Profi
Taky jsem nad tím vždycky dumal, kdo tak bdí nad blahem zákazníka a rozhoduje, co je pro něj to nejlepší...
No tiež mi to vŕtalo hlavou prečo prečo nemôžem mať E😜erta/Scud👋Jumpy vo variante L1H1 ale len variant L2H1, hlavne keď do FL to možné bolo. Oni sa proste rozhodli, že budú minimálne v CZ/SK predávať len toto a kto chce vezme a kto nechce nech sa ide pásť ku konkurencii 😄
Aj v texte, aj v tabuľke je napísaná výška 2254 mm, H2 má výšku 2524 mm.
Minulé leto som bral na 10 dní z požičovne 9-miestneho boxera 96 kW /dovolenka v taliansku/. Ponuky L1 H1 som hneď vylúčil /VW, ford, renault, opel/, 9-miestne majú malý kufor /boli sme poriadne nabalení/, polovica z nich mala motor 1.6.
Akurát boxer, jumper a transit custom /u nás v požičovniach/ ponúkali L2 H2, bol som rád za motor 2.2 96kW /na dialnici v alpách išiel na 100 %, čo by robila 1.6 ?/, boli sme 5 dospelých a 3 deti, plný kufor do spodnej tretiny okien.
Inak, jazdilo sa s tým príjemne, dĺžka 5,4 metra, šírka 205 cm, výška 250 cm a to som presedlal z fábie combi 😄 Mne to problém nerobilo 😄
V minulosti sa predávali osobné verzie L2H1, dnes len L2H2. Akurát úžitk. dodávky sa ponúkajú L2H1.
Minulé leto som bral na 10 dní z požičovne 9-miestneho boxera 96 kW /dovolenka v taliansku/. Ponuky L1 H1 som hneď vylúčil /VW, ford, renault, opel/, 9-miestne majú malý kufor /boli sme poriadne nabalení/, polovica z nich mala motor 1.6.
Akurát boxer, jumper a transit custom /u nás v požičovniach/ ponúkali L2 H2, bol som rád za motor 2.2 96kW /na dialnici v alpách išiel na 100 %, čo by robila 1.6 ?/, boli sme 5 dospelých a 3 deti, plný kufor do spodnej tretiny okien.
Inak, jazdilo sa s tým príjemne, dĺžka 5,4 metra, šírka 205 cm, výška 250 cm a to som presedlal z fábie combi 😄 Mne to problém nerobilo 😄
V minulosti sa predávali osobné verzie L2H1, dnes len L2H2. Akurát úžitk. dodávky sa ponúkajú L2H1.
Samozřejmě nesmysl, co tu píšete, kor když se civilní L1H1 dělá (i v provedení s těmito sedadli se samotnými opěráky), takže pro kratší verzi může být nižší střecha, tak není důvod, aby nebyla i u delší. Naposled to tak bylo u předchozího modelu do roku 2006. Sám jsem měl boxera 9míst ve variantě L2H1.
Velké dodávky ? Bavíme se o osobní verzi, proč bys chtěl uvnitř stát ? Tohle přece není autobus.
Může to být jenom omezení pro český trh kde by prostě nebylo tolik zájemců, aby to pokrylo nějaké fixní náklady s uvedním na trh. A nebo to je věc výrobce. Třeba by musel vyvýjet nějaký speciální kus (např tapecírunk střechy) a to mu prostě aktuální zájem nepokryje. Nikdy nemůžete pokrýt potřeby uplně všech zákazníků.
Upřímně, já bych nízkou verzi nechtěl: Velké dodávky jsou už dost široké a chce to mít možnost se uvnitř postavit. A to nízké verze nesplňují.
Upřímně, já bych nízkou verzi nechtěl: Velké dodávky jsou už dost široké a chce to mít možnost se uvnitř postavit. A to nízké verze nesplňují.
No ale ten Multivan, Vito, Traffic, Vivaro či Tourneo Custom sú o triedu menšie nie?
U veľkého Transita v prevedení kombi tiež vidím len strednú a vysokú strechu. S nízkou strechou len úžitková verzia. Myslím si že to bude hlavne kvôli tomu nástupu/výstupu. Ono je to všeobecne zaujímavé tie obmedzenia. Pred cca 2-3 rokmi som zvažoval niečo E😜ert/Scudo a pod. a tam zase v osobnej verzii mi neboli schopní dodať ten kratší rázvor teda kombináciu L1H1, pritom sa tie autá zrejme do FL takto dodávali a po cestách ich vídam kopu. Prípadne ma tak napadlo, nebude to len špecifikom pre CZ/SK trh, že osekali kombinácie?
U veľkého Transita v prevedení kombi tiež vidím len strednú a vysokú strechu. S nízkou strechou len úžitková verzia. Myslím si že to bude hlavne kvôli tomu nástupu/výstupu. Ono je to všeobecne zaujímavé tie obmedzenia. Pred cca 2-3 rokmi som zvažoval niečo E😜ert/Scudo a pod. a tam zase v osobnej verzii mi neboli schopní dodať ten kratší rázvor teda kombináciu L1H1, pritom sa tie autá zrejme do FL takto dodávali a po cestách ich vídam kopu. Prípadne ma tak napadlo, nebude to len špecifikom pre CZ/SK trh, že osekali kombinácie?
Samozřejmě že to kvůli tomu není. Ostatní výrobci (Multivan, Traffic, Transit...) dělají osmimístné verze s nízkou střechou běžně. Copak jsi nikdy v ničem takovém necestoval ?
nebude to kvôli tomu, že z nízkou strechou by sa horšie nastupovalo / vystupovalo dozadu? U nákladnej verzie toto riešiť nepotrebuješ.
Nicméně nechápu proč peugeot nenechá možnost výběru střechy na zákazníkovi.