Design
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJaguar SS-107: Elektrický a turbínový návrat kočky do Le Mans v roce 2030
6 komentářů
Skipper
Proč zrovna Jaguar? Tento digi návrh nemá na sobě nic, co by ho spojovalo s Jaguarem. Jasně, Jaguar v roce 2030 bude mít možná jiné dizajnové markanty než dnes, ale to i Škodovka. Úplně klidné se to může jmenovat Škoda RS2030. Za mně nic moc.
Pak je dosah skutečně možný až 1000 km a protože je to závodní vůz je možné podpořit dojezd dobitím v boxu, ale určitě ne za 2 sekundy!!!
Civilní auto takto postavené vnější dobití nepotřebuje.
To "nabíjení za 1,7 s" bude ve skutečnosti nejspíše natankování nádrží klasickým palivem. Jinak by to celé byla pouze báchorka. Samozřejmě netušíme jak budou elektromobily jezdit za 13 let, ale dnešní technologie nijak neopravňují k tak bezmeznému optimismu a přehlížení současného docela zoufalého stavu téhle techniky.
A moc se mi líbí informace že: "...Čtveřice v kolech umístěných akumulátorů naváže na soustavu pokročilých turbín, které je pomohou dobíjet a zároveň budou vůz pohánět. Díky tomuto pohonnému systému vydrží na jedno nabití až 1.065 km..."
Je to možná ještě větší blbost než známé Jamalalicha? Jamalalicha. Jamalalicha, i paprťála, chánua, chánua, e chánua, e chánu, džalala ...
Mimochodem, co je na turbínovém autě zeleného ?
>😁 Na takovéhle nesmysly by redakci užilo.
Musíme být ale rádi, že se prostřednictvím dnešních nedokonalých elmobilů odzkouší a zdokonalí el. pohon, akumulátory atd., což se s výhodou využije, až se nakonec elektrika bude vyrábět ve vozidle.
A Pininfarina vystavil letos v Ženevě i civilní auto (H 600) s podobným pohonem (jen turbínky plynové) a dojezd je také 1000 km.