Novinky
já odkud se bere ta pověstná kvalita BMW >😁 Vedle Hasana s Erdoganem to ještě montují ožralí a zdrogování borci, tak to je jasné >😁 >😁
Prémie jak cyp >😁
Prémie jak cyp >😁
Ja som tam pracoval (werk 1.1 mnichov, tam sa robi trojka) a vtedy som vytriezvel, ze bmw je nemecke auto. Robotnicke pozicie vylucne cudzinci (turecko, albansko, polsko, byvala juhoslavia dost madarov). Od majstra hore len nemci. Udrzba a hasici, tiez len nemci. ja som striekal dutiny a teda nez som sa to naucil od kvalitne prevedenej prace to malo na mile daleko...
Ozraleho tam nenachytali nikoho, ale cez leto tam z toho horka pod tou plechovou strechou dost pravidelne ludom preskakovalo. No jo Fließband je Fließband 😄
Ozraleho tam nenachytali nikoho, ale cez leto tam z toho horka pod tou plechovou strechou dost pravidelne ludom preskakovalo. No jo Fließband je Fließband 😄
protože sjetý a ožralý by turek do práce nepřišel. Je to na metál ze zodpovědnosti. Kdyby do práce nepřišli vůbec, tak by se jim nic nestalo.
A teď co bylo horší? Chlast nebo fet? >😁
No vcelku by ma zaujímalo, koľko robošov na ktorejkoľvek linke v našom VW príde ráno na šichtu nacamraných a nikto po nich nič nekontroluje.
Marihuana není fet. To by ji těžko v USA legalizovali. A nevím, jak kolega nade mnou přišel na to, že to byli turci...
Psali že to byli Poláci, ale zase psali v německých novinách, že v únoru brali v BMW prémie a celkový plat odborníka na montážní lince i s prémií byl 8500euro, tak by snad měli mít nějakou zodpovědnost!!! A bylo to prý na odpolední směně.
R.
R.
Ha nova uban legend jak v bmw plati klukum na lince v prepoctu 230 tis Kc mesicne 😄
8 500 Euri na montaznej linke...? Asi pozrel platy doktorov alebo zubarov tam to moze byt priemerny plat... na montaznej linke su radi ked si nabalia svacinku s Lidlu a obcas sa po praci ozeru.... >😁
Psal jsem, že v únoru měli prémie, takže těch 8 a půl i s prémií. A ty jsou jednou ročně, zbylých 11 měsíců berou asi méně. Ale bere se tam asi dost, když jsou lidi ochotní tam dojíždět i přes sto kilometrů, jezdí tam většinou autobusem. R.
Asi už ty umělé zvuky do kabiny nemohli ani slyšet...
Takto to,ale v automobilkách nefunguje.Pracoval som 12 rokov v automobilke a v súčastnej dobe pracujem ako dodávateľ pre rôzne automobilky a ak straty vznikali príčinou logistiky,údržby,kvality a boli za to zodpovedný konkrétni ľudia,vždy sa to nejako upravilo a dohodlo sa že je všetko ok!Najdlhšiu poruchu sme mali 12 hod. a urobili sa dva výrobné víkendy a všetko bolo ok.Že niekto neurobil čo má ostalo na údržbe a vyhovorilo sa na únavu materiálu.Ak niekto zabudol objednať diely alebo neprišiel kamión tak max. 3 mesačné platy dolu a zasa ok!A úrazy?Dotyčný sa dostal z dosahu stroja a šlapalo sa ďalej.Ak mal vypité,vyhazov po maródke.A strata?Opäť pracovný víkend!A vplyv návykových látok normal!!! 😄 Veselo musí byť!!! 😄 Ak niekto robil problémy z akékoľvek dôvodu nahradil ho teamlíder.Potom to vyriešila ochranka!Takže toto nie je problém ani u BMW.Konkurenčný boj!Niekto to vypustil von zo zamestnancov BMW a novinári urobili svoje!
Shodou okolností jsem byl ped týdnem v Mnichově (výroba právě řad 3 a 4) na Plant tour a BMW má implementovanou automatickou mezioperační kontrolu formou porovnávání fotografií aktuálního vozu se vzorem. Takže ta neshoda byla nalezena pravděpodobně takřka ihned, spíš bude problém s tím, že došlo k faktickému zastavení linky...
Kluci pracujici v Mini v Oxfordu (coz je BMW) mi rikali, ze takovy veci se samozrejme stavaji, muze to i zastavit linku. Na 5 minut... jednou pry nekdo prisel o prsty, tak to bylo 30 minut ... tak nevim jestli tomu clanku verit 😄
Nejvetsi vypadky mivaji kvuli softwarovym chybam novych robotu, ktere se vyrabi v rajchu a fyzicky je tam prijeli namontovat a naprogramovat Cesi...
Nejvetsi vypadky mivaji kvuli softwarovym chybam novych robotu, ktere se vyrabi v rajchu a fyzicky je tam prijeli namontovat a naprogramovat Cesi...
Někdo má práci, že když si odpoledne dá nohy na stůl, tak to nikdo ani nepozná. A u někoho jde škoda do milionů. To musí člověk brát v úvahu, když se před nástupem do práce zmastí. Obvykle je taky zodpovědná práce líp placená, tak by si jí alespoň ti lidé mohli trochu vážit..
Hlavně bych rozlišoval nešťastnou náhodu a blbost.
Když někomu prdne guma a ve smyku někoho srazí,po likvidačním trestu bych nesahal. Pokud se někdo zfetuje a ožere a někoho přejede, pak likvidační trest je na místě, protože oběť často druhou šanci už nedostane, tak proč by měl viník.
Ano srovnávám nesrovnatelné, na druhou stranu 26 mil. je mnohem víc než cena lidského života (minimálně podle legislativy či pojišťoven).
Vyhazov ja pak samozrejmosti, nevidim duvot, proc takove ignoranty drzet u koryta, navic je mozne je vyhodit v podstate zadarmo - bez naroku na odstupne.
"(2) Výše požadované náhrady škody způsobené z nedbalosti nesmí přesáhnout u jednotlivého zaměstnance částku rovnající se čtyřapůlnásobku jeho průměrného měsíčního výdělku před porušením povinnosti, kterým způsobil škodu. Toto omezení neplatí, byla-li škoda způsobena úmyslně, v opilosti, nebo po zneužití jiných návykových látek."
Takže pokud je to v "rajchu" podobné..
Jak celý život, ať si najdou jinou práci, třeba u lopaty, tam ten alkohol třeba nebude tolik vadit.
Samozrejme ze je.
Bez toho by byla kterakoliv fabrika v ***. A pojistovny jakbysmet.