Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Hm. k ho...nu
| 7. 2. 2017 10:17
nebudu tady kecat, že to bude drahý a co když se to porouchá nebo rozbije ...

ale já prostě chci s rukou na loketce nebo madle dveří jenom hnout prstem. Ne zvedat celou packu a pomatlat si vokno. :-! >:D
Hm. k ho...nu
| 7. 2. 2017 11:42
a hlavne bude okno stále zacapané a umastené..ako displeje dnešných smartfounov
proč?
| 7. 2. 2017 10:27
Mě by jako zajímalo kde automobilky berou to přesvědčení, že tohle zákazník ocení a chce to v autě mít? Jestli ono to nebude spíš tím, že automobilky se snaží ušetřit a odrbat auto kde to jde a dotykový řešení je levnější než mechanický knoflík. Akorát je pak problém si něco zapnout nebo vypnout, ale vypadá to futuristicky to se musí uznat.
Avatar - 3_diamanty
proč?
| 7. 2. 2017 10:38
problem je v tom ze auta uz prestavaju byt autami priorotne ... ale zacinaju byt uz aj akymsi priestorom pre vsetko.... kuchyna obyvacka spalna... detska izba... hracska miestnost... kino.. to mas jak s mobilom... kde telefonovanie je pre mnohych uz len akasi bokovka... priorita je uz skor fotak fejsbuk rozlisenie displeja a dalsie somarinky .. nejde to zrovna idealnym smerom ale co spravime ... zlate 90 roky ked auta este mali ozaj prioritu v jazdnych vlastnostiach a neriesili blbosti ako pocet displejov... otvaranie zamku mobilom ... vyhybanie sa losom .... ovladanie gestami a podobne ozaj uz kraviny

stare dobre casy v autach su dost mozno uz za nami .. no jo... ale som rad ze som ich este zazil :yes:
proč?
| 7. 2. 2017 10:45
No jo ale auto se pořád primárně používá k jízdě, takže srovnání s mobilem mi nepřijde úplně šťastný. Nikdo si nekoupí auto kvůli tomu, aby v něm spal, ohříval se v něm nebo poslouchal hudbu. Jeho využití jako dopravního prostředku je pořád většinový na rozdíl od toho mobilu, kdy si někdo koupí mobil hlavně kvůli tomu, že chce fotit a čumět na net. Telefonuje ale třeba minimálně.
Avatar - 3_diamanty
proč?
| 7. 2. 2017 10:46
mas pravdu.. ale chapes co som chcel povedat.... ;-)

inak pred polhodinou som konecne uz videl novu C-HR toyotu ( bielu ) .... nechcem byt zly lebo o uspechu C-HR vobec nepochybujem... ale juke je za mna jasne krajsi stylovejsi a vizualne nabombovanejsi uz na pohlad ;-) a dokonca aj kusok akoby retro... a obvlast zboku je C-HR docela nevzhladna.. zatial co juke z profilu nema chybu... az teraz ocenujem jeho nadcasovy ale zaroven retro dizajn... s tymi jeho kukadlami a krasnymi svalnatymi liniami neskutocne buggy auto :yes: tu C-HR je vedla neho razom komiksovy gulas ktory podla mna rychlo vizualne zostarne.. zatial co juke bude dizajnova legenda ;-)

juke je pre mna dnes asi najkrajsi nissan ... videl som ho nedavno v cervenej aj zltej na velkych kolach ... a len som cumel... zatial co CH-R ma nechala hned absolutne chladnym ( mozno to chce inu farbu a nie bielu ) ... ale prislo mi to tvarovo take podivne a nijako uchopitelne origami a kusok aj vizualne tazka na predok... priznavam ze ja mam radsej retro pripadne zivocisnejsie tvary a la juke sportage a podobne a nie nejake scifi ;-)
proč?
| 8. 2. 2017 09:07
No vidíš a já mám Juke uložený v kategorii nejméně zajímavých až ošklivých aut.
Avatar - Barrichello
proč?
| 7. 2. 2017 13:27
Mobily stejně půlka lidí moc nepoužívá na data protože sou tady ceny dat a mobilního internetu takové, že za co sou tady 4 GB měsíčně je v cizině 100 GB a za co je tu 20 GB je v cizině neomezený net >:D
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 10:47
Dotknu se - okno se stáhne. Dotk… - do pihele, nedotknu se, okno je stažené, tak jak ho kruciš vytáhnu? :-!
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 10:49
Odmotujes tapacirung z dveri! Take jednoduche, to nevies? :-)
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 11:46
Možná to bude mít takovou vychytávku - sklo se nestáhne úplně. >:-[]
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 12:00
!!!Jestli to bude stejně funkční jako jsou Ssangyongy hezké, tak to bude masakr!!! >:D
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 20:52
Jen si představ otevírání okna u spolujezdce. :-)
Avatar - white label
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 23:36
To bude hned vedle ovládání okna řidiče, takže si dopatláš okno na dalším místě, stejně tak ovládání oken vzadu, dětská pojistka..., a úplná bomba bude dotykové ovládání zpětných zrcátek (zejména těch vnějších), nebo stěračů.... ;-)
Jak z toho ven
| 8. 2. 2017 08:19
>:D .... a vrchol vidím v dotykovém ovládání brzdových světel. To se pak řidič naběhá. :-)
Jak z toho ven
| 7. 2. 2017 13:10
No, takže Favorit prvních výrobních ročníků je vlastně velmi vizionářské vozidlo, ten už je na instalaci skel s dotykovým ovládáním připraven! >:D >:D >:D
Taká volovina...
| 7. 2. 2017 12:22
Prečo sa mám naťahovať k hociktorému sklu? Ergonómia na pohľadanie. Radšej keby poriadne zdokonalili ovládanie hlasom. To keby dobre fungovalo, je oveľa praktickejšie.
Avatar - JiRkA997CZ
Taká volovina...
| 7. 2. 2017 12:51
Pak se budeš s někým za jízdy hádat nebo mít plnou pusu chleba a auto si bude dělat co chce
Zlatý páčky, tlačítka a kolečka
Taká volovina...
| 7. 2. 2017 14:51
Nevieš alebo nechceš čítať? Napísal som "poriadne zdokonaliť". Systém, ktorý by si z akéhokoľvek rozhovoru vyberal slová, podľa ktorých spustí nejakú funkciu, by stál samozrejme za starú bačkoru.
Avatar - salamoon
Doba, kdy v autě nebude ani jedno mechanické tlačítko, se bl
| 7. 2. 2017 12:58
to snad nie....
btw dotykove ovladanie okien je neskutocna somarina >:D
ved preco to ovladat tlacitkom, ked si mozete okrem infotainmentu zapatlat uz aj bocne skla... 8-s
Typický příklad idiotské "inovace" za každou cenu...
| 7. 2. 2017 13:12
Postupná likvidace pořádných mechanických tlačítek v autě je ta největší blbost a nehoráznost, jakou si lze v konstrukci moderních vozů představit! 8-s 8-s 8-s :no:
Z pohledu geronta, ....
| 7. 2. 2017 15:35
.....který ještě pamatuje alkohol za volantem jako polehčující okolnost, musím říct, že dotykové elementy, tedy ve formě patlání po obrazovce, mi v autě vadí už jenom proto, že se k ní musím natahovat, klepe se mi ruka a obrazovka je věčně zapatlaná. Také odvádí víc pozornosti než tlačítkový spínač-mechanický ovladač, pokud řidič ví kde je poslepu. Vadí mi i veškerá hlasová ovládání a i ovládání gesty. Hlasové blbě funguje a ne vždy se dá použít, gesta také blbě fungují.

Snesu ovládání tlačítky na volantu, páčkami pod volantem a několika tlačítky případně otočnými ovladači na přístrojovce nebo tunelu, je-li po ruce. Dokonce jsem se dokázal smířit i s desetiletým iDrivem v bmw. I když se tím pouští jen něco, stejně je to tak někdy trochu drbání se pravou rukou za levým uchem.

Nebráním se moderním prvkům, ale nesmí být na obtíž. Pokud bych něco snesl pro ovládání některých méně používaných funkcí pomocí obrazovky (buď v přístrojovce, mezi nebo místo budíků, případně promítané na čelní sklo nebo třeba někdy i holograficky do prostoru), tak mi přijde nejstravitelnější ovládání pomocí touchpadu umístěného někde co nejvíc po ruce asi pravé, kde by se pohybem prstu po něm pohyboval kurzor na obrazovce a třeba nějakým klepnutím aktivace vybrané funkce.

To, o čem se píše v tomto článku raději vůbec nebudu komentovat.
Z pohledu geronta, ....
| 7. 2. 2017 21:02
Systém s kurzorem si můžeš vyzkoušet u Lexusu. Podle mne je to špatný nápad.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku