Hoď brzdu a záchranné lano, praděda není tlachal co dělá pózy kvůli tomu, že to napsal nějaký přitroublý opisovač klišé v autoplátku.
Já osobně tohle nezvládám, ty možná taky ne...ale doba, kdy ti co uměli, krotili podobné bestie na okruzích či v rally zase tak vzdálená není.
Když něco neumím já, neznamená to, že to nezvládnou jiní. ;-)
Nesmysl. Ferrari dělá stroje, které jsou od začátku koncipovány tak, aby měl motor naprosto minimální prodlevu, nejrychlejší možné reakce na plyn a všechny elektronické systémy s kombinací s dvojspojkou přispívají k co nejlepšímu zážitku a schopnostem. Stejně je to např. u Porsche 911 GT3 a jeho PDK.
Vážně miluju tyhle klišoidní uživatele, kteří honem přispěchají do každé diskuze a píší žblebty o tom, že bez manuálu je auto na nic :-) Tohle je naprostý automobilový olymp, tady není místo na kompromisy.
Když vím co umí "hloupých" 550koní a podobné Nm s GT, tak si neumím porci dalších 250 kobyl navíc ani představit >:-[] Jeremy může upgradovat po testu F12...ale opičák tak vyjevený nebyl ;-)
Proč každé makaronské auto nemůže pracovat s křivkami stejně nádherně? tady funguje odkaz na dávno minulá Ferrari i bez infantilních a přitroublých retroprvků.
Řekl bych "podívám se na účet"...ale tohle je naprosto pasé. Bez desetinásobku kupní ceny volných prostředků se dá jen slintat v rudém paláci :-)
Limit je tam, kde začíná další výzva... :-! Jezdil jsem na vojně s T-54 v manuálu (automat nebyl v nabídce... >:D ) a po té zkušenosti je každý další manuál paráda... >:D
Na väčšine moderných Ferrari mi vzdy niečo nesedelo, aj ked par detailov iba. Ale toto - tu kapitulujem: nadhera - aspon zvonku.
Koľko toto bude stáť? Máte niekto info? Odhad?
Poslední generace Corvette okopírovala relativně sprostě celý profil a linie 599 GTO a F12, Ferrari rozhodně není ta automobilka, která by kradla myšlenky a nápady. Naopak je to značka, kterou se ostatní snaží následovat a držet s ní krok.
....hezky jsi to napsal...hezky.....Jj, úplná nádhera, dokonalé línie, dlhočizná kapota, kratučký zadok, vypiplané do detailov .....to je přesně popis mojí soudružky manželky když ji bylo 17.. :-)
Jj, úplná nádhera, dokonalé línie, dlhočizná kapota, kratučký zadok, vypiplané do detailov (takto má napr. vyzerať zadný difúzor!). Ťažko čokoľvek vytknúť.
Hlavne ma fascinuje tá strojovňa pod kapotou, 800 koní z atmosféry, to je neskutočné, 2,9s na sto je už revír "svätej trojice" a popravde v kontexte fascinujúcej dynamiky Superastu nejak nevidím zmysel kúpy baterkových hyperšportov za niekoľkonásobok ceny. Milión eur za 6,3 V12+baterky, to sa hneď Superfast so 6,5 V12 javí ako super kauf (vychádzajúc z ceny predchodcu cca. 350t). :-)
máš pravdu s tou Vette zozadu a bočný profil.
Kua auto užastné efko a úprimne závidím každému jednému majiteľovi len sa pozerať na tú nádheru v garáži.
Auto je to krásný, akorát si těch 800k/700Nm na zadku v něčem, co bude mít jedenapůl tuny neumím představit, to musí být fakt neskutečný brutál. :-):yes:
Na mě je design moc "zmačkaný" na bocícha zadku a rozšklebený agresivní výraz se mi taky nelíbí. Na druhou stranu pořád lepší než Enzo. U Ferrari mám rád neutrální uhlazené designy, jako měla F40, Testarossa, F50, 326 nebo třeba 599. Ale stejně je to jen planý plkání někoho, kdo si takový auto může dovolit tak 1:18 ;-)