Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzorom.
To sa zase našlo "expertov" v tejto diskusii, ktorí majú úplne jasno v tom, že elektromobily sú totálna hlúposť a slepá ulička. Určite títo "experti" majú omnoho viac informácií a skúseností ako špičky automobilového priemyslu... >:D Ale skôr mi pripadajú ako Honza, čo sa vybral do sveta, a čokoľvek započul, tak si myslel, že je to veľká múdrosť:
"Sud guľatý, rys tu pije, tu je kára, tento ryje. " :-)
Mimochodom tá Tesla produkuje tie elektromobily tak blbo, že je a vzorom a métou prakticky pre všetky klasické automobilky.
Čo sa týka elektromobilov, zostáva vyriešiť a úspešne sa to už rieši cenu a kapacitu batérií. Ale aj tu sa kráča míľovými krokmi. Pred 15-20 rokmi bol úspech, keď elektromobil dokázal reálne zvládnuť 80 kilometrov, teraz je reálny dojazd u tých najlepších 300-400 kilometrov.
Stále nechápem, prečo niektorí, resp. veľa ľudí sú proti elektromobilom. Sú jednoduchšie na výrobu, poskytnú viac miesta, vyžadujú len minimálny servis, za určitých podmienok (ak má niekto rodinný dom, chatu či záhradku - čo má v Česku väčšina ľudí) ľudia budú mať "palivo" takmer zadarmo, jednoduchšie sa ovládajú, keďže nemusia mať prevodovku, sú tichšie, majú lepšiu dynamiku atď.
Mám dojem, že sa jedná o podobnú mentálnu zaostalosť, ako keď sedliaci kedysi nesúhlasili so stavbou železníc, pretože im podpáli polia, pretože to je čertov vynález a pod.
Nemám problém s argumenty, že hybrid není ideální na každé použití. A že elektroauta nejsou zdaleka tak ekologická, jak se na první pohled tváří.
Mám problém s b.lbečky, co nazývají lidi s jinými potřebami nebo vkusem ovcemi, ekofašisty a pod.
Chováš se ekologicky? Jezdíš 50 let starým autem aby jsi šetřil přírodu? Nebo jen plkáš nesmysly. Uvědom si že i těžba tě tvé ropy je devastace přírody kterou vydrancujeme a naším potomkům stejně nezbude než na tu elektřinu jezdit.
Když tak čtu ty tvoje pindy, vidím totéž, co tu plodí imbe.cil Kharl. Neboli "je to přesně takhle jak to vidím já, kdo chce el. místo spalovacího motoru je ekofašista zralej na chocholouška."
Děláš totéž, jen z opačné strany. Kdo chce Teslu, ať si ji klidně koupí, a hybridy v Toyotách už tu fungují tak dlouho, že si toho musel každý normální člověk, který stihl překročit stadium opice, všimnout.
Já budu dávat přednost spalovacímu motoru, ale nebudu se ptát toptena, jestli to musí být benzín. A když se mi zalíbí nějaký hybrid, nebudu si připadat jako chocholouškův pacient.
Potíž je v tom, že bohatí lidé nejsou moc zvědaví na luxusní auta s logem, které mají na svých Polech i lidé „nebohatí“.
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. :-)
Diskutovat mohu jen s tím kdo se umí chovat. Tvůj útočný, urážlivý a veskrze povýšenecký styl že jsi majitelm té jediné pravdy mi nesedí. Proto se další diskuse s tebou vzdávám.
jestli si někdo myslí že jezdit na hnědé uhlí je ekologické, měl by navštívit panachocholouška , no a ti blázni co si myslí že řešení jsou hybridy, tak těm už vážně není pomoci
Elektro móda je jenom trend hnusný otravný a nepraktický, oni chtěji abychom všichni trávily celý svůj život na nabíjecích stanicích a nikde se nedostaly včas tomuhle vy říkáte budoucnost a ekologie ? To je výsměch
jestli chce někdo jezdit ekologicky ať si pořídí povoz s koňmi ten ekologický je a je dokonale reciklovatelný
Velké zaoceánské parníky ať ti frajeři předělají na elektřinu a nebo letadla to jsou největší znečišťovatelé planety
a né auta jak si někteří choří lidé na hlavičku myslí
stejně když tesla porouchá naloží se na naftou poháněný náklaďák a doveze 100 ky neli tisíc kilometrů daleko aby se dostalo na místo kde se opraví a potom naftou poháněné dodávky dopraví náhradní díly, elektřina se v americe získává z hnědého uhlí či někde dokonce splaováním ropy , tak s tím divadlem na ekologii běžte do H A J Z L U
Asi to bude znít povrchně, ale raději přijedu před hotel třeba E,5,Xf, než phaetonem. Prostě pro mě je to jen vw. Tady se renomé značky nedá vykoupit kleci o prosklené továrně. Síla značky je zde měřitelnéá.
Vo veľkej knižnici menom internet je toho dosť, vrátane volovín. Znova, máš niečo konkrétne, prípadne daj vlastnú skúsenosť. Nebuď skúpi na slovo a informácie, podeľ sa s nami
Retardovaný si zjavne ty, nikto tu netvrdí, že výrobe elektrickej energie je čistá. Výroba benzínu a nafty čistá je? Počítaš do toho aj ťažbu, transport spracovanie, elektriku na to potrebnú? ?
"10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem" - blbosť na ktorú je zbytočné reagovať
"navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly" - súčiastky a komponenty na výrobu klasického auta padajú z neba, alebo sa vyskytujú voľne pobliž automobilky, kde ich len robotníci pozbierajú a namontujú ?
"elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí" - áno, zároveň sa kopa el energie získava aj inou formou, že
Napísal si zmes ch.u.j.o.v..í.n , ktoré si zozbieral z nejakého zaručene overeného zdroja , napríklad fejsbúk
Tvoj svet je čiernobielejší ako ten Áďov >:D >:D . Elektrická energia sa vyrába tak ako sa vyrába, ale čo taká ropa. Snáď sa neobmeduješ len na emisie vytvorené priamo pri prevádzke motora a predpokladám že tam rátaš aj tie emisie, ktoré vznikli pri jej ťažbe, prevoze a spracovaní (netreba aj tam kopu energie, vrátane tej elektrickej) ? Pobavil si ako obvykle >:D >:-[]
Tesla je pro hloupé Ovce a naivní Blázny a pomatence, mas média, politici a všichni co dostanou zaplaceno, nám budou neustále říkat jak jsou elektromobily dokonalé a úžasné a proč , protože dostali zaplaceno
ano jízda ano ,ale už nepočítají stím že výroba je 10x nákladnější a dražší, je to jenom trend a žádný trend netrvá věčně, však oni ti všichni výrobci elektroaut na svou naivitu narazí , jsem zvědavý kam schovají všechny ty použité elektrobaterie, všichni furt melou do kola to není problém to není problém a on to problém je, klasické auto se spalovacím motorem s celým procesem výroby je mnohem víc ekologičtější jak ten hloupý model od tesly, to není zájem o lidi a přírodu, to zájem o to vydělat prachy, nejekologičtzější je Kuba tam jezdí 50 let stará auta , která se jenom opravují , to jemnohem ekologičtější jak pořád výrábět další a další auto , to nejde donekonečna
Provokuju te. Prece si nemyslis, ze se necham prirozenim nazvat jen tak. Nebudes to mit se mnou na mistni diskusi lehke. Tim spise, ze jsi velmi snadno manipulovatelny a velmi nestabilni clovek
To ani nie je, ale zatiaľ nikto nepredložil seriózne čísla, ktoré odzrkadľujú skutočný dopad jednotlivých pohonov. Auto so spaľovacím motorom neprodukuje emisie len za jazdy (na tie sa všade ukazuje prstom) , nepočítame dopad spojený s ťažbou a transportom paliva, však že. Zároveň elektromobil produkuje emisie a sajrajt spojený s výrobou elektriky a batériek na ktoré sa už prstom neukazuje
S tým , že to nejde do nekonečna sa dá súhlasiť, na strane druhej keď si taký ekológ , tak predpokladám, že chodíš MHD, pešo, alebo máš to 50 ročné auto
Já si myslím, že tu nikdo neříká že klasický auta jsou ekologický, jen že výroba elektřiny a následná likvidace baterek úplně ekologická taky nemusí být :-)
Napsal jsi to hezky to se musí nechat, tak to mě upřímně mrzí , já jenom neuznávám tento elektrotrend a nemám ho rád, možná to tak ode mě znělo ,ale nechci čekat půl dne než se mi auto nabije a ujedu 300 km , cesta například do Chorvatska by trvala asi týden , nemám rád elektromobily a lidi co je obhajují, nevidím v nich smysl , nejsou ekologické, nejsou hezké , nejsou vůbec praktické, mají zoufale malý dojezd a všichni je tady obhajujete jsem z toho smutný
budeš s brekem vzpomínat na to jak jsi tankoval plnou 5 minut a ujel na ní přes 1000 km
teď budeš nabíjet půl dne a když budeš mít štěstí ujedeš max 300 km když nebude mrznout pojedeš jenom po rovince a nebude moc foukat vítr a nebudeš v zácpě
[odkaz]
Precti si to ty experte. A jestli ti to dela potize, tak tam je psano, ze Phaeton stoji polovinu toho co prumerne Oberklasse auto a jeste ceka na kupce podstatne dele. Ten srot od VW jde koupit na ulici uz od 2000 Euro. Jenom tady v Köln je jich za podobnou cenu mraky a nechtej je uz ani turecti pubertaci.
Mozna v byvalem Ostbloku to je terno, jinak je to odpad.
EDIT: O te cene Phaetonu to pise hlavni sef Mobile de. Ale ty mas urcite vetsi prehled. Nafackuj si, vemeno.
Aha... Cili prima otazka ti nic nerika. Na tu se odpovida Ano/Ne, popripade Nevim. To, ze jsi odpovedel otazkou, kterou jsi chtel oddalit faktickou odpoved, svedci jen o urovni tvych schopnosti komunikovat a pracovat s informaci. Udelal jsi tim ze sebe jen hlupce. A to je dobre, alespon te normalni clovek nemuze brat jako zdroj korektnich informaci vazne. A ano, hacko (háčko) vyjadrovalo hybridni vozidlo, coz jsi samozrejme pochopil, jen jsi oddaloval okamzik odpovedi na otazku.
A jak chteji konkurovat Tesle, kdyz jsou jen VW?
Kdyby Audi, tak nereknu, ale za lidovou cenu se konkurovat asi neda, zminim jen 3 "detaily":
- prvni dulezita vec je hmotnost. Tesla je komplet z hliniku, to VW asi z hliniku nebude - a uz prohrava, protoze VW bude tezky a to je pro elektroauto velka nevyhoda
- Li-ion baterie - VW skoro jiste nesezene Li-ion baterie (i kdyby, nebudou na urovni Tesly) - takze jak chce konkurovat v ohledu dojezdu / rychlosti nabijeni / vykonu?
- autonomni rizeni - at si rika kdo chce co chce, VW je v tomto pozadu i oproti jinym nemeckym znackam. Je to ovsem resitelne - staci si tu technologii koupit a namontovat, ale v primem i neprimem souboji nelze tento aspekt ignorovat
To je právě ten problém, čistě jízda je ekologická, ale lidi už nenapadne odkud se ta elektřina bere (i když už se víc a víc získává z obnovitelných zdrojů) a to, že se ty baterky musí nějak recyklovat, což taky není úplně eko :-)
Souhlasit mohu tak s prvním bodem. Celohliníkovou karoserii asi mít nebudou, ostatně od toho má upustit i Audi (vlastně už upustilo, už D4 používá pár ocelových dílů, kde je vysokopevnostní ocel vhodnější než hliník). Celohliníková karoserie však není nutně receptem na nejlehčí karoserii při daných parametrech, i když pomineme kompozity.
Články, které Tesla používá, jsou celkem obyčejné. A co si myslíš, že má hybridní Golf/ Passat nebo elektrický Golf? NiMH skutečně ne.
Asi ti nic neříká ERL. Jejich aktivity se víc projevují pod značkou Audi. Úspěšně se účastnili i Grand Challenge.
Re: Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzo
No, neříkám že jsou elektromobily čertův vynález >:D .. Ale, pořád mají nevýhody... Například cena, počet dobíjecích stanic, nebo dojezd.. většinou mají dojezd tak 300km a já nechci, když pojedu 1 200 km čtyřikrát zastavovat na tři hodiny abych to dobil a aby se mi 10 hodin dlouhá cesta protáhla na dvojnásobek, nehledě na to, že by nejspíš ani nebylo kde auto dobít :-) .. Jinak pokud elektromobil, tak něco jinýho než Teslu.. Osobně se mi Tesla 3 nelíbí totálně strohým interiérem, Xko vypadá příšerně, žádný SUV nebo co to má být, ale přefouknutý liftback.. Sko je z nich podle mě nejlepší, ale narážím u něj na další problém Tesly - displej... Sice je hezký, že má 21, nebo kolik palců, ale já prostě nechci každou blbost včetně klimatizace ovládát na displeji.. A potom jsou tam další chyby, jako třeba špatně fungující senzory "sokolích dveří," u kterých bych se nedivil, kdyby někomu "amputovali" ruku..
To se naopak hluboce mýlíš. U elektromobilů se o to více poukazuje na emise z výroby, protože v podstatě nic jiného proti nim už nemají. A přitom na porovnání stačí jednoduchý výpočet z veřejně dostupných zdrojů. A najednou je elektromobil stále ekologičtější, než klasické auto.
To je ta síla značky co jsem měl na mysli. Jezdím Xf a nezřídka se mi stalo, že třeba na parkovišti před hradem či aquaparkem mě správce parkoviště vyčlenil (vip) místo, aby mě někdo neodřel.Dokonce jedenkrát jsem musel parkovat pře 2 místa. Přitom na tom parkovišti stálo určitě dost 5 E atd. Prostě lidi vnímají značku.
Teraz, keď sa do súťaže o najlepší parný automobil zapojil aj vw tak môžme očakávať ako sa zlepšia štatistiky a ostatné pozitívne informácie o emisiách nemeckých fosílnych elektrární.
já jsem flyboeda , jsem pohádková bytost , nevím co to znamená slovo problém
pokud nerozumíš slovu ovce, tak ovce je někdo kdo slepě věří reklamám, politikům a večerním zprávám, pokud někdo ve večerních zprávách řekne že je elektroauto budoucnost, tak ovce věří že to tak je a hotovo
Nevím jestli má někdo potřebu mít , nebo vlastnit elektromobil, je to taková rozmařilost
, spíš než potřeba
Slovo fašista s přívlastkem eko já nepoužívám, tak nevím komu to bylo určeno
Vorsprung durch Technik. Kultivovanosti ropaku uz Volkswagen skoro predbehl vyrobce traktoru, tak ted jeste cca 15 let usilovne pracovat a mozna budou mit auto skoro na urovni te vidlaky opovrhovane Tesly.
jsi retardovaný ? v Americe těží ropu aby z ní vyrobily elektřinu, ta slouží jako palivo pro Teslu, takže Tesla jezdí na naftu a jejjí výroba je 10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem, navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly, elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí, takže vysvětlíš mi to co jsi mi napsal ?
Velice snadno. Ono je pro VW jednodussi naucit se delat elektricky pohon nez pro Teslu naucit se delat auta. Elektricky pohon se da z velke casti nakoupit (ostatne to dela i Tesla) a zbytek neni problem pro firmu jako VW se naucit. Oproti tomu problemy Tesly s produkci, kvalitou, spolehlivosti ukazuji, ze mnohem tezsi je naucit se delat auta jako takova, specialne pokud se ma rozject opravdu masova vyroba a k necemu ten vysledek byt.
Autonomni rizeni je uz uplne nesmyslny argument, to se rovnez nakupuje a zrovna VW je v jeho implementaci jednim ze svetovych leaderu. Napriklad minula generace VW Passat byla prvnim nepremiovym autem v Evrope vubec s implementovanym adaptivnim tempomatem se stop and go a aktivnim hlidanim pruhu. Mnoho nepremiovych konkurentu to neumi dodnes a konci ve stredni tride u tempomatu co umi pri jizde zrychlit nebo zpomalit, nektere automobilky aktivni tempomat nemaji v nepremiovkach dodnes vubec.
Nepřestali tlačit na pilu = zatimco konkurence přicházela s dalšíma generacema dělali furt to samý a na pilu na prodeje státní správě a firmám tlačili jak zběsilí ;-)
Dovedeš si představit že nějakej model konkurence 3 generace dozadu by měl furt tolik obhajoby? :-)
Jj agrese jako vždycky = když nevíš co říct :yes: >:-[]
Vývoj kdy majitel po xy modelech od Hondy, Mazdy atp. dojde do koncernovejch vozů a tam zůstane = sorry to fakt neni běžný = někdo by moh říct i něco jako: totální pako ;-)
Pokud vím, tak Tesla vyvíjí baterky s Panasonikem. Krom toho jsou i výkonnější baterie, respektive mají vyšší kapacitu k hmotnosti. Jenom doladit životnost.
Ale ty baterie nejsou takovej problém, společnost Kreisel Electric, která předělávala Arnoldovi G na elektřinu nacpala do Egolfu místo původní 24 (a pofaceliftove 35,8) snad 55 kWh baterii. Baterie jsou dostupný relativně pro každýho.
V EU myslím porazil XJ nebo Quattroporte. O LS ani nemluvím. Bylo naivní si myslet, že se v první generaci zařadí po bok D3. S druhou nepřišli, přestali tlačit na pilu.
V10TDI je dokonce obřim lákadlem = na peníze. Má enormě drahej servis i když je všechno v pořádku = což většinou neni :-)
Teda nato kolik si měl japonců atd. = skončit u pravidelný obhajoby koncernovejch vozů = i těch nejproblematičtějších = to neni úplně běžnej vývoj [odkaz] ;-)
Máš dozajista pravdu,ale to jsi ty, já a každý co se trochu zajímá o auta. Pro ty ostatní co nevi, že nějaký Phaeton vůbec existuje, že je to snad i velmi dobré auto je to jen vw. Možná si ho i spletou s pasatem.
Mě se docela líbí Genesis, ovšem jen pro značku bych ho neakceptoval. Vím.... blbé.... tyhle předsudky.
Ovšem ne každý to vnímá (značkově) stejně a taky ne každý je automobilový "pamětník"...
Pro mě je třeba podstatnější (než samotná značka) konkrétní kus - typ, motorizace, konfigurace, stav...
Tak je trochu o "socialni fobii", ale na druhou stranu... Mas v podstate pravdu. Oni ti nabubrelci v saskovskyv uniformach pred hotelem mi kolikrat dali najevo jakysi nesouhlas s tim, ze jim k zaparkovani davam je obycejne Mondeo.
Tak ten sem eště neviděl ale Solaris knížka nebyla špatná film šel :-)
Zrovna sem dokoukal [odkaz] a [odkaz] = obojí šlo i když obojí sem čekal trochu lepší
Tezko rict, ale taky jsem kdysi obhajoval svoje pravdy... Naivni a hloupe... Spocitat provazanost cehokoliv nelze definitivne... Prave kvuli kvantove podstate jakekoliv pravdy... pokud teda znas pohyb elektronu v atomovem obalu... Nelze nic vydavat za definitivum, nybrz jen "druhoradou" myslenku ci napad.
1. Koupě Continental GT 1. generace byla blbost = fakt
2. Koupě Yarisu GRMN je v rámci segmentu rozumnější než tehdy toho GT = asi fakt
3. Cena ojetýho Phaetonu x 2 = S-kláda = fakt = teda přibližně abys mě nechytal za slovo! :-)
4. Drahá kabelka je dražší než Duster = fakt
5. Bentley má fakt jen 3 roky záruku na rez = smutnej fakt
6. Jetej Phaeton a neni tam jeden seženeš od 2999€ = kolikrát víc stojí Yaris? A co teprv Yaris GRMN
7. na něco sem zapomněl? ;-)
Mam ale prehled, kdyz pisu, tak vim co a nedelam ze sebe vola. Apropo, uz 27 let jsou otevrene hranice a za dvojnasobnou cenu bych byl ochotnej si koupit neco k jidlu, ale jak by slo uz minimalne o desetitisice, tak bych si udelal na den vylet za hranice.
EDIT: Jsem napsal vlastne to same co Hammunasakra, ale mam v druhem okne rozdelanou praci, tak jsem byl pomalejsi.
No koukám na AUTOSCOUT24 od roku 2005 a neni to ani tak plus mínus jako 2x tolik ale nechme to být
S tim Yarisem to byla trochu nadsázka = to s tim že první generace Bentley Continental GT stála fakt za prd už bohužel ne
Díky za připomenutí, ale elektromotor pohánějící kola považuju za ještě podstatně větší nebezpečí pro řidičské zážitky, než ten, co tahá za lanovody k zadním kolům! ;-)
Ano na úkor životnosti a co je zas SW ? a stejně to nebude mít pořádný dojezd a nedivil bych se kdyby to při nabíjení shořelo
mě se líbí ta věta by možná moholo fungovat, ta ve mě opravdu vzbudila důvěru stejně na to ujedu jen 250 km takže cestou do Chorvatska bych dobíjel jenom 5* pokud tam někde najdu tu dobíjecí stanici, budu taky muset upravit cestu podle dobíjecích stanic , takže místo standartní délky cca 1 250 km , bych ujel třeba 3 000 km abych tam dojel takže bych cestou musel dobít jenom 12* a to se vyplatí
tak tak a neřeš tak pravopis ti poradím, ano je možné že jsem tam hrubky udělal a představ si že mě to vůbec netrápí, pokud to nenarušuje význam sdělení , hrubky nejsou podstatné
My pohádkové bytosti pravopis neřešíme, my řešíme to co nám chce někdo říct, to je totiž podle nás důležité
ty nejsi baba ? já vím že myslíš měkké i ty hnidopichu češtinářskej ale zní to hodně blbě když to říkáš, teda jestli jsi chlap, nebo jsi možná UFO neidentifikovatelný