Společnost Škoda Auto nasadila čtyři kamiony značky Scania poháněné zemním plynem ve svém hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi a další vozidlo je určeno pro spojení s dodavatelskou firmu.
Tyhle auta sloužej pouze jako interní přeprava tzn. "z haly na halu" a přes bránu projíždějí jen opravdu vyjímečně a nebo do servisu.Co se týče železniční dopravy tak je to logisticky oříšek konkrétně pro škodovku.Vezmi v potaz, že by takových aut nebylo v závodě 16 ale rovnou 50 tak aby rozvážely materiál dle potřeby na různé sklady navíc by těch skladů bylo několikanásobně víc a nehledě na to po železnici nejde zajistit JIT a JIS - "just in time a just in sequence" což je pro takovou firmu nepřekonatelný problém právě kvůli úsporám skladů a rychlosti o kterou jim jde ;-)
v SK sa jeden čas platila železnica za km, násobené nejakým koeficientom podľa hmotnosti. Takže na ľahký materiál to vychádzalo menej ako kamiónová a na ťažký viac. Neviem či sa to od vtedy zmenilo. Ale čo sa určite nezmenilo je brutálna nepružnosť železničnej dopravy.