Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 15:44
jestli si někdo myslí že jezdit na hnědé uhlí je ekologické, měl by navštívit panachocholouška , no a ti blázni co si myslí že řešení jsou hybridy, tak těm už vážně není pomoci

Elektro móda je jenom trend hnusný otravný a nepraktický, oni chtěji abychom všichni trávily celý svůj život na nabíjecích stanicích a nikde se nedostaly včas tomuhle vy říkáte budoucnost a ekologie ? To je výsměch

jestli chce někdo jezdit ekologicky ať si pořídí povoz s koňmi ten ekologický je a je dokonale reciklovatelný

Velké zaoceánské parníky ať ti frajeři předělají na elektřinu a nebo letadla to jsou největší znečišťovatelé planety

a né auta jak si někteří choří lidé na hlavičku myslí

stejně když tesla porouchá naloží se na naftou poháněný náklaďák a doveze 100 ky neli tisíc kilometrů daleko aby se dostalo na místo kde se opraví a potom naftou poháněné dodávky dopraví náhradní díly, elektřina se v americe získává z hnědého uhlí či někde dokonce splaováním ropy , tak s tím divadlem na ekologii běžte do H A J Z L U
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 15:51
To je právě ten problém, čistě jízda je ekologická, ale lidi už nenapadne odkud se ta elektřina bere (i když už se víc a víc získává z obnovitelných zdrojů) a to, že se ty baterky musí nějak recyklovat, což taky není úplně eko :-)
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 16:02
ano jízda ano ,ale už nepočítají stím že výroba je 10x nákladnější a dražší, je to jenom trend a žádný trend netrvá věčně, však oni ti všichni výrobci elektroaut na svou naivitu narazí , jsem zvědavý kam schovají všechny ty použité elektrobaterie, všichni furt melou do kola to není problém to není problém a on to problém je, klasické auto se spalovacím motorem s celým procesem výroby je mnohem víc ekologičtější jak ten hloupý model od tesly, to není zájem o lidi a přírodu, to zájem o to vydělat prachy, nejekologičtzější je Kuba tam jezdí 50 let stará auta , která se jenom opravují , to jemnohem ekologičtější jak pořád výrábět další a další auto , to nejde donekonečna
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 17:08
Naprostý a bezvýhradný souhlas, kéž by takto rozumné úvahy zaznívaly často a všude! :-) :yes: :yes: :yes: Smrt vyšinutému ekoterorismu! :yes:
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 17:29
Tesla je pro hloupé Ovce a naivní Blázny a pomatence, mas média, politici a všichni co dostanou zaplaceno, nám budou neustále říkat jak jsou elektromobily dokonalé a úžasné a proč , protože dostali zaplaceno
Avatar - Hammunasakra
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:00
Však i Bentayga W12 Teslu X ve srovnávacim testu drtivě o bod porazila :yes: >:-[]
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:57
Dukaz...predloz jakykoliv dukaz o tom, ze mas poneti o cem tady mluvis. Zatim pises jen radu polopravd.
Avatar - Blue Sun
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:36
"Tesla je pro hloupé Ovce a naivní Blázny a pomatence" - kdy ti ji dodají?
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:05
A elektrickým parkovacím brzdám.
Nebuď skromný ve svých jasných a jednoduchých cílech :-)
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:14
:yes: :yes: >:-[]
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 23:32
Díky za připomenutí, ale elektromotor pohánějící kola považuju za ještě podstatně větší nebezpečí pro řidičské zážitky, než ten, co tahá za lanovody k zadním kolům! ;-)
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:29
Bez tech tvych z tveho pohledu ekoteroristu se lidi porad brodi ve vlastnich h...ovnech
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:05
Chováš se ekologicky? Jezdíš 50 let starým autem aby jsi šetřil přírodu? Nebo jen plkáš nesmysly. Uvědom si že i těžba tě tvé ropy je devastace přírody kterou vydrancujeme a naším potomkům stejně nezbude než na tu elektřinu jezdit.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:48
jsi retardovaný ? v Americe těží ropu aby z ní vyrobily elektřinu, ta slouží jako palivo pro Teslu, takže Tesla jezdí na naftu a jejjí výroba je 10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem, navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly, elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí, takže vysvětlíš mi to co jsi mi napsal ?
Avatar - Googlit
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:08
A v čem je podle tebe výroba EV 10× složitější chytráčku? >:D
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:37
Diskutovat mohu jen s tím kdo se umí chovat. Tvůj útočný, urážlivý a veskrze povýšenecký styl že jsi majitelm té jediné pravdy mi nesedí. Proto se další diskuse s tebou vzdávám.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:05
Napsal jsi to hezky to se musí nechat, tak to mě upřímně mrzí , já jenom neuznávám tento elektrotrend a nemám ho rád, možná to tak ode mě znělo ,ale nechci čekat půl dne než se mi auto nabije a ujedu 300 km , cesta například do Chorvatska by trvala asi týden , nemám rád elektromobily a lidi co je obhajují, nevidím v nich smysl , nejsou ekologické, nejsou hezké , nejsou vůbec praktické, mají zoufale malý dojezd a všichni je tady obhajujete jsem z toho smutný
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:43
Retardovaný si zjavne ty, nikto tu netvrdí, že výrobe elektrickej energie je čistá. Výroba benzínu a nafty čistá je? Počítaš do toho aj ťažbu, transport spracovanie, elektriku na to potrebnú? ?

"10 x složitější a nákladnější jak výroba auta se spalovacím motorem" - blbosť na ktorú je zbytočné reagovať
"navíc všechny součástky , komponenty a meteriály pro výrobu Tesly jsou dováženy naftou poháněnými vozidly" - súčiastky a komponenty na výrobu klasického auta padajú z neba, alebo sa vyskytujú voľne pobliž automobilky, kde ich len robotníci pozbierajú a namontujú ?
"elektřina v americe se dále získává těžbou hnědého uhlí" - áno, zároveň sa kopa el energie získava aj inou formou, že

Napísal si zmes ch.u.j.o.v..í.n , ktoré si zozbieral z nejakého zaručene overeného zdroja , napríklad fejsbúk

:-!
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:40
Já si myslím, že tu nikdo neříká že klasický auta jsou ekologický, jen že výroba elektřiny a následná likvidace baterek úplně ekologická taky nemusí být :-)
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:47
To ani nie je, ale zatiaľ nikto nepredložil seriózne čísla, ktoré odzrkadľujú skutočný dopad jednotlivých pohonov. Auto so spaľovacím motorom neprodukuje emisie len za jazdy (na tie sa všade ukazuje prstom) , nepočítame dopad spojený s ťažbou a transportom paliva, však že. Zároveň elektromobil produkuje emisie a sajrajt spojený s výrobou elektriky a batériek na ktoré sa už prstom neukazuje
Avatar - Blue Sun
K čertu s teslou
| 12. 3. 2017 10:18
To se naopak hluboce mýlíš. U elektromobilů se o to více poukazuje na emise z výroby, protože v podstatě nic jiného proti nim už nemají. A přitom na porovnání stačí jednoduchý výpočet z veřejně dostupných zdrojů. A najednou je elektromobil stále ekologičtější, než klasické auto.
K čertu s teslou
| 12. 3. 2017 22:01
Já neříkám že klasická auta jsou ekologičtější než elektromobily, to vůbec ne, jen že ani elektromobil není "100% eko"
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:37
S tým , že to nejde do nekonečna sa dá súhlasiť, na strane druhej keď si taký ekológ , tak predpokladám, že chodíš MHD, pešo, alebo máš to 50 ročné auto
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:35
A odkiaľ sa berie benzín/nafta. Tá sa vyskytla však že
Avatar - Blue Sun
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 17:22
S teslou? Ne, s tebou...
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 17:25
:-) to je všechno , na nic víc se nezmůžeš ?
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:32
Na tebe je to až moc. Škoda slov.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 18:49
tak nám přízpěj do našho debatního kroužku nějakou anekdotou či zábavným fórem ;-)
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:02
Když tak čtu ty tvoje pindy, vidím totéž, co tu plodí imbe.cil Kharl. Neboli "je to přesně takhle jak to vidím já, kdo chce el. místo spalovacího motoru je ekofašista zralej na chocholouška."
Děláš totéž, jen z opačné strany. Kdo chce Teslu, ať si ji klidně koupí, a hybridy v Toyotách už tu fungují tak dlouho, že si toho musel každý normální člověk, který stihl překročit stadium opice, všimnout.
Já budu dávat přednost spalovacímu motoru, ale nebudu se ptát toptena, jestli to musí být benzín. A když se mi zalíbí nějaký hybrid, nebudu si připadat jako chocholouškův pacient.
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:14
Ses kacir Karle, to se neda nic delat... ;-) >:D
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:34
Tak proč má hybrid větší spotřebu jak auto co nevozí těžké baterky ?

už si o tom slyšel ?
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:42
Nemám problém s argumenty, že hybrid není ideální na každé použití. A že elektroauta nejsou zdaleka tak ekologická, jak se na první pohled tváří.
Mám problém s b.lbečky, co nazývají lidi s jinými potřebami nebo vkusem ovcemi, ekofašisty a pod.
Avatar - Hammunasakra
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:57
Přitom hybrid je ideální na každodenní použití = argumentujou většinou ty co ani nevyzkoušeli :-)

S flyboyedou to poslední dobou nemá cenu :-|
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:59
na pravidelnou dálnici asi nic moc. ;-)
Avatar - Hammunasakra
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:07
Jasně tam to chce aspoň GS450h = a teď někdy od poloviny roku [odkaz]

1,8 co je v Priusu, C-HR, Aurisu na dálniční tahy Evropou fakt neni = ale zase jezdí fakt za pár po městě
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:09
Ale na dálnici asi moc nepoznám, že jedu s hybridem, nebo jo? Tam pojedu s GS450i, ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:10
Pokud jedeš v neděli ráno na tempomat tak fakt ne :-)
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:04
já jsem flyboeda , jsem pohádková bytost , nevím co to znamená slovo problém

pokud nerozumíš slovu ovce, tak ovce je někdo kdo slepě věří reklamám, politikům a večerním zprávám, pokud někdo ve večerních zprávách řekne že je elektroauto budoucnost, tak ovce věří že to tak je a hotovo

Nevím jestli má někdo potřebu mít , nebo vlastnit elektromobil, je to taková rozmařilost
, spíš než potřeba

Slovo fašista s přívlastkem eko já nepoužívám, tak nevím komu to bylo určeno
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:06
Aspoň svoje "jméno" by ses mohl naučit psát, když už děláš tolik hrubek.
Jo, to beru- seš pohádková bytost a nevíš. :-)
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:24
tak tak a neřeš tak pravopis ti poradím, ano je možné že jsem tam hrubky udělal a představ si že mě to vůbec netrápí, pokud to nenarušuje význam sdělení , hrubky nejsou podstatné

My pohádkové bytosti pravopis neřešíme, my řešíme to co nám chce někdo říct, to je totiž podle nás důležité
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:41
Je to prostý pobíječ much. To hovoří za vše.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 21:24
přesně tak jsem prostý pobíječ much
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:43
Uz jsi v nejakem hacku jel? Ptam se vazne. Přímá otazka.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:06
Co je hack ?
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:07
"hacku" neboli "háčku" neboli hybridu.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:25
aha, díky
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 20:34
Aha... Cili prima otazka ti nic nerika. Na tu se odpovida Ano/Ne, popripade Nevim. To, ze jsi odpovedel otazkou, kterou jsi chtel oddalit faktickou odpoved, svedci jen o urovni tvych schopnosti komunikovat a pracovat s informaci. Udelal jsi tim ze sebe jen hlupce. A to je dobre, alespon te normalni clovek nemuze brat jako zdroj korektnich informaci vazne. A ano, hacko (háčko) vyjadrovalo hybridni vozidlo, coz jsi samozrejme pochopil, jen jsi oddaloval okamzik odpovedi na otazku.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 21:25
ty jsi vážně k o k o t
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 21:29
No, od tebe mi to nejak ani nevadi. Spise je mi te lito.
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 21:57
snad si nemyslíš, že ty tvoje bláboly čtu
Avatar - removed
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:22
Nemyslim, vim to ;-)
Avatar - _Karel_
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:23
>:-[] :yes:
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:20
Skús napísať sem, možno ešte majú pre teba miesto

www.bohnice.cz
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:25
baví mě jít proti proudu, je to sranda :-)
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:28
My sa bavíme >:-[]
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:31
né já se bavím, vy si to jenom myslíte
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:49
My na rozdiel od teba aj myslíme niektorí len občas a niektorí ešte menej, ale u teba sa o nejakom myslení nedá ani len uvažovať
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 12. 3. 2017 07:58
Nehovorím po čobolsky
Avatar - Hammunasakra
K čertu s teslou
| 12. 3. 2017 08:04
Chceš to přeložit? Volnej překlad je = poslední dobou to fakt trochu přeháníš
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:18
Dúfam, že nám doložíš konkrétne čísla ;-)
Avatar - flyboyeda
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:34
všechno je ve vleké knihovně která se jmenuje internet
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:50
Vo veľkej knižnici menom internet je toho dosť, vrátane volovín. Znova, máš niečo konkrétne, prípadne daj vlastnú skúsenosť. Nebuď skúpi na slovo a informácie, podeľ sa s nami
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:13
Teraz, keď sa do súťaže o najlepší parný automobil zapojil aj vw tak môžme očakávať ako sa zlepšia štatistiky a ostatné pozitívne informácie o emisiách nemeckých fosílnych elektrární.
Avatar - Blue Sun
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 19:34
Karel to řekl za mne, opakovat se tedy nebudu.
K čertu s teslou
| 11. 3. 2017 22:35
Tvoj svet je čiernobielejší ako ten Áďov >:D >:D . Elektrická energia sa vyrába tak ako sa vyrába, ale čo taká ropa. Snáď sa neobmeduješ len na emisie vytvorené priamo pri prevádzke motora a predpokladám že tam rátaš aj tie emisie, ktoré vznikli pri jej ťažbe, prevoze a spracovaní (netreba aj tam kopu energie, vrátane tej elektrickej) ? Pobavil si ako obvykle >:D >:-[]
wau
| 11. 3. 2017 16:15
Ten dizajn na tej skicy, to im muselo dať roboty. Pár vodorovných čiar a auto je hotové.
Avatar - maxi!
Phaeton
| 11. 3. 2017 17:23
pri vyvoji prveho kusu mal Big boss neskutocne poziadavky :-!
Phaeton
| 11. 3. 2017 18:41
Ano, tolik vydaného úsilí a prostředků, a prodejní výsledky stejně žalostné... Ve výsledku jen zcela zbytečné a předvítalné miliardové ztráty! :-O
Avatar - twistedTSD
Phaeton
| 11. 3. 2017 19:45
Mno jo...ale zase měli plnohodnotný luxusní sedan s technikou Bentley vyráběný ve skleněné manufaktuře...kdo jiný z mainstreamu to může říct? :-)
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 19:54
Bohužel se to dá říct i obráceně :-|
Avatar - netcar.xx
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:15
Jo, jo. Chudaci lidi co si koupili Bentley s technikou absolutniho propadaku.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:22
Jedny znám = vyrovnání tohohle smutnýho faktu byl wow efekt když si s tim přijel do hotelu a tak. Trochu málo ale taky dobrý :-)
Avatar - netcar.xx
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:28
Koupis Phaetona, po par letech ho jdes prodat a za utrzene penize koupis stejne stareho Yarise. To je super kseft, ne?
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:30
Ten Yaris? Jo asi jo [odkaz] :-)
Avatar - netcar.xx
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:35
Koupit toho Yarise rovnou je rozhodne lepsi volba.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:39
O tom snad žádná >:-[]

Jo a ten Bentley prodat max. do 3 let = dokud platí záruka na prorezivění >:D
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:36
Ojetý Phaeton stojí podobně, jako stejně starý S-klasse.
Není zač.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:41
Vim že lidi nemaj rozum ale..

Du se podívat = jestli stojí Phaeton fakt stejně jako S-kláda tak >:D
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:42
Jo, plus mínus stojí. A třeba za 2010 Phaetona jsou 4ks 2010 Yarise.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:50
No koukám na AUTOSCOUT24 od roku 2005 a neni to ani tak plus mínus jako 2x tolik ale nechme to být
S tim Yarisem to byla trochu nadsázka = to s tim že první generace Bentley Continental GT stála fakt za prd už bohužel ne
Avatar - netcar.xx
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:46
[odkaz]
Precti si to ty experte. A jestli ti to dela potize, tak tam je psano, ze Phaeton stoji polovinu toho co prumerne Oberklasse auto a jeste ceka na kupce podstatne dele. Ten srot od VW jde koupit na ulici uz od 2000 Euro. Jenom tady v Köln je jich za podobnou cenu mraky a nechtej je uz ani turecti pubertaci.
Mozna v byvalem Ostbloku to je terno, jinak je to odpad.
EDIT: O te cene Phaetonu to pise hlavni sef Mobile de. Ale ty mas urcite vetsi prehled. Nafackuj si, vemeno.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:53
Mám otevřenej AUTO SCOUT24 a potvrzuju platí to i teď v tuhle chvíli

Je skoro neuvěřitelný co s nim dokázali = byl nejhorší v segmentu když byl novej a přežili s nim 3 generace konkurenčních aut >:-[]
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:55
Psals tu, jak už jsi starý, o to smutnější je, že jsi pořád takový ubohý idi.ot bez jakéhokoliv vychování.
Německo mě nezajímá, žiju v Čr.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 20:59
S tim Německem si mě dostal = víš že už tam neni ostatnatej drát žejo ;-)

Porovnávat jednotky kusů jen v česku je naprostej nesmysl = proč si nevybírat tam kde je neskonale větší výběr a často i nižší ceny?

Jen doplnim že v tom AUTOSCOUTU si můžeš vybrat i stát = ale samozřejmě sem nechal data za celou Evropu
Avatar - netcar.xx
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:03
Mam ale prehled, kdyz pisu, tak vim co a nedelam ze sebe vola. Apropo, uz 27 let jsou otevrene hranice a za dvojnasobnou cenu bych byl ochotnej si koupit neco k jidlu, ale jak by slo uz minimalne o desetitisice, tak bych si udelal na den vylet za hranice.
EDIT: Jsem napsal vlastne to same co Hammunasakra, ale mam v druhem okne rozdelanou praci, tak jsem byl pomalejsi.
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:13
Tak pokud máš přehled, nepsal bys tu kraviny o Yarisech. I na Mobile.de začíná Yaris třeba z r.2010 na necelých 4000 E a Phaeton na 11000E.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:14
Trochu nadsázka = jako že Duster je levnější než kabelka = to znáš ne? [odkaz] = i když to je vlastně pravda :-)
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:20
Jo táák, jednou vemeno, podruhé nadsázka, tak to jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:23
Tak to ne ;-)

1. Koupě Continental GT 1. generace byla blbost = fakt
2. Koupě Yarisu GRMN je v rámci segmentu rozumnější než tehdy toho GT = asi fakt
3. Cena ojetýho Phaetonu x 2 = S-kláda = fakt = teda přibližně abys mě nechytal za slovo! :-)
4. Drahá kabelka je dražší než Duster = fakt
5. Bentley má fakt jen 3 roky záruku na rez = smutnej fakt
6. Jetej Phaeton a neni tam jeden seženeš od 2999€ = kolikrát víc stojí Yaris? A co teprv Yaris GRMN
7. na něco sem zapomněl? ;-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:24
Panove, vy dva mne vzdy bezpecne pobavite (v dobrem) >:D
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:26
Voni sou Karel dva? Jako že se střídaj? :-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:29
Pocitam i tebe, neboj...
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:36
Nojo tak to neprošlo :-)

A nejsme 3 když sou Karel 2? ;-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:44
Hele, diferencialni vzorce a kvantova matematika mi nikdy moc nesla...
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:47
Já zas odvždycky rád sci-fi :-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:58
Jo, polaris je dobrej...
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:02
Dost mizerná guma :-|
;-)
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:02
Tak ten sem eště neviděl ale Solaris knížka nebyla špatná film šel :-)
Zrovna sem dokoukal [odkaz] a [odkaz] = obojí šlo i když obojí sem čekal trochu lepší
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:04
Su blbé... Polaris je Volvo... Jasne ze rozmazlenek Solaris :-)
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:06
Polaris je taky film [odkaz]
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:11
Nene...Ja fakt myslel genialni Solaris... a kdyz uz filmove zpracovani, tak Tarkovskeho.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:17
Vim že existuje = 1962 = to už je moc daleko hluboko :-)

Ale knížku sem čet a je výborná :yes:

Skoro jako všechny od Lema :yes: :yes:
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:27
Tarkovskyj? Tam se na datum vyroby fakt vykasli... To je takove Shelby mezi filmari...
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:28
To já vim = teda teoreticky ;-)

Možná se odhodlám si to někdy stáhnout :-)
Avatar - removed
Phaeton
| 12. 3. 2017 01:07
Volvo je polestar... Sorry Volvo
Avatar - _Karel_
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:33
Tak my se tu většinou do krve hádáme, a ty se bavíš? :-O
>:D
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:33
Dva se perou... >:D
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:35
Vy se jako perete o klávesnici? Sakra chci video >:-[]
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:40
Nebud flyboy woe ;-)
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:42
Fuj = dřív byl pako ale v poho, poslední dobou.. :-|
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:46
Tyhla stadia vyvoje ma kazdej...
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:48
Jako že to přejde nebo se aspoň zklidní? No už aby to bylo :-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:56
Tezko rict, ale taky jsem kdysi obhajoval svoje pravdy... Naivni a hloupe... Spocitat provazanost cehokoliv nelze definitivne... Prave kvuli kvantove podstate jakekoliv pravdy... pokud teda znas pohyb elektronu v atomovem obalu... Nelze nic vydavat za definitivum, nybrz jen "druhoradou" myslenku ci napad.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 21:59
Jo to znám = z toho sci-fi ;-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:03
To neni fikce... Teda pokud na mou pravdu aplikujes druhoradou myslenku....
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:05
Já neřek že to je fikce = že to znám ze sci-fi ;-)
Avatar - removed
Phaeton
| 11. 3. 2017 22:09
Science- fiction = rekl
Phaeton
| 11. 3. 2017 23:40
>:D >:D >:D :yes:
Phaeton
| 12. 3. 2017 14:58
V EU myslím porazil XJ nebo Quattroporte. O LS ani nemluvím. Bylo naivní si myslet, že se v první generaci zařadí po bok D3. S druhou nepřišli, přestali tlačit na pilu.
Avatar - Hammunasakra
Phaeton
| 12. 3. 2017 19:22
Nepřestali tlačit na pilu = zatimco konkurence přicházela s dalšíma generacema dělali furt to samý a na pilu na prodeje státní správě a firmám tlačili jak zběsilí ;-)

Dovedeš si představit že nějakej model konkurence 3 generace dozadu by měl furt tolik obhajoby? :-)
Avatar - netcar.xx
To je ten
| 11. 3. 2017 20:13
Vorsprung durch Technik. Kultivovanosti ropaku uz Volkswagen skoro predbehl vyrobce traktoru, tak ted jeste cca 15 let usilovne pracovat a mozna budou mit auto skoro na urovni te vidlaky opovrhovane Tesly.
Avatar - flyboyeda
To je ten
| 11. 3. 2017 21:55
budeš s brekem vzpomínat na to jak jsi tankoval plnou 5 minut a ujel na ní přes 1000 km

teď budeš nabíjet půl dne a když budeš mít štěstí ujedeš max 300 km když nebude mrznout pojedeš jenom po rovince a nebude moc foukat vítr a nebudeš v zácpě
Avatar - Hammunasakra
To je ten
| 11. 3. 2017 21:57
Aktualizuj si SW [odkaz]
Avatar - flyboyeda
To je ten
| 11. 3. 2017 22:10
Ano na úkor životnosti a co je zas SW ? a stejně to nebude mít pořádný dojezd a nedivil bych se kdyby to při nabíjení shořelo

mě se líbí ta věta by možná moholo fungovat, ta ve mě opravdu vzbudila důvěru stejně na to ujedu jen 250 km takže cestou do Chorvatska bych dobíjel jenom 5* pokud tam někde najdu tu dobíjecí stanici, budu taky muset upravit cestu podle dobíjecích stanic , takže místo standartní délky cca 1 250 km , bych ujel třeba 3 000 km abych tam dojel takže bych cestou musel dobít jenom 12* a to se vyplatí

TV * to je velice důvěryhodný zdroj >:D
Avatar - maxi!
kua jak???
| 11. 3. 2017 21:52
chlapci, nejak som sa v tej debate stratil.... este sa stale bavime o Phaetone? :-! >:D
Avatar - _Karel_
kua jak???
| 11. 3. 2017 21:53
Takhle to dopadne většinou :-)
(nemyslím, že se ztratíš, ale že se debata zvrhne jinam ;-) )
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:08
Ne
Avatar - flyboyeda
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:30
na tvé trefné komentáře jsme tu čekaly celý den
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:32
Čekaly baby, my chlapi sme měkký ;-)
Avatar - flyboyeda
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:36
ty nejsi baba ? já vím že myslíš měkké i ty hnidopichu češtinářskej ale zní to hodně blbě když to říkáš, teda jestli jsi chlap, nebo jsi možná UFO neidentifikovatelný
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:42
[odkaz]
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:39
To byla odpoved na primou otazku. Vzpominas?
Avatar - flyboyeda
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:44
co to zas meleš ?
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 22:53
Provokuju te. Prece si nemyslis, ze se necham prirozenim nazvat jen tak. Nebudes to mit se mnou na mistni diskusi lehke. Tim spise, ze jsi velmi snadno manipulovatelny a velmi nestabilni clovek
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:10
Nechcem sa ti do ničoho miešať, ale má vôbec diskusia s edom aspoň nejaký zmysel?
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:14
Je to osobni... Ale diky za upozorneni.
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:16
Vlastne mas pravdu... S.e.r.u na to
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:38
Asi to bude znít povrchně, ale raději přijedu před hotel třeba E,5,Xf, než phaetonem. Prostě pro mě je to jen vw. Tady se renomé značky nedá vykoupit kleci o prosklené továrně. Síla značky je zde měřitelnéá.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:42
A co teprve S, 7, XJ, LS, CT6 nebo Panamera a Quattroporte = než Phaetonem

Jednak je to VW a hlavně už jako novej s nima ve srovnávačkách prohrával = a pak byl ve výrobě až 3 generace některejch soupeřů >:D
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:50
Ano, souhlasím. Chtěl jsem tím říct, že raději auto nižší třídy a zvucneší značky vw než phaeton.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:54
Bez diskuzí = za stejnej peníz Phaeton nebo [odkaz] je jasná volba

Vzhledem k tomu že to byl nejslabší představitel kategorie už před 15 lety má doteď nečekaně hodně příznivců = i tady ;-)
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:47
Tak je trochu o "socialni fobii", ale na druhou stranu... Mas v podstate pravdu. Oni ti nabubrelci v saskovskyv uniformach pred hotelem mi kolikrat dali najevo jakysi nesouhlas s tim, ze jim k zaparkovani davam je obycejne Mondeo.
Avatar - removed
kua jak???
| 11. 3. 2017 23:50
Saskovskych...* Opr
kua jak???
| 12. 3. 2017 00:16
To je ta síla značky co jsem měl na mysli. Jezdím Xf a nezřídka se mi stalo, že třeba na parkovišti před hradem či aquaparkem mě správce parkoviště vyčlenil (vip) místo, aby mě někdo neodřel.Dokonce jedenkrát jsem musel parkovat pře 2 místa. Přitom na tom parkovišti stálo určitě dost 5 E atd. Prostě lidi vnímají značku.
Avatar - removed
kua jak???
| 12. 3. 2017 00:26
V pohode. Z me strany to nebyl hate. Souhlasim a... Rozumim. Byt "managerem" parkoviste, rozhodne bych podvedome take ochranil...
kua jak???
| 12. 3. 2017 07:27
Ok ani jsem to jako hate nevnímal :-)
Jen si tu normálně povídáme :-)
Avatar - white label
kua jak???
| 12. 3. 2017 00:28
Ovšem ne každý to vnímá (značkově) stejně a taky ne každý je automobilový "pamětník"...
Pro mě je třeba podstatnější (než samotná značka) konkrétní kus - typ, motorizace, konfigurace, stav...
kua jak???
| 12. 3. 2017 07:39
Máš dozajista pravdu,ale to jsi ty, já a každý co se trochu zajímá o auta. Pro ty ostatní co nevi, že nějaký Phaeton vůbec existuje, že je to snad i velmi dobré auto je to jen vw. Možná si ho i spletou s pasatem.
Mě se docela líbí Genesis, ovšem jen pro značku bych ho neakceptoval. Vím.... blbé.... tyhle předsudky.
Avatar - _Karel_
kua jak???
| 12. 3. 2017 07:56
Pro někoho mohl být lákadlem i dvanáctiválec.
I když bych řekl, že se jich víc prodalo s V6TDI a V10TDI.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 12. 3. 2017 08:01
V10TDI je dokonce obřim lákadlem = na peníze. Má enormě drahej servis i když je všechno v pořádku = což většinou neni :-)

Teda nato kolik si měl japonců atd. = skončit u pravidelný obhajoby koncernovejch vozů = i těch nejproblematičtějších = to neni úplně běžnej vývoj [odkaz] ;-)
Avatar - _Karel_
kua jak???
| 12. 3. 2017 08:20
To co zase meleš? O prů*** V10 vím, kdo ho obhajuju? Já bych ho nechtěl ani zadarmo, jen kostatuju, že se prodával.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 12. 3. 2017 08:27
Furt obhajuješ něco koncernoVWýho = to nevíš? ;-)

Fakt je to divnej vývoj :-)
Avatar - maxi!
kua jak???
| 12. 3. 2017 10:18
hey, halllooooo...... ved uz zase som strateny v preklade! :-!
kua jak???
| 12. 3. 2017 15:22
To si pleteš nesouhlas s tebou s obhajobou VW.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 12. 3. 2017 16:56
To asi jo :-)
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 12. 3. 2017 16:57
To asi jo :-)
Avatar - _Karel_
kua jak???
| 12. 3. 2017 19:06
Divnej si leda ty.
Obhajoba koncernu:"asi se víc než dvanáctiválce prodává nafta"
Už si vzpomínám, proč tě mám za totální pako.
Avatar - Hammunasakra
kua jak???
| 12. 3. 2017 19:15
Jj agrese jako vždycky = když nevíš co říct :yes: >:-[]

Vývoj kdy majitel po xy modelech od Hondy, Mazdy atp. dojde do koncernovejch vozů a tam zůstane = sorry to fakt neni běžný = někdo by moh říct i něco jako: totální pako ;-)

Co řikáš na Hondu? [odkaz] :-)
Avatar - Missouri
Sorry, VW
| 12. 3. 2017 08:18
Potíž je v tom, že bohatí lidé nejsou moc zvědaví na luxusní auta s logem, které mají na svých Polech i lidé „nebohatí“.
VW se profiluje a byl založen na myšlence lidového auta. Toho se už nikdy nezbaví. Pokusy stát se značkou pro horních deset tisíc jsou předem odsouzeny k debaklu. Japonská Toyota také neprodává luxusní auta pod stejnou značkou. Říká jim Lexus a musí to tak dělat, protože kapitalista přece nebude jezdit v toyotě, ve které dojíždí do rachoty jeho zaměstnanci.
Zde se také projevuje genialita Elona Muska, který to od začátku postavil obráceně. Od luxusu pro bohaté směrem dolů.
VW v elektromobilitě zákonitě nemůže být první, nebo si přinejlepším bude muset počkat tak dlouho, dokud elektromobilita nezlidoví. Nicméně mne osobně velice těší, že ziskový automobilový koncern s rozpočtem jako malý stát musí opisovat od začátečníka, který zatím generuje jen finanční ztráty. Znamená to totiž, že myšlenka je víc než prachy. A pokud bude i nadále duch vítězit nad hmotou, lidstvo jen tak neprohraje. :-)
Sorry, VW
| 18. 3. 2017 05:26
No v tomhle případě nijak nevítězí duch, natož nad hmotou. Vítězí prodej povolenek a dotace v různě (ne)skryté formě.
Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzorom.
| 12. 3. 2017 09:19
To sa zase našlo "expertov" v tejto diskusii, ktorí majú úplne jasno v tom, že elektromobily sú totálna hlúposť a slepá ulička. Určite títo "experti" majú omnoho viac informácií a skúseností ako špičky automobilového priemyslu... >:D Ale skôr mi pripadajú ako Honza, čo sa vybral do sveta, a čokoľvek započul, tak si myslel, že je to veľká múdrosť:
"Sud guľatý, rys tu pije, tu je kára, tento ryje. " :-)
Mimochodom tá Tesla produkuje tie elektromobily tak blbo, že je a vzorom a métou prakticky pre všetky klasické automobilky.
Čo sa týka elektromobilov, zostáva vyriešiť a úspešne sa to už rieši cenu a kapacitu batérií. Ale aj tu sa kráča míľovými krokmi. Pred 15-20 rokmi bol úspech, keď elektromobil dokázal reálne zvládnuť 80 kilometrov, teraz je reálny dojazd u tých najlepších 300-400 kilometrov.
Stále nechápem, prečo niektorí, resp. veľa ľudí sú proti elektromobilom. Sú jednoduchšie na výrobu, poskytnú viac miesta, vyžadujú len minimálny servis, za určitých podmienok (ak má niekto rodinný dom, chatu či záhradku - čo má v Česku väčšina ľudí) ľudia budú mať "palivo" takmer zadarmo, jednoduchšie sa ovládajú, keďže nemusia mať prevodovku, sú tichšie, majú lepšiu dynamiku atď.
Mám dojem, že sa jedná o podobnú mentálnu zaostalosť, ako keď sedliaci kedysi nesúhlasili so stavbou železníc, pretože im podpáli polia, pretože to je čertov vynález a pod.
Tesla vyrába svoje autá tak blbo, že je pre všetkých vzorom.
| 12. 3. 2017 11:46
No, neříkám že jsou elektromobily čertův vynález >:D .. Ale, pořád mají nevýhody... Například cena, počet dobíjecích stanic, nebo dojezd.. většinou mají dojezd tak 300km a já nechci, když pojedu 1 200 km čtyřikrát zastavovat na tři hodiny abych to dobil a aby se mi 10 hodin dlouhá cesta protáhla na dvojnásobek, nehledě na to, že by nejspíš ani nebylo kde auto dobít :-) .. Jinak pokud elektromobil, tak něco jinýho než Teslu.. Osobně se mi Tesla 3 nelíbí totálně strohým interiérem, Xko vypadá příšerně, žádný SUV nebo co to má být, ale přefouknutý liftback.. Sko je z nich podle mě nejlepší, ale narážím u něj na další problém Tesly - displej... Sice je hezký, že má 21, nebo kolik palců, ale já prostě nechci každou blbost včetně klimatizace ovládát na displeji.. A potom jsou tam další chyby, jako třeba špatně fungující senzory "sokolích dveří," u kterých bych se nedivil, kdyby někomu "amputovali" ruku..

Ale jinak mi elektromobily nevadí, fakt! >:D
A jak chteji konkurovat Tesle?
| 12. 3. 2017 11:27
A jak chteji konkurovat Tesle, kdyz jsou jen VW?
Kdyby Audi, tak nereknu, ale za lidovou cenu se konkurovat asi neda, zminim jen 3 "detaily":
- prvni dulezita vec je hmotnost. Tesla je komplet z hliniku, to VW asi z hliniku nebude - a uz prohrava, protoze VW bude tezky a to je pro elektroauto velka nevyhoda
- Li-ion baterie - VW skoro jiste nesezene Li-ion baterie (i kdyby, nebudou na urovni Tesly) - takze jak chce konkurovat v ohledu dojezdu / rychlosti nabijeni / vykonu?
- autonomni rizeni - at si rika kdo chce co chce, VW je v tomto pozadu i oproti jinym nemeckym znackam. Je to ovsem resitelne - staci si tu technologii koupit a namontovat, ale v primem i neprimem souboji nelze tento aspekt ignorovat
A jak chteji konkurovat Tesle?
| 12. 3. 2017 15:29
Souhlasit mohu tak s prvním bodem. Celohliníkovou karoserii asi mít nebudou, ostatně od toho má upustit i Audi (vlastně už upustilo, už D4 používá pár ocelových dílů, kde je vysokopevnostní ocel vhodnější než hliník). Celohliníková karoserie však není nutně receptem na nejlehčí karoserii při daných parametrech, i když pomineme kompozity.

Články, které Tesla používá, jsou celkem obyčejné. A co si myslíš, že má hybridní Golf/ Passat nebo elektrický Golf? NiMH skutečně ne.

Asi ti nic neříká ERL. Jejich aktivity se víc projevují pod značkou Audi. Úspěšně se účastnili i Grand Challenge.
A jak chteji konkurovat Tesle?
| 12. 3. 2017 16:12
Pokud vím, tak Tesla vyvíjí baterky s Panasonikem. Krom toho jsou i výkonnější baterie, respektive mají vyšší kapacitu k hmotnosti. Jenom doladit životnost.
Ale ty baterie nejsou takovej problém, společnost Kreisel Electric, která předělávala Arnoldovi G na elektřinu nacpala do Egolfu místo původní 24 (a pofaceliftove 35,8) snad 55 kWh baterii. Baterie jsou dostupný relativně pro každýho.
A jak chteji konkurovat Tesle?
| 16. 3. 2017 12:10
Velice snadno. Ono je pro VW jednodussi naucit se delat elektricky pohon nez pro Teslu naucit se delat auta. Elektricky pohon se da z velke casti nakoupit (ostatne to dela i Tesla) a zbytek neni problem pro firmu jako VW se naucit. Oproti tomu problemy Tesly s produkci, kvalitou, spolehlivosti ukazuji, ze mnohem tezsi je naucit se delat auta jako takova, specialne pokud se ma rozject opravdu masova vyroba a k necemu ten vysledek byt.
Autonomni rizeni je uz uplne nesmyslny argument, to se rovnez nakupuje a zrovna VW je v jeho implementaci jednim ze svetovych leaderu. Napriklad minula generace VW Passat byla prvnim nepremiovym autem v Evrope vubec s implementovanym adaptivnim tempomatem se stop and go a aktivnim hlidanim pruhu. Mnoho nepremiovych konkurentu to neumi dodnes a konci ve stredni tride u tempomatu co umi pri jizde zrychlit nebo zpomalit, nektere automobilky aktivni tempomat nemaji v nepremiovkach dodnes vubec.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku