Testy
Tohle Mini by se mělo jmenovat spíš Maxi, i když Maxi v 70tých létech minulého století tady již bylo. A Mini za milion? Sorry jako.... :-!
Nemá to s Mini nic společného kromě názvu. Je to ošklivé, otylé a drahé a méně hravé a v dieselu. Dnes je designem a filozofií původnímu Mini mnohem blíže Suzuki Swift. BMW z toho dělá různé paskvily alá Fiat s 500.
Jsem priznivec puvodniho minika (veterana), stejne tak jako treba puvodni petistovky. Treba.... nekdy... 😄
Tato "vec" je skutecne odula, oskliva a tentokrat se ztotoznuji s recenzi temer ve vsem (vyjma jizdy, to nemuzu slouzit).
Na jednu stranu chapu, ze potrebuji udelat neco pro lidi (s vkusem? no, nevim) co maji dost penez, aby nemuseli do jine znacky, kdyz maji radi mini. Na druhou stranu tohle na me pusobi stejne "paradne" jako BMW 2 active tourer (nebo jak se ta hruza jmenuje).
Sorry jako >😁
Tato "vec" je skutecne odula, oskliva a tentokrat se ztotoznuji s recenzi temer ve vsem (vyjma jizdy, to nemuzu slouzit).
Na jednu stranu chapu, ze potrebuji udelat neco pro lidi (s vkusem? no, nevim) co maji dost penez, aby nemuseli do jine znacky, kdyz maji radi mini. Na druhou stranu tohle na me pusobi stejne "paradne" jako BMW 2 active tourer (nebo jak se ta hruza jmenuje).
Sorry jako >😁
Tož styling BMW 2 AT s tím, že je to xover není nejhorší. Horší je ovšem cena. Měl jsem ho doma na víkend 218i, 1.5l 3válec turbo, 100kW. Solidní svezení. Pro někoho kdo chce BMW a xover je to ok. :-!
Tieto derivaty maleho 3dveraka su neskutocne seredne auta a nie je to o tom, ze by to niekto nechapal... nieco ako Fiat 500L
ked sa k tomu prida ta cenovka, vo vacsine pripadov pekelne tvrdy podvozok...
ked sa k tomu prida ta cenovka, vo vacsine pripadov pekelne tvrdy podvozok...
Pod to se podepíšu. Tak jak z BMW jsou paskvily jako X6, tak totéž v bleděmodrém je znásilnění Mini do těchto tvarů a cen.
Mini Morris Cooper S bylo moje první auto. Koupil jsem jej secondhand v roce 1969 na Ježíška. Bylo světle modré s bílou střechou a chromové lišty na dveřích, no krása sama. Bohužel mechanicky to byl disaster. Musel jsem se jej zbavit po 1/2 roce, jinak bych byl brzy bankrupt. Dal jsem ho "trade in" na nové Capri GT 1600. :-!
Myslím, že to byl docela dobrý deal 😉
Dobrý deal...... >😁 Slyšel jsi o někom, že by dostal za auto na protiúčet od dealera dobrý deal? Pochybuji. I tady v Česku, mě prodejce u dealera bokem radil, abych prodal vůz raději soukromně. :-!
Myšleno porovnání Capri a Mini. Samosebou je osobní prodej nejlepší 😉
To jo, v roce 1970 to byla "bomba". Tipoval bych to na nejhezčí auto té doby... :-! Ford si za něj nechal i pořádně zaplatit. Rozhodoval jsem se tenkrát mezi Capri a Lotus Escort Twin Cam. Escort ale "zabila" pojistka. Já byl tenkrát ještě moc mladý a neměl jsem žádné bonusy. Samozřejmě i Capri pojistka byla mastná, ale krásnému Capri se nedalo odolat.
[odkaz] 😉
[odkaz] 😉
Je to suv/crossover derivát předokolkového hb stejně jako gla, kterés' tu, co by majitel adoroval, ty komiku. >😁 :no:
Tento vůz jsem nevlastnil, komiku >😁 . Krom toho GLA hraje designově jinou - souměrnou ligu. Rozhodně nepůsobí dojmem nafouknutí nebo přicmrdnutí zadku.
Otázka vkusu a osobních preferencí. 500L - taky bych ho nechtěl, ale tŕeba derivát 500X by mi rozhodně nevadil. Pekelne tvrdý podvozok - troufám si říct, že to platilo ještě v minulé generaci, ale tady už je i docela slušná dávka komfortu - doporučuji vyzkoušet. Hlavné u těch větších derivátů. A to je právě i jejich smyslem - přenést tu základní myšlenku relativně malého a zábavného auta i do jiných tříd.
Je Countryman konkurent 500 L?
Jedno z nejoriginalnejsich aut na trhu. Design pro hracicky (treba to tlacitk👋packa startovani, tvary palubni desky, prositi sedacek atd.) Tohle neni "na prvni pohled", tohle se vychutnava jako dvacetileta sladova... Mnoho prekvapivych chuti...
Ale to jo, ale ne tento model. Klasické Mini a pokud možno ne s tříválcem, nepřeplácat a pak to bude paráda.
mně se líbí i Countryman, v britské zelené s černou střechou a (zabychařím) byl bych spokojený jak želva 😉 A klidně bych si dal i ty černé pruhy...
...ale možná v tom hraje roli i to, že už mě přímé linie většiny "uniformovaných" zkrátka nebaví, možná i další nějaká krize "středního" věku
>😁
...ale možná v tom hraje roli i to, že už mě přímé linie většiny "uniformovaných" zkrátka nebaví, možná i další nějaká krize "středního" věku
>😁
British Racing Green byla na Cooper S na požádání vždy s bílou střechou. Z továrny žádné pruhy.
[odkaz]
[odkaz]
Tradice jsou fajn, ale osobní vkus by měl mít přednost... Já bych na BRG bílou střechu nechtél.
Já měl bleděmodrou s bílou střechou a s chromovými lištami na dveřích... :-! Zajímavé, že v galerii je spousta Mini, ale ani jedno nemá ty lišty na dveřích, jako měla moje... :-!
Vsak pockej dedku, jeste nakonec zjistis, ze jsi mel nejakou limitku, ktera ma dnes velikou cenu... 😉
Myslím, že je načase přestat plakat nad tím, že Mini není kompakt. Stávající třídveřové Mini je pořád dost zábavné a přitom dostatečně malé. Ano, dizajn nemusí sedět každému, ale můžeme sice nadávat, jen nevím, jak by přední část šlo udělat lépe při současné nutnosti dbát na bezpečnost chodců (vzdálenost kapoty od motoru).
Asi je načase pochopit, že Mini už není auto od Aleca Issigonise - prostě proto, že stávající legislativa by ho neumožnila v Evropě prodávat. Mini je automobilka jako každá jiná, s celkem jednoduchou (pro část lidí) filozofii. Mini vyrábí auta, které jsou v dané třídě vždy menší, než konkurence (takže názvu Mini bych se nevzdával), kladou důraz na jízdní vlastnosti, individualitu a kvalitu zpracování (nebývalo tomu tak vždy).
Jako uživatel dvou Mini si dovedu docela dobře představit v garáži i Countrymana. To auto se mi moc líbí. K podsvícení - u ostatních modelů je barva přepínatelná, Countrymana jsem zatím nezkoušel, tak nechci kecat, ale nevím, proč by tomu bylo jinak. K podvozku - autorovi se těžko odhadovala rychlost nájezdu do zatáček, pochopil jsem správné, že proto, že auto dobře tlumí a nenaklání se? 8-s Všude jinde by to bylo velké plus. Chtělo by to ještě jednu věc. Projít si danou silnici hned poté jiným autem konkurence. Myslím, že autor by zjistil, že s Mini ji projel daleko rychleji...
Ale když se na to dívám s nadhledem, tak se ze mně začíná stávat ortodoxní Mini fanda, co je asi trochu komické (ale tak každý si chválíme vlastní garáž, že ano)...
A za me dava 3/5 dobry smysl, vic by to dostat z meho pohledu ani nemohlo. Jasne, treba Porsche 911 nebo R8, ktere zde take testovali, nesplnuje spoustu praktickych elementu a stejne dostaly 5/5. Ale tato auta se ani se tak netvari a nehraji si na to, zatimco Mini chce konkurovat praktickym vozidlum. Treba mi vubec nesedi 5 dveri, radoby hodne mista...a tvrdy podvozek. Chapu, ze je to filozofie Mini (sportovne), ale toto auto je filozofii Mini na hony vzdaleno tak jako tak, takze by mu meli pridat I trochu toho komfortu...