Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Scania na CNG ve službách Škoda Auto

5 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
ekologičtějí doprava je samozřejmě po železnici, takže kdyby dodavatelé měli vlečku, vozí se téměř vše po kolejích.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
tak to je reálné až od určitého množství produkce, navíc je otázka, jak moc je to efektivních u sice objemného, ale relativně lehkého nákladu...
Niemand
v SK sa jeden čas platila železnica za km, násobené nejakým koeficientom podľa hmotnosti. Takže na ľahký materiál to vychádzalo menej ako kamiónová a na ťažký viac. Neviem či sa to od vtedy zmenilo. Ale čo sa určite nezmenilo je brutálna nepružnosť železničnej dopravy.
vrata.l
Tyhle auta sloužej pouze jako interní přeprava tzn. "z haly na halu" a přes bránu projíždějí jen opravdu vyjímečně a nebo do servisu.Co se týče železniční dopravy tak je to logisticky oříšek konkrétně pro škodovku.Vezmi v potaz, že by takových aut nebylo v závodě 16 ale rovnou 50 tak aby rozvážely materiál dle potřeby na různé sklady navíc by těch skladů bylo několikanásobně víc a nehledě na to po železnici nejde zajistit JIT a JIS - "just in time a just in sequence" což je pro takovou firmu nepřekonatelný problém právě kvůli úsporám skladů a rychlosti o kterou jim jde 😉
MichalKubik
Jel v tom někdo? U CNG totiž fakt nevím. Já jsem asi v tohle konzerva, ale radši mám klasiku. Třeba něco takového: https😐/www.truckcentre.com/…standard-euro-3/?…