tady se podvodní europětkoví dieseloví jelimani jakoby ještě předhánějí v tom, kdo nechá svůj podvodný dieselový krumpl déle parkovat s natočeným motorem. Jít v Česku do podzemních garáží je potom fakt o zdraví...
Problém je ten, že v reálném provozu to neplní vůbec to co VW na papíře splnil, navíc metodika je taky špatně takže ano, v reálu může mít v některých jízdních režimemech 2 litrové benzínové Dodge daleko nižší emise a halvně vypouštět méně rakovinotvorných látek.
Problém je tak leda ten, že po ukončení výroby Dartu, Avengeru atd ten motor najdeš akorát tak u Dodge Journey, všude jiinde sou už leda V6 a V8 >:D
...jak si tam ta auta jen tak stojí, bezprizorně, nevyužité, nepojízdné. A k tomu ještě navíc ta deprimující hudba. Ach joo, milý Volkswagene, koukej s tím něco udělat, toto není ani trochu dobrá vizitka!
Co to riesite? Tym autam nic nie je! Jazdim na Passate 2TDI a ked idem normalne tak mam spotrebu 4,7 L na 100. Nech mi nikto nehovori ze benzin z Dodgeu ma menej emisii.. Proste je to blbost na n-tú a mali by dat tie autá napr. do indie kde jazdia 40rocne kraksne... ale to zelenacov ochrancov prirody nezaujima, lebo business je prvorady!! :no:
Oni maji zakazany odvezt z nich byt jedinou soucastku pryc z US.
Nevim, jestli z nich mohou pouzivat nahradni dily v US, mozna ano. Ale vzhledem k tomu, ze nejsou do ceho dat (volkswagny "se vraceji"), tak to je asi k nicemu :)
Vzhledem k tomu, ze ty pozemky, kde auta stoji, taky nejsou zadarmo, asi budou mit v US hodne srotu :-)
Ádo, že jsi stejně bezohledný jako Tvůj jmenovec a duchovní zakladatel Volkswagenu, který to zabalil v pětačtyřicátým, už víme, ale chtělo by to myslet.
CO2 je oxid uhličitý, který se přidává do sodové vody a limonád. Pokud Ti tedy tak moc vadí, zahájil bych kampaň nejprve proti Coca Cole, jako největšímu světovému výrobci, a potom dalším :-)))
To, čím jsi nás chtěl pravděpodobně oblažit, je CO, tedy oxid uhelnatý, který se uvolňuje při spalování fosilních paliv, nafty nevyjímaje.
Nechci být vulgární, ale opravdu se to nedá napsat jinak než, že z * prostě bič neupleteš. Ona samotná ,,opravná sada" zase takový problém není. Ale rozebrat a složit ta auta, to je díra na peníze. Sám jsem zvědavý, jestli VW postaví někde v USA repasní linku, nebo jestli to odpíská a sešrotuje. Zatím co jedna paní povídala, to vypadá, že za b) je správně.
sesrotovani je nesmysl, to by VW stalo jen dalsi finance, mnohem lepsi je dana auta prestavet na jiny pohon a nebo vyuzit na repasovane nahradni dily, rozebranim a naslednym pouzitim na repasovane nahradni dily by na nich pravdepodobne vydelali asi nejvice, sesrotovani by se pak tykalo jen pohonneho ustroji, ci i dily znej by se nasledne asi daly vyvezt a opet pouzit jako repasovane nahradni dily jinde ve svete
Ale vypovídá o tom které motory nejvíce otravují ovzduší a přitom u jinych výrobců to jde výrazně lépe. A tyto výsledky jsou po úpravě,takže nelze se amíkům divit že je nechtějí.
No a co? Mame aj slzu za tie vraky ktore boli vyrobene nelegalne vypustit? Ten odpad zosrotovat, recyklovat co sa da a VW nechat vsetko zacvakat nech ich taky podvod uz ani nenapadne.
Podívej se sem [odkaz] ať vidíš, jak vypadá výsledek hloupé podpory benzinových motorů s nadměrnou produkcí CO2 (ve srovnání s dieselem), ty sodovko 8-s
Jenže ony se spotřebou souvisí přímo. Nejhorší je CO2, protože to je skleníkový plyn, který zaviňuje globální oteplování. V létě, až tady bude první tornádo, 40°C ve stínu a další záplavy, tak si vzpomeň, že za to mohou ty zas*rané tragicky zastaralé benzínové krámy, které jsou schopny zničit lidstvo!
Jediná cesta k přežití je okamžitě zakázat ekologicky příšerné benzínové motory a podporovat diesely!
A ten "dieselgate"? To je uměle vytvořený problém ekonomické války mezi USA a EU.