Ako tak pozeram na tu kabinu napada ma, ze rusaci asi nikdy neprestanu s pajcovanim zapadnych aut >😁
Anonym
6
Nemusí nic pajcovat, spolupracují s Mercedesem, který tam má i podíl 😄
DEVIL
6
...to se zase ozval někdo, kd o tom vůbec nic neví >😁 Kamaz jde ruku v ruce s MB už delší dobu, tak než tu na někoho začneš plivat a být za debi*a, zkus si o tom nejdřív něco zjistit ty trubče >😁
Anonym
3
klasika, u ruský technice a zejména tý nový tu s olbibou debatujou lidi, co neviděli novej žigulík ani na obrázku a naposled jeli ve 40 let starým 210x >😁 >😁 >😁
A žijí v těžké deziluzi že všechno je ukradené a okopírované a že v rusku je komunismus, zatímco je tam tvrdý kapitalismus a přitom jim nevadí komunistická čína, kde opajcnou všechno i s logem.
Jo vona nás čína v roce 1968 nevokupovala, já sem zapoměl. Vona nás taky v roce 1945 neosvobozovala a než by dojeli amíci někam k Ostravě, nemuseli jste tu taky nic psát, protože váš dědeček mohl být dávno tuhej.
Ale o tom se nepíše, to není populární.
Takže zbývaj pitomý kecy a hejty o věcech o kterých nic neví. Klasika
wakantanka
0
Načo zase do debaty o technike ťaháš historickú ideológiu?
comper
1
Pozor pozor dorazil ruska uderka >😁 Daj si spred oci kosak s kladivom a citaj medzi riadkami - robia to licencne podla vozov zo zapadu, tak ako naprijlad zigulika, cize sa nic nezmenilo. Co je nespravne v mojom prvom prispevku?
geroc I.
2
Hele bačo co kdybys své primitivní výlevy šel psát na nějaký server který má koncovku .sk a neotravoval tady vzduch. 😐
Anonym
3
Na oficiálně zakoupené licenci (Lada/Vaz či AMO F-15 či ZAZ od Fiatu) ; ZIL (motory Buick) nebo o spupráci s partnerem Mercedes (Kamaz), Renault/Nissan (VAZ, Moskvič), Ford (GAZ), nevidím nic špatného stejně jako na válečné reparaci (válečná kořist BMW Sahara aka Ural/Děnpr, Opel aka Moskvič).
válečnou kořist v podobě raket, letadel, proudových motorů, vědců, matemiatiků, inženýrů, techniků si bralo i USA a další, nevím proč by si to nemělo brát Rusko, kterému narozdíl od USA či Británie způsbili němci as 600x větší škody na majetku, životech a krajině.
augustin
0
Nevies, ci je to nejaky upraveny motor alebo to fakt vyrabaju take motory, ze s nimi idu 160 km >😁 [odkaz]
Dokonca som nasiel i Kamaz, ktory si vali skoro 180 >😁 >😁 >😁 [odkaz]
wakantanka
0
vojenský špeciál bez obmedzovača očividne naprázdno, nič iné špeciálne by som za tým nehľadal. Prípadne to môže byť testovacia mula pre dakarské špeciály >😁
augustin
0
Dakarske specialy idu aj vyse 200 [odkaz] >😁
wakantanka
0
no na Dakare nejdú, majú obmedzovače na 160 >😁 Toto je obyč. vojenský ľahký prázdny valník so silným motorom. 😄 120 jazdila aj stará AVIA 31 Turbo, 140 na diaľnici s odpojeným obmedzovačom sa dalo ísť aj s plným MANom F2000 s plným návesom a dalo by sa pokračovať. Podľa mňa nič neobvyklé.
Anonym
0
americké tahače bez omezovače a bez návsu umí valit taky 150-160 na tom není nic zajímavého. DeRooyiovi thedá s dakarským DAFem TurboTwin to jelo asi 230 po asfaltu nebo kolik
wakantanka
1
Výroba v spoločnom podniku nie je ani licencia, ani kópia. V tom hádam vidíš rozdiel.
wakantanka
3
Mercedes AXOR ti niečo hovorí? Tak toto je on, mierne modifikovaný pre ruský trh, vyrábaný v spoločnom podniku Kamazu s Daimlerom.
A žijí v těžké deziluzi že všechno je ukradené a okopírované a že v rusku je komunismus, zatímco je tam tvrdý kapitalismus a přitom jim nevadí komunistická čína, kde opajcnou všechno i s logem.
Jo vona nás čína v roce 1968 nevokupovala, já sem zapoměl. Vona nás taky v roce 1945 neosvobozovala a než by dojeli amíci někam k Ostravě, nemuseli jste tu taky nic psát, protože váš dědeček mohl být dávno tuhej.
Ale o tom se nepíše, to není populární.
Takže zbývaj pitomý kecy a hejty o věcech o kterých nic neví. Klasika
válečnou kořist v podobě raket, letadel, proudových motorů, vědců, matemiatiků, inženýrů, techniků si bralo i USA a další, nevím proč by si to nemělo brát Rusko, kterému narozdíl od USA či Británie způsbili němci as 600x větší škody na majetku, životech a krajině.
Dokonca som nasiel i Kamaz, ktory si vali skoro 180 >😁 >😁 >😁 [odkaz]