Nové kupé automobilky jsme si před časem prohlédli v rámci jeho české premiéry. Reklamní kampaň je neméně zajímavá, ukazuje jednu z velkých předností vozu.
Ano, těžiště řidiče a spolujezdce jsou za tímto bodem odpovídajícím středu rozvoru náprav, a tedy zatíží více zadní nápravu. Není to však nijak moc. Nakonec ukázaný smyk v zatáčce je vzorové neutrální chování.
A posledna vec. Clovek, co premysla nad LC, hlada auto v kategorii BMW 6, MB S Coupe, alebo Audi A/S5. Tazko pojde do auta, ktore mu nie je konkurenciou. Mustang sa moze porovnavat s RC F. Ked uz.
Pre tazsie chapavych trollov je tiez dobre uviest, ze ked teda carujes s cenou a DPH, tak ani ten Lexus nevyjde na 100. A ani to 4 valcove Porsche. Ze ano...
OK, tak nech je to 35. Ale to je cena s EcoBoostom, nie V8. Predpokladam, ze sa snazis o trolling, inak neverim, ze by si tu poslednu vetu myslel vazne. Je to totiz neskutocna hlupost.
Ty seš dobrej matlák >:D myslím, že japonce jsi viděl jenom z vlaku, protože nevíš, o čem mluvíš. Kdybychom si srovnali co se za života auta měnilo na škůdce a co na Toyotě, asi bys zíral. Kromě toho, že potom co se ty díly vymění, tak shnije u škodovky kastle.
Ak si myslis, ze Mustang Ti ponukne tolko pohodlia ako Lexus LC, tak to si asi nesedel ani v jednom z nich. Za druhe, Mustang V8 zacina na 44k Eur (CZ, SK, DE cenniky). Ecoboost zacina na cca 38. Kde si vzal tych 35, netusim.