Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alpina B5 Bi-Turbo: M5 z Buchloe a rovnou také v kombíku

Alpina vystavuje v Ženevě upravenou poslední generaci pětkového BMW. Proměnila ji v luxusní raketu, jak je u ní dobrým zvykem. Vlastně dvě rakety...
Zpět na článek
9. 3. 2017 17:51
Re: Tady je to čim dal lepší
Údaj od Alpiny bych bral jako reálnější (řekněme pravdivější) ;-)
Avatar - fOE
9. 3. 2017 18:46
Re: Tady je to čim dal lepší
To muze byt klidne vybavou, treba ma alpina v zakladu par "tezsich veci", jako el. sedacky, nebo vyhrev a ty kila naskacou jako nic.
9. 3. 2017 16:44
Dvě připomínky.
Nadpis je nepovedený. M5 je M5 a Alpina B5 je Alpina B5 a ne M5 z Bouchloe.

Výkony mohou s klidem konkurovat originální M5, ..... to je sice pravda, ale bylo by divné, kdyby motor silnější o 146 koní konkurovat nemohl.

Já vím, prkotiny....
9. 3. 2017 15:37
Alpina až po hostestkách...
Testy až po rautu...
Slušná zmínka až po klíčence...

Kluci z ACZ, zase a znova, stačí se jen ode dna odrazit.

S tak širokou čtenářskou základnou to nebude problém.
10. 3. 2017 17:25
Re: Tady je to čim dal lepší
Přímo Alpina uvádí: Specially sportive drivers can choose an optional brake system at additional costs, which combines light-weight drilled composite discs with high performance brake pads for even more fading resistance under very demanding thermodynamics loads.

Nevím, co jsi četl, ale třeba na PistonHeads uvádí správně "[...] iron discs as standard, with a composite disc upgrade optionally available." Autocar, Auto Express nebo Autoblog myslím brzdy ani nezmínily.
10. 3. 2017 11:12
Re: Dvě připomínky.
áno, prkotiny + narážky na autorov článkov ACZ = najčastejší jav na diskusiách ACZ
10. 3. 2017 09:50
Re: Tady je to čim dal lepší
Ono moze to byt stratene v preklade ale casto as "keramickymi" brzdami nazyva kde co. Pojde najskor len o standardne kotuce s primesou keramiky.

Plnohodnotne karbon-keramicke brzdy budu este dlho velmi drahe, kedze ide o vyrobu v malom objeme.
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2017 19:26
Re: Tady je to čim dal lepší
Uznávám že ta modrá je 4ever ale já sem asi cvok = a na jiný auto bych to nedal = tady se mi asi víc líbí ta zelená :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2017 19:23
Re: Tady je to čim dal lepší
Jj já vim že cena je nízká = ale všude se objevuje údaj keramický brzdy. Doba šílenejch příplatků ve statisících snad skončila

Byl by černej humor kdyby to ACZ jediný mělo správně ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2017 19:22
Re: Dvě připomínky.
Neni to prokotina = M5 a B5 sou sice výkonově podobný ale charakterem hodně jiný auta. Je to fakt špatnej titulek = trochu důkaz neznalosti autora = tady čim dál častější :-|
9. 3. 2017 15:55
Re: Tady je to čim dal lepší
To asi ne, když je za ně příplatek jen 1500 EUR. To budou "jen" větší ocelové kotouče (podle velikosti brzdičů vypadají tak na 6ti-pístky), protože např. u M5 je příplatek za CCB 8 800 EUR (!). Na těch fotkách to navíc vypadá, že ta auta ty příplatkové brzdy mají (kotouče jsou vrtané, což u Alpin standardem není), takže já odhaduji, že ty lepší brzdy budou ocelové disky z M5ky.

Jinak je to paráda, jakkoli až nápadně podobné F90 M5. Ta sice bude určitě "sportovnější", ale obě čtyřkolky, ten samý motor, výkon přes 600 koní. Ať mi v Alpině neříkaj, že se nebojí vzájemného kanibalizování na prodejích.

Co překvapuje negativně, je hmotnost. 1940 (G30) prázdná oproti M550xi, která má prázdná 1810. Kde tam Alpina "vyrobila" dalších 130 kilo navíc, když mají motor stejný a je to prakticky to samé auto.
9. 3. 2017 15:34
Re: Tady je to čim dal lepší
Čekal jsem, že Alpina nevyužije chromované hokejky a zůstane u pěkných černých, to je nebe a dudy. Jinak hezké, speciálně ta modrá je nestárnoucí 4ever.
Avatar - Hammunasakra
9. 3. 2017 15:19
Tady je to čim dal lepší
To lepší brzdy znamená = keramické ;-)