Společnost Škoda Auto nasadila čtyři kamiony značky Scania poháněné zemním plynem ve svém hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi a další vozidlo je určeno pro spojení s dodavatelskou firmu.
v SK sa jeden čas platila železnica za km, násobené nejakým koeficientom podľa hmotnosti. Takže na ľahký materiál to vychádzalo menej ako kamiónová a na ťažký viac. Neviem či sa to od vtedy zmenilo. Ale čo sa určite nezmenilo je brutálna nepružnosť železničnej dopravy.
Tyhle auta sloužej pouze jako interní přeprava tzn. "z haly na halu" a přes bránu projíždějí jen opravdu vyjímečně a nebo do servisu.Co se týče železniční dopravy tak je to logisticky oříšek konkrétně pro škodovku.Vezmi v potaz, že by takových aut nebylo v závodě 16 ale rovnou 50 tak aby rozvážely materiál dle potřeby na různé sklady navíc by těch skladů bylo několikanásobně víc a nehledě na to po železnici nejde zajistit JIT a JIS - "just in time a just in sequence" což je pro takovou firmu nepřekonatelný problém právě kvůli úsporám skladů a rychlosti o kterou jim jde ;-)