Ekonomika
fakt to nechápu, kdo tyhle jebky kupuje, hnusný, drahý, nespolehlivý, navíc to jsou šizuňci ( software, kurtny na pérách, falešný zvuk + koncovky a nevím co ještě).... :no:
Octávka - levněji a bohatěji vybavenou koupím astru, Superb - levněji a bohatěji vybavený a novější koupím Insignii. Proč soudruzi, že by z nostalgie?
Na českém trhu prodala Škodovka za první čtvrtletí 20.200 aut. Celosvětově přes 283.000. Počítám tedy, že NOSTALGIE je jen jinej výraz pro pandemii. Snad abychom zavedli krizovou linku pro Hanse, Juana či Jamese, kteří ač původně chtěli koupit něco jiného, pod vlivem choroby zabloudili do showroomu Škodovky. >😒]
říká se, že nejblbější reklamu má Hyundai, asi na tom něco je, ale nejodpornější vlzedo***ismus zase Auto CZ se svým podkuřováním Škodě! Bezkonkurenčně!
No vidíš, a jednu z 283.500 škodovek máš vysvětlenou. Jen tak dál, zdar tvému bádání. :yes:
Ale byl to tvrdy naraz, to setkani s fakty, co?
V CR je nejlevnejsi na svete a proda se ji tu pod deset procent celkoveho objemu prodeju.
Neco na ni asi holt bude.
V CR je nejlevnejsi na svete a proda se ji tu pod deset procent celkoveho objemu prodeju.
Neco na ni asi holt bude.
Presne, co ma CR z toho, ze tady Skoda Auto zaplati skoro 4 miliardy jenom na dani z prijmu pravnickych osob? Jo pockej..😊
Ciwe kde se tydle klauni furt berou.
Ciwe kde se tydle klauni furt berou.
Tyjo, další e😜ert na plamenná prohlášení založená na nepravdivých údajích... vy tu máte dneska sraz?
Škoda v ČR loni vyrobila 765.171 aut a celosvětově prodala 1.127.700 aut, což znamená, že vyrábí v ČR 68% aut.
PS: Technicky některá vyrobená auta asi nesla znak SEATu, ale jednak to bylo asi mizivé procento, dvak to na věci moc nemění.
Škoda v ČR loni vyrobila 765.171 aut a celosvětově prodala 1.127.700 aut, což znamená, že vyrábí v ČR 68% aut.
PS: Technicky některá vyrobená auta asi nesla znak SEATu, ale jednak to bylo asi mizivé procento, dvak to na věci moc nemění.
2.0TDI 4x4 110kW Ambition 28t€, to je cca. 750t, v ČR 633t. Však tam máš ceník a můžeš se podívat... tady je CZ
[odkaz]
[odkaz]
Jasně... Octavia Active 1.0TSI začíná v Německu už na 19.350€, což je dost výrazně přes půl mega, zatímco u nás je od 407t. A to v Německu není v základu ani klimatizace, u nás jo.
[odkaz]
[odkaz]
sociálne a zdravotné poistenia,DPH,dane.
To máš v okoli na podnik naviazaných dalších XY firiem.
To máš v okoli na podnik naviazaných dalších XY firiem.
Nejdražší na světě.... Než tohle příště napíšeš tak se laskavě podívej, kolik opravdu jinde Škodovky stojí a nevař z vody :no:
Upozorňuju, že jde o světové prodeje... tam to asi s tou nostalgií nebude tak žhavé.
BTW, pro Evropu:
[odkaz]
BTW, pro Evropu:
[odkaz]
V podstatě řekl, jelikož žádná fakta nemáš, prostě jsi vycucal z prstu že Škodovka je nejdražší...
Odpoved je jednoducha. Firemni zakaznici to kupuji, pochopitelne na operativni leasing (2-5 let), takze vlastne nekupuji firemni zakaznici, ale leasingovky. Pro leasigovky je sleva 15-25% z cenikovky vcelku bezna. Takze az tak drahe skodovky nejsou.
Proc si firmy vybiraji AZNP? Tak to je vetsinou dano interni politikou kazde firmy a v te se odrazi ta nostalgie.
Proc si firmy vybiraji AZNP? Tak to je vetsinou dano interni politikou kazde firmy a v te se odrazi ta nostalgie.
Automobilové závody národní podnik? Malounko si zaspal dobu, tuhle automobilku už nevlastní národ a potažmo ani Češi.
Až zase něco podobného napíšeš tak si spočítej jak dlouho dělá na Octavii člověk kdekoliv jinde a tady. Srovnání kolik stojí v německou a česku bez toho B nefunguje.
jj
>😁 >😁 >😁 >😁 já zapoměl, právníky !! [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
>😁 >😁 >😁 >😁 já zapoměl, právníky !! [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Jj, známej teď kupoval novej kompakt a jako nejlepší poměr toho co potřebuje a ceny (plus jistých předsudků vůči korejcům) vyhodnotil Auris kombi 1.6. Pěkná výbava, 17" kola, lepší světla, lepší sedačky, kamera, navi, modrá metla....za mě celkem vzato vzhledný auto za hodně slušný peníze.
Jenom pořád nemůžu vymazat z paměti toho Aurise, co mě nesmyslně vyblikával na 😱, a když jsem mu pak uhnul do pravýho, měl jsem s tím svým TCe problém jet tak, aby to nevypadalo, že ho chci na revanš podjet. 😄 Ale tak třeba tam měl tu 1.33.
Ad Panda, hezký. :yes: Ani se těm prckům moc nedivím. Město a příměstskej provoz to zvládá, nákup se vejde. A při parkování nebo otáčení máš prostě výhodu.
PS: Subota (postaru Toyobaru 😉) v Evropě za 2016 společně celkem 1.920 ks. Dost slabota, když uvážíme, že nijak zvlášť levnější (pokud se týká dvoulitrů) Miata je skoro na 14.000 ks.
Jenom pořád nemůžu vymazat z paměti toho Aurise, co mě nesmyslně vyblikával na 😱, a když jsem mu pak uhnul do pravýho, měl jsem s tím svým TCe problém jet tak, aby to nevypadalo, že ho chci na revanš podjet. 😄 Ale tak třeba tam měl tu 1.33.
Ad Panda, hezký. :yes: Ani se těm prckům moc nedivím. Město a příměstskej provoz to zvládá, nákup se vejde. A při parkování nebo otáčení máš prostě výhodu.
PS: Subota (postaru Toyobaru 😉) v Evropě za 2016 společně celkem 1.920 ks. Dost slabota, když uvážíme, že nijak zvlášť levnější (pokud se týká dvoulitrů) Miata je skoro na 14.000 ks.
Jo, právě se mi líbila tabulka, kde je všechno pohromadě a ne jen prvních dvacet.
Corolla je prostě světové auto, jako sedan nemá v Evropě na růžích ustláno... ale za 400 s tou 1.6 je to solidní nabídka.
BTW - za 1-2/17 je na #6 Fiat Panda, absolutně! 😄
Corolla je prostě světové auto, jako sedan nemá v Evropě na růžích ustláno... ale za 400 s tou 1.6 je to solidní nabídka.
BTW - za 1-2/17 je na #6 Fiat Panda, absolutně! 😄
Podívej se na MACZ.. Zrovna tam přibyla recenze Astry, uvidíš že tak jednostranný to není...
:yes: Hele, statistika vůbec není nuda. I ve spodních patrech tabulky se najdou zajímavá fakta. Tak např. Corolle, kýmsi tu zmíněné coby zdrcující kladivo na Octavii, se v Evropě daří asi tak, že ji téměř dohnala Miata a v těsném závěsu má další typické rodinné auto Suzuki Jimny. >😒]
Zaujalo mě i to, že Twingo zřejmě není až tak velký propadák, jak se tu občas píše...byť pochopitelně na "pětikilčo" nemá ani omylem. Ale to nikdo.
Korejské kompakty i30 a Ceed se seřadily pěkně vedle sebe na zhruba třetinových prodejích těch nejlepších za Golfem, kterého je nutno brát v podstatě jako anomálii. Ani jejich subkompakty zatím navzdory hrdinným předpovědím H/K VWorlda ty nejlepší nenahánějí. Zato SUVéčka Tucson a Sportage neradno podceňovat.
PS: Dnes jsem viděl na silnicích zatím nejvíc Kodiaqů za celou dobu. Skoro tolik, kolik policajtů. 😉
Zaujalo mě i to, že Twingo zřejmě není až tak velký propadák, jak se tu občas píše...byť pochopitelně na "pětikilčo" nemá ani omylem. Ale to nikdo.
Korejské kompakty i30 a Ceed se seřadily pěkně vedle sebe na zhruba třetinových prodejích těch nejlepších za Golfem, kterého je nutno brát v podstatě jako anomálii. Ani jejich subkompakty zatím navzdory hrdinným předpovědím H/K VWorlda ty nejlepší nenahánějí. Zato SUVéčka Tucson a Sportage neradno podceňovat.
PS: Dnes jsem viděl na silnicích zatím nejvíc Kodiaqů za celou dobu. Skoro tolik, kolik policajtů. 😉
Ano táto stránka to uz preháňa s lezením kdesi,ale ku.va buďte radi za takto prosperujucu automobilku ktorá prospieva hlavne ekonomike.
tak dealeři si nakoupili předváděčky Kardiaka a nové Ochcávky a tak se holt zvýšily prodeje a Auto.cz z toho má hned
nekonečnou erekci... a hned nás o tom musí informovat...
nekonečnou erekci... a hned nás o tom musí informovat...
To by mne zajímalo, co má ČR z toho, že 80% škodovek se vyrobí mimo ČR a zisk+dividendy odlpují do Němec?
Masáž: www.Auto.cz