Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Peugeot Boxer Minibus L2H2: Osm pohodlných

11 komentářů

kalousek
ovšem ve verzi L2H1, tedy prodloužené ale s nízkou střechou. Vysokou střechu považuju u osobního auta za nesmysl.
V osobním provedení ale L2H1 z nějakého záhadného důvodu k dispozici není, přestože jako nákladní se dělá a dokonce je i vzadu prosklená.

takže smolík
Avatar - wakantanka
wakantanka
nebude to kvôli tomu, že z nízkou strechou by sa horšie nastupovalo / vystupovalo dozadu? U nákladnej verzie toto riešiť nepotrebuješ.
kalousek
Samozřejmě že to kvůli tomu není. Ostatní výrobci (Multivan, Traffic, Transit...) dělají osmimístné verze s nízkou střechou běžně. Copak jsi nikdy v ničem takovém necestoval ?
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ale ten Multivan, Vito, Traffic, Vivaro či Tourneo Custom sú o triedu menšie nie?
U veľkého Transita v prevedení kombi tiež vidím len strednú a vysokú strechu. S nízkou strechou len úžitková verzia. Myslím si že to bude hlavne kvôli tomu nástupu/výstupu. Ono je to všeobecne zaujímavé tie obmedzenia. Pred cca 2-3 rokmi som zvažoval niečo E😜ert/Scudo a pod. a tam zase v osobnej verzii mi neboli schopní dodať ten kratší rázvor teda kombináciu L1H1, pritom sa tie autá zrejme do FL takto dodávali a po cestách ich vídam kopu. Prípadne ma tak napadlo, nebude to len špecifikom pre CZ/SK trh, že osekali kombinácie?
kalousek
Ano jsou o třídu menší a přesto jim nízká střecha bohatě stačí.
Nicméně nechápu proč peugeot nenechá možnost výběru střechy na zákazníkovi.
offf
Může to být jenom omezení pro český trh kde by prostě nebylo tolik zájemců, aby to pokrylo nějaké fixní náklady s uvedním na trh. A nebo to je věc výrobce. Třeba by musel vyvýjet nějaký speciální kus (např tapecírunk střechy) a to mu prostě aktuální zájem nepokryje. Nikdy nemůžete pokrýt potřeby uplně všech zákazníků.
Upřímně, já bych nízkou verzi nechtěl: Velké dodávky jsou už dost široké a chce to mít možnost se uvnitř postavit. A to nízké verze nesplňují.
kalousek
Velké dodávky ? Bavíme se o osobní verzi, proč bys chtěl uvnitř stát ? Tohle přece není autobus.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No tiež mi to vŕtalo hlavou prečo prečo nemôžem mať E😜erta/Scud👋Jumpy vo variante L1H1 ale len variant L2H1, hlavne keď do FL to možné bolo. Oni sa proste rozhodli, že budú minimálne v CZ/SK predávať len toto a kto chce vezme a kto nechce nech sa ide pásť ku konkurencii 😄
michael.snow
Samozřejmě nesmysl, co tu píšete, kor když se civilní L1H1 dělá (i v provedení s těmito sedadli se samotnými opěráky), takže pro kratší verzi může být nižší střecha, tak není důvod, aby nebyla i u delší. Naposled to tak bylo u předchozího modelu do roku 2006. Sám jsem měl boxera 9míst ve variantě L2H1.
Avatar - m.z.
m.z.
Taky jsem nad tím vždycky dumal, kdo tak bdí nad blahem zákazníka a rozhoduje, co je pro něj to nejlepší...
Avatar - Ptk
Ptk
Aj v texte, aj v tabuľke je napísaná výška 2254 mm, H2 má výšku 2524 mm.

Minulé leto som bral na 10 dní z požičovne 9-miestneho boxera 96 kW /dovolenka v taliansku/. Ponuky L1 H1 som hneď vylúčil /VW, ford, renault, opel/, 9-miestne majú malý kufor /boli sme poriadne nabalení/, polovica z nich mala motor 1.6.
Akurát boxer, jumper a transit custom /u nás v požičovniach/ ponúkali L2 H2, bol som rád za motor 2.2 96kW /na dialnici v alpách išiel na 100 %, čo by robila 1.6 ?/, boli sme 5 dospelých a 3 deti, plný kufor do spodnej tretiny okien.
Inak, jazdilo sa s tým príjemne, dĺžka 5,4 metra, šírka 205 cm, výška 250 cm a to som presedlal z fábie combi 😄 Mne to problém nerobilo 😄

V minulosti sa predávali osobné verzie L2H1, dnes len L2H2. Akurát úžitk. dodávky sa ponúkajú L2H1.