, litinový byl M57 snad před 15 roky.
Avatar - maxi!
uvidime...
maxi!
| 1. 2. 2017 13:27
praveze preto sa pytam, ze vobec som to nesledoval, len nieco som nedavno cital, ze BMW ked preslo na hlinikove motory, tak sa zacali objavovat mikroskopicke trhliny a ze je to casovana bomba.... sorry ze to neviem presnejsie, ale myslim, ze to pisali v AutoTipe
Mozno ste to niekto zachytil? :-!
Avatar - Ham.
uvidime...
Ham.
| 1. 2. 2017 13:36
No co bylo před 15 roky za problémy když přešli z litiny na hliník to nevím, to by ti řekli jedině nějací bazaroví kovbojové co takto staré vraky kupují.
Avatar - maxi!
uvidime...
maxi!
| 1. 2. 2017 13:53
dobre som si spomenul, mam to odfotene v iPade!
je to Autotip, rady pri kupe jazdenych bavorakov
clanok asi rok stary, kde popisuju dve drahe fatalne chyby diesel BMW
skusim nieco odpisat z textu:
prvy problem vznikol. ked vyrobca v tichosti experimentoval s konstrukciou bloku motora, co pri vlozkovej konstrukcii zacali zapekat kruzky a bezvlozkova praskaju medzivalcove prepazky a riesenie je financnym maelstromem, co plati aj na dalsiu zavadu - rozvodovy retaz kupodivu nevydrzi co vyrobca zpociatku tvrdil - takze von prevodovka a spodne ozubene kolo je sucastou klikoveho hriadela, co sa meni sucasne a cena tak narasta cez 100.000 a kto to bude odkladat, si znici motor a cena bude dva krat tolko
koniec popisu, uffff.... :-!
preto som zvedavy, ci nieco uz take registrujete
uvidime...
Neurotic
| 1. 2. 2017 14:09
To mají na mysli nějaký testovací model? Problém s rozvody by měl být od roku 2013 vyřešený a výměna rozhodně nestojí 100 tisíc ani v autorizáku a kdyby měl motor každou chvíli vybuchout tak by se to taky vědělo, ale zatím se všude píše jenom o VW >:D
Avatar - Barrichello
uvidime...
Barrichello
| 1. 2. 2017 14:15
o zakarbovanovaných dieslech od BMW se toho napsalo tuna, samozřejmě ne tady ale na jiných serverech. Nesmyslné výměnné intervaly oleje ty motory totálně ničí, složité průplachy a čistění sou velmi finančně náročné a rady měnit olej každých 10 000 km poslouchá málokdo.
4,4 V8 a další věci sou taky dost profláklé.
Avatar - wikinko
uvidime...
wikinko
| 1. 2. 2017 18:35
bari, opat blabolis ako typicky bazarovy kovboj a vikendovy vodic. ja som mal ten najproblemovejsi 4valcovy diesel od bmw, a ak u bmw takto vyzera problemovy motor, tak potom je na tom bmw celkom dobre. takmer 300tkm, len pred par tyzdnami mi ho v praci vzali, v servise som bol presne 10 krat. menit olej.
Avatar - Barrichello
uvidime...
Barrichello
| 1. 2. 2017 22:41
Já znam jednoho pána co najel na škodě 120 bez gernálky 230 000 a jednoho pána co nebyl s Arem 40 000 km v servisu. Ale znam jen ty dva. Takže asi tak. Ne netu je o tom diskuzí na 300 stran A4, to neokecáš.

PS: ke tvé smůle nemam v současnosti ani jedno vozidlo zakoupené v bazaru. Takže sem bohužel jenom soukromý prodejce kovboj a ofiko delaer kovboj. Na to že sem kovboj sem hrdý, ostatně já mam rád country a mam dokonce i klobouk. Ale bazarový opravdu nejsem, smolík amigo :o))
Avatar - Dinar
uvidime...
Dinar
| 1. 2. 2017 14:12
Pokud chceš kupovat ojeté pětkové bmw, řekněme do deseti let stáří, pak třílitrový dýzl v jakékoliv specifikaci vč. 50d je bezproblémový motor, v benzinu 35i ve verzi N54 i N55. Čtyřválec je do této třídy jen z nouze cnost, osmiválec 50i je do r. 2014 průser.
Avatar - Zappa
uvidime...
Zappa
| 1. 2. 2017 14:29
Maxi pisal, že zvažuje prave to nové BMW, jenom začal tému ohledem informaciach v Autotipe
Avatar - Ji/Ri
uvidime...
Ji/Ri
| 2. 2. 2017 00:02
Z čeho čerpáš? ... podle odborníků ze servisu, jsou právě chrochty celkem průserové a benzíny naopak v pohodě. Zajímá mě to .... ;-)
Avatar - white label
uvidime...
white label
| 2. 2. 2017 02:11
Podle odborníků ze kterého servisu?
Protože podle odborníků ze servisu BMW je to tak, jak to napsal Dinar..., je to už poměrně! obecně známo. :-)
Avatar - Bubáq
Tedy ta modrá je fakt dobrá!
Bubáq
| 1. 2. 2017 14:41
Auto je to pěkný, hezky navržený a možná i dobře vyrobený. A v té modré je to fakt bomba!
Mohlo být i v červené, ale to víte, to je barva homosexuálů (alespoň podle Turků). Mohlo být i v populární šedé, ale to by zas nebylo tak pěkný (fakt nevím, proč je šedá tak populární: jsme snad národ krys a myší??!). Mohli jej představit také v černé: klasická barva pro klasické limuzíny; je ale kombík klasickou limuzínou? Asi ne, takže teď nevíme, jak by tohle auto vypadalo v černé. A co žlutá? Sám si odpovím: ta sluší jen Renaultům a Žigulíkům. Baworáku by asi neseděla... Další barvou, ve které by tenhle kombík mohl vypadat dobře, je hnědá. Ne taková ta "sytá", jak jí nabízí Volvo: ta silně připomíná víte co; ale taková ta tmavá, skoro jako hnědo-tmavě-šedá, ta by byla ó pěkná! A s béžovým interiérem, to by bylo něco! Béžový interiér se sice špiní, ale co, auto je to firemní, proč platit daně, můžu ho dát přece do Expres Myčky každých 14 dní, pěkně 2 tácy za vyluxování béžového interiéru i se všemi čokoládovými spotíky....
Jo, ještě jsem zapomněl na bílou: ta je taky populární. Ale všimli jste si, jak se u bílých aut často červenají jejich čumáky? Čím výkonnější vůz, tím víc krvavého hmyzu ulpí na čumáku... Takže bílou jen na fotografování, když je auto nové. Pak už ne, to už by bylo lepší ho vrátit, potom, co udělám pár selfíček.
Prostě, profíci za fotografickými kamerami zvolil správnou barvu: ani světlou, ani vysloveně takovou tu skoro černou modrou. Takovou akorát. Pochvala!
(p.s. taky jste si všimli, jaký velký význam má probírání barev aut na tomto webu? Je to k posrá...í, co?).
...
memorex31
| 1. 2. 2017 14:54
Auto velmi pekne ale 530i je 520i a 540i je 530i!!!! Nechapem taketo trapne prekrucanie.. to BMW fakt nema zapotreby.. 8-s :no: :no: :no:
Nádhera, ale sedan je sedan...
Arese
| 2. 2. 2017 01:38
Tak i nová 5er Touring je nádherné auto, ale sedan je pro 5er přece jen klasičtější volba :-)
Carwow test
Londonbridge
| 5. 3. 2017 09:02
[odkaz]

Carwow ma celkom objektyvne testy aut a je tam aj nova 5 ka