Design
spicka odchazi z evropy tak i firmy jako je bmw sahnou po tom slovenskym odpadu
cina ma dnes uz aj na trhu zaujimavejsie vozy ako ta nasa cela uzasna europa 😉 ktora si stale mysli ze je automobilovy pupok sveta ... pritom to uz davno neplati...
skoda napriklad takej mazdy CX-4... alebo nejake mitsubishi pajero sport... a mnoho dalsich ...
bmw uz potrebovalo zmenu.. jeho dizajn je podla mna v poslednych rokoch uz nie moc podareny ..to nove bmw 1 hatch je dnes uz doslova zrudicka ( pritom prva generacia bola krasna ) .. i8 a i3 su takisto nie moc pekne .. nepaci sa mi vlastne ani to ich MPVecko a a ani jedno ich SUVecko ( pritom taka prva X5 bola pekna .. lenze na tu sucasnu uz rozplacnutu amorfnu priseru sa neda ani pozerat.. neskutocne hebedo bez kuska elegancie ) ... a vobec celkovo to tam chce novy cerstvy vietor ... mne sa pacili Banglove kusky ( jeho 5er je dodnes neprekonana ) aj tie este pred nim z 90 rokov.. ale tie niektore sucasne tluste rozplacnute s megaladvinami ved na to sa neda ani pozerat... tak snad to Jozko to tam da do poriadku a bmw bude opat aj krasne nielen vykonne :yes:
skoda napriklad takej mazdy CX-4... alebo nejake mitsubishi pajero sport... a mnoho dalsich ...
bmw uz potrebovalo zmenu.. jeho dizajn je podla mna v poslednych rokoch uz nie moc podareny ..to nove bmw 1 hatch je dnes uz doslova zrudicka ( pritom prva generacia bola krasna ) .. i8 a i3 su takisto nie moc pekne .. nepaci sa mi vlastne ani to ich MPVecko a a ani jedno ich SUVecko ( pritom taka prva X5 bola pekna .. lenze na tu sucasnu uz rozplacnutu amorfnu priseru sa neda ani pozerat.. neskutocne hebedo bez kuska elegancie ) ... a vobec celkovo to tam chce novy cerstvy vietor ... mne sa pacili Banglove kusky ( jeho 5er je dodnes neprekonana ) aj tie este pred nim z 90 rokov.. ale tie niektore sucasne tluste rozplacnute s megaladvinami ved na to sa neda ani pozerat... tak snad to Jozko to tam da do poriadku a bmw bude opat aj krasne nielen vykonne :yes:
Uspesny cinan ktery se vysvihne si i dnes jako znameni uspechu a prestize poridi evropske auto...
Ty jsi napsal špička? A při tvé nenávisti ti tohle nevadí?
"V roce 1999 nastoupil de Silva na stejnou pozici ve španělské automobilce SEAT. Pod jeho vedením vznikla nová filozofie "auto emoción", která znamenala přechod od výroby laciných automobilů ke sportovněji pojatým modelům. Tento designový směr se poprvé předvedl na konceptu Tango v roce 2001 a v sériové výrobě ho následovala Ibiza z roku 2002.
V roce 2002 de Silva povýšil na šéfdesignéra tehdejší skupiny značek Audi, SEAT a Lamborghini. Výsledkem jeho práce je například maska single-frame, která se poprvé objevila na konceptu Nuvolari quattro a v současné době je jednotícím prvkem všech modelů Audi. Jeho vliv se prosadil v návrhu modelů A4 a A3 Sportback. Výsledkem jeho práce pak jsou modely A6,Q7, TT a A5. V tomto období de Silva pracoval také na trojici Seatů Altea, León a Toledo.
Na počátku roku 2007 ho nový předseda představenstva VW Group Martin Winterkorn jmenoval šéfdesignérem celé skupiny. V této funkci vystřídal Murata Günaka, u Audi naopak de Silvu nahradil Wolfgang Egger. Jako šéfdesignér celé skupiny VW de Silva zatím změnil čtyři Günakovy návrhy - Tiguan, Passat CC, Scirocco a Golf VI."
"V roce 1999 nastoupil de Silva na stejnou pozici ve španělské automobilce SEAT. Pod jeho vedením vznikla nová filozofie "auto emoción", která znamenala přechod od výroby laciných automobilů ke sportovněji pojatým modelům. Tento designový směr se poprvé předvedl na konceptu Tango v roce 2001 a v sériové výrobě ho následovala Ibiza z roku 2002.
V roce 2002 de Silva povýšil na šéfdesignéra tehdejší skupiny značek Audi, SEAT a Lamborghini. Výsledkem jeho práce je například maska single-frame, která se poprvé objevila na konceptu Nuvolari quattro a v současné době je jednotícím prvkem všech modelů Audi. Jeho vliv se prosadil v návrhu modelů A4 a A3 Sportback. Výsledkem jeho práce pak jsou modely A6,Q7, TT a A5. V tomto období de Silva pracoval také na trojici Seatů Altea, León a Toledo.
Na počátku roku 2007 ho nový předseda představenstva VW Group Martin Winterkorn jmenoval šéfdesignérem celé skupiny. V této funkci vystřídal Murata Günaka, u Audi naopak de Silvu nahradil Wolfgang Egger. Jako šéfdesignér celé skupiny VW de Silva zatím změnil čtyři Günakovy návrhy - Tiguan, Passat CC, Scirocco a Golf VI."
Alfou 156 si Walter de Sylva postavil nesmrtelný automobilový pomník! Jen je škoda, že vedení Fiatu jeho odchod k VW nevydýchalo a coby pomstu jeho jedinečné automobilové dílo nechalo zprznit nepovedeným faceliftem od Giugiara, který si jej na autě dokonce drze podepsal štítky na blatnících.... Jinak Ital Design miluju, ale tímto se mě silně dotkl! ;-\ 😒 😢 8-s
Ostatně, jaký úžasný model navrhl mistr de Silva u VW? 3...2...1...0 - žádný, ano, správně. Ale za to fakt Brusel nemůže, pouze připosr..nost koncernových šéfů.