Profi
Hittman
1
ekologičtějí doprava je samozřejmě po železnici, takže kdyby dodavatelé měli vlečku, vozí se téměř vše po kolejích.
Barry Lyndon
0
tak to je reálné až od určitého množství produkce, navíc je otázka, jak moc je to efektivních u sice objemného, ale relativně lehkého nákladu...
Niemand
0
v SK sa jeden čas platila železnica za km, násobené nejakým koeficientom podľa hmotnosti. Takže na ľahký materiál to vychádzalo menej ako kamiónová a na ťažký viac. Neviem či sa to od vtedy zmenilo. Ale čo sa určite nezmenilo je brutálna nepružnosť železničnej dopravy.
vrata.l
0
Tyhle auta sloužej pouze jako interní přeprava tzn. "z haly na halu" a přes bránu projíždějí jen opravdu vyjímečně a nebo do servisu.Co se týče železniční dopravy tak je to logisticky oříšek konkrétně pro škodovku.Vezmi v potaz, že by takových aut nebylo v závodě 16 ale rovnou 50 tak aby rozvážely materiál dle potřeby na různé sklady navíc by těch skladů bylo několikanásobně víc a nehledě na to po železnici nejde zajistit JIT a JIS - "just in time a just in sequence" což je pro takovou firmu nepřekonatelný problém právě kvůli úsporám skladů a rychlosti o kterou jim jde 😉
Jel v tom někdo? U CNG totiž fakt nevím. Já jsem asi v tohle konzerva, ale radši mám klasiku. Třeba něco takového: https😐/www.truckcentre.com/…standard-euro-3/?…