Zase.... VW si vede dobře....mě zajímá Mazda a Toyota tak nevím proč mi cpete Hitlervagen. Všude jenom VW....Auto.cz, Autosalon, Seznam a dál můžu pokračovat
Tiez tomu nerozumiem, teda rozumiem ze do nadpisu na vwauto.cz sa nejaky koncernista musel dostat, ale preco na spodu nie je podpis PR sdělení? Lebo VW nie je ani prvy, ani nemal najlepsi posun, ani nie je nicim zaujimavy. Podla mna je ovela zaujimavejsie, ze koncernove Audi, ktore mnohi miestny kovboji povazuju za top znacku z nemeckeho tria sa na bawo a mergla v rebricku ani nechyta. Nejak ten naskok vdaka technike nevidno.
Tak zkus napsat do redakce že musí psát jen o tom co zajímá "VIZIho" >:D
VW je mi celkem volný, ale na druhou stanu info, že poskočil o 15 míst i přes dieselgate je celkem zajímavá informace. Výkupy aut, pokuty, odškodnění.... A přesto postup i vzhledem k tomu, že například Toyota i BMW klesly.
protože to táhne, i kdyby to mělo být o ničem. Poslední dobou si zde nadpisy nezadají s Bleskem a podobným brakem.
Ale informace v článku mi přijde zajímavá, vzhledem k okolnostem dieselgate. Ale skok Nissanu je také zmínění hodný.
Protože to tak prostě je. Jak je tam Škoda, nebo VW a ještě v nějakém bulvárním nadpisu, tak to má vždy hodně příspěvků v diskuzi. Ať se ti to líbí nebo ne, je to tak a nejlepší je, že pokud v nadpisu není a nemá to s VW ani nic společného, tak přijde nějaké játro do diskuze a první co napíše je narážka na Škodu nebo VW. Takže se není čemu divit.
Tahne? Ani ne. Je ho vsade tolko, ze mu to skor robi medvediu sluzbu. Vsetkeho vela skodi a ani najoblubenejsie jedlo nejes denne. Inak sa uz urcite nestane tak oblubenym.
Suhlasim vsak, ze chlapci z auto.cz presli Bleskovym skolenim, ako pisat bulvarne nadpisy.
Ano, clanok uz je o kus lepsi. Len to protezovanie VW, aj napriek tomu, ze su aj vacsi skokani v tabulke :/
Skor by mi prisla zaujimava detailna analyza, cim to je, ze VW to v rebricku takto ustal. Je to tym, ze ho podrzali, lebo "too big to fail", alebo zamakal crisis management, PR ci zafungoval lobbing? Toho sa tu ale nikdy nedockame.
Mimochodom, toto je hodnotenie spolocnosti Brand Finance, existuje este InterBrand. Ta ale este svoje hodnotenie nevydala.
Je řada žebříčků od renomovanějších agentur. Jenže tam ani VW není. Proto redakce auto.cz vybrala tento sračkoid.
Včera jsem zrovna viděl jeden, ve kterém byla Honda hned za Toyotou. VW jsem tam nenašel, asi je někde v propadlišti.
Jiný dělá Forbes, tam jsem také VW nenašel do 90. místa.
Takže takto. Různé žebříčky mají svou metodologii. Při obecně klesajících znalostech redaktorů auto.cz se asi nedočkáme relevantního porovnání a komentáře.
Tak trochu v rychlosti mi neprijde, ze by vw byl tam kde je, tam kde rika clanek. V automobilech vidim za rok 2016 posun vyrazne dolu a i s cenou pada
[odkaz]
Jsem koukal, ale uz to pak dale neresil, pac je to stejne o ho.ne. Hodnotit rok 2017 v lednu tehoz roku mi prijde dost pochybne. Spise by to chtelo ubrat u kazdeho hodnoceni jeden rok a pak by to dle meho davala smysl.