Novinky
pri vyvoji prveho kusu mal Big boss neskutocne poziadavky :-!
Ano, tolik vydaného úsilí a prostředků, a prodejní výsledky stejně žalostné... Ve výsledku jen zcela zbytečné a předvítalné miliardové ztráty! 😲
Mno jo...ale zase měli plnohodnotný luxusní sedan s technikou Bentley vyráběný ve skleněné manufaktuře...kdo jiný z mainstreamu to může říct? 😄
Bohužel se to dá říct i obráceně 😐
Jo, jo. Chudaci lidi co si koupili Bentley s technikou absolutniho propadaku.
Jedny znám = vyrovnání tohohle smutnýho faktu byl wow efekt když si s tim přijel do hotelu a tak. Trochu málo ale taky dobrý 😄
Koupis Phaetona, po par letech ho jdes prodat a za utrzene penize koupis stejne stareho Yarise. To je super kseft, ne?
Ten Yaris? Jo asi jo [odkaz] 😄
Ojetý Phaeton stojí podobně, jako stejně starý S-klasse.
Není zač.
Není zač.
Vim že lidi nemaj rozum ale..
Du se podívat = jestli stojí Phaeton fakt stejně jako S-kláda tak >😁
Du se podívat = jestli stojí Phaeton fakt stejně jako S-kláda tak >😁
Jo, plus mínus stojí. A třeba za 2010 Phaetona jsou 4ks 2010 Yarise.
[odkaz]
Precti si to ty e😜erte. A jestli ti to dela potize, tak tam je psano, ze Phaeton stoji polovinu toho co prumerne Oberklasse auto a jeste ceka na kupce podstatne dele. Ten srot od VW jde koupit na ulici uz od 2000 Euro. Jenom tady v Köln je jich za podobnou cenu mraky a nechtej je uz ani turecti pubertaci.
Mozna v byvalem Ostbloku to je terno, jinak je to odpad.
EDIT: O te cene Phaetonu to pise hlavni sef Mobile de. Ale ty mas urcite vetsi prehled. Nafackuj si, vemeno.
Precti si to ty e😜erte. A jestli ti to dela potize, tak tam je psano, ze Phaeton stoji polovinu toho co prumerne Oberklasse auto a jeste ceka na kupce podstatne dele. Ten srot od VW jde koupit na ulici uz od 2000 Euro. Jenom tady v Köln je jich za podobnou cenu mraky a nechtej je uz ani turecti pubertaci.
Mozna v byvalem Ostbloku to je terno, jinak je to odpad.
EDIT: O te cene Phaetonu to pise hlavni sef Mobile de. Ale ty mas urcite vetsi prehled. Nafackuj si, vemeno.
Mám otevřenej AUTO SCOUT24 a potvrzuju platí to i teď v tuhle chvíli
Je skoro neuvěřitelný co s nim dokázali = byl nejhorší v segmentu když byl novej a přežili s nim 3 generace konkurenčních aut >😒]
Je skoro neuvěřitelný co s nim dokázali = byl nejhorší v segmentu když byl novej a přežili s nim 3 generace konkurenčních aut >😒]
Psals tu, jak už jsi starý, o to smutnější je, že jsi pořád takový ubohý idi.ot bez jakéhokoliv vychování.
Německo mě nezajímá, žiju v Čr.
Německo mě nezajímá, žiju v Čr.
S tim Německem si mě dostal = víš že už tam neni ostatnatej drát žejo 😉
Porovnávat jednotky kusů jen v česku je naprostej nesmysl = proč si nevybírat tam kde je neskonale větší výběr a často i nižší ceny?
Jen doplnim že v tom AUTOSCOUTU si můžeš vybrat i stát = ale samozřejmě sem nechal data za celou Evropu
Porovnávat jednotky kusů jen v česku je naprostej nesmysl = proč si nevybírat tam kde je neskonale větší výběr a často i nižší ceny?
Jen doplnim že v tom AUTOSCOUTU si můžeš vybrat i stát = ale samozřejmě sem nechal data za celou Evropu
Mam ale prehled, kdyz pisu, tak vim co a nedelam ze sebe vola. Apropo, uz 27 let jsou otevrene hranice a za dvojnasobnou cenu bych byl ochotnej si koupit neco k jidlu, ale jak by slo uz minimalne o desetitisice, tak bych si udelal na den vylet za hranice.
EDIT: Jsem napsal vlastne to same co Hammunasakra, ale mam v druhem okne rozdelanou praci, tak jsem byl pomalejsi.
EDIT: Jsem napsal vlastne to same co Hammunasakra, ale mam v druhem okne rozdelanou praci, tak jsem byl pomalejsi.
Tak pokud máš přehled, nepsal bys tu kraviny o Yarisech. I na Mobile.de začíná Yaris třeba z r.2010 na necelých 4000 E a Phaeton na 11000E.
Trochu nadsázka = jako že Duster je levnější než kabelka = to znáš ne? [odkaz] = i když to je vlastně pravda 😄
Jo táák, jednou vemeno, podruhé nadsázka, tak to jo 😉
Tak to ne 😉
1. Koupě Continental GT 1. generace byla blbost = fakt
2. Koupě Yarisu GRMN je v rámci segmentu rozumnější než tehdy toho GT = asi fakt
3. Cena ojetýho Phaetonu x 2 = S-kláda = fakt = teda přibližně abys mě nechytal za slovo! 😄
4. Drahá kabelka je dražší než Duster = fakt
5. Bentley má fakt jen 3 roky záruku na rez = smutnej fakt
6. Jetej Phaeton a neni tam jeden seženeš od 2999€ = kolikrát víc stojí Yaris? A co teprv Yaris GRMN
7. na něco sem zapomněl? 😉
1. Koupě Continental GT 1. generace byla blbost = fakt
2. Koupě Yarisu GRMN je v rámci segmentu rozumnější než tehdy toho GT = asi fakt
3. Cena ojetýho Phaetonu x 2 = S-kláda = fakt = teda přibližně abys mě nechytal za slovo! 😄
4. Drahá kabelka je dražší než Duster = fakt
5. Bentley má fakt jen 3 roky záruku na rez = smutnej fakt
6. Jetej Phaeton a neni tam jeden seženeš od 2999€ = kolikrát víc stojí Yaris? A co teprv Yaris GRMN
7. na něco sem zapomněl? 😉
Panove, vy dva mne vzdy bezpecne pobavite (v dobrem) >😁
Voni sou Karel dva? Jako že se střídaj? 😄
Pocitam i tebe, neboj...
Nojo tak to neprošlo 😄
A nejsme 3 když sou Karel 2? 😉
A nejsme 3 když sou Karel 2? 😉
Hele, diferencialni vzorce a kvantova matematika mi nikdy moc nesla...
Já zas odvždycky rád sci-fi 😄
Jo, polaris je dobrej...
Tak ten sem eště neviděl ale Solaris knížka nebyla špatná film šel 😄
Zrovna sem dokoukal [odkaz] a [odkaz] = obojí šlo i když obojí sem čekal trochu lepší
Zrovna sem dokoukal [odkaz] a [odkaz] = obojí šlo i když obojí sem čekal trochu lepší
Su blbé... Polaris je Volvo... Jasne ze rozmazlenek Solaris 😄
Polaris je taky film [odkaz]
Nene...Ja fakt myslel genialni Solaris... a kdyz uz filmove zpracovani, tak Tarkovskeho.
Vim že existuje = 1962 = to už je moc daleko hluboko 😄
Ale knížku sem čet a je výborná :yes😒br />
Skoro jako všechny od Lema :yes: :yes:
Ale knížku sem čet a je výborná :yes😒br />
Skoro jako všechny od Lema :yes: :yes:
Tak my se tu většinou do krve hádáme, a ty se bavíš? 😲
>😁
>😁
Vy se jako perete o klávesnici? Sakra chci video >😒]
Nebud flyboy woe 😉
Fuj = dřív byl pako ale v poho, poslední dobou.. 😐
Tyhla stadia vyvoje ma kazdej...
Jako že to přejde nebo se aspoň zklidní? No už aby to bylo 😄
Tezko rict, ale taky jsem kdysi obhajoval svoje pravdy... Naivni a hloupe... Spocitat provazanost cehokoliv nelze definitivne... Prave kvuli kvantove podstate jakekoliv pravdy... pokud teda znas pohyb elektronu v atomovem obalu... Nelze nic vydavat za definitivum, nybrz jen "druhoradou" myslenku ci napad.
V EU myslím porazil XJ nebo Quattroporte. O LS ani nemluvím. Bylo naivní si myslet, že se v první generaci zařadí po bok D3. S druhou nepřišli, přestali tlačit na pilu.
Vorsprung durch Technik. Kultivovanosti ropaku uz Volkswagen skoro predbehl vyrobce traktoru, tak ted jeste cca 15 let usilovne pracovat a mozna budou mit auto skoro na urovni te vidlaky opovrhovane Tesly.
budeš s brekem vzpomínat na to jak jsi tankoval plnou 5 minut a ujel na ní přes 1000 km
teď budeš nabíjet půl dne a když budeš mít štěstí ujedeš max 300 km když nebude mrznout pojedeš jenom po rovince a nebude moc foukat vítr a nebudeš v zácpě
teď budeš nabíjet půl dne a když budeš mít štěstí ujedeš max 300 km když nebude mrznout pojedeš jenom po rovince a nebude moc foukat vítr a nebudeš v zácpě
Aktualizuj si SW [odkaz]
Ano na úkor životnosti a co je zas SW ? a stejně to nebude mít pořádný dojezd a nedivil bych se kdyby to při nabíjení shořelo
mě se líbí ta věta by možná moholo fungovat, ta ve mě opravdu vzbudila důvěru stejně na to ujedu jen 250 km takže cestou do Chorvatska bych dobíjel jenom 5* pokud tam někde najdu tu dobíjecí stanici, budu taky muset upravit cestu podle dobíjecích stanic , takže místo standartní délky cca 1 250 km , bych ujel třeba 3 000 km abych tam dojel takže bych cestou musel dobít jenom 12* a to se vyplatí
TV * to je velice důvěryhodný zdroj >😁
mě se líbí ta věta by možná moholo fungovat, ta ve mě opravdu vzbudila důvěru stejně na to ujedu jen 250 km takže cestou do Chorvatska bych dobíjel jenom 5* pokud tam někde najdu tu dobíjecí stanici, budu taky muset upravit cestu podle dobíjecích stanic , takže místo standartní délky cca 1 250 km , bych ujel třeba 3 000 km abych tam dojel takže bych cestou musel dobít jenom 12* a to se vyplatí
TV * to je velice důvěryhodný zdroj >😁
chlapci, nejak som sa v tej debate stratil.... este sa stale bavime o Phaetone? :-! >😁
Ne
na tvé trefné komentáře jsme tu čekaly celý den
Čekaly baby, my chlapi sme měkký 😉
To byla odpoved na primou otazku. Vzpominas?
co to zas meleš ?
Provokuju te. Prece si nemyslis, ze se necham prirozenim nazvat jen tak. Nebudes to mit se mnou na mistni diskusi lehke. Tim spise, ze jsi velmi snadno manipulovatelny a velmi nestabilni clovek
Asi to bude znít povrchně, ale raději přijedu před hotel třeba E,5,Xf, než phaetonem. Prostě pro mě je to jen vw. Tady se renomé značky nedá vykoupit kleci o prosklené továrně. Síla značky je zde měřitelnéá.
A co teprve S, 7, XJ, LS, CT6 nebo Panamera a Quattroporte = než Phaetonem
Jednak je to VW a hlavně už jako novej s nima ve srovnávačkách prohrával = a pak byl ve výrobě až 3 generace některejch soupeřů >😁
Jednak je to VW a hlavně už jako novej s nima ve srovnávačkách prohrával = a pak byl ve výrobě až 3 generace některejch soupeřů >😁
Ano, souhlasím. Chtěl jsem tím říct, že raději auto nižší třídy a zvucneší značky vw než phaeton.
Tak je trochu o "socialni fobii", ale na druhou stranu... Mas v podstate pravdu. Oni ti nabubrelci v saskovskyv uniformach pred hotelem mi kolikrat dali najevo jakysi nesouhlas s tim, ze jim k zaparkovani davam je obycejne Mondeo.
To je ta síla značky co jsem měl na mysli. Jezdím Xf a nezřídka se mi stalo, že třeba na parkovišti před hradem či aquaparkem mě správce parkoviště vyčlenil (vip) místo, aby mě někdo neodřel.Dokonce jedenkrát jsem musel parkovat pře 2 místa. Přitom na tom parkovišti stálo určitě dost 5 E atd. Prostě lidi vnímají značku.
V pohode. Z me strany to nebyl hate. Souhlasim a... Rozumim. Byt "managerem" parkoviste, rozhodne bych podvedome take ochranil...
Ovšem ne každý to vnímá (značkově) stejně a taky ne každý je automobilový "pamětník"...
Pro mě je třeba podstatnější (než samotná značka) konkrétní kus - typ, motorizace, konfigurace, stav...
Pro mě je třeba podstatnější (než samotná značka) konkrétní kus - typ, motorizace, konfigurace, stav...
Máš dozajista pravdu,ale to jsi ty, já a každý co se trochu zajímá o auta. Pro ty ostatní co nevi, že nějaký Phaeton vůbec existuje, že je to snad i velmi dobré auto je to jen vw. Možná si ho i spletou s pasatem.
Mě se docela líbí Genesis, ovšem jen pro značku bych ho neakceptoval. Vím.... blbé.... tyhle předsudky.
Mě se docela líbí Genesis, ovšem jen pro značku bych ho neakceptoval. Vím.... blbé.... tyhle předsudky.
Pro někoho mohl být lákadlem i dvanáctiválec.
I když bych řekl, že se jich víc prodalo s V6TDI a V10TDI.
I když bych řekl, že se jich víc prodalo s V6TDI a V10TDI.
V10TDI je dokonce obřim lákadlem = na peníze. Má enormě drahej servis i když je všechno v pořádku = což většinou neni 😄
Teda nato kolik si měl japonců atd. = skončit u pravidelný obhajoby koncernovejch vozů = i těch nejproblematičtějších = to neni úplně běžnej vývoj [odkaz] 😉
Teda nato kolik si měl japonců atd. = skončit u pravidelný obhajoby koncernovejch vozů = i těch nejproblematičtějších = to neni úplně běžnej vývoj [odkaz] 😉
To co zase meleš? O průseru V10 vím, kdo ho obhajuju? Já bych ho nechtěl ani zadarmo, jen kostatuju, že se prodával.
Furt obhajuješ něco koncernoVWýho = to nevíš? 😉
Fakt je to divnej vývoj 😄
Fakt je to divnej vývoj 😄
To si pleteš nesouhlas s tebou s obhajobou VW.
Divnej si leda ty.
Obhajoba koncernu:"asi se víc než dvanáctiválce prodává nafta"
Už si vzpomínám, proč tě mám za totální pako.
Obhajoba koncernu:"asi se víc než dvanáctiválce prodává nafta"
Už si vzpomínám, proč tě mám za totální pako.
Potíž je v tom, že bohatí lidé nejsou moc zvědaví na luxusní auta s logem, které mají na svých Polech i lidé „nebohatí“.
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. 😄
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. 😄
To sa zase našlo "e😜ertov" v tejto diskusii, ktorí majú úplne jasno v tom, že elektromobily sú totálna hlúposť a slepá ulička. Určite títo "e😜erti" majú omnoho viac informácií a skúseností ako špičky automobilového priemyslu... >😁 Ale skôr mi pripadajú ako Honza, čo sa vybral do sveta, a čokoľvek započul, tak si myslel, že je to veľká múdrosť😒br />
"Sud guľatý, rys tu pije, tu je kára, tento ryje. " 😄
Mimochodom tá Tesla produkuje tie elektromobily tak blbo, že je a vzorom a métou prakticky pre všetky klasické automobilky.
Čo sa týka elektromobilov, zostáva vyriešiť a úspešne sa to už rieši cenu a kapacitu batérií. Ale aj tu sa kráča míľovými krokmi. Pred 15-20 rokmi bol úspech, keď elektromobil dokázal reálne zvládnuť 80 kilometrov, teraz je reálny dojazd u tých najlepších 300-400 kilometrov.
Stále nechápem, prečo niektorí, resp. veľa ľudí sú proti elektromobilom. Sú jednoduchšie na výrobu, poskytnú viac miesta, vyžadujú len minimálny servis, za určitých podmienok (ak má niekto rodinný dom, chatu či záhradku - čo má v Česku väčšina ľudí) ľudia budú mať "palivo" takmer zadarmo, jednoduchšie sa ovládajú, keďže nemusia mať prevodovku, sú tichšie, majú lepšiu dynamiku atď.
Mám dojem, že sa jedná o podobnú mentálnu zaostalosť, ako keď sedliaci kedysi nesúhlasili so stavbou železníc, pretože im podpáli polia, pretože to je čertov vynález a pod.
Mimochodom tá Tesla produkuje tie elektromobily tak blbo, že je a vzorom a métou prakticky pre všetky klasické automobilky.
Čo sa týka elektromobilov, zostáva vyriešiť a úspešne sa to už rieši cenu a kapacitu batérií. Ale aj tu sa kráča míľovými krokmi. Pred 15-20 rokmi bol úspech, keď elektromobil dokázal reálne zvládnuť 80 kilometrov, teraz je reálny dojazd u tých najlepších 300-400 kilometrov.
Stále nechápem, prečo niektorí, resp. veľa ľudí sú proti elektromobilom. Sú jednoduchšie na výrobu, poskytnú viac miesta, vyžadujú len minimálny servis, za určitých podmienok (ak má niekto rodinný dom, chatu či záhradku - čo má v Česku väčšina ľudí) ľudia budú mať "palivo" takmer zadarmo, jednoduchšie sa ovládajú, keďže nemusia mať prevodovku, sú tichšie, majú lepšiu dynamiku atď.
Mám dojem, že sa jedná o podobnú mentálnu zaostalosť, ako keď sedliaci kedysi nesúhlasili so stavbou železníc, pretože im podpáli polia, pretože to je čertov vynález a pod.
No, neříkám že jsou elektromobily čertův vynález >😁 .. Ale, pořád mají nevýhody... Například cena, počet dobíjecích stanic, nebo dojezd.. většinou mají dojezd tak 300km a já nechci, když pojedu 1 200 km čtyřikrát zastavovat na tři hodiny abych to dobil a aby se mi 10 hodin dlouhá cesta protáhla na dvojnásobek, nehledě na to, že by nejspíš ani nebylo kde auto dobít 😄 .. Jinak pokud elektromobil, tak něco jinýho než Teslu.. Osobně se mi Tesla 3 nelíbí totálně strohým interiérem, Xko vypadá příšerně, žádný SUV nebo co to má být, ale přefouknutý liftback.. Sko je z nich podle mě nejlepší, ale narážím u něj na další problém Tesly - displej... Sice je hezký, že má 21, nebo kolik palců, ale já prostě nechci každou blbost včetně klimatizace ovládát na displeji.. A potom jsou tam další chyby, jako třeba špatně fungující senzory "sokolích dveří," u kterých bych se nedivil, kdyby někomu "amputovali" ruku..
Ale jinak mi elektromobily nevadí, fakt! >😁
Ale jinak mi elektromobily nevadí, fakt! >😁
A jak chteji konkurovat Tesle, kdyz jsou jen VW?
Kdyby Audi, tak nereknu, ale za lidovou cenu se konkurovat asi neda, zminim jen 3 "detaily"😒br /> - prvni dulezita vec je hmotnost. Tesla je komplet z hliniku, to VW asi z hliniku nebude - a uz prohrava, protoze VW bude tezky a to je pro elektroauto velka nevyhoda
- Li-ion baterie - VW skoro jiste nesezene Li-ion baterie (i kdyby, nebudou na urovni Tesly) - takze jak chce konkurovat v ohledu dojezdu / rychlosti nabijeni / vykonu?
- autonomni rizeni - at si rika kdo chce co chce, VW je v tomto pozadu i oproti jinym nemeckym znackam. Je to ovsem resitelne - staci si tu technologii koupit a namontovat, ale v primem i neprimem souboji nelze tento aspekt ignorovat
Kdyby Audi, tak nereknu, ale za lidovou cenu se konkurovat asi neda, zminim jen 3 "detaily"😒br /> - prvni dulezita vec je hmotnost. Tesla je komplet z hliniku, to VW asi z hliniku nebude - a uz prohrava, protoze VW bude tezky a to je pro elektroauto velka nevyhoda
- Li-ion baterie - VW skoro jiste nesezene Li-ion baterie (i kdyby, nebudou na urovni Tesly) - takze jak chce konkurovat v ohledu dojezdu / rychlosti nabijeni / vykonu?
- autonomni rizeni - at si rika kdo chce co chce, VW je v tomto pozadu i oproti jinym nemeckym znackam. Je to ovsem resitelne - staci si tu technologii koupit a namontovat, ale v primem i neprimem souboji nelze tento aspekt ignorovat
Souhlasit mohu tak s prvním bodem. Celohliníkovou karoserii asi mít nebudou, ostatně od toho má upustit i Audi (vlastně už upustilo, už D4 používá pár ocelových dílů, kde je vysokopevnostní ocel vhodnější než hliník). Celohliníková karoserie však není nutně receptem na nejlehčí karoserii při daných parametrech, i když pomineme kompozity.
Články, které Tesla používá, jsou celkem obyčejné. A co si myslíš, že má hybridní Golf/ Passat nebo elektrický Golf? NiMH skutečně ne.
Asi ti nic neříká ERL. Jejich aktivity se víc projevují pod značkou Audi. Úspěšně se účastnili i Grand Challenge.
Články, které Tesla používá, jsou celkem obyčejné. A co si myslíš, že má hybridní Golf/ Passat nebo elektrický Golf? NiMH skutečně ne.
Asi ti nic neříká ERL. Jejich aktivity se víc projevují pod značkou Audi. Úspěšně se účastnili i Grand Challenge.
Pokud vím, tak Tesla vyvíjí baterky s Panasonikem. Krom toho jsou i výkonnější baterie, respektive mají vyšší kapacitu k hmotnosti. Jenom doladit životnost.
Ale ty baterie nejsou takovej problém, společnost Kreisel Electric, která předělávala Arnoldovi G na elektřinu nacpala do Egolfu místo původní 24 (a pofaceliftove 35,😄 snad 55 kWh baterii. Baterie jsou dostupný relativně pro každýho.
Ale ty baterie nejsou takovej problém, společnost Kreisel Electric, která předělávala Arnoldovi G na elektřinu nacpala do Egolfu místo původní 24 (a pofaceliftove 35,😄 snad 55 kWh baterii. Baterie jsou dostupný relativně pro každýho.
Velice snadno. Ono je pro VW jednodussi naucit se delat elektricky pohon nez pro Teslu naucit se delat auta. Elektricky pohon se da z velke casti nakoupit (ostatne to dela i Tesla) a zbytek neni problem pro firmu jako VW se naucit. Oproti tomu problemy Tesly s produkci, kvalitou, spolehlivosti ukazuji, ze mnohem tezsi je naucit se delat auta jako takova, specialne pokud se ma rozject opravdu masova vyroba a k necemu ten vysledek byt.
Autonomni rizeni je uz uplne nesmyslny argument, to se rovnez nakupuje a zrovna VW je v jeho implementaci jednim ze svetovych leaderu. Napriklad minula generace VW Passat byla prvnim nepremiovym autem v Evrope vubec s implementovanym adaptivnim tempomatem se stop and go a aktivnim hlidanim pruhu. Mnoho nepremiovych konkurentu to neumi dodnes a konci ve stredni tride u tempomatu co umi pri jizde zrychlit nebo zpomalit, nektere automobilky aktivni tempomat nemaji v nepremiovkach dodnes vubec.
Autonomni rizeni je uz uplne nesmyslny argument, to se rovnez nakupuje a zrovna VW je v jeho implementaci jednim ze svetovych leaderu. Napriklad minula generace VW Passat byla prvnim nepremiovym autem v Evrope vubec s implementovanym adaptivnim tempomatem se stop and go a aktivnim hlidanim pruhu. Mnoho nepremiovych konkurentu to neumi dodnes a konci ve stredni tride u tempomatu co umi pri jizde zrychlit nebo zpomalit, nektere automobilky aktivni tempomat nemaji v nepremiovkach dodnes vubec.
Elektro móda je jenom trend hnusný otravný a nepraktický, oni chtěji abychom všichni trávily celý svůj život na nabíjecích stanicích a nikde se nedostaly včas tomuhle vy říkáte budoucnost a ekologie ? To je výsměch
jestli chce někdo jezdit ekologicky ať si pořídí povoz s koňmi ten ekologický je a je dokonale reciklovatelný
Velké zaoceánské parníky ať ti frajeři předělají na elektřinu a nebo letadla to jsou největší znečišťovatelé planety
a né auta jak si někteří choří lidé na hlavičku myslí
stejně když tesla porouchá naloží se na naftou poháněný náklaďák a doveze 100 ky neli tisíc kilometrů daleko aby se dostalo na místo kde se opraví a potom naftou poháněné dodávky dopraví náhradní díly, elektřina se v americe získává z hnědého uhlí či někde dokonce splaováním ropy , tak s tím divadlem na ekologii běžte do H A J Z L U
Nebuď skromný ve svých jasných a jednoduchých cílech 😄
"10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem" - blbosť na ktorú je zbytočné reagovať
"navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly" - súčiastky a komponenty na výrobu klasického auta padajú z neba, alebo sa vyskytujú voľne pobliž automobilky, kde ich len robotníci pozbierajú a namontujú ?
"elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí" - áno, zároveň sa kopa el energie získava aj inou formou, že
Napísal si zmes ch.u.j.o.v..í.n , ktoré si zozbieral z nejakého zaručene overeného zdroja , napríklad fejsbúk
:-!
Děláš totéž, jen z opačné strany. Kdo chce Teslu, ať si ji klidně koupí, a hybridy v Toyotách už tu fungují tak dlouho, že si toho musel každý normální člověk, který stihl překročit stadium opice, všimnout.
Já budu dávat přednost spalovacímu motoru, ale nebudu se ptát toptena, jestli to musí být benzín. A když se mi zalíbí nějaký hybrid, nebudu si připadat jako chocholouškův pacient.
už si o tom slyšel ?
Mám problém s b.lbečky, co nazývají lidi s jinými potřebami nebo vkusem ovcemi, ekofašisty a pod.
S flyboyedou to poslední dobou nemá cenu 😐
1,8 co je v Priusu, C-HR, Aurisu na dálniční tahy Evropou fakt neni = ale zase jezdí fakt za pár po městě
pokud nerozumíš slovu ovce, tak ovce je někdo kdo slepě věří reklamám, politikům a večerním zprávám, pokud někdo ve večerních zprávách řekne že je elektroauto budoucnost, tak ovce věří že to tak je a hotovo
Nevím jestli má někdo potřebu mít , nebo vlastnit elektromobil, je to taková rozmařilost
, spíš než potřeba
Slovo fašista s přívlastkem eko já nepoužívám, tak nevím komu to bylo určeno
Jo, to beru- seš pohádková bytost a nevíš. 😄
My pohádkové bytosti pravopis neřešíme, my řešíme to co nám chce někdo říct, to je totiž podle nás důležité
www.bohnice.cz