Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - maxi!
hm...
| 8. 2. 2017 18:32
ano, ale co to vlastne znamena to kazdodenne pouzivanie?
Tie motory nie su stavane na velke najazdy km a aj predajnost takehoto auta je vyrazne ovplyvnena s kilometrami....
Prave preto sa casto pouziva ako sportove auto na denne pouzivanie 911 ( ja som na Turbe najazdil okolo 86 tisic a to na ferrari by som si nedovolil. Nejedna sa len o prachy, ale je to na taku raritku aj skoda.
:-!
a proc ne?
| 8. 2. 2017 18:34
sak proc by to neslo, treba byvalej sef startosfery taky pouzival jako bezne auto Zondu S a byla to Zonda s nejvetsima najezdem na svete, jako kazdodenni auto se da pouzivat uplne kazde auto, jen to musi danemu ridici vyhovovat ;-)
Avatar - maxi!
a proc ne?
| 8. 2. 2017 18:53
auta ako F40 alebo F50 maju najazd casto do 7 az 10.000 km
snad najviac som zachytil tak do 35.000 cca
a to uz bolo casto aj po oprave!
Zonda ma Mercedes AMG motor, sice upraveny - ale AMG medvede casto jazdia ostro aj cez 200.000 km
ja som v Berlinete pri necelych 25.000 menil spustu veci ( spojka!) a dalsiu sezonu som to radsej predal.
Ked niekto chce vykonnejsie auto na bezne jazdenie ( nemyslim to saskovanie pred tescom na videu), tak 911 je fajn, v amerike Corvette ( obrovsky kufor a 2x obides rocne zemegulu a nic!)
pozri najazdy na ferkach, ze aj z 1995 ma do 10.000 km :-!
a proc ne?
| 8. 2. 2017 19:32
Potom nějak nerozumím tomu, proč si lidi kupují tak drahá auta, když v nich nemůžou /nechtějí jezdit, Tak když to beru takhle, tak si to párkrát do roka půjčím a mám to bez starostí, ne?
Avatar - Enzo
a proc ne?
| 8. 2. 2017 21:33
Zajímavý, F40 na mobile k prodeji s nájezdem 67500km, to je už asi několikrát po smrti a chtějí za něj 895000 éček. To může tedy koupit jen blázen? Jinak vím jak je těžký s víkendovkou najezdit za rok víc jak třeba 3000km a nejde vůbec o náklady na provoz, jde o čas.
Avatar - maxi!
a proc ne?
| 9. 2. 2017 04:35
vondry87

ze preco si to kupuju? Tak v prvom rade preto, ze vobec maju moznost si to kupit.
tieto auta sa nekupujuv obchode a nestacia ti ani tie obrovske prachy - nie, to auto si najprv musis zasluzit! A ked vo Ferrari zvazia vsetko pro a proti a ked ta zaradia do velmi kratkeho zoznamu, tak ti mozna predaju. A ver mi, ze tieto auta si nepozicias nikde, ziadna poistovna nie je rada, ked im zaklopes na dvere.... nemiesaj si poslednu Californiu alebo ine komercne ferko s F40, F50.... a uz aj Enzo je problem. ( jeden z kupcov raritnych Ferrari je aj bubenik z Pink Floyd a kebyze nepoziciava pre Top Gear, tak ani nevedia, ako take auto jazdi!)
To nie je dopravny prostriedok. :-!

Enzo:

ked si pozries dalsie ponuky na mobile.de, tak vidis, ze je to tak ako som odhadol - su to auta z roku 1989,1991 a maju extremne nizke najazdy, niektore aj 2500 km, velmi casto okolo 10.000 km a to za az 26 ci 27 rokov! Je tam zopar kusov okolo 40.000 a aj tebou spominana raritka s uzasnymi 67.000 km.Vzdy sa najde niekde vinimka...
( dalej pokracujeme za triezva, dobru noc!!!! :-!
a proc ne?
| 9. 2. 2017 08:50
Jo tak. Já tu větu " ja som na Turbe najazdil okolo 86 tisic a to na ferrari by som si nedovolil" pochopil tak, že mluvíš o Ferrari obecně. Tak tyhle staré kousky, které jsou v podstatě finanční investice, tam to smysl samozřejmě dává.

Já už se lekl, že si člověk koupí nový Ferrari a pořádně v tom nemůže jezdit, protože se to po pár desítkách tisíc kilometrů rozpadne :-! :-! :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku