Ojetiny
Oktávka je přeci řazena mezi luxusní vozy a RS zásadně mezi sportovní ne. To dá přeci rozum.
A máš tam křídlo z Merkuru a nálepku No fear?
Jestli ne, tak to není krutopřísnej hustopičomega kcháár >😁 >😁 >😁
A máš tam křídlo z Merkuru a nálepku No fear?
Jestli ne, tak to není krutopřísnej hustopičomega kcháár >😁 >😁 >😁
No to je snad jasný néééééé. Je to nejlepší auto na světě a to je Škoda Octavia TDI ve stříbrný metle. Dovoz z Německa a najeto kolem 130.000 km. Jezdí za 3 litry a vytáhnu z ní i 220 km/h. Ovšem teď nevím jestli zde není řazena Octavia do třídy luxusní vozy nebo vyšší střední.
Atmosféru Fofo, nebo cokoliv jiného, ale bez turba a hlavně ne naftu. Po koupi vyměnit rozvody a ten motor vás přežije. Easy.
ja mám okrem iného ešte stále pojazdný fofo1, 12 rokov, 400 litrov a riešil som len bežné prevádzkové opravy, nikdy ma nenechal visieť. Teraz je už vidno, že najlepšie časy má za sebou, ale po 400 litroch má nárok. Ale jazdí furt. To auto dostálo svojej povesti a ja som schopný sa za fofo1 aj pobiť. Je to legenda.
po čase jsem se utvrdil v tom,že pokud někdo prodává auto.má k tomu velice dobrý důvod.Výjimkou je auto z dědictví,či po boháči,co střídá auta jak ponožky.Každé auto má nějaké "ale". Jenže ten výkvět co tam dali je fakt masakr.Výběr největších ležáků.Ještě Logan tam chybí k dokonalosti
Stačilo odebírat kvalitnější zapalovací cívky, kvalitnější kabeláž a pár drobnosti, a nedal bych na jejich benzíny dopustit.
Když bych na té Laguně najezdil jen to, co ty najezdíš na té americe, tak nemusím řešit snad ani tankování >😒] >😁 Natožpak oleje či oxidaci >😁
Takže, asi tak >😁
Takže, asi tak >😁
Dát na první dvě pozice 307 a Mégane beru jako formu černého humoru, to už snad radši Stilo z posledních let, prodávané za odvoz. Já bych volil asi Astru, Focus nebo Corollu.
Tady si někdo vzpomněl na deset let staré žvásty a myslí si, jak je in.
Jinak za mě focus 1,6. Megane a 307 zklamání, s prvním jsem se jízdně nezžil, druhý byl asi vyrobený v pátek 13., odpoledne. Golf za ty prachy, co se prodává, nestojí.
Jinak za mě focus 1,6. Megane a 307 zklamání, s prvním jsem se jízdně nezžil, druhý byl asi vyrobený v pátek 13., odpoledne. Golf za ty prachy, co se prodává, nestojí.
Je to čistě subjektivní, ale já bych měl jasno.
P 307 - Bál bych se elektroniky, pár známých se ho proto zbavilo, pořád něco zlobilo, naopak jeden známý si nemohl vynachválit nejsilnější 2.0HDI SW. Osobně jsem zkoušel atmo 1.4 v kombiku (tenkrát zánovní a málo jetý, proto jsem ho zkoušel projet za neodolatelnou cenu), naprosto podměrečný motor, houpavé jízdní vlastnoti a né moc hezký interiér.
Megane - podobný případ, kdysi jsme uvažovali jako o novém v sedanu či kombi, motor 1.6 atmo - solidní svezení, nakonec nepřesvědčil. Na druhou stranu u známých sloužil od nova 1.6 HB v automatu přes 10 let bez poruch. Já sám měl Lagunu, takže bych byl skeptický k různým bolístkám Renaultů té doby, takže jedině nějaký kus před nástupem III. generace. Kombik je ale dobře využitelný a prostorný, trochu houpavější jízda. III. generace je ale dle mne o parník lepší ve všem, včetně kvalit interiéru.
Fokus - pro mne nejlepší auto, splňující podmínky nižší střední do 100 tisíc. Hodně známých takto zvolilo a jsou maximálně spokojeni. Jednašestka benzín - naprosto ideální motorizace, bezkonkurenční jízdní vlastnosti ve třídě, pohodlně odveze 4 lidi... Nebál bych se ani 1.8 TDCi a nebo 2.0 Tdci od PSA (1.6TDCi znám jen z FoFo III, stačí, ale co do spolehlivosti jsem zas tolik chvály neslyšel) , ale to už jsme s cenou dost na hranici, protože se jedná především o faceliftované kusy. S interiérem to je dost subejktivní. Ano, základní Fokus nebude největší krasavec, ale palubka je měkčená, tvrdé plasty nejsou ve velké míře ani ve dveřích. Kamarád má pofaceliftovaný Titanium s 2.0TDCi a to auto je uvnitř o třídu lepší, než základ, vše měkčené (jako znám z Mondea) takže asi tak 😄 Problém je, že takové auto bude stát více, než 100 tisíc v ucházejícím stavu. Co se týká koroze, tak po faceliftu už je problém vyřešen, před ním se dají docela snadno najít netknuté kusy, co jsem tak slyšel, tak se jedná hlavně o zanedbané kusy, špatně opravené a podobně... nicméně koroze hrozí více, než u frantíků, to je fakt 😄
Golf IV - Za 50 000 ? Ano, jistě, za 100 000 ? Děkuji, nechci 😄 Nejstarší kandidát, má své kvality, auto z éry zlatého věku VW, ale zachovalý kus je drahý (a neúměrně svému věku oproti konkurenci, což by mi morálně dost vadilo), zbytek vylítaný, přelakovaný, bouraný, stočený a podobně... (pár jsme jich taky se známými obešli). Kdo ho sežene z rodiny, tak v 1.6MPI určitě chybu neudělá, do bazaru bych nešel >😁
Astra H - pro mne osobně nepoznané auto v této generaci, které pomyslně řadím těsně pod mnou favorizovaného Fokuse. Určitě bych se šel minimálně svézt, jelikož se dají najít velmi zajímavé nabídky a že vypadá pořád dobře souhlasím. Narozdíl od dobové Vectry a.k.a kvádru na kolech >😁
P 307 - Bál bych se elektroniky, pár známých se ho proto zbavilo, pořád něco zlobilo, naopak jeden známý si nemohl vynachválit nejsilnější 2.0HDI SW. Osobně jsem zkoušel atmo 1.4 v kombiku (tenkrát zánovní a málo jetý, proto jsem ho zkoušel projet za neodolatelnou cenu), naprosto podměrečný motor, houpavé jízdní vlastnoti a né moc hezký interiér.
Megane - podobný případ, kdysi jsme uvažovali jako o novém v sedanu či kombi, motor 1.6 atmo - solidní svezení, nakonec nepřesvědčil. Na druhou stranu u známých sloužil od nova 1.6 HB v automatu přes 10 let bez poruch. Já sám měl Lagunu, takže bych byl skeptický k různým bolístkám Renaultů té doby, takže jedině nějaký kus před nástupem III. generace. Kombik je ale dobře využitelný a prostorný, trochu houpavější jízda. III. generace je ale dle mne o parník lepší ve všem, včetně kvalit interiéru.
Fokus - pro mne nejlepší auto, splňující podmínky nižší střední do 100 tisíc. Hodně známých takto zvolilo a jsou maximálně spokojeni. Jednašestka benzín - naprosto ideální motorizace, bezkonkurenční jízdní vlastnosti ve třídě, pohodlně odveze 4 lidi... Nebál bych se ani 1.8 TDCi a nebo 2.0 Tdci od PSA (1.6TDCi znám jen z FoFo III, stačí, ale co do spolehlivosti jsem zas tolik chvály neslyšel) , ale to už jsme s cenou dost na hranici, protože se jedná především o faceliftované kusy. S interiérem to je dost subejktivní. Ano, základní Fokus nebude největší krasavec, ale palubka je měkčená, tvrdé plasty nejsou ve velké míře ani ve dveřích. Kamarád má pofaceliftovaný Titanium s 2.0TDCi a to auto je uvnitř o třídu lepší, než základ, vše měkčené (jako znám z Mondea) takže asi tak 😄 Problém je, že takové auto bude stát více, než 100 tisíc v ucházejícím stavu. Co se týká koroze, tak po faceliftu už je problém vyřešen, před ním se dají docela snadno najít netknuté kusy, co jsem tak slyšel, tak se jedná hlavně o zanedbané kusy, špatně opravené a podobně... nicméně koroze hrozí více, než u frantíků, to je fakt 😄
Golf IV - Za 50 000 ? Ano, jistě, za 100 000 ? Děkuji, nechci 😄 Nejstarší kandidát, má své kvality, auto z éry zlatého věku VW, ale zachovalý kus je drahý (a neúměrně svému věku oproti konkurenci, což by mi morálně dost vadilo), zbytek vylítaný, přelakovaný, bouraný, stočený a podobně... (pár jsme jich taky se známými obešli). Kdo ho sežene z rodiny, tak v 1.6MPI určitě chybu neudělá, do bazaru bych nešel >😁
Astra H - pro mne osobně nepoznané auto v této generaci, které pomyslně řadím těsně pod mnou favorizovaného Fokuse. Určitě bych se šel minimálně svézt, jelikož se dají najít velmi zajímavé nabídky a že vypadá pořád dobře souhlasím. Narozdíl od dobové Vectry a.k.a kvádru na kolech >😁
hladal som focus 2 poFL, 2.0 benzin, tmavy - nakoniec som kupil predFL, 1.6 benzin, strieborny, social vybava 😄 , aspon sa utesujem, ze som usetril (zmestil som sa do hore uvedeneho limitu).
vymenil som predne svetla za tmave, zatmavil okna od B stlpika, eibach pruziny -35mm, 16ky kolesa (vacsie sa mi zdaju vzhladom k motoru za neadekvatne) dozadu podlozky a uz sa na to da pozerat, ale poFL je predsa len inde...
vymenil som predne svetla za tmave, zatmavil okna od B stlpika, eibach pruziny -35mm, 16ky kolesa (vacsie sa mi zdaju vzhladom k motoru za neadekvatne) dozadu podlozky a uz sa na to da pozerat, ale poFL je predsa len inde...
:yes: I Civic sedan yb se tam dal přidat... akorát to je snad ještě raritnější, než ta kolora...
Tak co se dá dělat, Evropě bude ještě dlouho trvat, než se naučí vyrábět skvosty jako Oldsmobile Alero >😒]
Chápu, že jsi starý žiďák, viděli jsme tvé tesil sedačky v holobyt hogofogo SUV BMW s základním dieselem, ale alespoň tu klávesnici sis mohl koupit s českými znaky a ne nechat si ji poslat z Alie😜ressu za 1,5 dolaru i s poštovným >😒] >😒] >😁
Jo, najednou je jedničkový Fokus málo spolehlivý, ale není to ani tak 10 let, kdy kraloval TUV a další nesmysly...jak se ta dogmata mění s časem, že? 8-s >😁
Ony sou neduhy a neduhy, elektrika žijící si vlastním životem a půlka auta novýho nejsou věci nad kterýma je přivřít oči 😉
Ja si vcera koupil poprve v zivote francouzke auto ( saxo 1.6 VTS(R) 8v a vsechno zatim funguje. Clovek nesmi mit ke znackam predsudky a ridit se hlavne stavem ( pokud jde o ojetinu ). A to plati i ve stredni tride. BTW: mam pocit, ze se v tomhle prditku tento rok asi zabiju >😁
Aj napriek kratším prevodom mi FoFo II s popísanou 1,6 prišiel vždy pomalší a smädnejší ako FoFo I s rovnakým motorom. Ale nieje sa čomu diviť vzhľadom k nárastu rozmerov a cca 200 kg nadváhy oproti predchodcovi. >😁
Myslím to obecně na všechna auta a problémy - tak mají zase jiné problémy, korozi, nebo já nevím co 😄
Podobný problém byl i u motorů Dci - jedna podměrečná součástka a jinak na svou dobu velmi dobrý motor (1.9dci - lineární zátah bez turbokopanců, o dva řády tišší, než dobové TDI, spotřeba také solidní) to poslalo na konec tabulky spolehlivosti 😄 Jenže to by se pak dalo polemizovat o všech autech tímhle stylem 😄
Sorac, ja tam nedal smajliky - nejsem podrazdeny, prave naopak, ja se tady na tu diskusi tesim, a cele jsem to napsal s usmevem na tvari 😄 Tak enjoy 😉 A na start jedno heslo bazarovejch kaubouju: "Vuni novzho auta si prece muyu koupit ve spraji, no ne?!"
vono to jezdí, o tom žádná.
Ale on je dost rozdíl mezi jezdit a JEZDIT >😁 >😁 >😁
Yugo a Zaporožec taky jezdí 😉
Ale on je dost rozdíl mezi jezdit a JEZDIT >😁 >😁 >😁
Yugo a Zaporožec taky jezdí 😉
Japonci tam nejsou protože v tomhle stáří už jsou tak prorezlí skrz naskrz že je nikdo nekoupí. Maximálně tak do pouště s kulometem na zádech. Ten písek a teplo na ně mají blahodárný účinek a ještě chvíli pojezdí.
To Stilo bych také asi primárně nevolil, ale kamarád ho měli na firmě (já tam za studentských let taky pracoval jako brigádník) a také jsem s ním párkrát jel. Bylo naprosto dodělané, najeto tak 3x kolem rovníku, 1.9JTd v kombiku a dost jsem se divil, že pořád jezdilo 😄
😄 >😁 >😁
Koukám že se u těch Evrop nenudíte >😁 >😁 >😁
U nás v USA je božský klid a když něco přestane svítit je to bud zoxidovaný, takže se to prostříká sprejem na kontatky za za 5 minut to zas fnuguje nebo odešla zároččka za 5,50. Nic jiného sem nikdy nezažil
Koukám že se u těch Evrop nenudíte >😁 >😁 >😁
U nás v USA je božský klid a když něco přestane svítit je to bud zoxidovaný, takže se to prostříká sprejem na kontatky za za 5 minut to zas fnuguje nebo odešla zároččka za 5,50. Nic jiného sem nikdy nezažil
Evropská kvalita no >😁 >😁 >😁
Na elektriku sou nejvěší e😜erti italové (ve Stilo si taky svítilo a zapínalo a vypínalo se co chtělo) a francouzi e😜erti, ale takový Bosch, ten umí taky super kvalitní výrobky >😁 >😁
Na elektriku sou nejvěší e😜erti italové (ve Stilo si taky svítilo a zapínalo a vypínalo se co chtělo) a francouzi e😜erti, ale takový Bosch, ten umí taky super kvalitní výrobky >😁 >😁
Gčková Astra se mi doteď líbí. Jezdil jsem 3dv 1.6 74Kw a to bylo příjemné povození, podvozek jistější, než IV Golf. Pokud není zrezlý na prach, tak na popojíždění za 30 tisíc, co se dnes dá sehnat, je to fajn autíčko 😄
První FoFo jsem si málem koupil, ale pak jsem šel do většího, ale s legendární atmo jednašestkou jsem se svezl až po x letech poprvé v loni v létě. Ano, legendy nelžou, ale i s TDDi to není špatné 😄
První FoFo jsem si málem koupil, ale pak jsem šel do většího, ale s legendární atmo jednašestkou jsem se svezl až po x letech poprvé v loni v létě. Ano, legendy nelžou, ale i s TDDi to není špatné 😄
To byl tunning - stroboskop v autě, neznáš ? >😒] >😁
Ale myslím, že si celkem jasně a stručně vystihl ty bolístky, kterými Renault trpěl na přelomu tisíciletí, kterými jsem si sám prošel. To byla jednou kontrolka zavřených dveří, podruhé senzor tlaku v pneumatikách, známý zas nemohl vytáhnout okna a tak podobně. Oni jsou to třeba stokorunové opravy, potažmo dost toho vyřeší vypnutí na diagnostice, ale otravuje to.
p.s. v lete mi auto taky blikalo samovolně do leva 😁 U mě byl ale problém prozaičtější, jednoduše se mechanicky vyběhala páčka směrovek a neudržela se automaticky v neutrální poloze.😁 Od té doby jsem na auto jeměnšjí a něžnější 😁
Ale myslím, že si celkem jasně a stručně vystihl ty bolístky, kterými Renault trpěl na přelomu tisíciletí, kterými jsem si sám prošel. To byla jednou kontrolka zavřených dveří, podruhé senzor tlaku v pneumatikách, známý zas nemohl vytáhnout okna a tak podobně. Oni jsou to třeba stokorunové opravy, potažmo dost toho vyřeší vypnutí na diagnostice, ale otravuje to.
p.s. v lete mi auto taky blikalo samovolně do leva 😁 U mě byl ale problém prozaičtější, jednoduše se mechanicky vyběhala páčka směrovek a neudržela se automaticky v neutrální poloze.😁 Od té doby jsem na auto jeměnšjí a něžnější 😁
ježiši to je výběr jako prase.Jeden průser vedle druhého.A co tak Toyota Corolla ,Mazda 3 či Honda Civic 7g ?
P 307 (popř C4 ): Jeden problém vedle druhého,od tekoucího topení,po nefunkční centrál a stávkujcí elektroniku
Megane 2g: spolu s Lagunou 2g synonymum nespolehlivosti
Focus 2g: problémy s motory
Golf IV: stávkujcí stěrače a lámajcí se zámky
Astra G: nevím,neznám.Jestli zůstaly původní motory,tak potěž noha...
P 307 (popř C4 ): Jeden problém vedle druhého,od tekoucího topení,po nefunkční centrál a stávkujcí elektroniku
Megane 2g: spolu s Lagunou 2g synonymum nespolehlivosti
Focus 2g: problémy s motory
Golf IV: stávkujcí stěrače a lámajcí se zámky
Astra G: nevím,neznám.Jestli zůstaly původní motory,tak potěž noha...
Suhlas, teraz na "pracovne" vozenie mam Golfa IV po svagrinej, ktora na nom nikdy nesla cez 110 km/h 1,9 TDI 66 kW. Uplne staci, na 16" velmi dobry komfort aj ked trosku viac plava a citit tazky predok. Jazdim sam, a ano, je zvutra krpaty. Porovnatelna Astra G z tej doby, ta mala trosku istejsi podvozok v zakrutach, vela odjazdne mam hlavne 1,7 DI. Priestranna, spolahliva, velmi usporna :-! P 307 by som sa bal, mala ho kolegyna a parkrat ju nechal v stichu - elektronika. No ale tam bol dovod na kupu to, ze bol fialovy :😉 FoFO som jazdil iba prvu gen, naprosto skvely podvozok - aj s 1,6 mal clovek pocit pretekara, interier haluz. Megan II nemal nikto z okruhu znamych, neviem nic o nom z praxe.
Z uvedených aut bych asi taky volil Focuse s 1,6. Štval by mě akorát vzhled, který se na rozdíl od první generace dost umírnil a zvláště pak předek vypadá hrozně nudně. Nedávno jsem svůj Focus 1. generace zaparkoval vedle té 2. generace a nechtělo se mi věřit, že moje auto je o několik let starší 😄 . Po faceliftu už Focus vypadal dobře ale tam zase bude cena vyšší než 100 000 Kč ;-\
To chce trochu nadhledu, on být estét vůči "desetletstarývoňafce" je pasé.
Ale všeobecně bude snazší sehnat slušnou Astru H nebo FF II než pěkný Golf. Mégane II jsem jezdil a měl naprosto příšerné řízení a superostré, necitlivé brzdy. P307 byla jako džíny z Asia market už po pár desítkách tkm.
Ale všeobecně bude snazší sehnat slušnou Astru H nebo FF II než pěkný Golf. Mégane II jsem jezdil a měl naprosto příšerné řízení a superostré, necitlivé brzdy. P307 byla jako džíny z Asia market už po pár desítkách tkm.
Nepochopím co vede francouzský konstruktéry ke zcela kreténským řešením podvozkových dílů. Proč se nepodívají jak to vypadá na jiných autech a neudělají to plus mínus podobně. Tyhle jejich řešení typu ložisko, náboj kotouč v jednom je vrchol diletantství a totálně to devalvuje jinak třeba povedený auto. Jsem zvědavej kdy nějakej debilní francouzskej konstruktér vymyslí, že by k těhlici mohl být napevno přidělaný taky tlumič a poloosa, aby se to jó blbě opravovalo.
Ač můžete narazit u všech doporučených aut na dobrý kus, jakožto laik budete mít největší pravděpodobnost na dobrou koupi Focusu.
Jezdí jich opravdu hodně a 1.6 74 kW je akorát na normální rodinné používání.
Nepřekvapí spotřebou - ve městě 9 litrů, na dálnici to není o moc méně... na okreskách je to lepší, tak to jde tak za 6,5. Chybí šestka, kdy na dálnici točí motor 4 tisíce a žere... nedej bože když chcete jet nad povolený limit.
Na druhou stranu má krátké převody, takže působí opravdu živě.
Interiér po faceliftu je lepší, před faceliftem nic moc, ale ne každý je takový estét, a když to funguje, tak proč ne.
Předfaceliftové kusy reznou dost... všechny šrouby zarezlé, blbě se pak cokoliv opravuje. Většinou při pohledu na spodek auta před faceliftem tuhne krev v žílách... většinou to hůř vypadá než jak to ve skutečnosti je.
Taky bych si dal pozor na přetočené tachometry, protože zrovna ten benzín vydrží pořádnou porci kilometrů a jestli má 150 nebo 300 tisíc těžko poznáte. Stejně tak na interiéru, na kterém se nemá moc co ošoupat. Podle sedadel se to taky těžko poznává, protože pokud řídí někdo silnější, prosedí je už po 100 tisících. Ale právě díky mohutným prodejům lze najít i kus s opravdu dohledatelnou historií za slušné peníze.
Focuse II jsem měl moc rád, protože řídít ho byla zábava. Místa vevnitř na rozdávání, kufr u hatche super, u kombíku sotva průměr, ale většině stačit bude.
Ještě bych si postěžoval na Forďácká rádia, u kterých CD mechaniky odešly snad všem lidem co Focuse v okolí mají. Mně fungovala tak nějak jak se jí chtělo. V létě ano, v zimě občas, nebo to přeskakovalo.
Jezdí jich opravdu hodně a 1.6 74 kW je akorát na normální rodinné používání.
Nepřekvapí spotřebou - ve městě 9 litrů, na dálnici to není o moc méně... na okreskách je to lepší, tak to jde tak za 6,5. Chybí šestka, kdy na dálnici točí motor 4 tisíce a žere... nedej bože když chcete jet nad povolený limit.
Na druhou stranu má krátké převody, takže působí opravdu živě.
Interiér po faceliftu je lepší, před faceliftem nic moc, ale ne každý je takový estét, a když to funguje, tak proč ne.
Předfaceliftové kusy reznou dost... všechny šrouby zarezlé, blbě se pak cokoliv opravuje. Většinou při pohledu na spodek auta před faceliftem tuhne krev v žílách... většinou to hůř vypadá než jak to ve skutečnosti je.
Taky bych si dal pozor na přetočené tachometry, protože zrovna ten benzín vydrží pořádnou porci kilometrů a jestli má 150 nebo 300 tisíc těžko poznáte. Stejně tak na interiéru, na kterém se nemá moc co ošoupat. Podle sedadel se to taky těžko poznává, protože pokud řídí někdo silnější, prosedí je už po 100 tisících. Ale právě díky mohutným prodejům lze najít i kus s opravdu dohledatelnou historií za slušné peníze.
Focuse II jsem měl moc rád, protože řídít ho byla zábava. Místa vevnitř na rozdávání, kufr u hatche super, u kombíku sotva průměr, ale většině stačit bude.
Ještě bych si postěžoval na Forďácká rádia, u kterých CD mechaniky odešly snad všem lidem co Focuse v okolí mají. Mně fungovala tak nějak jak se jí chtělo. V létě ano, v zimě občas, nebo to přeskakovalo.
Elektroinstalace a elektronika u Méganů (hlavně I. a II. generace) si žije svým vlastním životem. Múžeš s tím bojovat, můžeš to ignorovat.................. ale to je asi tak všechno, co s tím můžeš dělat. >😁 >😁 >😁
Včera jsem stál za jedním meganem této generace na semaforu a byl zvědav, kam pojede, protože v zadních lampách mu problikávalo od brzd, přes světla po blinkry všechno, nakonec zahnul doprava, asi to byly ty blinkry. Dnes ráno na dálnici, stejná gen. megane ale v kombíku, šupajdil si to stotřicítkou v pravém pruhu a u toho mu vesele svítily brzdovky.
To jen, že se tu zrovna objevil text, ve kterém se to auto vyskytuje, celkově nemám přehled, co v této třídě a věkové kategorii dává větší smysl. 😉
To jen, že se tu zrovna objevil text, ve kterém se to auto vyskytuje, celkově nemám přehled, co v této třídě a věkové kategorii dává větší smysl. 😉
Pokud budu znát původ, tak rozhodně Golfem s TDI chybu neuděláš a Fokus s 1.8 či 2.0 TDCi taky ne
Já už mám tedy nervy v kýblu z toho neustálého vybírání nejlepšího ojetého automobilu v poměru cena/výkon, nejspíš prostě koupím auto dle své intuice - protože naprosto všude se najde nějaký "špek". Ještě, že se můžu teď doma uklidnit před spaním například díky CBD z https😐/www.cibdol.cz/cbd-olej , které mě pravidelně zbavuje stresu.
Kolegyně která si nedávno pořídila Golfa GTI a musím uznat že když jdu kolem něho tak se otočím. Mívala yarise, jen s ním nemohla nikoho předjet tak chápu že chtěla něco výkonnějšího. Docela jsem koukal jak parádního v áčkách koupila. Vidět ho tam tak ho snad koupím taky.
Tak s Alerem si musíš držet zásoby, jako za starých časů. Ale pro Baryka to je výhoda >😁
Jinak Baryku, normální člověk kupuje brzdy v momentě, kdy vidí, že dochází 😄
Jinak Baryku, normální člověk kupuje brzdy v momentě, kdy vidí, že dochází 😄
Představ si , že až brzdy potřebuji výměnu ( jelikož si to nechám pravidelně za 150 skousnout v autorizaku každý rok na jaře) , tak zavolám do servisu, objednám se a oni mi to vymění. Protože díly přijedou nejdál z Německa do druhého dne 😄 To je co?
pokial viem, ziaden sport paket nebol, zvykne sa menit predny naraznik za naraznik z cabria, alebo ST + nejake kridelko dozadu.
ja mam najvacsi problem s tym 'tramvajovym' postojom na ceste, co sa mi podarilo eliminovat.
ja mam najvacsi problem s tym 'tramvajovym' postojom na ceste, co sa mi podarilo eliminovat.
Jistě. Ty kupuješ kotouče a destičky v momentě kdy ti to přestane brzdit? Kluci koukám tady slušenej oddíl, střelci >😁
Havárie je otázka u aut za 30 tisíc jestli se vyplatí opavovat, u dražšcíh sou díly na vrakárně. Zas takoé atypy sem tu nikomu nenabízel, Caliber, Avenger, HHR, Alero sou vše auta na který sou dostupný vrak, jen vědět kam jít.
PředFL s drobnými úpravami umí také vypadat dobře. Byl jsem až překvapen, jak to sluší i obyčejnému kombíku v nějakém sport paketu, s černými světly, jinými nárazníky apod.
Tradične porovnávaš neporovnateľné, nie každý si zháňa veci z juesej alebo íbeju s tým, že mu ich vymení kamarát v garáži. Potom sa ti ľahko stane, Že prevádzka Alera bude finančné peklo. Nedajbože nejaká havária, kde potrebuješ karosárske diely a môžeš auto odviezť rovno na vrakovisko. Tvoj výber chápem, ale skús sa navec pozrieť aj z druhej strany
S koľkými fiatmi alebo francúzmi máš skúsenosť? Predpokladám, že 0. Pár som preskákal (dávnejšie zamestnanie fiaty a citroeny, doma citroen) a nič z elektriky sa ne***o a bude ti to divné, ale ani z mechaniky takmer nič, pritom tie auta nalietali x násobok kilometrov čo tvoje hustokáry. Drvivá väčšina odžila svoj život bez straty bodu :-!
Tak je to hodně o tom, jak se kdo k autu a motoru chová. 1.6HDI 80kW jsem měl v C4GP a v průměru jezdilo za 6l nafty a i plný náloži 2dospělí + 3 děti a rakev na střeše se přes 6.5l nedostalo 😉
Jinak k výběru aut do téhle výše bych šel zase do Peugeotu 307 s benzinem 1.6 80kW, případně do stejně silného HDi, btw ideálně po FL od 2006. Do 100tis je výběr obrovský a auto je už víceméně vychytané. Je uvnitř větší než zmiňovaná konkurence, slušný výběr motorů. Není tak fádní jako Focus, drahý jako Golf navíc uvnitř malý nebo zas až tak extravagantní jako Megane (zvlášť ze zadu). Prostě nekde uprostřed 😉
Jinak k výběru aut do téhle výše bych šel zase do Peugeotu 307 s benzinem 1.6 80kW, případně do stejně silného HDi, btw ideálně po FL od 2006. Do 100tis je výběr obrovský a auto je už víceméně vychytané. Je uvnitř větší než zmiňovaná konkurence, slušný výběr motorů. Není tak fádní jako Focus, drahý jako Golf navíc uvnitř malý nebo zas až tak extravagantní jako Megane (zvlášť ze zadu). Prostě nekde uprostřed 😉
Kdo neřeší auta, nemá zdržovat ostatní nebo se vychloubat super podvozkem, když je mu na nic a předjede ho americká popelnice z roku 1950 >😁
Brzdy se kupují většinou do zásoby, to neznáš vid, abys nečekal až začneš brzdit plechem z destiček vo kotouče a pak terpve začal shánět nový brzdy. Takže čekačka i kdyby byla měsíc tě vůbec nemůže rozhodit.
Ale český národní sport je jezdit na hladový voko a necháváat vše na poslední chvíli, tak pak to chce Oktávku, na který maj v Kelly aušusový Starline za 100 kč vždy skladem >😁 tož užívejte.
Jak si vede Sprinter netuším, v tom sem jel jen jednou.
Ale můžeš to zkusit srovnat s Chevy G20, E😜ress nebo ford Econoline.
Já dodávky nepotřebuju, nejsem stěhovák.
Ale kdybys chtěl, vím o skřínový Karose a Liazu, levně >😁
Tam se ti vejde celej kvartýr s babičkou a jejím kocourem >😁
A můžeš jezdit na vyjetej volej od Mekáče >😁
Brzdy se kupují většinou do zásoby, to neznáš vid, abys nečekal až začneš brzdit plechem z destiček vo kotouče a pak terpve začal shánět nový brzdy. Takže čekačka i kdyby byla měsíc tě vůbec nemůže rozhodit.
Ale český národní sport je jezdit na hladový voko a necháváat vše na poslední chvíli, tak pak to chce Oktávku, na který maj v Kelly aušusový Starline za 100 kč vždy skladem >😁 tož užívejte.
Jak si vede Sprinter netuším, v tom sem jel jen jednou.
Ale můžeš to zkusit srovnat s Chevy G20, E😜ress nebo ford Econoline.
Já dodávky nepotřebuju, nejsem stěhovák.
Ale kdybys chtěl, vím o skřínový Karose a Liazu, levně >😁
Tam se ti vejde celej kvartýr s babičkou a jejím kocourem >😁
A můžeš jezdit na vyjetej volej od Mekáče >😁
Ale vždyť jsme ve shodě. Všecky pozávodíš, všem ujedeš v zatáčkách :yes: Prostě Alero je přehlížený a podceňovaný král :yes: Navíc ještě, když ho pilotuje takový borec jako ty, to musí být jedna radost nandat to za volantem všem holkám, důchodcům a řidičům, kteří auta vůbec neřeší a nikam nespěchají >😒]
Jsem taky rád, žes zmínil ty zadní desky - ono je to vlastně výhodné, mít skladem ty zadní. Třeba když často couváš, opotřebí se ti mnohem dříve, než ty přední 😄 No a pak ta čekačka na přední - to majitelé Felicií a Focusů nikdy nezažijou. Vůbec si neužijou to mravenčení a těšení se, až balík přijde 😄
Jediné co mi ještě vrtá hlavou, jestli nakonec nebude ještě lepší než Alero třeba Mercedes Sprinter nebo Iveco TurboDaily, hlavně s tím nápisem PPL nebo Geis na boku. Dokáže to předjíždět kde koho na rovince i v zatáčkách, mívá to velké spolehlivé motory, ještě navíc to odveze spoustu nákladu... Takže, nemáš nějaké srovnání, jak si vede Alero třeba proti Sprinterovi? Díky 😉
Jsem taky rád, žes zmínil ty zadní desky - ono je to vlastně výhodné, mít skladem ty zadní. Třeba když často couváš, opotřebí se ti mnohem dříve, než ty přední 😄 No a pak ta čekačka na přední - to majitelé Felicií a Focusů nikdy nezažijou. Vůbec si neužijou to mravenčení a těšení se, až balík přijde 😄
Jediné co mi ještě vrtá hlavou, jestli nakonec nebude ještě lepší než Alero třeba Mercedes Sprinter nebo Iveco TurboDaily, hlavně s tím nápisem PPL nebo Geis na boku. Dokáže to předjíždět kde koho na rovince i v zatáčkách, mívá to velké spolehlivé motory, ještě navíc to odveze spoustu nákladu... Takže, nemáš nějaké srovnání, jak si vede Alero třeba proti Sprinterovi? Díky 😉
To víš já mam alternativu ke všemu, kde nekonkurují ameriky, mam Ladu a UAZ >😁
Jinak dneska sem viděl dvě krabice Lady, včera Nivu a předevčírem Kalinu. Jezdí 😉
Jinak dneska sem viděl dvě krabice Lady, včera Nivu a předevčírem Kalinu. Jezdí 😉
Brzdový destičky a kotouče maj skladem všude, ale jen na zadek. Sou totiž shodný s Oplem Sintra, šášulo. [odkaz]
Na předek to shodný není, ale máš to tu za týden přes ebay nebo ti to Impexta objedná, pokud akceptuješkurz 1 USD = 37 Kč. Měnil sem to a světě div se krom kurýra PPL a GLS sem nikoho novýho nepotkal. A měnil sem si to sám, stejně jako olej. Kdo má levý ruce nebo nemá čas, vymění mu to každej Franta co držel v ruce někdy golovku.
Filtr koupíš v Impextě, Simixu a spol. úplně normálně a najdeš ho i na českým netu, olej do automatu běžně dostupný Dexron III, tak tu z toho nedělej kovbojku.
S automatem sem byl na světlech furt rychlejší jak 60% horlivých zastánců fofrklacku, kteří projedou na zelenou 3 auta (další dvě na červenou nepočítám) , zatímco já s automatem bych to projel 6x protože se nerozjíždím jak s hnojem.
Zdegenerování evropané, resp. češi projíždí kruháč široký na dvě Tatry 815 pro jistotu 30 a mimo obec jedou na okresce 70. Borci. Hllavní je mít víceprvek.
Tuhle sem předjel na okresce s rovinkou dlouhou cca 2 km 6 aut najednou - jak padla cedule konec obce, vyhodil sem blinkr a dupnul na to, než se probrali , zmizeli mi v zráctku. >😁 V protisměru zrovna nic nebylo a bylo krásně vidět protože silnice je placka.
Americký disonaurus s tuhou zadní, zdechlým V6 a vzduchem pod kapotou, převisy s letargickým automatem co žere děti kolem silnice a nejsou na něj díly. Zapoměl sem na něco? >😁 >😁 >😁
Předjel 6 moderních zázraků z EU a koreje většinou tak o 5-12 let mladších s řidiči co spí za volantem a jedou 70 aby jim to náhodou místo 5,2 litru nežralo 5,6. To jim ještě zrychlení na tu závratnou 70 trvá asi 14 dní. HAHAHA
Perlička na závěr - ten o půl metru kratsší kombík jim váží stejně jak můj dinosaurus nebo je tak o 100 kg lehčí, ale většinou mu zas chybí tak 30-80 HP, takže vono se pak blbě drží s dinousarusem s tuhou zadní krok, žee >😁
Zvlášt , když je dinosurus tak o 3 metry nižší, takže trošku jinak sedí na silnici jak vysoká evropská koza (případ i Alera což je taky placka na gumách 215 šířka)
Na předek to shodný není, ale máš to tu za týden přes ebay nebo ti to Impexta objedná, pokud akceptuješkurz 1 USD = 37 Kč. Měnil sem to a světě div se krom kurýra PPL a GLS sem nikoho novýho nepotkal. A měnil sem si to sám, stejně jako olej. Kdo má levý ruce nebo nemá čas, vymění mu to každej Franta co držel v ruce někdy golovku.
Filtr koupíš v Impextě, Simixu a spol. úplně normálně a najdeš ho i na českým netu, olej do automatu běžně dostupný Dexron III, tak tu z toho nedělej kovbojku.
S automatem sem byl na světlech furt rychlejší jak 60% horlivých zastánců fofrklacku, kteří projedou na zelenou 3 auta (další dvě na červenou nepočítám) , zatímco já s automatem bych to projel 6x protože se nerozjíždím jak s hnojem.
Zdegenerování evropané, resp. češi projíždí kruháč široký na dvě Tatry 815 pro jistotu 30 a mimo obec jedou na okresce 70. Borci. Hllavní je mít víceprvek.
Tuhle sem předjel na okresce s rovinkou dlouhou cca 2 km 6 aut najednou - jak padla cedule konec obce, vyhodil sem blinkr a dupnul na to, než se probrali , zmizeli mi v zráctku. >😁 V protisměru zrovna nic nebylo a bylo krásně vidět protože silnice je placka.
Americký disonaurus s tuhou zadní, zdechlým V6 a vzduchem pod kapotou, převisy s letargickým automatem co žere děti kolem silnice a nejsou na něj díly. Zapoměl sem na něco? >😁 >😁 >😁
Předjel 6 moderních zázraků z EU a koreje většinou tak o 5-12 let mladších s řidiči co spí za volantem a jedou 70 aby jim to náhodou místo 5,2 litru nežralo 5,6. To jim ještě zrychlení na tu závratnou 70 trvá asi 14 dní. HAHAHA
Perlička na závěr - ten o půl metru kratsší kombík jim váží stejně jak můj dinosaurus nebo je tak o 100 kg lehčí, ale většinou mu zas chybí tak 30-80 HP, takže vono se pak blbě drží s dinousarusem s tuhou zadní krok, žee >😁
Zvlášt , když je dinosurus tak o 3 metry nižší, takže trošku jinak sedí na silnici jak vysoká evropská koza (případ i Alera což je taky placka na gumách 215 šířka)
viac-menej suhlas (aj s tou CD mechanikou 😄 ), az na tu spotrebu - ale beriem, zalezi od mesta a dialnicneho limitu.
Inac tych 4000ot. na 5ke je tacho 140km/hod 😉
Inac tych 4000ot. na 5ke je tacho 140km/hod 😉
Rovnako si môžeš kúpiť aj tú p307 a megana z posledných rokov výroby a rozdiely voči tým prvým budú zrejme zásadné 😉
Ono ani tie autá uvedené v článku sú bezproblémové, pokiaľ ich necháš postavené v garáži tak ako tvoje americké káry >😁
No vidíš >😁 , ja som včera vytiahol kľúče zo zapalovania v 5 ročnom roomsteri a ono motor stále bežal ďalej..dnes ráno to isté >😁 >😁 . Voči tomu je 10 ročný rendlík šuvix
Astry H jsme měli jednu dobu jako služebáky, bohužel s "nesmrtelným" dieselem Isuzu 1.7. Žádné z auto snad nepřežilo 100.000 km, a když, ne o moc. Turba začala pískat asi v 60 a v 80 bylo po nich. Možná vadná série. Pak je následovaly převodovky. Možná vadná série.
K tomu prapodivný interiér s ohavným středovým panelem, ergonomie ovládání nepochopitelná (blinkry, vypínání klimy někde hluboko v menu), špatný výhled z auta - hrozné přední sloupky...
Auto ale působilo velmi robustně, celkově mi hodně připomíná projevem i30, podobný dojem solidnosti a podobně jízda bez špetky emocí.
Na rozdíl od Focusu, ten měla manželka předface se slabším dieselem 1.6 66 kW. Super jízda, opravdu. Bohužel se asi ve 150.000 začal dost sypat (tehdejší bolest Fordů) a musel jít pryč.
K tomu prapodivný interiér s ohavným středovým panelem, ergonomie ovládání nepochopitelná (blinkry, vypínání klimy někde hluboko v menu), špatný výhled z auta - hrozné přední sloupky...
Auto ale působilo velmi robustně, celkově mi hodně připomíná projevem i30, podobný dojem solidnosti a podobně jízda bez špetky emocí.
Na rozdíl od Focusu, ten měla manželka předface se slabším dieselem 1.6 66 kW. Super jízda, opravdu. Bohužel se asi ve 150.000 začal dost sypat (tehdejší bolest Fordů) a musel jít pryč.
Prosimtě, kolik tě stojí servis na takovýho Fokuse 1.6? Pokud nekoupíš vylítanou herku po bouračce, tak za to ještě pár let vrazíš akorát spotřebák +/- nějaké levné opravy, protože jich je všude dost.
Za levno je relativní pojem. Co někde ušetříš za PHM vrazíš do servisu. Navíc leccos se dá dát do plynu nebo už to v něm je.
Já mám Meg II kombíka 1,6 z roku 2008 a nedám na něj dopustit - nic se nepokazilo (ťuk ťuk). Dokonce je tam původní baterie. Jediné, co jsem na podzim řešil, byly čepy. Jinak olej, rozvody... Pravda, auto jezdí z 80% delší trasy a 20% město, naši s tím jezdili ohleduplně a já snad ještě víc. Elektroniku člověk (asi?) neovlivní, ale jestli mu auto slouží nebo ne po mechanické stránce, bude vždy záležet, jak se k tomu kdo chová.
Samý ideální auta pro někoho, kdo má napnutý rozpočet a hledá lehce a levně udržovatelné auto do sto tisíc, které mu bude sloužit zalevno 😄
Dražší Alero jak 35 táců už sem dlouho neviděl a to za tu cenu už bývá i V6 co má 175 HP. To lítá jak střela. R4 stojí tak 20-30 dle stavu.
Tady máš jedno dokonce na LPG [odkaz]
Za 100 táců jeko je ten článěk už je v pohodě Sebring, jedničkový CTS, 300M....auta tak 03-06. Kdyby ses chtěl rozšoupnout a přidat i ještě 50 litrů, seženeš už i Dodge Caliber nebo poslední Sebring se zázračný ropákem TDI VW >😁 nebo benzínovou 1,8 i 2,0 což sou auta 06-09 >😁
Nebo pak pro fandy klasiky za tu cenu je trojkovej či 4kovej Firebird V6, sem tam Camaro V6 nebo Mustang V6 . 90kovej Lincoln Towncar V8 , SUV Chevy Trailbalzer, Chevy HHR atd. Možností je vela.
Tady máš jedno dokonce na LPG [odkaz]
Za 100 táců jeko je ten článěk už je v pohodě Sebring, jedničkový CTS, 300M....auta tak 03-06. Kdyby ses chtěl rozšoupnout a přidat i ještě 50 litrů, seženeš už i Dodge Caliber nebo poslední Sebring se zázračný ropákem TDI VW >😁 nebo benzínovou 1,8 i 2,0 což sou auta 06-09 >😁
Nebo pak pro fandy klasiky za tu cenu je trojkovej či 4kovej Firebird V6, sem tam Camaro V6 nebo Mustang V6 . 90kovej Lincoln Towncar V8 , SUV Chevy Trailbalzer, Chevy HHR atd. Možností je vela.
Počkej, tak hledáme auto za 30 tisíc? Jo, tak to sorry, ja jsem si nějak neuvědomil, že takové luxusní auto stojí průměrný měsíční plat >😁 Tak Passat B5 V6 2.8, na bazoši takové kusy jsou 😄 MYslím, že jsem viděl i pár A4 s V6 😄
W8 stojí 25-30 táců? Že sem si nevšiml, porovnáváš ojetiny vo*e >😁 >😁 >😁
Jinak Alero je compact car, konkurence tak fokusu a oktávky >😁 >😁 >😁
Jinak Alero je compact car, konkurence tak fokusu a oktávky >😁 >😁 >😁
Proč s Felicíí, co třeba s Pašíkem 2.8, nebo rovnou W8? To je tak podobný rok výroby a velikost automobilu, ne? 😄 A to jsme u mainstreamu, co třeba s takovou Audi S4? Nebo BMW 3/5er? Co? 😄 Tak pojď srovnávat 😄
Musím tě zklamat, ale v rakousku se vyráběl POUZE Voyager, 300C a Jeepy.
Všechny Stratusy a Sebringy byly vyrobeny v továrně Sterling Heights Michigan, a to i ty pro ofiko e😜ort, nebot se zde ofiko prodávaly. Sonauto a později DaimlerChryslerAutomotive Bohemia.
A motory R4 2,0 a V6 2,5 od Mitsubishi sou z tankeru. Výrok dne, dám si to za rámeček. 6,8 V8 z Bentley je co? Motor z križníku? >😁 >😁
Sebring motory 2,0 R4 a 2,7 V6 DOHC (tentokrát už vlastní konstrukce, průměrná spotřeba za 3 roky 8,8 na sto km)
>😁 >😁 >😁 >😁
Všechny Stratusy a Sebringy byly vyrobeny v továrně Sterling Heights Michigan, a to i ty pro ofiko e😜ort, nebot se zde ofiko prodávaly. Sonauto a později DaimlerChryslerAutomotive Bohemia.
A motory R4 2,0 a V6 2,5 od Mitsubishi sou z tankeru. Výrok dne, dám si to za rámeček. 6,8 V8 z Bentley je co? Motor z križníku? >😁 >😁
Sebring motory 2,0 R4 a 2,7 V6 DOHC (tentokrát už vlastní konstrukce, průměrná spotřeba za 3 roky 8,8 na sto km)
>😁 >😁 >😁 >😁
my žijeme v Evropě a ty svoje monstra s motory z tankeru nikdo nechce.Jo a zrovna Stratus není etalonem spolehlivosti.Zejména ty *** vyráběné v Rakousku.
Dá, měl sem za tuhle cenu Stratuse a ted mam Camaro a oboje naprosto v pohodě.
Musíš umět hledat a skočit po dobré příležitosti. 😉
Musíš umět hledat a skočit po dobré příležitosti. 😉
Klepej na dřevo >😁 Ono se tam nemá taky moc co pkazit, když to žádnou výbavu nemá...
Já sobě loni nadělil rovnou 16V a doteď polykám andělíčky, když si vzpomenu, jak to jelo a jaké opičárny se s tím daly dělat v zatáčkách. Akorát se to teda i přes naprostou jednoduchost s*alo dnem i nocí a ještě jsem byl docela rád, že jsem se toho zbavil >😁
Já sobě loni nadělil rovnou 16V a doteď polykám andělíčky, když si vzpomenu, jak to jelo a jaké opičárny se s tím daly dělat v zatáčkách. Akorát se to teda i přes naprostou jednoduchost s*alo dnem i nocí a ještě jsem byl docela rád, že jsem se toho zbavil >😁
To je další příklad přirozenýho výběru, kterej se intenzivně projevuje právě u starších 1.5dCi, 1.6TDCi, 2.0 Twinsparku nebo některejch TSI - když to přežije kritickou hranici 100-120tkm, je to silnej kus a bude tu "nafurt".
"Fordem tam a vlakem zpátky"
Já to zažil jinak = např. Fix Or Repair Daily. :-!
a dalších 160+ jiných, což vážně konkuruje na zkratku HTP....
[odkaz]
😉
Já to zažil jinak = např. Fix Or Repair Daily. :-!
a dalších 160+ jiných, což vážně konkuruje na zkratku HTP....
[odkaz]
😉
Možná. Voni ti kluci vousatí mají rádi Hilux a Land Cruiser, a to ještě funglovky.
[odkaz]
[odkaz]
Ja z tabulek opravdu nevychazim a ani mi nic neřikaji. Mnohem vic napovi okoli a kluby ruznych automobilek.
Jsi blazen?
Za klavesnici jsem samozrejme nedal ani tech 1.5 USD, je poctive nafasovana i s dalsimi dily, ze kterych jsem si poskladal temer funkcni notebook >😁
Za klavesnici jsem samozrejme nedal ani tech 1.5 USD, je poctive nafasovana i s dalsimi dily, ze kterych jsem si poskladal temer funkcni notebook >😁
Tak jak se to veme, jel jsem několika Megany z této generace, které už kroutily přes 400t km, jedno otročilo jako rozvoz pizzy... a oba proklínaná 1,5 dCi... a co říkal ten, co je servisuje, tak jen běžný servis bez nějakých velkých investic. Asi záleží na zacházení a konkrétním kusu.
Řechtal jsem se tak, že jsem se musel chcanechca podělit se zbytkem týmu. Dva lidé si hlášku pro svou mozkovou zaneprázdněnost díky pracovním věcem pro jistotu napsali. Myslím, že jejich životní partneři repliku uslyší ještě dnes, ať už při svlékání fuseklí nebo odvzdušněním po večeři 😉
OK, zacnu pouzivat interpunkci. Mam klavesnici s tamanskymi znaky a s azbukou, tak sorry >😁
>😁 :yes😒br />
Než mi došlo, že myslíš "sokolskou žíněnku"... ta mě rozsekala na hadry >😒] >😒] >😒]
Než mi došlo, že myslíš "sokolskou žíněnku"... ta mě rozsekala na hadry >😒] >😒] >😒]
A to jedničkovy focus nebyl rozhodně vzor spolehlivosti a to včetně jejich atmo motoru, předevšim 1.8. Dvojka focus je na tom se spolehlivosti o dost lepe.
Hm, my sme v rodine mali dvoch Focusov I aj II, oba s benzínovými 1,6 74 kW. Prvý bez vážnejších zásahov a porúch najazdil cca 350 tis. km, druhý o 50 tis. menej. A dojazdili, nie preto že sa pokazili, ale preto že ich otec nebúral a oprava už bola nerentabilná.
Ja čo mám o Stile informácie, tak tam platilo jedno, čím menej elektrických serepetičiek, tým spoľahlivejšie. >😁 Keď už to bolo natlačené výbavou časom každé jedno začalo mať s tým problém.
Ono bude platit jako u každého motoru - jak se k němu páníček chová, tak mu to motor oplácí. Zřejmě nejezdíte jako prase a s ojetinami, které jste koupil také ne.
Obecně je tenhle motor náchylnější k poruchám, to neznamená, že je nepoužitelný 😄
Podle mě je jeho chyba spotřeba... kamarád ho má a žere víc než dvoulitry nebo fauvé jednašestky. Výkonu má silnější verze naopak dostatek (dostatek, ne přebytek >😁 )
Obecně je tenhle motor náchylnější k poruchám, to neznamená, že je nepoužitelný 😄
Podle mě je jeho chyba spotřeba... kamarád ho má a žere víc než dvoulitry nebo fauvé jednašestky. Výkonu má silnější verze naopak dostatek (dostatek, ne přebytek >😁 )
Já nevím, máme v rodině 5 aut ze skupiny PSA a všechny s tímto motorem. 207 SW, 307SW, 2x 5008 a nově C4 GP. Některý byly koupeny jako ojeté, některé jako nové. Konkrétně ta 307SW má namotáno poctivých 250tis km.
Nikdo z nás neměl NIKDY s tímto motorem problém. Prostě jen výměna oleje po 20tis a aditiva ke každému tankování, jinak nic víc.
Tak já nevím, asi jsme měli 5x štěstí, jinak si to neumím vysvětlit.
Nikdo z nás neměl NIKDY s tímto motorem problém. Prostě jen výměna oleje po 20tis a aditiva ke každému tankování, jinak nic víc.
Tak já nevím, asi jsme měli 5x štěstí, jinak si to neumím vysvětlit.
Já bych kromě obligátního Focusu hledal i Corollu sedan.
To auto je hnusný jak pondělní cesta do práce, ale přežije cokoli včetně jadernýho výbuchu, ježdění bez oleje a parkování na Palmovce.
A když už nafťáka, tak jednoznačně Stilo z posledního roku výroby v holobytu. Unijety jsou nesmrtelný, servis stojí pár korun a elektrika ke konci výroby taky celkem držela. Navíc se to nekrade.
To auto je hnusný jak pondělní cesta do práce, ale přežije cokoli včetně jadernýho výbuchu, ježdění bez oleje a parkování na Palmovce.
A když už nafťáka, tak jednoznačně Stilo z posledního roku výroby v holobytu. Unijety jsou nesmrtelný, servis stojí pár korun a elektrika ke konci výroby taky celkem držela. Navíc se to nekrade.
Vážně všech benzínových Focusů??
1.4, 1.6 nemají vířivé klapky.
Mají pouze 1.8 a 2.0 původem u Mazdy. Nic co by se nedalo ohlídat popřípadě vyměnit, za cca cenu dílu 2000Kč. TO se stane po hodně dlouhém nájezdu, v mnohgemmenší míře než u Mondeii mk3 předFL, kdy došlo k úpravě uložení klapek.
1.4, 1.6 nemají vířivé klapky.
Mají pouze 1.8 a 2.0 původem u Mazdy. Nic co by se nedalo ohlídat popřípadě vyměnit, za cca cenu dílu 2000Kč. TO se stane po hodně dlouhém nájezdu, v mnohgemmenší míře než u Mondeii mk3 předFL, kdy došlo k úpravě uložení klapek.
Ale to si nemyslím, ta auta nejsou špatná, špatné jsou ty kusy, které vidíš v bazarech. Jak říkám, já některé zkoušel i jako nové, nebo byly v mém okolí i od nova a třeba Fokus bych si i dnes koupil jako první volbu v nižší střední. Stejně jako Golfem neprohloupíš. To, že v bazarech stojí Golfy, který ani jeden nemá čistou minulost, svojí barvu a díly karoserie pochází z několika koutů Evropy, není tím, že auto je špatné, nebo nespolehlivé 😄
Mazda 3? Vždyť to auto hnilo snad ještě v autosalonech, protikorozní "ochrana" naprosto tragická.
To je přeci ale hodně malý vzorek aut k posouzení všech značek a modelů za poslední dvě dekády, nemyslíš? 😄 Já mam s Fordem dobré i špatné zkušenosti, s Franouzi taktéž.... a stejně tak i s jakoukoliv jinou automobilkou. Záleží spíš na konkrétním modelu a i na stavu vozidla..
problém všech benzínových Fordů obecně je utržení a nasátí vířivých klapek.S tou Astrou jsem se spletl,kdo si to má pamatovat.To jestli jsou auta "škaredá" je pouze a jedině tvůj subjektivní pohled.Radši si koupím "škaredou" Corrolu co bude jezdit do skonání světa,než z Fordem,u kterého potřebuješ v blízkém příbuzenstvu mít automechanika.To platí i pro všechny francouze bez výjimky.Vystřídal jsem 9 různých značek,tak vím o čem mluvím
Tak já neveděl, na mne některé Japonské auta občas taky působí, že z úsměvu na tváři mam najednou vztek, třeba Prius, nebo Lexus >😒] >😁
Ty jsi dnes po ránu nějak podrážděný? >😁 To tě tak rozvášnil ten krutopřísnej tříválcovej závodní litr v Civiku za směšných 500 tisíc? >😁
Aha, to už byl jeden z posledních co? I mistr tesař.... >😁 Zvláště francouzský tesař >😁 Víš jak >😁
Tohle Mégane II jsem pořídil synovi na VŠ jako první auto,1,6 benzín i stejná barva a poklice jako na ilustračním fotu. Uznávám, že benzín měl krásný chod a ku objemu adekvátně jel. Ale v dešti, nebo zimě mu přístrojovka hrála barevnou hudbu, pořád svítila nějaká závada, i když nic nebylo. Po resetu, nebo jen tak časem většinou zmizely. Jednou mu to auto přestalo jet, museli jsme ho odtáhnout. Přístrojovka a veškerá elektronika ukazovala, že je vše naprosto OK. V servisu šli po celé elektrinstalaci, až po měsíci přišli na to, že je zlomená vačka, zrovna ta druhá, na které není čidlo. Hlavně že se Megan tvářil, že mu nic není. >😁
Tak vzhledem k tomu, jak dostalo zabrat, tak je to docela známka nějaké výdrže.... Né každé auto by tohle vydrželo a vsadim boty, že i ty nové Ameriky by neuhájily vítězství bez ztráty kytičky v takhle náročné disciplíně 😄
Tak vzhledem k tomu, že už mam 250 tisíc najeto, tak je logické, že tu a tam se něco opotřebuje 😄 Nevidím v tom nic závažného 😄 Stálo to asi 12 stovek i s výměnou v autorizáku a na počkání.
Je to výběr, přeci v článku není spousta dalších aut nižší střední jako Octavia, Bravo II, C4, i30, Ceed.....
Já nejsem jedinej kdo jezdí amerikou.
jediný kde řešili kluci páčky světel blinkrů bylo 300C pokud vím, ale tam je jaksi ta páčka z Mercedesu >😁 Jinak nevím o nikom ani na 30 let starejch kárách a že by někomu svítilo světlo jak chce nebo se při zapnutí stračůpouštěly mlhovky atd. faakt neznam.
Ostatně na stěrače sou e😜erti u BMW >😁 >😁 >😁
jediný kde řešili kluci páčky světel blinkrů bylo 300C pokud vím, ale tam je jaksi ta páčka z Mercedesu >😁 Jinak nevím o nikom ani na 30 let starejch kárách a že by někomu svítilo světlo jak chce nebo se při zapnutí stračůpouštěly mlhovky atd. faakt neznam.
Ostatně na stěrače sou e😜erti u BMW >😁 >😁 >😁
Jaké měl Fokus 2 problémy s motory? Možná tak 1.6 TDCi
Golf IV - naprosto banální problémy - u toho auta je největší problém sehnat zachovalý kus a nedat za něj prachy, jako za o generaci mladší auta
Astra G - tady se mluví o H 😄
Corolla - hodně ošklivá, malý výběr ojetin
Mazda 3 - koroze (pár jsem jich taky navšítivl v této cenové relaci), absence kombi
Civic 7g - ošklivá, málo ojetin 😊, absence kombi
Golf IV - naprosto banální problémy - u toho auta je největší problém sehnat zachovalý kus a nedat za něj prachy, jako za o generaci mladší auta
Astra G - tady se mluví o H 😄
Corolla - hodně ošklivá, malý výběr ojetin
Mazda 3 - koroze (pár jsem jich taky navšítivl v této cenové relaci), absence kombi
Civic 7g - ošklivá, málo ojetin 😊, absence kombi
Protože Teta Kylie, Citroen, rodinná masírka, jiný auta nejezdil, chválí jen to, co je doma... jsi tu první den? >😁
92Kw verze je všude vynášena do nebes pro svou odolnost. Když pominu projev traktoru a hlučnost, tak proč ne 😄
Já teda musím říct, ze megane, kterého mam paradoxně s tim nejporuchovějším motorem (1.5.dci) mi slouzi už 4 roky úplně bez problému. Co musím pochválit po těch 4 letech je podvozek, pohodlny, a vcelku robustní. Jediné co se na podvozku měnilo byly čepy řízení. Jinak jsem nechal preventivně vyměnit bolest nejvykonejsich 1.5 a to ojnicni ložiska. Ve finále jim nic nebylo, ale daly se tam nové.
Za mě je Megane dobrý auto a za peníze co se prodává bych do něj šel klidně znovu. Stačí se o něj dobře starat a hlavně koupit kus, o který se někdo pečlivě staral, to je hlavní problém.
Za mě je Megane dobrý auto a za peníze co se prodává bych do něj šel klidně znovu. Stačí se o něj dobře starat a hlavně koupit kus, o který se někdo pečlivě staral, to je hlavní problém.
Kde jinde by se k tomu melo prihlizet vice nez u bazarovek.
Pokud se budeme rozhodovat vylozene mezi "ceskymi" znackami, tak Hyundai vyhrava pred Skodovkou. Koncern vw se dlouhodobe potaci u dna tabulek.
Takze v prvni rade japonec a nasledne korejec. Zbytek asi nestoji za to, abych clovek travil vice casu v servise nez na silnici.
Dale se tak casto nekradou a podvodni prekupnici se o ne tolik nezajimaji, takze asi casteji najdu kus co nebude mit stoceny tachac a nebude to bourany vwerk z nekolika kusu.
[odkaz]
Pokud se budeme rozhodovat vylozene mezi "ceskymi" znackami, tak Hyundai vyhrava pred Skodovkou. Koncern vw se dlouhodobe potaci u dna tabulek.
Takze v prvni rade japonec a nasledne korejec. Zbytek asi nestoji za to, abych clovek travil vice casu v servise nez na silnici.
Dale se tak casto nekradou a podvodni prekupnici se o ne tolik nezajimaji, takze asi casteji najdu kus co nebude mit stoceny tachac a nebude to bourany vwerk z nekolika kusu.
[odkaz]
HAHA. Sme se zasmáli, půjč si Alero, srovej si ho s Felicí a budem se smát, že.
Ceny ojetých kusů stejné, 2,4 150 koní vs zdechlá 1,3 s 60 Hp nebo kolik, fofr klacek vs automat, klimatizace vs vokýnka, bubny vs kotouče, výška 150 metrů vs placka, gumy šlupka 185 vs 205, mam ještě pokračovat?
Nebo nám dohodíš jako protihráče Stilo s elektrikou co si žije vlasntím životem nebo podobného frantíka? Nebo dehtovou nádheru v holobytu se švihadlama? >😁 >😁 >😁
Já tím Alerem jezdil 3,5 roku a kdybych nechtěl kupé, budu s ním jezdit klidně dalších 5 let. Stejně jak s tím jezdí novej majitel od tý doby. A to mělo třeba pro zajímavost původní výfuk, 17 let stará kára 😄 😉 A nebylo shilý na sr**ky
Ceny ojetých kusů stejné, 2,4 150 koní vs zdechlá 1,3 s 60 Hp nebo kolik, fofr klacek vs automat, klimatizace vs vokýnka, bubny vs kotouče, výška 150 metrů vs placka, gumy šlupka 185 vs 205, mam ještě pokračovat?
Nebo nám dohodíš jako protihráče Stilo s elektrikou co si žije vlasntím životem nebo podobného frantíka? Nebo dehtovou nádheru v holobytu se švihadlama? >😁 >😁 >😁
Já tím Alerem jezdil 3,5 roku a kdybych nechtěl kupé, budu s ním jezdit klidně dalších 5 let. Stejně jak s tím jezdí novej majitel od tý doby. A to mělo třeba pro zajímavost původní výfuk, 17 let stará kára 😄 😉 A nebylo shilý na sr**ky
A to je dobrej napad - pojedu si dnes zastrilet! :yes😒br />
(samozrejme, ze pi100lku mam z CZ produkce, zadnou skladacku z Hong-Kongu)
(samozrejme, ze pi100lku mam z CZ produkce, zadnou skladacku z Hong-Kongu)
Jednoznačný víťaz opel, či už benzín alebo nafta. Akurát by som sa vyhol 1.3 cdti. 1.4 16v je vhodný tak do mesta. Inač s ostatnými motormi neurobíte chybu.
C4 je překapotovaný P307.Má ho švagr a katastrofa.Octa tam chybí proto,ře nestočenou a nehavarovanou,popř. kradenou pod 100 tis. se těžko hledá.
V případě Fordu ano. Na obličeje majitelů Fordů to má vzhledem k jejich spolehlivosti blahodárný účinek >😁
Můžeš to odpojit a nepoužívat >😁 Vlastní zkušenost >😁 Pak jsou to docela spolehlivá auta >😒] >😁
Proč jsi tak ulítlý na PSA, musíš přece vědět, že 307 je katastrofa a navíc tam kde ostatní dají šroub, tam má 307 čep, aby se to rychleji smontovalo, ale po pár letech to mechanik musí jedině uřezat, protože už to nejde rozebrat.
Však píšu, že Evropě to bude trvat ještě dlouho. Alero je nedostižný etalon. Už jen to, jak umí na křižovatce pozávodit všechny ty řidiče, kteří nezávodí. Anebo v zatáčkách, jak umí přímo zesměšnit tu "nadřazenou" evrospkou nebo japonskou konkurenci s víceprvkovými nápravami - stačí do takového Focusu naložit do sedaček dvě děti a najednou mu je ten víceprvek úplně k ničemu >😁
Ale to se teprve dostáváme k tomu nejlepšímu - Alero spojuje lidi! Kolik nových lidí takový běžný člověk uvyklý na Škodovky nebo Fordy pozná, když se bude snažit sehnat třeba brzdové destičky nebo jiný běžný díl? Tento model auta nezná ani impexta, v e-shopech jsou pak schovány za kouzelnou formulkou "dostupnost na dotaz". Holt, na auto, kterému nerezaví výfuk a nic se na něm nekazí, se ani ty brzdové destičky nesjíždějí... proč je držet skladem? 😄
No a pak považme, ty elegantní kombinace šedivých plastů vevnitř, ta skvostná automatická převodovka, která moudře a klidně přeřadí třeba i o jeden stupeň, zatímco nesoustředěný a roztěkaný řidič zpátečnického manuálu ve Focusu stačí za stejnou dobu přeřadit třikrát 😄
Evropané jsou hloupí - mají EU, sociální iženýrství, jsou úplně zdegenerovaní a proto kupují předražené, pomalé, nespolehlivé a uskákané hatchbacky či kombíky s manuálem, klidně za sto, dvěstě, třista tisíc, a přehlížejí skvosty, které se skoro zadarmo nabízí - tu, co by zachovalá lowend ojetina z USA, jidne, co by nová Lada! 😄
Alero do každé rodiny! >😁
Ale to se teprve dostáváme k tomu nejlepšímu - Alero spojuje lidi! Kolik nových lidí takový běžný člověk uvyklý na Škodovky nebo Fordy pozná, když se bude snažit sehnat třeba brzdové destičky nebo jiný běžný díl? Tento model auta nezná ani impexta, v e-shopech jsou pak schovány za kouzelnou formulkou "dostupnost na dotaz". Holt, na auto, kterému nerezaví výfuk a nic se na něm nekazí, se ani ty brzdové destičky nesjíždějí... proč je držet skladem? 😄
No a pak považme, ty elegantní kombinace šedivých plastů vevnitř, ta skvostná automatická převodovka, která moudře a klidně přeřadí třeba i o jeden stupeň, zatímco nesoustředěný a roztěkaný řidič zpátečnického manuálu ve Focusu stačí za stejnou dobu přeřadit třikrát 😄
Evropané jsou hloupí - mají EU, sociální iženýrství, jsou úplně zdegenerovaní a proto kupují předražené, pomalé, nespolehlivé a uskákané hatchbacky či kombíky s manuálem, klidně za sto, dvěstě, třista tisíc, a přehlížejí skvosty, které se skoro zadarmo nabízí - tu, co by zachovalá lowend ojetina z USA, jidne, co by nová Lada! 😄
Alero do každé rodiny! >😁
Tak tedy - pokud by mi nekdo drzel pistoli u hlavy a poustel k tomu Chinski, a donutil by me koupit si dorasovanou herku, ktera uvnitr smrdi jak sokolska zineka a co ma v kufru nablito od nespoctu smradlavejch coklu, ktery za svuj dlouhej zivot prevezla, tak z tohoto vyberu BYCH sel po Focusu. Mezi "vozy, dukladne proverenymi radou predchozich majitelu" je mi proste nejsympatictesi.