Číňany vlastněná britská značka dnes v Evropě prodává svá auta jen v Británii, chce se ale vrátit i na kontinent. Naopak Qoros své plány na dobytí starého kontinentu vzdává.
Právě že u Giulie si novináři velmi stěžovali na rozdíl mezi verzí QV a normálními verzemi. Já tedy seděl jen v 2.2 diesel, tak nemůžu posuzovat z vlastní zkušenosti, ale subjektivně bych řekl, že BMW má podvozek lepší
To jako, že budou 10 let slibovat nové modely a když už konečně nějaký přijde, tak se bude dát jezdit jen s vrcholnou verzí, protože normální bude mít dost blbě odladěný podvozek?
A nebo chtějí být jako stará Alfa, tedy zbytečně těžká, s malým, ale žravým motorem?
A nebo jako úplně stará Alfa a nesmět vjet do louže, aby nezrezla a nebo na hrbol, aby se nerozsypala?
P.S. Za půl roku, až budu měnit auti, tak si chci koupit Alfu. Ale myslím, že být automobilkou, není to úplně dobrý etalon