Vzpomínáte si na Civic Type R Prototype představený loni v Paříži? Nějak tak bude vypadat i nová generace modelu, která se ukáže už zanedlouho v Ženevě.
No nevím, nevím. Uvidíme naživo. Ale i na obrázku vypadá o hodně stravitelnější než current model... :-! A jestli skutečně z ní dostanou 340koní, tak klobouk dolů. Teď už jenom jak to bude zpřevodované. :-!
Kým so vzhľadom civilných verzií mám pomerne značný problém, v nadupanej verzii už ten agresívny dizajn a veľké (aj keď fake) otvory dávajú väčší zmysel a na rozdiel od minulej verzie, ktorá bola limitovaná tým základným neveľmi športovým pontónom, táto generácia je podstatne vhodnejšou bázou pre hotheč. Je síce otázne, či séria bude identická s konceptom, ale ten vyzerá dosť reálne, takže tomu verím.
A ako píšeš, v dobe, keď sa downsizujú aj hotheče a vnucuje automat, treba dať palec hore za dvojliter a manuál.
...design se mi líbil i u stávajícího TypeR a tady to opět posouvají dál. Stávající auto je neskutečně zábavné a nepotřebuje k tomu awd nebo dalších 100k. Je to prostě zábavné auto za 900tis....a to se počítá. To, že to pojede a že podvozek bude TOP jsem věděl i před ježděním, no mě úplně nejvíce překvapily brzdy....fungovaly stále bravůrně, což se nedalo říci o Octavii RS, které dosti povadly až mi to přišlo i trochu nebezpečné. Podotýkám, jezdili jsme na okruhu, takže se ty brzdy daly řádně porovnat. Věřím že v běžném provozu jsou brzdy RS zcela dostačující.
Hnusná ne, ale bude-li finále jako tento koncept, tak se dá design označit jedním slovem, vidlácký. Parametry jsou naopak úctyhodné, technika na výši, a že se vyhnuli cvt je jen dobře, tím by type-R zabili.
Taky si všímám, že je docela málo lidí, kteří něco takovýho řeknou. Radši to odsoudí, protože většinou závidí druhým a nebo na to nemají vůbec názor, páč na to přece nikdy mít nebudou. Teď mám na mysli auta jako celkově.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
Ja ani netvrdím, že viem extra šoférovať (teda som asi vhodný šofér Audi ;-) ), na tom okruhu robím časy o 10 s na kolo horšie, ako testéri. Napriek tomu ma to baví. :-)
Áno, M140i je umiestnené nižšie, ako RS3 (cenový i výkonový rozdiel tam je nemalý), vo všeobecnosti modely RS sú konkurentom pre ///M modely a M Performance je o level nižšie. Zábavnosť je samozrejme iná kategória a je jasné, že zadokolka v tomto predčí quattro. Ostatne práve RWD a R6 sú najväčším lákadlom M140i, byť takáto konfigurácia v kabáte A3, bolo by to dokonalé.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
RS3 je pro lidi, kteri ridit moc neumi. To uato nevyzaduje od ridice temer nic. A ackoli to mnozi nechapou, cim mene schopnosti auto vyzaduje tim mene dokaze vtahnout a bavit. Jako auto pro rodinu, proc ne. Ale ty okruhy bych proste s timhle autem ani nezminoval.
S predjizdnim na okruhu si zacal ty ;)
M 140i o level nizsi? Co se zabavy tyce urcite ne. Co se prostoru tyce urcite jo. A 55 teuro za rs3? Tomu neverim. Snezbytnou vybavou z tricetistrankoveho ceniku se ti o 55 nebude ani zdat.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
Diskutujeme pod článkom o hotheči, tak vyberám v rámci kategórie. Pre mňa hotheč musí byť stále praktické, päťdverové, rodinne použiteľné auto, preto v rámci tejto kategórie by som volil RS3 Sportback (lebo dizajn, charakterný päťvalec, spracovanie...). Samozrejme, že auto používam na 98% v normálnej premávke a na okruh idem tak štyrikrát do roka, tomu pomeru logicky by malo zodpovedať aj ladenie auta, preto nepreferujem najostrejší HH (povedzme GTI Clubsport S), ktorý bude nepoužiteľný ako rodinné auto. Neviem, či si s RS3 jazdil, ja nie, ale akosi sa mi nechce veriť, že 400k päťvalec bude pomalý a teda nevhodný na okruh. Každopádne cena cca. 55t eur je mimo, preto pokukujem o level nižšie a tam je zatiaľ favoritom M140i.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
Zajimave... Mluvis o okruhu a tvuj favorit je rs3, tedy prave to nejtupejsi auto na okruh ze vsech jmenovanych....
Ja nevim jak casto se dostanes na okruh ty, ale tusim, ze moc casto ne, kdyz rs3 je to prave. Vzdycky bude na okruhu nekdo lepsi.
Takze zpet k tomu vybirani... audi je vzdy mnohem vic auto na bezny pouziti, ktery je od okruhu dal nez konkurence.
Ale kazdy necht si vybere co je pro nej lepsi. Hlasky o okruhu pak ale v tomto pripade nedavaji smysl.
Ja bych chtel bac mono, ale s tim se normalne zit neda... :-)
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
Úplne najradšej by som bral RS3, 400 koní, charakterný päťvalec a pritom furt praktické 5-dverové rodinné auto; ale cena je úplne mimo realitu.
To porovnanie som nedal ako priamu reakciu, skôr len tak na okraj. Môžeš si to vyložiť, ako chceš, teda že rýchlosť bez zábavnosti nie je nanič (Audi) a radšej dáš prednosť zábave bez rýchlosti (M240i, samozrejme to "bez rýchlosti" je veľká hyperbola), ale to Porsche ukazuje, že ideálne je skĺbiť aj jedno, aj druhé. A ešte k tej rýchlosti: neviem, ako Ty, ale ja sa na okruhu bavím najviac vtedy, ak niekoho predbehnem, takže pre mňa je rýchlosť imanentnou súčasťou zábavy a asi by som úplne neocenil napr. ospevovaný etalón zábavnosti MX-5 so slabou atmo 1,5kou.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
A chtel bys radsi tts? Cayman je jinde, ale srovnavat m240i s prevlecenym golfem?
Bez ohledu na to, ze je rychlejsi... Nejak si nevzpominam, kdy jsem naposled na oblibene okresce mackal stopky. Ale uzit jsem si to chtel. A vim, ze v m240i bych si to uzil vic. Stejne bych dal prednost M2 pred tt rs a to uz ma navic aspon krasne znejici petivalec... A ze bude tt rs ruchlejsi? Ano bude a?
Nevim jak m240i, ale cena plne vybavene M2 je 1,6M, zatimco tt rs stoji 2,6... A to uz je rozdil vesmiru a tam uz je zase cayman S...
Nejak mi z toho audi nikdy nevyjde navrchu.
Re: V době, kdy konečně přestanou hrabat přední kola,
Na parkovisku nezafrajeruješ pretáčavým šmykom, to je pravda, ale na Nurburgringu či inom okruhu spravíš dosť parády a s 340k pripravíš ostudu nejednému športiaku. A nemyslím, že okruh nie je dostatočná zábava.
Btw. trošku offtopic, ale k tej zábave na okruhu a zadohrabu: práve som pozeral porovnávačku Sport Auto medzi M240i, Audi TTS a Boxsterom a napriek klasickej koncepcii, najviac valcom a najvyššiemu výkonu skončilo BMW posledné: [odkaz]
No to auto vypadá hodně šíleně, ale to už tak v případě ostrého civicu patří k věci. Každopádně design je o dvě třídy lepší než u předchůdce (což platí i o běžných verzí). Jen moc nechápu, proč se vůbec namáhali s vývojem ostré verze od minulé generace, když se vyráběl tak krátce! >:D