Jako líbí se mi, ale už mi to přijde jako zvnějšku taková kopie i20...předchozí bylo podle mě hezčí, takové prďáčtější >:D . Interiér je zas někde jinde, pro mě asi už moc přeplácanej (ten středovej tablet jako nic moc), předtim byl tak akorát, vše co je třeba a nic navíc...jen můj subjektivní názor.
Jsem docela zvědavej jestli někdy přijde i rio sedan, tak jako u minulý generace. Škoda, že se u nás neprodával a ta 1,6 gdi by s tim taky docela asi uměla cloumat :-)
Zajímavej by určitě byl i kombajn jako u ceedu, ale jen trochu menší. A nějaká veze GT třeba s tou 1,4 tgdi nebo i s 1,6 by byla super ;-)
Jirko, práce pana Mičky a dalších redaktorů je dobře vidět a dnes a denně jsme s ní konfrontováni. Ano, řekneš třeba že mě sem nikdo chodit nenutí a že jsou zde informace zadarmo, ale to přece není argument dělat práci amatérsky a diletantsky. Kdyby jsi tak dělal svoji práci ty, tvůj šéf tě bez skrupulí vyhodí. Neměla by se kdysi Jednička snažit stále zlepšovat, a ne spadnout až na samé dno jak se to v případě Auto.cz stalo? Je to zjevné a nikdo z vedení firmy s tím nic nedělá. Proč asi?
Ale prosím tě, a co bys tedy udělal s těmi excesivními případy co jsme je zde zmiňovali? S těmi co diskuzního kolegu střílí, nechali by vyhladit celé město, uráží, zesměšňují, zostuzují, nadávají atd atd? Víš o čem je tiskový zákon?
Webpajo, právě proto že zdejší diskuze dlouhodobě sleduji, vím co napsat a jak napsat. Nehaním žádnou značku ani žádnou nepreferuji, obdivuji totiž lidi co ta auta pro nás obyčejné uživatele vyrábějí, a ani nenadávám (sprostě už vůbec ne) žádným svým kolegům diskutérům jako někteří jmenování borci, včetně xenofobního euro89. Jediné co však dlouhodobě kritizuji (zaslouženě) a kritizovat budu do té doby co na tyto stránky budu chodit anebo dokud mi nezruší účet (a mě se nezachce si založit nový ) je amatérismus, diletanství, lajdáckost, neumětelství, flákárna, neznalost mateřského jazyka, chyby, protěžování jedné automobilky a zcela zjevné hanění jiné, neoznačené PR články atd. atd. Všechno toto míří čistě na redakci Auto.cz a její redaktory, kteří píšou jak píšou a už se ani nestydí svoji nekvalitní práci maskovat. Vlastně ano, když už sami tuší že to bude průser a že by to v diskuzích schytali, schovají se za nicneříkající označení redakce Auto.cz. Partička Machala & Co. dovedla tuto kdysi Jedničku mezi autoweby na absolutní dno novinařiny. Každý zde to vidí a denně se s tím konfrontuje, ale vedení webu to stále přehlíží a neřeší. Jak dlouho ještě?
A aby nevznikla mýlka, že jsem nějaký zapšklý nebo zamindrákovaný prďuch, občas i některého redaktora pochválím. Jen jim měřím kritickým metrem. Kdyby takto spatně pracovali v jakékoliv jiné firmě, už dávno by je vyhodili. Ale jak se říká: Do roka a do dne. Nebo: Na každou svini se vaří voda.
Cena nového Ria je trošičku vyšší, ale věřím tomu, že spadne v různých cenových akcích a nabídkách. Nicméně když si k ceně přečtu i výbavu a prvky které obsahuje je to celkem solidní nabídka. Určitě lepší než Fabia, která za více peněz ani zdaleka nenabídne tolik co nové Rio. Vzhledově se jedná o nádherný vůz.
Zase další hezká Kia, desing vnějšku je hodně uhlazený, ale nevadí to, interiér je oproti konkurenci relativně dospělý a velký, ale záleží na preferencích. Budu záležet, jak chlapci odladili auto jako celek, zda nebude podvozek moc tvrdý, jsem zvědav na nový typ řízení. S tou 1.0 tgdi ideál do města i na delší trasy. Ceny jsou trochu vyšší, ale výbava slušná a kvalita na vrcholu.
Súhlas, pred pár mesiacmi som kupoval manželke "kabelku" do mesta, a rozhodovanie fakt problematické. Jej požiadavky boli: parkovacie senzory, klíma, ovládanie rádia na volante + Bluetooth handsfree a vyhrievané sedadlá... Takmer všetky autá tejto city kategórie musíš do najvyššej výbavy, potom som "objavil" Suzuki Swift, nejaký akčný model či čo, cena pod 10.000€ so super výbavou (okrem toho čo chcela to má 16" čierne alu + spojler a športový volant, tempomat, 7 !!! airbagov atď). Za tie prachy super kára s klasickým atmo 4-válcom a super výbavou (aj keď nástupca klope na dvere). Fakt si občas to jej "žihadlo" zoberiem a idem sa povoziť, posilovač citlivý, motor treba vytočiť ale na ten objem/váhu ide super, ako motokára... >:D
Jen abych měl jasno, není to žádný útok - a co je dle Tebe v B segmentu povedené?
Já jen že i20 je dle mého velmi povedené auto a pokud se na něj člověk nedívá přes "antikorejskou" optiku, najdeš na něm málo designových chyb. A ostře řezané Rio je daleko hezčí.
Ovšem to neznamená, že největší fanoušek H/K na tomto webu nakonec nemůže koupit... Polo :-)
jasne ze nejazdil :).. predtym mu vadili aj turbomotory , kedze si jeden kupil preorientoval sa len na 3valcove turba..
v B segmente je turbo liter dostatocny uplne na vsetko..
Každopádně - Tvá věta o kosmonautovi je dle mého lehce za hranou, co se admina týče viděl bych to přesně na tu hranu mezi "mávnutím rukou" a napomenutím... A pokud napomenutí tak ne pro to co jsi o "kosmonautovi" napsal, ale proto že diskuze zde mají roky a roky vysokou úroveň a pokud se povolí, spodina se chytí (a že to vždy někdo zkouší).
Mě osobně kdyby někdo řekl "Kdyby blbost nadnášela, tak lukas13 by byl kosmonaut.", zasmál bych se, zamyslel a pokusil se v ironickém tónu kontrovat. BAN v tomto případě může panu Mičkovi jen a pouze uškodit (ať za ním stojí či ne).
A neodpustím si nakonec - kdysi zde v jedné diskuzi jedno náckovské prase, nick euro89 (a klidně mi dejte BAN, na jeho titulování trvám) napsalo - cituji - "Ale třeba já se nestydím za to, že bych cikány rád vyhladil.", za což dostal tehdy od pana Jungmanna - tramtadádá - napomenutí. A to se zcela evidentně dopustil trestného činu.
Takže, Floyde, pokud ACZ měří stejným metrem, je Tvůj kosmonaut o dost horší než "Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod" ;-)
Zatím ne, ale stojím si za tím. Honza měl v tomto případě argumentovat a obhájit si proč tento test takto pojal, podle mě byl naprosto relevantní a nesouhlasím s Floydovou připomínkou.
Místo toho dostal BAN za prohřešek, který oproti jiným, rasistickým, genocidním, odporně sprostým nestojí ani za řeč. A u těch fungovala redakce lakonicky.
PŘITOM JE NAPROSTO JASNÉ, Z FLOYDOVA PŘÍPADU, ŽE DISKUZE HLÍDÁ!
Za tu cenu je to dobra hodnota, ale taketo auto urcite potrebuje "socka edition" inak budu predaje biedne. Predpokladam ze v priebehu roka este nieco osekane pridaju pod Comfort liniu.
Kia zkrátka nechtěla cenu "už od" za holátko bez výbavy, kde připlácíš pomalu i za volant a sedadla.
Navíc bych ani neřekl, že se tahle malá autíčka kupují ve verzích "už od" nejčastěji...
Neboj, žádné objemy nějak extra neporostou. To, že Toyota nebo Mazda tam dávají "větší" atmosféry je prostě jen reakce na to, aby jakž takž udrželi krok s přeplňovanými jednotkami.
A u atmosféry to holt musíš nahonit tím objemem (a otáčkami). A opravdu mne fascinují tvoje slova o spotřebě, protože pokud tvoje Polo jezdí za víc jak za 6, tak ten element mezi volantem a pedály je nějaký vadný.
A konkrétně, pokud někde na cestě potkáš litrové Rio, tak si ho vyfoť, bude to naprostý unikát - za tu cenu ...
Asi jsem byl moc naivní, když jsem si myslel, ža ceny budou trochu nižší... motory (pro mě) jsou OK, volil bych buď základ nebo léty prověřenou 1.4 (kterou mám) a šup s ní do plynu.
Vzhledově bezchybné, všechno mi v tomto ohledu vyhovuje, ale jak jsem už psal, za potobnou cenu bych už bral většího Ceeda...
Třeba se časem upraví cení, nebo o5 vznikne nějaká verze ala EURO 2016, která byla docela výhodná a celkové složení výbavy se mi moc líbilo.
Je trapný omlouvat to nějakým kosmonautem. Větou "kdyby blbost nadnášela" jsi ho zcela jasně označil za blbce. 5 dní je málo, já bych byl podstatně tvrdší. Ale uznávám, že takových odstavených by bylo mnohem více.
Tak je fakt, že pokud podkáš Rio, tak je v základu tedy s cenou kokem 250k. Když jsem se na něj ptal u prodejce, jako tretí do rodiny, v nabídce měl převážně skladovky v základu s klimou a motorem 1.25l právě za 249k ;-)
Měl jsem na daný test na sněhu úplně jiný názor, při nájezdu na zasněženou silnici nebo dálnici z vedlejší, přivaděče taky nevypínáš elektroniku a chceš se zařadit...pro mě velmi zajímavé.
Hele ty Remku, přesně víš za co to bylo :-) , ale v kontextu toho jak se tu (ne)udělují BANy spodině, která má vyjadřování jako kanál nebo vypisuje obludné, fašistické či komunistické příspěvky je to taková blbost, že kdyby nadnášela, pak by celá redakce mohla psát z vesmíru.
KONEC BUDE , AŽ TO TUPÍ LIDÉ PŘESTANOU KUPOVAT. 8-s
Tříválec do auta nepatří..a já ho nekoupím ani manželce.
Ideální do malého auta do města je 4 válec atmosféra...mohla by být 1.2 .
Takové motory ve Fiatu Punto a Opelu Corsa jsou nesmrtelné.
Ja neviem kolegovia, sice som pocul ze Kia je viac "sportovo" zamerana a Hyundai zase "luxusnejsie". Ale tak nejako tej Kii neviem prist na chut, posobi na mna nejako nemastno-neslano, nevyrazne. Nie su to skarede auta, ale stale na nich nachadzam nieco co mi pride divne. Stara Sportage so zadnymi smerovkami v blatnikoch, nova Sportage ktora je jak bublina a podoba sa na cayene...Akurat Stinger sa im podaril, to je pecka! Je to samozrejme moj subjektivny nazor s ktorym sa nemusite stotoznit.
Takže to když například někdo nazývá druhého slovenským vandrákem, to když jeden hrozí druhému zastřelením, případně vyvražděním rodiny, to když jeden opakovaně hrubě uráží matku druhého, aniž by ji znal, to když jeden druhého posílá do p... atp atp je podle tebe zcela v pořádku a redakce s tím dlouhodobě nic nedělá je také zcela v pořádku? A když já přirovnám Mičku ke kosmonautovi za prokazatelnou blbost co vyplodil do videa a na druhý den do testu a za to dostanu banán je podle tebe rovněž v pořádku? Měl by ses nad tím znova zamyslet.
Kosmonaut není pro tvoji informaci žádná urážka, je to spisovné slovo.
Po designové stránce moc pěkné auto, ale bohužel pro mě uspokojivý motor nenabízí. Snad ta atmosférická 1.4 někam do města a okolí, ale chybí tomu čtyřválec 1.2 turbo, jako třeba v Cliu (který už konečně začali nabízet i s manuálem! :-) :yes:).
Je to tak. Od krize (2007-2010 cca) se ceny tlačí výš. V té době jsem vybíral v nižší střední - combi. Rozdíl mezi škodou a korejci byl 95 000 Kč. U srovnatelného auta! Škoda musela jít dolu... a také na řadu let šla. Jsme však v jiné době - ceny základních modelů se jen málo zvedly, ale ostatní startují raketově. Jsem zvědavý, co prodají. S touto cenou.
Karle, souhlasím s tím co píšeš. Mě například nedávno úplně vytočily urážky, které jednomu diskutérovi napsal Radek1, to bylo jako kdysi na úrovni dvojice Googlit-Stefič, modří vědí. Za mě to bylo na žalobu a na pokutu pro web, a to redakci nevadilo.
Takže milí páni redaktoři, až zase budete udělovat BAN, měřte všem stejným metrem! Jinak :no::no::no:
no uz to zacina byt kusok a la i20 ale stale je to moc pekne a zaujimave auto ktore si asi s nicim nepomylis.... paci sa mi.... ale uprimne.. litrove turbo by som vazne nechcel.. v tomto zlata fabia 1.,2tsi alebo clio s 1,2tce... uz len kvoli zvuku a vibraciam a prudko narastajucej realnej spotrebe voci papieru je litrovy trojvalec skor papierovy kral ako priatel do realneho zivota... ale tato moda cim mensich kosaciek uz coskoro skonci... tie trojvalce su slepa ulica... presne ako som cakal...
riu by kludne pasoval aj ten 1,4tgdi z novej i30 so 103 kw... ako nejake GT rio by to slo ... tak uvidime... ved mozno casom
No, já budu klidně pro Bany za takovéto "urážky" pokud budou pro všechny. Sám bych občas nějaký vyfásl, ale ok.
Holden, MDK nebo jak se ten dobytek jmenuje....
Joky tu dokonce vyjevil vánoční přání, aby byla Ml. Boleslav vybombardovaná jako v r.1945 a ani po mém upozornění to nikomu evidentně nevadilo.
Takže jo, byla to od tebe jasná urážka, ale padá jich tu spousta a nikoho z redakce to běžně nezajímá ani v daleko horších případech.Za mě - je to trapárna.
ale co tie litrove trojvalce :-( .. lebo tadial cesta v buducnost rozhodne nepojde to je fakt ... navrat 4 valcov je uz hotova vec... objmy opat porastu ( vid nova toyota yaris s 1,5kou ale aj mazda 2 a pridu ja dalsi ) .... dowsizing je uz prekonany... a coskor nasatne aj nastava aj realne meranie emisii a spotreby ... ved to litrove turbo zerie ako 1,8 civic .. k comu takyto motor v aute do mesta ... kde prim hraje papier ale nie realna pouzitelnost
jedinu schopnu motoriazciu tu teda vidim tu 1,4 atmo z faceliftovaneho ceedu ... ale aj ta je dynamikou docela nic moc... prtom rio tak krasne dynamicky vyzera.... nechapacka
Bacha twl, kritizuješ práci nejlepšího z redakce, tak aby tě za to nepotrestali. Chválit můžeš, hlavně ale kvůli vyhledávači musíš za každou větou napsat škoda. Nebo Škoda?
Asi jo, až pan Mička zítra v práci zjistí, že jsem inkriminovaný příspěvek okopíroval znovu do diskuze a tudíž ho zřejmě dle jeho uraženého ega zesměšnil podruhé. Kdyby jo, tak jak říká klasik: Vykopli ho dveřmi, vrátil se oknem. Mějte se fajn, uvidíme se zase brzy. >:D
Já dostal pět natvrdo. A ano, nakupilo se toho určitě víc, neskrývám že nekvalitní práci redaktorů kritizuji dlouhodobě. Kdyby takto špatně pracovali lidi u nás ve firmě, už dávno by letěli. A to že jsem z úplně jiného oboru na tom nic nemění, každý má dělat to na co má. Pochvaly na hlavu redakcí se asi nepočítají.
no ...predek dejme tomu,,zadek jako malej tiguan,,,vnitrek dost chudej, resp.strizlivej ,,,budiky dost jednoduchy provedeni a motory? asi chyba viz tabulka...valce/ventily-----4/4 naka blbost cekal bych 4/8 nebo 4/16
Bez tej poslednej vety je to este ok, ale ak sa zacnu tolerovat osobne urazky, to by si videl, ako by sa to zvrhlo. Takze za mna - dal by som ti 2-3 dni, ako dlhorocny moderator :-) A zrejme sa toho uz nakopilo vtedy viac.
Pro ty, kteří minulý týden diskutovali či nediskutovali pod videočlánkem Kodiaq vs. Edge, rád bych znal Váš nestranný názor na to, zdali si tento příspěvek zasloužil BAN:
"Za mě úplná blbost. Neřeknu, kdyby si vypli elektroniku a zkusili se na několik pokusů kvůli zprůměrování dostat na stovku, tak z toho možná vylezou zajímavý čísla, ale co se nám tím videem snaží říct? Že auto na sněhu zrychluje pomaleji než na suchu? Do prd.ele, copak jsem v mateřské školce? Toto přece ví i úplnej blbec. Kdyby blbost nadnášela, tak Mička by byl kosmonaut."
Poznámka pro pana Mičku, pokud mi za tento můj příspěvek udělil BAN: Věci kolem zrychlování na sněhu kolegové diskutéři dostatečně vysvětlili v diskuzi pod článkem. A být druhý za Vladimírem Remkem je pocta s přídomkem sarkasmu, pokud jste to nepochopil >:D