To jako, že budou 10 let slibovat nové modely a když už konečně nějaký přijde, tak se bude dát jezdit jen s vrcholnou verzí, protože normální bude mít dost blbě odladěný podvozek?
A nebo chtějí být jako stará Alfa, tedy zbytečně těžká, s malým, ale žravým motorem?
A nebo jako úplně stará Alfa a nesmět vjet do louže, aby nezrezla a nebo na hrbol, aby se nerozsypala?
P.S. Za půl roku, až budu měnit auti, tak si chci koupit Alfu. Ale myslím, že být automobilkou, není to úplně dobrý etalon
twistedTSD
0
V prvním odstavci mluvíš o které Alfě? Zdá se mi, že na podvozek Giulie si novináři nestěžovali ani v základu. 😄
Egi
0
Právě že u Giulie si novináři velmi stěžovali na rozdíl mezi verzí QV a normálními verzemi. Já tedy seděl jen v 2.2 diesel, tak nemůžu posuzovat z vlastní zkušenosti, ale subjektivně bych řekl, že BMW má podvozek lepší
Avanti
0
V pohode? Tabletky si rano zobral?
Egi
0
jako proč? Jen píšu, jakou má Alfa dlouhodobou pověst...nebo že by pán nedočetl dál, než ke konci první věty?
ericn
0
... ale soudě podle fotek, je na tom s designem hooodně pozadu, o čínské technice a pověsti nemluvě.
Zatím má hodně daleko k Dacii, AR může být ještě desetiletí v klidu 😉 >😁
A nebo chtějí být jako stará Alfa, tedy zbytečně těžká, s malým, ale žravým motorem?
A nebo jako úplně stará Alfa a nesmět vjet do louže, aby nezrezla a nebo na hrbol, aby se nerozsypala?
P.S. Za půl roku, až budu měnit auti, tak si chci koupit Alfu. Ale myslím, že být automobilkou, není to úplně dobrý etalon