Novinky
na čarodějnice, je potřeba protlačit dražší varianty pohonu a nacpat lidi do hromadné dopravy. Ovčany je potřeba bombardovat zaručenými zprávami a vést jejich lehce zmanipulovatelné mozečky.
Atmo indirect benzin je odkedy drahsia varianta pohonu ? Co si spapal ?
Náhodou, to dělaj moc dobře. Podívej jak si v usa z bohatých eu koncernů nahrabou😊 u VW to začalo a kdo ví kde to skončí. A takovej Fiat s tím bude mít větší problém než němci...
A kdo si myslíš sedí dnes na těch ministerstvech? Samé zelené mozky, vymyté zelenými levicovými profesory na univerzitách.
Jen potvrdili to co už se dávno ví.
Takže zatím co se hrotí NOx u dieselů, nechávají se emise pevných částic u TSI a podobných motorů bez povšimnutí, protože diesel je přece špatný a benzín je to dobro.
Based on a three-year study of toxic and environmentally relevant pollutants from gasoline direct injection (GDI) engines, Swiss researchers have concluded that some GDI engines emit just as many soot particles as unfiltered diesel cars did in the past. Further, the GDI particles carry numerous carcinogenic substances. Based on this current data, they recommend that particulate filters be mandatory for GDI engines.
celý článek na www.greencarcongress.com
Takže zatím co se hrotí NOx u dieselů, nechávají se emise pevných částic u TSI a podobných motorů bez povšimnutí, protože diesel je přece špatný a benzín je to dobro.
Based on a three-year study of toxic and environmentally relevant pollutants from gasoline direct injection (GDI) engines, Swiss researchers have concluded that some GDI engines emit just as many soot particles as unfiltered diesel cars did in the past. Further, the GDI particles carry numerous carcinogenic substances. Based on this current data, they recommend that particulate filters be mandatory for GDI engines.
celý článek na www.greencarcongress.com
neplacej nesmysly a nauc se aspoň zaklady anglictiny
od zari budou muset mit nove homologovany benzinovy primovstriky nespis GPF, tak nelzi, ze se saze u benzinu nechavaji bez povsimnuti.
jak se vyresil problém jedu NOx u naftaku?
jednoduse - limit se zved 2.1x, takze ještě horsi nez u benzinovy euro3 z roku 2000.
to je opravdu sqely reseni
od zari budou muset mit nove homologovany benzinovy primovstriky nespis GPF, tak nelzi, ze se saze u benzinu nechavaji bez povsimnuti.
jak se vyresil problém jedu NOx u naftaku?
jednoduse - limit se zved 2.1x, takze ještě horsi nez u benzinovy euro3 z roku 2000.
to je opravdu sqely reseni
Milá EÚ! kedy prestanete robiť zo seba šaškov, a zažalujete výrobcu operačného systému + vládu kde má sídlo za nedovolené odpočúvanie/sledovanie ?!!!? Alebo fakt z nás EÚ parlament robí hlupákov?!!! A toto je cesta ako znížiť najviac zadĺženej krajine na svete dlh?!!! Vojnový zločinci a teraz už aj megaekonomický zločinci... no to sa Brusel na toto svinstvo pozerá?!! Fuj...
Také si nikdy neopomeneš plivnout jedovatou slinu. No, když se ti uleví..... 😉
A vysáli z toho zadarmo co se dalo, no tak holt budou muset USA vládě ten zbytek doplatit. Oni si to ošéfovat umí >😁
Aneb každej chvilku tahá pilku
To by se tam museli jinak chovat.
Americká vláda do ztrátových automobilek v USA cpát peníze nebude věčně.. >😒]
Bohužel, když si dnes koupíš, já nevím, třeba nového rollse, už není pravidlem, že musíš být aristokrat, Picasso nebo Caruso s Pavarottim dohromady. Nemusíš mít smoking a řidiče, klidně v něm můžeš jezdit v lacláčích a táhnout za ním vozejček. Tím chci říct, že máš-li na to koupit si dort, kup si ho, sežer jen tu třešničku a zbytek hoď do popelnice. Nikdo tě nebude soudit, nebude se na tebe opovržlivě dívat, že plýtváš, šlapeš po tradicích nebo poškozuješ značku toho dortu.
Hodnoty jsou dnes jinak seřazené a tradice s historií nikdo už moc nežere, pokud se náhodou nehodí do nějaké reklamní kampaně.
Ne, že bych z toho měl zrovna radost, ale beru to na vědomí. Tím velkým HAHA si tak maximálně ulevíš, nezměníš nic a ani neodradíš žádného potencionálního kupce Fiata, stejně, jako Áda Renaultu.
A ruský stroje mam rád bokem k tomu. Co ti na tom přijde divnýho?
Ale krom propadáků typu Dart, 200 toho moc nepřevedli.
Obludné Cheroke a novou Pacificu a nový Compass. A přelepili loga na dodávkách Fiatu a dali do nich benzínový motor a to jim ještě trvalo asi 4 roky 😄
dnes to zacina docházet mnohym dalším
jen ty mas stále vydunenej mozek
Neviem z čoho si vydedukoval svoju poslednú vetu, ja som 6 rokov naspäť bral bazárovku a podstatný bol aktuálny technický stav a fakt že súČasné benziňáky boli v plienkach. Ale kľud, ja chápem, že ty to nepochopíš >😒] >😒] Mimochodom, majiteľov LPG si označil za kolenovrtov, pričom pre nich si ty obyčajné prasa, ktoré nás vydymuje sadzami a oni sú tí ekologicky mysliaci :-! A len na záver, už mám objednané nové auto , súčasnému odbíjajú posledné hodiny...
v 2010 kdy sem to kupoval se nikde PM z benzinaku neresily, resily se jen saze z naftaku a byly zminky o NOx. tehdy byl primovstrikovej benzin z hlediska emisi jednoznacne lepsi nez naftak a plati to doted
LPG sem za kolenovrty nikdy neoznacoval, naopak (komplikovana) moznost predelani na LPG byl jeden z dalších duvodu proc sem sel do benzinu pro pripad, ze by ceny benzinu(/nafty) sly nekam k 50kc/litr, coz nejaky prognozy zminovaly, a je fakt, ze když sem tankoval litr za 40, tak sem uz skripal zubama...
Máš mizernú pamäť, alebo len selektívne zabúdaš. Lpg sme spolu riešili a tam si sa dušoval, že nie si kolenovrt 😉 . Mimochodom to auto som mal v dobe , keď cena phm, resp.benzínu atakovala odspodu 1,7€, čo je na staré slovenskokredity kúsok cez 51 korün...
nevim kolik stal benzin na slovensku, tady kolem 40kc nekdy v lete 2012 a k tehdejšímu kursu 25kc/E je tech tvých 1.7E 43kc, takze do 50kc ještě daleko
kolenovrt je oznaceni pro toho kdo jezdi naftakem, me v soucasnosti nestoji za to o LPG vůbec uvazovat
Ak sa mi bude moc chcieť, tak ti dohľadám tvoje slinty o lpg a kolenovrtoch, aj keď v mixe svojho bývalého lpg a dízlu som bol menším eko prasaťom ako ty. Už čoskoro budem z výfuku chŕliť sadze na okoloidúcich >😁
VW však 1,8 moc nepoužíval (používal svou 1,4 TC, měla 103-125 kW, v rychlých prccích 132-136, ale tyhle verze jinam nedávali; 1,8 nastoupila, když už byl TC prakticky mrtvý) a Škoda měla jako MPV leda Roomster, kde snad také nebyla. Snad jediné MPV skupiny, které mělo 1,8 TFSI (a také 2,0 TFSI), byla Altea.