Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský Brilliance v Paříži: Cena sedanu BS4 začíná na 15.990 Euro

Čínský sedan střední třídy Brilliance BS4 bude mít na autosalonu v Paříži premiéru verze určené pro západoevropské trhy. Základní cena bude 15.990 Euro, tedy zhruba 380 tisíc Kč.
Zpět na článek
19. 9. 2008 07:52
19. 9. 2008 08:40
19. 9. 2008 10:02
19. 9. 2008 13:01
19. 9. 2008 10:45
19. 9. 2008 08:03
19. 9. 2008 08:45
neregistrovaný ".Deadlift"
19. 9. 2008 09:09
19. 9. 2008 20:49
20. 9. 2008 03:39
20. 9. 2008 14:39
20. 9. 2008 18:34
20. 9. 2008 19:37
21. 9. 2008 17:36
19. 9. 2008 07:52
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
19. 9. 2008 08:40
Re: ehm,
Souhlasim s malou poznamkou. Tento vuz je v ramci trid konkurentem Passatu, Lagune...
19. 9. 2008 10:02
Re: ehm,
No, konkurencí, to je dost silné slovo. Rozměrově spadá do této třídy. Ale tím jakékoliv srovnání končí. Před rokem jsem v tom seděl a nepřeju ti to. Interiér jak z 80.let, podivné plasty, sedadla měla na sobě cosi, co připomínalo kůži. Spíš to byla koženka, tělo po tom hrozně klouzalo. Divně vyosená řadící páka jak. Za tyhle peníze to nemá v Evropě žádnou šanci, nenabízí standardy, na které jsme zvyklí u aut o třídu dvě níže.
A ty motory. Šestnáctka má sice celkem průměrný výkon, ale kroutící moment je hrozný. Zvykem je o 20Nm více. A její projev bude typický pro starší 16V, výkon ve vyšších otáčkách, hluk a vysoká spotřeba.
Asi rok nzpátek proběhl test BS6 v Autobildu proti Passatu a Kie Magentis. Korejec byl výhodnější i cenově, o celkové kvalitě na nabízené hodnotě ani nemluvím.
19. 9. 2008 13:01
Re: ehm,
Ano, take jsem napsal "v ramci trid".
19. 9. 2008 10:45
Re: ehm,
TOHLE za 16?
Tak já nevím, to bych si radši koupil za 14 a půl euroklacíku novou Sonatu od Hyundaie v šestikvaltu s dvoulitrem ropákem. Zmíněný Magentis tam myslím měli asi ještě o 500 eur levněji.
Je to lepší auto stejné velikosti za míň peněz.
A tuhle Čínu jsem viděl v Německu prodávat za 9 Eurolitrů...
Avatar - radhro
19. 9. 2008 08:03
380tis?
to je snad překlep ne? o 100tis mín bych pochopil a bylo by to i reálné :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ".Deadlift"
19. 9. 2008 08:45
prémiovka z tržnice
koukám, že to má plynokapalinové vzpěry kapoty - věc, na kterou se některé "prémiovky" nezmohly dodnes.

Jinak ty repráky v zadních dveřích jsou podle fotky asi jenom maketa bez dírek ;-\

počítám, že tak příští generace už bude ok a evropské automobilky se podě.lají
Rozbalit vlákno
3
19. 9. 2008 08:52
Re: prémiovka z tržnice
Tak čierno by som to nevidel. Japonci sú špičkoví a stále sa v Európe nedokážu poriadne presadiť (prevalcovať v predajnosti VW, Škodu, Audi, ...). Korejci sa snažia už tiež dosť dlho a žiadna revolúcia sa nedeje.
Zmena môže nastať v tom, že autá opät zlacnejú, ako po príchode Kie Ceed. Tvrdšia varianta je, že európske automobilky presunú výrobu do Číny, resp. inej lacnej časti sveta. To by európska ekonomika dosť pocítila, automobilky na tom nestratia...
19. 9. 2008 12:54
Re: prémiovka z tržnice
Ziadna revolucia? Vsak sa pozri kde boli korejci pred desiatimi rokmi, a kde su teraz...
A tu citame iba clanky, ze tu je jeden cinan, tam uz prototyp, a tam uz seriovy model, za par rokov sa aj ta kvalita urcite zlepsi.
19. 9. 2008 22:57
Re: prémiovka z tržnice
Nepopieram, že kórejci urobili obrovský pokrok. Japonci sú v mnohom ďaleko pred konkurenciou. Tým žiadna revolúcia som myslel, že ich trhový podiel síce stúpa, ale nedá sa povedať, že likvidujú európske automobilky. Zatiaľ dosiahli plošné zníženie cien, ale nie revolúciu.
Autá nie sú len o technických parametroch a spoľahlivosti (ktorá u ázijských automobiliek v súvislosti s presunom výroby do Európy pozvoľna klesá). Pri kúpe autá častokrát rozhodujú emócie, image značky, vplyv reklamy, šírka ponuky. Japonci nevedia v Európe predávať, resp. ponuknúť to, čo je žiadané (alebo im na európskom trhu až tak nezáleží, veď sú jednička v USA). Kórejci sa snažia viac, ale stále to nie je ono a ešte stále im chýba image.
Ak voliteľná výbava pozostáva z výberu farby, prípadne čo ešte dieler domontuje v predajni, je to slabé. Na viacstranový zoznam príplatkovej výbavy môžeš zabudnúť.
Nemecké automobilky určujú trendy. Odštartovali éru dieslov - to bola revolúcia. Japonci prišli s dieslami neskoro a kým ich začali ponúkať so 6-stupňovými prevodovkami, prešli ďalšie roky. Subaru ju nemalo ani v roku 2008 pri uvedení neskutočne dlho očakávaného diesel-boxera!!! Toto by som nazval doslova odfláknutý marketing, takto potopiť vynikajúce auto. O automatoch k dieslom sa japoncom tiež veľmi nesníva, štvorstupňový automat vo Forestrovi nie je nič iné ako výsmech zákazníkom. Ponuka Hondy Legend sa dá chápať iba ako snaha mať v ponuke model vyššej strednej triedy, ale nie snaha predávať ho. To by nemohol byť ponúkaný len s vysokootáčkovým benzínovým šesťvalcom.
Nemci prišli s dvojspojkovou prevodovkou a zdá sa, že je to ďalšia malá revolúcia, klasickým automatom začína pomaličky odzváňať. Japonci tlačia svoje hybridy už pár rokov a nič. Keď hybridy a elektromobily začnú predávať nemci, príde ďalšia revolúcia, dopyt po hybridoch rapídne stúpne.
Som obrovský fanúšik japonských áut. Práve preto ma trápi, že si nemôžem vybrať voliteľnú výbavu, pohon 4x4, typ prevodovky, že častokrát musím trpieť nie úplne uspokojivú ergonómiu. A podľa predajných štatistík nie som sám. Preto o osud európskych áut v európe strach nemám. Aziati proste majú obrovský talent "podkopávať nohy" svojím ináč vynikajúcim autám.
Avatar - freeman
19. 9. 2008 09:09
No neviem
No neviem. U mňa nie. Mne to pripomýna DAEWOO Leganza. Čínan určite nie. To radšej jazdený Europan.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DaewooMaster
19. 9. 2008 16:29
Re: No neviem
Čím přesně? :*) Že to má taky 4 kola a volant? >:-[] Nechci být zlý, ale oční lékař by z Tebe měl docela radost. ;-)
Avatar - Johny.Rico
19. 9. 2008 10:01
Cca 16tEUR za smrt? Tak to je "moc" .
Charouzi, běž do *!
Rozbalit vlákno
1
19. 9. 2008 19:31
Re: Cca 16tEUR za smrt? Tak to je "moc" .
Proč? Je to krasavec a z těch "16 valve" jde úplně strach! >:D
19. 9. 2008 14:10
Brilliance x Roewe
Sakra tohle je fakt škaredé. Nic co by mě zaujalo...Už ani ta cena ne. Nevíte někdo jak je na tom Roewe? Viděl jsem nějaké fotky a nevypadá špatně. Výkon až 200 koní, interiér modelu 550 vypadal celkem k světu a exteriér se moc nezměnil takže není co zkazit.
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2008 20:49
Tak tohle
si Tondo za ty prachy strč do *.
Rozbalit vlákno
0
20. 9. 2008 03:39
servisni sit
co kdyz se to pokazi a bude nepojizdny? kam s tim? kde to opravi? kde koupit nahradni dily? jak dlouho na ne budu cekat?
Nene i kdyby to bylo sebevic levnejsi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - DaewooMaster
20. 9. 2008 12:28
Re: servisni sit
Vidim, ze nekteri po zkusenostech s evropskymi znackami jako treba Ford a Fiat povazuje rozsahlou a bohate vybavenou servisni sit za nezbytne nutnou soucast provozu kazdeho auta. ;-)
Avatar - VDC
20. 9. 2008 14:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Johny.Rico
20. 9. 2008 18:34
Re: Toník
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
20. 9. 2008 19:37
Cena
To nie je sebavedomá cena, to je hlúposť. To číslo mohol vymyslieť naozaj len tupý nemysliaci mozog, túžiaci po ešte rýchlejšom zbohatnutí. Typické pre niektorých našich domácich "podnikateľov". Šrot za cenu auta, to nemá šancu prežiť. Možno o 15-20 rokov, keď už autá z Ríše stredu nebudú šroty...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - DaewooMaster
21. 9. 2008 11:27
Trochu nechapu....
...proc se tady pise o tom, ze BUDE nejaka udajna premiera BS4 na autosalonu kdesi v daleke Parizi, namisto alespon AKTUALNI zminky o tom, ze na probihajicim Vychodoceskem autosalonu v Hradci Kralove je od patku k videni a nasednuti nejen BS4, ale i BS6, a ze rozhodne budi zaslouzenou pozornost nejvic ze vsech aut, co tam jsou k videni. Jinak podle mistniho dealera cena za BS4 cca 380 tisic a za BS6 o 100 tisic vic...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
21. 9. 2008 17:36
Pozor pozor...
Len si to pozorne prezrite, prvé autá boli kritizované za materiály, systém uchytenia zadného kufra ktorý nemal žiadny tapacír.. Titeto fotky ukazú ako Číňania pozorne počúvajú kritiku a ako rýchlo vedia reagovať... Sú rýchlejší a flexibilnejší ako Kórejci.
Rozbalit vlákno
0