Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
2
motoru a doplnění o SCR?
čert
1
Nechci být vulgární, ale opravdu se to nedá napsat jinak než, že z * prostě bič neupleteš. Ona samotná ,,opravná sada" zase takový problém není. Ale rozebrat a složit ta auta, to je díra na peníze. Sám jsem zvědavý, jestli VW postaví někde v USA repasní linku, nebo jestli to odpíská a sešrotuje. Zatím co jedna paní povídala, to vypadá, že za b) je správně.
JapanPower
0
No a co? Mame aj slzu za tie vraky ktore boli vyrobene nelegalne vypustit? Ten odpad zosrotovat, recyklovat co sa da a VW nechat vsetko zacvakat nech ich taky podvod uz ani nenapadne.
JapanPower
0
No a co? Mame aj slzu vypustit? Ten odpad zosrotovat, recyklovat co sa da a VW nechat vsetko zacvakat nech ich taky podvod uz ani nenapadne.
praděda7
co tam je vozů se střešními okny...............
Floyd
...jak si tam ta auta jen tak stojí, bezprizorně, nevyužité, nepojízdné. A k tomu ještě navíc ta deprimující hudba. Ach joo, milý Volkswagene, koukej s tím něco udělat, toto není ani trochu dobrá vizitka!
Barry Lyndon
tady se podvodní europětkoví dieseloví jelimani jakoby ještě předhánějí v tom, kdo nechá svůj podvodný dieselový krumpl déle parkovat s natočeným motorem. Jít v Česku do podzemních garáží je potom fakt o zdraví...
topten
u nas se teprve zacinaj resit rakovinotvorny saze z vytlucenejch filtru:
[odkaz]
nekdy mi prijde, ze jsme opravdu 100 let za vopicema
[odkaz]
nekdy mi prijde, ze jsme opravdu 100 let za vopicema
Ellesmerys
A já myslel, že v USA se jezdí už takřka jenom na benzín :*)
IPace
sesrotovani je nesmysl, to by VW stalo jen dalsi finance, mnohem lepsi je dana auta prestavet na jiny pohon a nebo vyuzit na repasovane nahradni dily, rozebranim a naslednym pouzitim na repasovane nahradni dily by na nich pravdepodobne vydelali asi nejvice, sesrotovani by se pak tykalo jen pohonneho ustroji, ci i dily znej by se nasledne asi daly vyvezt a opet pouzit jako repasovane nahradni dily jinde ve svete
ono jim to ještě musí někdo povolit >:D A obávám se, že jakoukoliv přestavbu jim nikdo nepovolí a rozebrání na díly může vyjít dražší než kovošrot
v USA se zacina rozmahat prestavba nakladaku na CNG a LNG, tak kdyby i tyhle nafraky predelali, tak by to bylo asi nejrozumnejsi reseni
Oni maji zakazany odvezt z nich byt jedinou soucastku pryc z US.
Nevim, jestli z nich mohou pouzivat nahradni dily v US, mozna ano. Ale vzhledem k tomu, ze nejsou do ceho dat (volkswagny "se vraceji"), tak to je asi k nicemu :)
Vzhledem k tomu, ze ty pozemky, kde auta stoji, taky nejsou zadarmo, asi budou mit v US hodne srotu :-)
Nevim, jestli z nich mohou pouzivat nahradni dily v US, mozna ano. Ale vzhledem k tomu, ze nejsou do ceho dat (volkswagny "se vraceji"), tak to je asi k nicemu :)
Vzhledem k tomu, ze ty pozemky, kde auta stoji, taky nejsou zadarmo, asi budou mit v US hodne srotu :-)
to jim vláda nepovolí, smůla
Navíc osobák není nákladák, sít pump není dost široká a moc se to nevyplatí
Navíc osobák není nákladák, sít pump není dost široká a moc se to nevyplatí
Somperle
Co to riesite? Tym autam nic nie je! Jazdim na Passate 2TDI a ked idem normalne tak mam spotrebu 4,7 L na 100. Nech mi nikto nehovori ze benzin z Dodgeu ma menej emisii.. Proste je to blbost na n-tú a mali by dat tie autá napr. do indie kde jazdia 40rocne kraksne... ale to zelenacov ochrancov prirody nezaujima, lebo business je prvorady!! :no:
Problém je ten, že v reálném provozu to neplní vůbec to co VW na papíře splnil, navíc metodika je taky špatně takže ano, v reálu může mít v některých jízdních režimemech 2 litrové benzínové Dodge daleko nižší emise a halvně vypouštět méně rakovinotvorných látek.
Problém je tak leda ten, že po ukončení výroby Dartu, Avengeru atd ten motor najdeš akorát tak u Dodge Journey, všude jiinde sou už leda V6 a V8 >:D
Problém je tak leda ten, že po ukončení výroby Dartu, Avengeru atd ten motor najdeš akorát tak u Dodge Journey, všude jiinde sou už leda V6 a V8 >:D
dyzlgejt není o rakovine, ale o jedech, jinak souhlas
dnes na radiozurnalu masaz proti rakovinometum, snad se s tim konecne zacne něco delat
a acz mlci ...
... nebo mlzi??
dnes na radiozurnalu masaz proti rakovinometum, snad se s tim konecne zacne něco delat
a acz mlci ...
... nebo mlzi??
ty evidentne netusis, co za sajrajt ti z toho tvyho vyvijece jedu leze
inhalujou to ty za tebou, takze ty muzes bejt v klidu...
inhalujou to ty za tebou, takze ty muzes bejt v klidu...
Nemůže být v klidu, protože takových naivních, bezohledných kolenovrtů je u nás stále hodně, takže si šňupne od jiného podobného nýmanda.
zase jeden, co si myslí, že emise škodlivin nějak souvisejí se spotřebou... :no:
Jenže ony se spotřebou souvisí přímo. Nejhorší je CO2, protože to je skleníkový plyn, který zaviňuje globální oteplování. V létě, až tady bude první tornádo, 40°C ve stínu a další záplavy, tak si vzpomeň, že za to mohou ty zas*rané tragicky zastaralé benzínové krámy, které jsou schopny zničit lidstvo!
Jediná cesta k přežití je okamžitě zakázat ekologicky příšerné benzínové motory a podporovat diesely!
A ten "dieselgate"? To je uměle vytvořený problém ekonomické války mezi USA a EU.
Jediná cesta k přežití je okamžitě zakázat ekologicky příšerné benzínové motory a podporovat diesely!
A ten "dieselgate"? To je uměle vytvořený problém ekonomické války mezi USA a EU.
Ádo, že jsi stejně bezohledný jako Tvůj jmenovec a duchovní zakladatel Volkswagenu, který to zabalil v pětačtyřicátým, už víme, ale chtělo by to myslet.
CO2 je oxid uhličitý, který se přidává do sodové vody a limonád. Pokud Ti tedy tak moc vadí, zahájil bych kampaň nejprve proti Coca Cole, jako největšímu světovému výrobci, a potom dalším :-)))
To, čím jsi nás chtěl pravděpodobně oblažit, je CO, tedy oxid uhelnatý, který se uvolňuje při spalování fosilních paliv, nafty nevyjímaje.
CO2 je oxid uhličitý, který se přidává do sodové vody a limonád. Pokud Ti tedy tak moc vadí, zahájil bych kampaň nejprve proti Coca Cole, jako největšímu světovému výrobci, a potom dalším :-)))
To, čím jsi nás chtěl pravděpodobně oblažit, je CO, tedy oxid uhelnatý, který se uvolňuje při spalování fosilních paliv, nafty nevyjímaje.
Podívej se sem [odkaz] ať vidíš, jak vypadá výsledek hloupé podpory benzinových motorů s nadměrnou produkcí CO2 (ve srovnání s dieselem), ty sodovko 8-s
Jak vypadá výsledek hloupé podpory dieselových motorů s nadměrnou produkcí CO2, NOx, SO2 srovnání s benzinem ?
Srovnání jednotlivých typů přepravy podle emisí palivo/plyn na tunokilometr CO2, NOx, SO2 :-
Nafta (silniční doprava i nákladní + železniční + extralehký a těžký topný olej loď)
13280 - CO2
243,57 - NOx
40,02 - SO2
Benzín (silniční doprava)
3180 - CO2
8,73 - NOx
0,08 - SO2
Kerosin (letectví)
2600 - CO2
8,3 - NOx
0,8 - SOx
Plyn (silniční doprava CNG+LPG)
2750 - CO2
13 - NOx
0 - SO2
Ovšem emise vypouštění do vzduchu výsledek lepší benzin než nafta :-!
Srovnání jednotlivých typů přepravy podle emisí palivo/plyn na tunokilometr CO2, NOx, SO2 :-
Nafta (silniční doprava i nákladní + železniční + extralehký a těžký topný olej loď)
13280 - CO2
243,57 - NOx
40,02 - SO2
Benzín (silniční doprava)
3180 - CO2
8,73 - NOx
0,08 - SO2
Kerosin (letectví)
2600 - CO2
8,3 - NOx
0,8 - SOx
Plyn (silniční doprava CNG+LPG)
2750 - CO2
13 - NOx
0 - SO2
Ovšem emise vypouštění do vzduchu výsledek lepší benzin než nafta :-!
Johnn
proto na emisích moc nezáleží a další přijdou: [odkaz]
Je divné,že o tom co se nás přímo dotýká (i aut),redakce motoristického webu neinformuje.
Je divné,že o tom co se nás přímo dotýká (i aut),redakce motoristického webu neinformuje.
Ten článek (resp. stížnost DUH) je podle mě celkem bezpředmětný. Stále platí, že žádné porušení zákonných norem nebylo zjištěno.
Johnn
Ale vypovídá o tom které motory nejvíce otravují ovzduší a přitom u jinych výrobců to jde výrazně lépe. A tyto výsledky jsou po úpravě,takže nelze se amíkům divit že je nechtějí.