Jasně, pochopil jsem... Jen se snažím trochu brání designéry: i přes stále se zpřísňující předpisy a tedy také omezení v oblasti bezpečnosti a aerodynamiky, považuji jejich práci u hlavních značek za výbornou. Snaží se, aby auta nevypadala stejně, aby značky měly svůj jasně identifikovatelný charakter. Zde vidím, že Volvu (Ingelathovi) se to daří ještě lépe, než Audi, MB a BMW....
Tohle se Volvu vážně povedlo. Prohlédněte si fotografie sedadel a věřím, že stejně jako já uznáte, že tady je se na co těšit! Sezení prostě vypadá famózně.
Pokud se naplní sliby, že auto bude jezdit sportovně (a snad nebude příliš tvrdé jako XC090)., mohla by nová XC60 navázat na starou: nejpopulárnější SUV v Evropě i v USA. Líbí se mi!
ne, byla to trosku nadsazka. samozrejme, dneska kazde auto je nejakemu jinemu podobne. i kdyz kupr nova xc70 je skutecne skvost. Nemyslel jsem to nijak hanlive. Ted jsem se vsak dival na oba nove modely - cx5 a xc60. Jsou si opravdu hodne podobne. Na novou Cx5 si tak trochu brousim zuby, hlavne kvuli benzinovym motorum...ale xc60 mrknu tez, i kdyz ta bude o cca 20/30% urcite drazsi. Jako majitel starsi xc70 bych urcite nepohrdl novou xc60, ale finance budou limitujicim faktorem, obzvlaste v kombinaci s benzimnnem;-) kazdopadne krasna auta.
Asi máte pravdu, silvere, ale domnívám se, že je zbytečné hledat společné designové prvky mezi tímto Volvem a ostatními vozy. Když se hodně chce, podobnost lze nalézt, ale toto Volvo bylo bezesporu designováno naprosto bez jakéhokoliv vzoru. Jak uvádím nahoře, dokonce nemá nic společného ani s XC90, jen přední světlomety. Všechno ostatní je svébytně koncipovaný a designovaný model s vlastním charakterem.
zadek jako Xtrail a celkovym profilem jako X1:-) nicmene to bude urcite vytecne auto, jen doufam,ze konecne poresili trochu lepe prostornost na zadnich mistech.
mi pride ten predny previs akysi divny... mozno az moc dlhy ( hlavne v kontexte s tym zadnym kratkym ) ... a celkovo to je zboku akesi natiahnute a zaoblene akoby na styl nejakej mazdy? hondy? .. kazdopadne vacsie XC90 je zboku tak nejak volvovitejsie... hmm
Mám na mysli přirovnání XC60 k XC90. Technicky půjde bezesporu o značnou příbuznost, design zde zobrazené XC60 však má jen hodně málo podobného s větším modelem. To vidí každý jen trochu pozorný pozorovatel zcela jasně, nikoliv však autoři článků (nejprve Adrian Padeanu, chief editor Motor1, po něm ACZ...)Platí pravý opak: Nové XC60 se vůbec nepodobá na XC90: je to vůz se zcela změněnými proporcemi, s nízkou čelní stěnou, prodlouženou kapotou, velmi krátkým zadním převisem, úplně jinak tvarovanou zádí (sportovní sklon okna, úplně jinak řešení svítilny...). Prostě všechno jenom ne menší klon XC90. Thomas Ingelath by měl být ppochválen za to, že navrhl vůz s velmi odlišným charakterem a že nekopíruje XC90. Ale já ho tak úplně nepochválím, protože mi délka zadních dveří přijde velmi nedostatečná (důsledek posunutí paty A-sloupku hodně dozadu).