Ekonomika
Tak za Heller v Ostravě můžu říct, že to sedí. Jak u VW, tak u Seatu neochota, nevšímají si zákazníků, člověk má pocit, že je obtěžuje, když se zajímá o jejich vozy.
Můžete zveřejnit i podíl odpovědí, z kterých jste výsledky zveřejnili? V tomto počtu jsou to předpokládám řádově jednotky hlasů, bylo by fajn na to upozornit.
A co z toho jako vyplývá? Z těch pár odpovědí?
Nic, nula nula houby. Takže až se budu chtít jít podívat do nějakýho salonu, prostě půjdu, kam budu chtít.
Nějakej článek, proč se při jízdě točí, kola by nebyl?
Nic, nula nula houby. Takže až se budu chtít jít podívat do nějakýho salonu, prostě půjdu, kam budu chtít.
Nějakej článek, proč se při jízdě točí, kola by nebyl?
WTF? Je to jen zveřejnění výsledků průzkumu zcela jasně se týkajícího aut.
Chápu, že tě Auto.cz točí články typu "proč kola vypadají, že se točí opačně", ale proč tě točí tohle, to fakt nechápu. No, možná chápu. Oblíbená značka nedopadla dobře?
Chápu, že tě Auto.cz točí články typu "proč kola vypadají, že se točí opačně", ale proč tě točí tohle, to fakt nechápu. No, možná chápu. Oblíbená značka nedopadla dobře?
Já čtu, že 547 lidí reagovalo, někteří jen klikli na poděkování nebo připomínka... Co to jako má znamenat? No nic.
Tohle opravdu nevypovídá o ničem.
Tohle opravdu nevypovídá o ničem.
Vůbec nic. Přestal jsem číst v místě, kde vládla spokojenost u Subaru: Auto Vysočiny a Emil Frey 😄 To jsou snad nejhorší servisy u Subaru vůbec (obzvlášť první jmenovaný).
A můžeš mi napsat, z kolika hlasů se tento "průzkum" skládal? Jsou ty názory nějak odůvodnitelný? Nebo stačilo poplivat, kdo mi pod klávesnici přišel, a hned byly výsledky jiný?
Nezlob se na mě, ale tohle je naprostá zhovadilost, ne průzkum...
PS. Oblíbená značka dopadla dobře, tvoje evidentně taky. 😄
Nezlob se na mě, ale tohle je naprostá zhovadilost, ne průzkum...
PS. Oblíbená značka dopadla dobře, tvoje evidentně taky. 😄
V článku píšete tady bacha a zmiňujete Kia: Autobond z Prahy, předně mne tedy osobně zajímá důvod? 😲 Já jsem v Praze kupoval Ceeda a od testovací jízdy až po finálni nákup vše proběhlo v naprostém pořádku. Prodejce trpělivě zodpovídal mé dotazy a věnoval se mi od začátku až do konce. Pokud můžete rozepište proč upozorňujete konkrétně na tohoto dealera. Děkuji 😉
Píšou, že kolem 500, což není nic moc. Ale je to jejich chyba? Udělali anketní článek, někdo na to odpověděl , tak to přece nenechají být jen kvůli tomu, že neodpověděly tisíce lidí.
Být to relevantnější (víc odpovědí), může to být trochu vodítko pro neznalé kupce.
Takhle je to - zajímavost?
Kdyby to nevydali, asi by nas.rali těch 500 hlasujících. 😉
Být to relevantnější (víc odpovědí), může to být trochu vodítko pro neznalé kupce.
Takhle je to - zajímavost?
Kdyby to nevydali, asi by nas.rali těch 500 hlasujících. 😉
Dost mě překvapilo, když se po týdnu ozval, jestli mám o vůz zájem...