ja to nevidím tak konfrontačne, autor to celkom vystihol a nenavážal sa do filozofie mini. Ja nemám problém s tým, že mini narástlo a volá sa mini, je to značka a hotovo aj keby to meralo 10 m. Ale tento nový kántry je už aj na mňa trochu presolený, ani nie tak veľkosťou ako spracovaním. Tento konkrétny model je až preplácaný, napr. vzadu je to jak u tuzéra - logo, cez celú šírku nápis kántrymen a do toho ešte cooper+, to je už nevkusné, aj predok je prekombinovaný. Páči sa mi filozofia mini a strávil som nové päťdveráky, ale zas nebudem im žrať všetko. Nikto ti garáž nehaní a menil by som ju s tebou.
Jsem priznivec puvodniho minika (veterana), stejne tak jako treba puvodni petistovky. Treba.... nekdy... :-)
Tato "vec" je skutecne odula, oskliva a tentokrat se ztotoznuji s recenzi temer ve vsem (vyjma jizdy, to nemuzu slouzit).
Na jednu stranu chapu, ze potrebuji udelat neco pro lidi (s vkusem? no, nevim) co maji dost penez, aby nemuseli do jine znacky, kdyz maji radi mini. Na druhou stranu tohle na me pusobi stejne "paradne" jako BMW 2 active tourer (nebo jak se ta hruza jmenuje).
Sorry jako >:D
Proč mám pocit, že jí autor jednoduše nechápe? Asi to bude tím, že nebude cílovou skupinou (jj, Countryman není dokonalý Kodiaq, nebo jíný libovolný model Škoda auto).
Myslím, že je načase přestat plakat nad tím, že Mini není kompakt. Stávající třídveřové Mini je pořád dost zábavné a přitom dostatečně malé. Ano, dizajn nemusí sedět každému, ale můžeme sice nadávat, jen nevím, jak by přední část šlo udělat lépe při současné nutnosti dbát na bezpečnost chodců (vzdálenost kapoty od motoru).
Asi je načase pochopit, že Mini už není auto od Aleca Issigonise - prostě proto, že stávající legislativa by ho neumožnila v Evropě prodávat. Mini je automobilka jako každá jiná, s celkem jednoduchou (pro část lidí) filozofii. Mini vyrábí auta, které jsou v dané třídě vždy menší, než konkurence (takže názvu Mini bych se nevzdával), kladou důraz na jízdní vlastnosti, individualitu a kvalitu zpracování (nebývalo tomu tak vždy).
Jako uživatel dvou Mini si dovedu docela dobře představit v garáži i Countrymana. To auto se mi moc líbí. K podsvícení - u ostatních modelů je barva přepínatelná, Countrymana jsem zatím nezkoušel, tak nechci kecat, ale nevím, proč by tomu bylo jinak. K podvozku - autorovi se těžko odhadovala rychlost nájezdu do zatáček, pochopil jsem správné, že proto, že auto dobře tlumí a nenaklání se? 8-s Všude jinde by to bylo velké plus. Chtělo by to ještě jednu věc. Projít si danou silnici hned poté jiným autem konkurence. Myslím, že autor by zjistil, že s Mini ji projel daleko rychleji...
mně se líbí i Countryman, v britské zelené s černou střechou a (zabychařím) byl bych spokojený jak želva ;-) A klidně bych si dal i ty černé pruhy...
...ale možná v tom hraje roli i to, že už mě přímé linie většiny "uniformovaných" zkrátka nebaví, možná i další nějaká krize "středního" věku
>:D
Nemyslim. Nahodou mi test prijde celkem v poradku, autor se zabyva celkem dost oblastmi.. Vzdy muze byt vsechno lepsi, ale obecne mluvi o designu, uzivani, komfortu, prakticnosti, jizdnich vlastnostech.
A za me dava 3/5 dobry smysl, vic by to dostat z meho pohledu ani nemohlo. Jasne, treba Porsche 911 nebo R8, ktere zde take testovali, nesplnuje spoustu praktickych elementu a stejne dostaly 5/5. Ale tato auta se ani se tak netvari a nehraji si na to, zatimco Mini chce konkurovat praktickym vozidlum. Treba mi vubec nesedi 5 dveri, radoby hodne mista...a tvrdy podvozek. Chapu, ze je to filozofie Mini (sportovne), ale toto auto je filozofii Mini na hony vzdaleno tak jako tak, takze by mu meli pridat I trochu toho komfortu...
Mini Morris Cooper S bylo moje první auto. Koupil jsem jej secondhand v roce 1969 na Ježíška. Bylo světle modré s bílou střechou a chromové lišty na dveřích, no krása sama. Bohužel mechanicky to byl disaster. Musel jsem se jej zbavit po 1/2 roce, jinak bych byl brzy bankrupt. Dal jsem ho "trade in" na nové Capri GT 1600. :-!
No, soudě z toho, že v galerii jsou ty bleděmodré v menšině (5řádek úplně vpravo), mohla to být nějaká limitka, ale nejspíš si je tam dal předešlý majitel jako doplněk, kdo ví odkud... ;-)
Já měl bleděmodrou s bílou střechou a s chromovými lištami na dveřích... :-! Zajímavé, že v galerii je spousta Mini, ale ani jedno nemá ty lišty na dveřích, jako měla moje... :-!
To jo, v roce 1970 to byla "bomba". Tipoval bych to na nejhezčí auto té doby... :-! Ford si za něj nechal i pořádně zaplatit. Rozhodoval jsem se tenkrát mezi Capri a Lotus Escort Twin Cam. Escort ale "zabila" pojistka. Já byl tenkrát ještě moc mladý a neměl jsem žádné bonusy. Samozřejmě i Capri pojistka byla mastná, ale krásnému Capri se nedalo odolat.
Tož styling BMW 2 AT s tím, že je to xover není nejhorší. Horší je ovšem cena. Měl jsem ho doma na víkend 218i, 1.5l 3válec turbo, 100kW. Solidní svezení. Pro někoho kdo chce BMW a xover je to ok. :-!
Dobrý deal...... >:D Slyšel jsi o někom, že by dostal za auto na protiúčet od dealera dobrý deal? Pochybuji. I tady v Česku, mě prodejce u dealera bokem radil, abych prodal vůz raději soukromně. :-!
Jedno z nejoriginalnejsich aut na trhu. Design pro hracicky (treba to tlacitko/packa startovani, tvary palubni desky, prositi sedacek atd.) Tohle neni "na prvni pohled", tohle se vychutnava jako dvacetileta sladova... Mnoho prekvapivych chuti...
Tento vůz jsem nevlastnil, komiku >:D . Krom toho GLA hraje designově jinou - souměrnou ligu. Rozhodně nepůsobí dojmem nafouknutí nebo přicmrdnutí zadku.
Otázka vkusu a osobních preferencí. 500L - taky bych ho nechtěl, ale tŕeba derivát 500X by mi rozhodně nevadil. Pekelne tvrdý podvozok - troufám si říct, že to platilo ještě v minulé generaci, ale tady už je i docela slušná dávka komfortu - doporučuji vyzkoušet. Hlavné u těch větších derivátů. A to je právě i jejich smyslem - přenést tu základní myšlenku relativně malého a zábavného auta i do jiných tříd.
To bych se ani náhodou neodvážil tvrdit. Ve výsledku má autor asi pravdu, toto auo bude mít u vétšiny lidí max 3/5, ale cílovce, která si ho bude kupovat to bude srdečné jedno...
Mně se countryman hned po představení hodně zalíbil. Co je zvláštní, protože předchozí model se mi nelíbil vůbec. U tohoto konkrétního auta je to klasika a lá Mini - S verze obecné mají předek přeplácaný. Co se týče zadních partií, tak logo a nápis Cooper tam být nemusí - asi jako jediná věc bez příplatku. K interiéru - stejný volant mám a teda drží se mi perfektně. Naopak jsem si chvíli zvykal na tlačítkové ovládání na volantu - přijde mi divné, že následující skladba se přehrává tlačítkem dolů. Ad podsvícení, LED pásek, atd - je vidět, že tady to autor textu prostě odfláknul. Není problém cokoliv z toho vypnout, pŕípadné přepnout na jinou barvu a vůbec, nastavit si vše k obrazu svému. Rozdráždilo mě ale hodnocení podvozku, případné srovnávání auta s BMW 1 v ůvodu testu. Když už, tak bych srovnával s X1.
Ale když se na to dívám s nadhledem, tak se ze mně začíná stávat ortodoxní Mini fanda, co je asi trochu komické (ale tak každý si chválíme vlastní garáž, že ano)...
Nemá to s Mini nic společného kromě názvu. Je to ošklivé, otylé a drahé a méně hravé a v dieselu. Dnes je designem a filozofií původnímu Mini mnohem blíže Suzuki Swift. BMW z toho dělá různé paskvily alá Fiat s 500.