Neviem či si videl posledný TG, ale mne ten bicykel príde presne na to dobrý ako Chiron samotný. Demonštrácia toho, že vieme a môžeme vyrobiť a za danú sumu predať. Niečo ako funkčné umelecké dielo, investícia pre toho, kto nevie čo s peniazmi.
Je tam požitý ozubený remeň, kde prehadzovacka byt nemoze. Vyzera, ze nie je ani v naboji. Vyhoda ozubeneho remena je bezudrzobovost. Single speed je pre jeho jednoduchost oblubeny v mestskych bicykloch v rovinatých krajinách ako napr. Benelux.
Zadná brzda je podľa mňa riešená torpedom.
V konečnom dôsledku sa jedná o hyper mega drahý moderný hipstersky mestsky bicykel, žiaden drahovy special.
Viz můj příspěvek výše. Jinak takové kola jsou na zakázku a cena může být klidně i půl melounu. S tím, že tam je znáček bugatti, tak to není zase až tak moc ;-)
Na paralelních zdrojích to popisují takhle a podle mě lépe: Výrobce o něm říká, že to je „speciální městské kolo”, zároveň ale dodává, že je tak speciální, že se pro jízdu ve městě vlastně nehodí. Prý se jedná o sportovní náčiní, které není primárně určeno pro použití na veřejných silnicích.
Na co tedy je, ptáte se? Díky ultralehké a aerodynamické konstrukci se budete namáhat jen velmi málo, až ho budete nakládat na střechu nebo ho potáhnete na přívěsu na velodrom. Anebo můžete koupit menší a levnější šroubky a hmoždinky, až ho budete montovat na stěnu jako dekoraci nad trofeje z okresního cyklistického závodu.
Asi tak o něm píše konkurence. Cyklistu podané informace ani obrázky neuspokojí a je otázka, jestli nejde jen reklamu a jestli se jedná o definitivní komerční verzi. Snad jedině údaj o hmotnosti stojí za povšimnutí, je-li to pravda.
pritom staci kupit jednonohy odpruzeny cannondale za 4 tisicky a mas 100 krat lepsi bajk .. suhlas :yes:
mal som uz 5 horakov... najazdil som kedysi aj 5000 rocne na bajku ( este na strednej a na vyske ked bol cas... bezne mesacne aj 600km som daval .. v lete aj 900 ... mam prejazdenu jahodnu aj kojsovku uz aj odzadu aj na slepo ) ... momentalne mam scott za "len" nieco vyse 1000 eur... som bajker telom aj dusou uz vyse 20 rokov.. ale takuto dvojkolesovu vtakovinu za milion som dodnes este nevidel... priznam sa ze len ziram ;-) toto je fakt sila
PS: dobre vravis aj s tou udrzbou... viem ze ja som retaz menil kazdy rok aspon raz vzdy jednu kedze po par tisicoch sa ti proste vytaha a deformujes si nou potom pastorky vzadu aj to ozubenie vpredu na velkych tanieroch ( mam profi nitovac retaze takze som si ju vzdy na balkone doma vymenil ked bolo treba .. bavilo ma to sparat sa v bajku aj cele hodiny ... momentalne ale uz bajkujem dost malo .. mozno len tak 2 tisicky rocne viac isto nie ) .... este viem ze niektore menej kvalitne plaste co som kupoval som zjazdil doslova za leto ... jedno leto a bolo po nich ... momentalne mam sucasne plaste uz asi 2 roky a stale drzia... ale ako vravim... dnes uz jazdim malo
Kolo bez možnosti měnit převody?Zadní brzda je šlapky dozadu,tak tohle bych předjel jako nic,natož z kopce,to jezdím i přes 70 km/h...Kolo mám jen za 40 tisíc RM a najedu cca 9000km/rok,ale také servis mě přijde 5000Kč/rok -řetěz každé 3000,ložiska na klice vydrží asi 7000,kazeta to samé,destičky,pláště tak 6000km atd.tady to bude při stejném nájezdu min.10x dražší :no: Jezdím hodně Krkonoše a s tímto bych to těžko dával,hlavně pomalý sjezdy...kolo k ničemu,bez odpružení :no::no::no: Raději Cannondale za 220 tis a asi o 3 kg těžší
no sa spytaj v bugatti kde s tym ich bajkom mas jazditt ( ale kedze nie je ani vpredu odpruzeny tak maximalne len kdesi po rovnom a hladkom povrchu ) ... ved mozno ti poradia ;-) ... za mnou s tymto nechod.. ja bajkujem len na odpruzenom a mimo kvalitny povrch
PS: tak ma napadlo ze mozno na golf bude dobry... tam je snobov predsa dost... isto bude vitanym doplnkom na greene ako nejaka farebna rekvizita pripadne operadlo na palice ;-)
to mas jak s tymi hodinkami od bugatti za vyse 300 tisic eur ( o ktorych sa tu pisalo tusim nedavno ) .... tiez k comu je toto cenove sialenstvo dobre neviem.... pritom vobec nepochybujem ze nejake tie vase PRIMky za 30-40 tisic korun ( 1000-1500 eur ) budu rovnako presne a kvalitne ;-) ( sam jedne mam uz vyse 20 rokov este od zakladky kedy stali natahovacie klasicke PRIMKY este "par korun" a maximalna spokojnost... takze kupovat nejake za 2 melony aj keby som bol bilionar mi nedavaju ziadny zmysel )
podla mna tu uz ide len o akusi ukazku techniky a to ze mas ich znacku.. proste platis za znacku.... takisto 5kg bike tiez nemusi stat melon... to ani zdaleka... cele je to len o znacke... snobarna nic viac.. bohaprazdna bohapusta snobarna ... navyse ten bike ani pekny nie je... gyc jak bejk .. za tisic eur najdem krajsi ....
Joab: Ne nenapadlo, fakt netuším jak moc výborně se na tom jezdí. Nevidím tam přehazovačku ani dvojtác, nevidím ani zadní brzdu. Třeba to je za ty prachy nějak skrytě vykouzlené tak mi to osvětli. Normálně se ptám, v takových kolech se nevyznám
No, jelikož má jen jednu brzdu, jeden převod a žádné odpružení, tak bych to za hračku na které se bude skvěle jezdit neoznačil >:D .. Ale projel bych se na tom rád, zajímalo by mě, jak se s tím pojede pokud to váží jen 5 kilo. Cena je brutálně přestřelená, ale aspoň můžeš říct že máš kolo Bugatti >:D
Ty ses taky zavod na stadione:D
Ja nevim, k cemu jsou dobry hodinky za pul mega, noze za pade, kozena taska za kilo a podobne? Je to proste zajimava (krasna rict bohuzel nemuzu:)) hracka, na ktery se da vyborne jezdit. To te fakt nenapadlo..?