Novinky
Mě by jako zajímalo kde automobilky berou to přesvědčení, že tohle zákazník ocení a chce to v autě mít? Jestli ono to nebude spíš tím, že automobilky se snaží ušetřit a odrbat auto kde to jde a dotykový řešení je levnější než mechanický knoflík. Akorát je pak problém si něco zapnout nebo vypnout, ale vypadá to futuristicky to se musí uznat.
problem je v tom ze auta uz prestavaju byt autami priorotne ... ale zacinaju byt uz aj akymsi priestorom pre vsetko.... kuchyna obyvacka spalna... detska izba... hracska miestnost... kino.. to mas jak s mobilom... kde telefonovanie je pre mnohych uz len akasi bokovka... priorita je uz skor fotak fejsbuk rozlisenie displeja a dalsie somarinky .. nejde to zrovna idealnym smerom ale co spravime ... zlate 90 roky ked auta este mali ozaj prioritu v jazdnych vlastnostiach a neriesili blbosti ako pocet displejov... otvaranie zamku mobilom ... vyhybanie sa losom .... ovladanie gestami a podobne ozaj uz kraviny
stare dobre casy v autach su dost mozno uz za nami .. no jo... ale som rad ze som ich este zazil :yes:
stare dobre casy v autach su dost mozno uz za nami .. no jo... ale som rad ze som ich este zazil :yes:
No jo ale auto se pořád primárně používá k jízdě, takže srovnání s mobilem mi nepřijde úplně šťastný. Nikdo si nekoupí auto kvůli tomu, aby v něm spal, ohříval se v něm nebo poslouchal hudbu. Jeho využití jako dopravního prostředku je pořád většinový na rozdíl od toho mobilu, kdy si někdo koupí mobil hlavně kvůli tomu, že chce fotit a čumět na net. Telefonuje ale třeba minimálně.
mas pravdu.. ale chapes co som chcel povedat.... 😉
inak pred polhodinou som konecne uz videl novu C-HR toyotu ( bielu ) .... nechcem byt zly lebo o uspechu C-HR vobec nepochybujem... ale juke je za mna jasne krajsi stylovejsi a vizualne nabombovanejsi uz na pohlad 😉 a dokonca aj kusok akoby retro... a obvlast zboku je C-HR docela nevzhladna.. zatial co juke z profilu nema chybu... az teraz ocenujem jeho nadcasovy ale zaroven retro dizajn... s tymi jeho kukadlami a krasnymi svalnatymi liniami neskutocne buggy auto :yes: tu C-HR je vedla neho razom komiksovy gulas ktory podla mna rychlo vizualne zostarne.. zatial co juke bude dizajnova legenda 😉
juke je pre mna dnes asi najkrajsi nissan ... videl som ho nedavno v cervenej aj zltej na velkych kolach ... a len som cumel... zatial co CH-R ma nechala hned absolutne chladnym ( mozno to chce inu farbu a nie bielu ) ... ale prislo mi to tvarovo take podivne a nijako uchopitelne origami a kusok aj vizualne tazka na predok... priznavam ze ja mam radsej retro pripadne zivocisnejsie tvary a la juke sportage a podobne a nie nejake scifi 😉
inak pred polhodinou som konecne uz videl novu C-HR toyotu ( bielu ) .... nechcem byt zly lebo o uspechu C-HR vobec nepochybujem... ale juke je za mna jasne krajsi stylovejsi a vizualne nabombovanejsi uz na pohlad 😉 a dokonca aj kusok akoby retro... a obvlast zboku je C-HR docela nevzhladna.. zatial co juke z profilu nema chybu... az teraz ocenujem jeho nadcasovy ale zaroven retro dizajn... s tymi jeho kukadlami a krasnymi svalnatymi liniami neskutocne buggy auto :yes: tu C-HR je vedla neho razom komiksovy gulas ktory podla mna rychlo vizualne zostarne.. zatial co juke bude dizajnova legenda 😉
juke je pre mna dnes asi najkrajsi nissan ... videl som ho nedavno v cervenej aj zltej na velkych kolach ... a len som cumel... zatial co CH-R ma nechala hned absolutne chladnym ( mozno to chce inu farbu a nie bielu ) ... ale prislo mi to tvarovo take podivne a nijako uchopitelne origami a kusok aj vizualne tazka na predok... priznavam ze ja mam radsej retro pripadne zivocisnejsie tvary a la juke sportage a podobne a nie nejake scifi 😉
Dotknu se - okno se stáhne. Dotk… - do pihele, nedotknu se, okno je stažené, tak jak ho kruciš vytáhnu? :-!
Možná to bude mít takovou vychytávku - sklo se nestáhne úplně. >😒]
!!!Jestli to bude stejně funkční jako jsou Ssangyongy hezké, tak to bude masakr!!! >😁
Jen si představ otevírání okna u spolujezdce. 😄
To bude hned vedle ovládání okna řidiče, takže si dopatláš okno na dalším místě, stejně tak ovládání oken vzadu, dětská pojistka..., a úplná bomba bude dotykové ovládání zpětných zrcátek (zejména těch vnějších), nebo stěračů.... 😉
Prečo sa mám naťahovať k hociktorému sklu? Ergonómia na pohľadanie. Radšej keby poriadne zdokonalili ovládanie hlasom. To keby dobre fungovalo, je oveľa praktickejšie.
Pak se budeš s někým za jízdy hádat nebo mít plnou pusu chleba a auto si bude dělat co chce
Zlatý páčky, tlačítka a kolečka
Zlatý páčky, tlačítka a kolečka
to snad nie....
btw dotykove ovladanie okien je neskutocna somarina >😁
ved preco to ovladat tlacitkom, ked si mozete okrem infotainmentu zapatlat uz aj bocne skla... 8-s
btw dotykove ovladanie okien je neskutocna somarina >😁
ved preco to ovladat tlacitkom, ked si mozete okrem infotainmentu zapatlat uz aj bocne skla... 8-s
Postupná likvidace pořádných mechanických tlačítek v autě je ta největší blbost a nehoráznost, jakou si lze v konstrukci moderních vozů představit! 8-s 8-s 8-s :no:
.....který ještě pamatuje alkohol za volantem jako polehčující okolnost, musím říct, že dotykové elementy, tedy ve formě patlání po obrazovce, mi v autě vadí už jenom proto, že se k ní musím natahovat, klepe se mi ruka a obrazovka je věčně zapatlaná. Také odvádí víc pozornosti než tlačítkový spínač-mechanický ovladač, pokud řidič ví kde je poslepu. Vadí mi i veškerá hlasová ovládání a i ovládání gesty. Hlasové blbě funguje a ne vždy se dá použít, gesta také blbě fungují.
Snesu ovládání tlačítky na volantu, páčkami pod volantem a několika tlačítky případně otočnými ovladači na přístrojovce nebo tunelu, je-li po ruce. Dokonce jsem se dokázal smířit i s desetiletým iDrivem v bmw. I když se tím pouští jen něco, stejně je to tak někdy trochu drbání se pravou rukou za levým uchem.
Nebráním se moderním prvkům, ale nesmí být na obtíž. Pokud bych něco snesl pro ovládání některých méně používaných funkcí pomocí obrazovky (buď v přístrojovce, mezi nebo místo budíků, případně promítané na čelní sklo nebo třeba někdy i holograficky do prostoru), tak mi přijde nejstravitelnější ovládání pomocí touchpadu umístěného někde co nejvíc po ruce asi pravé, kde by se pohybem prstu po něm pohyboval kurzor na obrazovce a třeba nějakým klepnutím aktivace vybrané funkce.
To, o čem se píše v tomto článku raději vůbec nebudu komentovat.
Snesu ovládání tlačítky na volantu, páčkami pod volantem a několika tlačítky případně otočnými ovladači na přístrojovce nebo tunelu, je-li po ruce. Dokonce jsem se dokázal smířit i s desetiletým iDrivem v bmw. I když se tím pouští jen něco, stejně je to tak někdy trochu drbání se pravou rukou za levým uchem.
Nebráním se moderním prvkům, ale nesmí být na obtíž. Pokud bych něco snesl pro ovládání některých méně používaných funkcí pomocí obrazovky (buď v přístrojovce, mezi nebo místo budíků, případně promítané na čelní sklo nebo třeba někdy i holograficky do prostoru), tak mi přijde nejstravitelnější ovládání pomocí touchpadu umístěného někde co nejvíc po ruce asi pravé, kde by se pohybem prstu po něm pohyboval kurzor na obrazovce a třeba nějakým klepnutím aktivace vybrané funkce.
To, o čem se píše v tomto článku raději vůbec nebudu komentovat.
ale já prostě chci s rukou na loketce nebo madle dveří jenom hnout prstem. Ne zvedat celou packu a pomatlat si vokno. :-! >😁