Profi
Smekám. :yes😒br />
Dokonalá práce. A v tom měřítku, úpravy, detaily, barvy, patina a vůbec všechno, včetně zdokumentování postupu stavby.
Dokonalá práce. A v tom měřítku, úpravy, detaily, barvy, patina a vůbec všechno, včetně zdokumentování postupu stavby.
Chybí některé obrázky a dokonce i celá auta. Tak doplním T111 [odkaz] [odkaz]
Tatra Jamal 370 SKT [odkaz] [odkaz] T163-370SKT [odkaz] Tatra 816-6VWN9T 610 8x8.1R [odkaz] [odkaz] [odkaz] (Asi 10 minut na internetu) ;-\
Tatra Jamal 370 SKT [odkaz] [odkaz] T163-370SKT [odkaz] Tatra 816-6VWN9T 610 8x8.1R [odkaz] [odkaz] [odkaz] (Asi 10 minut na internetu) ;-\
No to je ale v článku napsáno.
Cituji 😒br /> "Tatra 137/138 a 148
........První z této dvojice měl konfiguraci podvozku 4x4 a nosnost do sedmi tun, zatímco druhý 6x6 a nosnost do dvanácti tun. .........."
Cituji 😒br /> "Tatra 137/138 a 148
........První z této dvojice měl konfiguraci podvozku 4x4 a nosnost do sedmi tun, zatímco druhý 6x6 a nosnost do dvanácti tun. .........."
Pokud vím, tak sériové tahače 4x4 byly opravdu Tatry 138, 137 byly jen prototypy. Nicméně první fotka je medle opravdu Tatra 137, soudím tak dle dveří a větracího otvoru. Ovšem můžu se plést, nejsem nijak velký znalec tater.
Pod fotkami je písané 138, tam som sa nad tým pozastavil. V článku mi to ušlo.
Model je z resinu a spoustu věcí jsem si upravoval nebo vyráběl znova 😒br />
[odkaz]
A takhle to dopadlo 😒br />
[odkaz]