Ekonomika
holden_holden
6
ubozaku nafasuje boleslavskej hnuj.
ikoptak
0
aha a ta zhruba 1/3 privátních zákazníků to taky nafasuje? Že bych se šel postavit do fronty když to budou rozdávat. 😄
Slušná reklama na Škodovku už asi i na ČTK. Celý článek je vlastně jen reklama na novou ošklivku z Boleslavi schovaný za nesmyslem o prodejním rekordu.
Pokud letos dojde k úpravě kurzu koruny, tak může schade zapomenout na rekord, protože už těch svých cca 20 000 aut, který vloni vyvezla do němec nevyveze a v Čechách je rozhodně neprodá. Stejný problém samozřejmě čeká i ostatní e😜ortní značky v ČR (VW, Ford, Seat, Hyundai...)
Pokud letos dojde k úpravě kurzu koruny, tak může schade zapomenout na rekord, protože už těch svých cca 20 000 aut, který vloni vyvezla do němec nevyveze a v Čechách je rozhodně neprodá. Stejný problém samozřejmě čeká i ostatní e😜ortní značky v ČR (VW, Ford, Seat, Hyundai...)
Škoda prodává v Německu za ceny v Eurech, nějaký kurz na prodeje nebude mít žádný vliv. Klesne pouze marže - ale vzhledem k tomu, že ceny Octavií jsou podobné Golfu, mají pořád hodně velkou rezervu.
Škodovka má jeden z nejnižších podílů ree😜ortu (jestli se dá u domácího výrobce vůbec mluvit o ree😜ortu), nějaké 4,5%, podle SDA loni prodala 82267 aut, podle Hyundai a jejich statistik s odečtenými ree😜orty prodala 78765. Kde je těch tvých 20 000?
Ano třeba Ford podle SDA prodal 15268 aut, ale podle Hyundai statistik jenom 6570, takže 57% aut jde u Fordu na ree😜ort.
[odkaz]
[odkaz]
Ano třeba Ford podle SDA prodal 15268 aut, ale podle Hyundai statistik jenom 6570, takže 57% aut jde u Fordu na ree😜ort.
[odkaz]
[odkaz]
Jistě...jenže Škoda to dělá chytře...auta jsou v ČR 6 měsíců registrována (resp. nejsou vyřazena z registru) a pak se ani té Medea agentuře sponzored by VV neukazují a Vladimír ví, že to tam zařadit nemůže...
Ale to je fuk...až trh a změna kurzu ukáže... :-!
Ale to je fuk...až trh a změna kurzu ukáže... :-!
...možná proto, že by se tam ukázaly ree😜orty Hyundai 😄 ?
Myslím, že Medea nepoužívá ten šestiměsíční interval, ale něco jiného... snad 90 dní.
Jinak... je naivní představa, že někdo organizuje ree😜orty proto, aby zmanipuloval česká čísla, primární důvod je samozřejmě rozdíl v cenách na jednotlivých trzích a určitě to neorganizuje samotná automobilka, ree😜orty jdou proti jejím zájmům (prodávat auta na každém trhu za co nejvyšší ceny).
Myslím, že Medea nepoužívá ten šestiměsíční interval, ale něco jiného... snad 90 dní.
Jinak... je naivní představa, že někdo organizuje ree😜orty proto, aby zmanipuloval česká čísla, primární důvod je samozřejmě rozdíl v cenách na jednotlivých trzích a určitě to neorganizuje samotná automobilka, ree😜orty jdou proti jejím zájmům (prodávat auta na každém trhu za co nejvyšší ceny).
Jj s tou Medeou souhlas.
Copak já píšu něco o tom, že někdo organizuje ree😜orty proto, aby zmanipuloval česká čísla?
České zastoupení a čeští dealeři potřebují plnit cíle...no a když to nejde v ČR tak to prostě vyvezou. Škodě jako značce se to asi logicky nelíbí, protože to Německému dealerovi prodá dráž než tomu českému, který to vyveze...
Copak já píšu něco o tom, že někdo organizuje ree😜orty proto, aby zmanipuloval česká čísla?
České zastoupení a čeští dealeři potřebují plnit cíle...no a když to nejde v ČR tak to prostě vyvezou. Škodě jako značce se to asi logicky nelíbí, protože to Německému dealerovi prodá dráž než tomu českému, který to vyveze...
Ty píšeš: Jistě...jenže Škoda to dělá chytře...
Ale fakticky to Škoda nedělá, dělají to možná někteří dealeři... a taky to mohou dělat němečtí dealeři... a taky to mohou dělat úplně nezávislí podnikatelé - nic ti nebrání koupit v ČR 10 aut, naložit na kamion a prodat v Německu. Můj známý takhle vozil Ceedy do Španělska.
Ale fakticky to Škoda nedělá, dělají to možná někteří dealeři... a taky to mohou dělat němečtí dealeři... a taky to mohou dělat úplně nezávislí podnikatelé - nic ti nebrání koupit v ČR 10 aut, naložit na kamion a prodat v Německu. Můj známý takhle vozil Ceedy do Španělska.
Vazeny pane Vlcku,
Pri uvedeni O3 jsem se s Vami vsadil, ze vas vyrok o tom, ze Octavie bude do faceliftu 10. Neprodavanejsim modelem na svete, je holy nesmysl. Vsadili jsme se o pozvani na veceri. Facelift tady a octavie ma k desitce tak daleko, jako VW k serioznimu jednani.
Na veceri s vami kaslu, stravim radeji vecer s rodinou.
Kazdemu muselo byt jasne, ze takove vyjadreni je nesmysl. Pokud to bylo jasne i vam, jste lhar, pokud ne, jste minimalne naivni.
Ale takove lidi prece vw prokazatelne zamestnava, ze? 😄
Dalsi vase vyjadreni na tema, co se stane jsou jen bezvyznamnymi placanimi do vody.
Skodovka s faceliftem octavie udelala dokonaly prusvih. A misto, aby to uznala a predelala, donuti cast svych skalnich zakazniku odejit ke konkurenci. Bravo, opet tleskam.
Pri uvedeni O3 jsem se s Vami vsadil, ze vas vyrok o tom, ze Octavie bude do faceliftu 10. Neprodavanejsim modelem na svete, je holy nesmysl. Vsadili jsme se o pozvani na veceri. Facelift tady a octavie ma k desitce tak daleko, jako VW k serioznimu jednani.
Na veceri s vami kaslu, stravim radeji vecer s rodinou.
Kazdemu muselo byt jasne, ze takove vyjadreni je nesmysl. Pokud to bylo jasne i vam, jste lhar, pokud ne, jste minimalne naivni.
Ale takove lidi prece vw prokazatelne zamestnava, ze? 😄
Dalsi vase vyjadreni na tema, co se stane jsou jen bezvyznamnymi placanimi do vody.
Skodovka s faceliftem octavie udelala dokonaly prusvih. A misto, aby to uznala a predelala, donuti cast svych skalnich zakazniku odejit ke konkurenci. Bravo, opet tleskam.
!!!Nechtělo by to na mail?!!!Nebo myslíš, že redakční reklamní e😜ert doručí?!!! 😄
meles kraviny. vim, ze prani je otcem myslenky, ale Octa se bude prodavat jen cim dal tim lepe, facelift autu neublizil a kydy par skoda hateru na diskuznim foru opravdu nic nezmeni. ja bych se vsadil, ze podobnych proroku bylo i pri FL O2 uplne stejne.. a jak to dopadlo.. 😄
V cem melu kraviny? Je to snad povedeny facelift? Mela vubec skodovka potrebu v ramci faceliftu takto zbytecne riskovat????
A hele, Kaban opousti skodovku.... Jaka nahoda >😁
Ono je v podstate jedno, jak se budou dal vyvijet prodeje. Masove odmitany facelift bude za vsech okolnosti potencialni prodeje snizovat. Zadny duvod k oslave, co?
A hele, Kaban opousti skodovku.... Jaka nahoda >😁
Ono je v podstate jedno, jak se budou dal vyvijet prodeje. Masove odmitany facelift bude za vsech okolnosti potencialni prodeje snizovat. Zadny duvod k oslave, co?
to je dobře,vw potřebuje vyplatit Amíky...
Zítra začne pracovní doba místním bohatýrům a dozvíme se, že tento zázrak s 1.0 TSI, který táhne "vocpodu" a deklasuje i silnější motory svým "brutálním zátahem" (aneb jak si nechat ošálit smysly), bude výborně prodejný. Už dnes v osobních prodejích válcuje koncern kde kdo, včetně Hyndai. Hyndai už navíc začíná vyhrávat i státní zakázky. A nová i30 ? Alespoň lepší podvozek, hezčí, když už je základní motor stejný. Proč by někdo chtěl Octavii ? V Octaviích jezdí povětšinou pouze firemní chudáci. Nikdo jiný si to auto prostě moc nekupuje. A bude pro Škodovku hůř.
!!!Chudák jezdí Octavií a masér podle všeho válcujícím Hyundaiem?!!!
!!!Tahle prohlášení jsou tak úsměvná a dětská!!!
😉 😉
!!!Tahle prohlášení jsou tak úsměvná a dětská!!!
😉 😉
Já jen říkám, že Hyndai je lepší nabídka. Za ty samé peníze dostanu více + poruchovost určitě nebude horší. Poté, co mi do Rapidu natekla voda do dvěří (několik litrů tam bylo určitě) a začalo pískat něco u předního kola po 70 tisících kilometrech....moderní VW jsou jeden podvod. Není to tím, že by Hyndai byl lepší. Je to tím, že Škoda je dnes tak špatný deal.
To by ale nesmeli neustale zdražovat a rusit modelové řady viz Roomster II ! :no: Pokud rapid spaceback stoji 310 tis a ceed 299 900, tak snad i oni musi videt jistou "nevyvaženost"...a se zrusenim intervenci bude ten rozdil jeste vetsi.....
Aha, rozdíl ve výši 3% v ceně má být jako něco zásadního a nevyváženého, navíc při srovnání verze, kde výrobce kvůli ceně "od" inzeruje 70tKč slevu z ceníku?
Pokud je podle tebe rapid konkurentem ceedu, tak ses na spatnem serveru.
Zkus vecernicek.cz
Zkus vecernicek.cz
Roomstery se loni prodali tři, takže jejich výpadek letos nebude tak cítit. 2015 jich bylo 1740, pořád nijak závratné číslo.
Naopak naskočil Kodiaq, ten už letos promluví do prodejů naplno. Ve hvězdách je Yeti, tam myslím, že letos se ještě nic moc nestane. I tak, dostat se přes 80t by nemělo být takové drama, spíš asi záleží, jak se bude dařit ekonomice.
Ceed je teď hezká nabídka... ale za prvé je to končící model, za druhé je to s motorem 1.4 (nejlevnější 1.6 je 360), za třetí je to po akční slevě 70t... a moje zkušenost je, že žádnou další slevu už pak nedostaneš.
Naopak naskočil Kodiaq, ten už letos promluví do prodejů naplno. Ve hvězdách je Yeti, tam myslím, že letos se ještě nic moc nestane. I tak, dostat se přes 80t by nemělo být takové drama, spíš asi záleží, jak se bude dařit ekonomice.
Ceed je teď hezká nabídka... ale za prvé je to končící model, za druhé je to s motorem 1.4 (nejlevnější 1.6 je 360), za třetí je to po akční slevě 70t... a moje zkušenost je, že žádnou další slevu už pak nedostaneš.
Dobre, mozna bude mit celkove lepsi prodejni cisla, ale pamatuji se, kdyz Skoda mela 50% podil na trhu a tvrdili, ze se ho budou snazit udrzet...ted za leden nema ani tretinu trhu a take tvrdi, ze tretinu trhu chcteji, ale neustale zdrazuji a v pripade Rapidu je to do oci bijici - on ten Rapid take neni nejmodernejsi technika a cenikova cena by mela byt alespon o 10% nizsi.
Řeči se vedou a voda teče. 50% podíl jakékoli značky na jakémkoli trhu mi nepřijde v dnešní globální době jako zdravý, ta třetina je pro mě pocitově takové to zdravé maximum.
To je zase blabol. Ve skodovce si rekli, ze jim to nepripada zdrave a tak to nechali padnout? Prodeje skodovky jdou celosvetove nahoru. U nas zase dolu. Obavam se, ze soucasna generace techniky ten rustovy trend moc nepodpori. Ale pujde o to, jak si lidi budou vazit kvality. Treba Mazda dela dobra auta a maka na vyvoji, vw jde s kvalitou dolu a stejne tak bmw. Mercedes zamakal a jde nahoru. Ono to chodi ve vlnach.
Nesmite zakaznika nakrknout, pokud se to stane, chvili se nevrati. Mercedesu se to stalo a stalo spoustu usili napravit si reputaci. Ted se to deje vw.
Uvidime.
Nesmite zakaznika nakrknout, pokud se to stane, chvili se nevrati. Mercedesu se to stalo a stalo spoustu usili napravit si reputaci. Ted se to deje vw.
Uvidime.
Než si půjdete koupit auto.........[odkaz] >😁
Hmm, tak koukám, že různé pazvuky jsou u Rapida velmi častý problém... 😢 8-s
U rapida? Rad ti predvedu passat s 20tkm. Chrasti v pristrojich, palubka vrze za jizdy, radio namuzes dat ani na 50% hlasitosti bez toho, aby drncelo.... Ale po slevach stalo jen lehce pres mega, co by clovek chtel za ty penize, ze?
A v servisu mi vzdycky reknou, ze se jim to neprojevilo a po tydnu, co tam auto stoji ma najeto 1,5km!!!
To aby sis priste nestezoval 😄
A v servisu mi vzdycky reknou, ze se jim to neprojevilo a po tydnu, co tam auto stoji ma najeto 1,5km!!!
To aby sis priste nestezoval 😄
Časté poruchy vozů Škoda jsou častý důvod, proč už si lidé raději koupí jako nového něco jiného. Poruchovost je opravdu hrozná. Ostatní automobilky se třeba nezlepšili, ale VW se zhoršil hrozně. Doby Octavia I 1.9 TDI jsou dávno pryč.
Nejede to a když to jede, tak to žere jako prokopnuté. Nelíbí se mi současný trend Škoda a už bych do toho dneska nešel. Dříve byla O1 Tour 1.9 TDI moje modla.
Zvláště Rapid má problémy. To vrzání znám také. Od předního levého kola, nikdo neví, čím to je. Od koupě byl na reklamaci už vícekrát. Voda ve dveřích, zadrhávající se převodovka. To auto je hrozný křáp. Naprosto neskutečný low-cost prodávaný za naprosto neskutečné peníze. Není o čem, každý si svůj vůz najde.
Ale to že tu v ČR jezdí spoustu lidí, kteří si hrají na to, že mají slušné auto, tak nemají. Sice o sobě tvrdí, kolik toho najezdí, ale zvlášť lidi tady na fóru jdou zkušenostmi naprosto mimo to, co jsem zažil já. A to ty auta skutečně jezdím.
TY dveře jsou například tu ([odkaz]%C5%99%C3%ADc… takže to ojedinělé nebude.
Nejede to a když to jede, tak to žere jako prokopnuté. Nelíbí se mi současný trend Škoda a už bych do toho dneska nešel. Dříve byla O1 Tour 1.9 TDI moje modla.
Zvláště Rapid má problémy. To vrzání znám také. Od předního levého kola, nikdo neví, čím to je. Od koupě byl na reklamaci už vícekrát. Voda ve dveřích, zadrhávající se převodovka. To auto je hrozný křáp. Naprosto neskutečný low-cost prodávaný za naprosto neskutečné peníze. Není o čem, každý si svůj vůz najde.
Ale to že tu v ČR jezdí spoustu lidí, kteří si hrají na to, že mají slušné auto, tak nemají. Sice o sobě tvrdí, kolik toho najezdí, ale zvlášť lidi tady na fóru jdou zkušenostmi naprosto mimo to, co jsem zažil já. A to ty auta skutečně jezdím.
TY dveře jsou například tu ([odkaz]%C5%99%C3%ADc… takže to ojedinělé nebude.
Tyhle dojemné příběhy ze života jsou super, není divu, že Škodovka prodává rok od roku méně aut...
Myslis ten klesajici podil u sokromniku? To bude temi dojemnymi pribehy nebo opravdovou spatnou zkusenosti a vysokou cenou za ty Skodovacke lowcosty. Je fakt, ze pokud Skoda nabidne luxusni cenu do fleetu, tak firmy kupuji, odepisuji a prodeje rostou. Soukromnik ale za sve, vetsinou tezce vydelane penize, chce vice nez jen jezdit po servisech.
Ne, to fakt nemyslím... dělení na soukromé a firemní prodeje mě moc nezajímá.
BTW, soukromé:
2014 10889
2015 14783
2016 13746
BTW, soukromé:
2014 10889
2015 14783
2016 13746
Mluvim o podilu, tzn v procentech celkového trhu 😉
Jsou znacky, ktere do firemniho prodeje vubec nedelaji. Takze me firemni vubec nezajimaji, protoze ty akorat pokrivuji prodeje 😉
Jsou znacky, ktere do firemniho prodeje vubec nedelaji. Takze me firemni vubec nezajimaji, protoze ty akorat pokrivuji prodeje 😉
[odkaz]
EDIT: jak na to koukám, tak spíš Tiguan... ale být to Yeti, nezlobil bych se.
EDIT: jak na to koukám, tak spíš Tiguan... ale být to Yeti, nezlobil bych se.