Ojetiny
twistedTSD
5
Ojetý hybrid mi dává mnohem větší smysl než ojetý moderní diesel.
Přejít do diskuze
No, ty se směješ, ale obecně jsou ojeté hybridy bezproblémová auta a tohle CR-Z může za zlomek své původní ceny dávat mnohem větší smysl, než když bylo nové.
Moje řeč, navíc když člověk pomine trochu horší dynamiku, tak tohle auto skvěle sedí, a může přinést solidní zážitky.
noo urcite lepsie ako nejaky 3dv hatch dieslak, ma to liftback zadny kufor, sklapatelne sedacky, celkom prakticke vozitko a spotreba okolo 6 aj s tazsou nohou super... myslim ze dobra konkurens na tie male dieslaky ala fofo 1,6 tdci alebo kdejake pažoty a c4ky s 1,6hdi atd...
tym malym dieslom v zrychleni nad 100kmh nakopne prd el [odkaz]
dobra kara
tym malym dieslom v zrychleni nad 100kmh nakopne prd el [odkaz]
dobra kara
V roce 2011 jsem CR-Z ve verzi Sport řídil a velice mě podvozek a chování auto překvapilo, ve stejný týden jsem měl půjčený i Citroen DS3 s 120ps a Mini Cooper také se stejným výkonem a Honda vyhrála, podvozek byl nejlepší, interiér zajímavý a kaplička přístrojů naprosto futuristická v té době
Co mi na autě vadí, tak výkon elektromotoru je malý, po faceliftu se to trochu zlepšilo ale pořád malý výkon a motor je na přední nápravě což je obrovská škoda, na zadku by byl lepší, přenos síly by byl lepší a byla by to defakto pseudo 4x4
Osobně se mi myšlenka nahrazení turba elektromotorem líbí
O CR-Z vážně uvažuji o koupi ojetiny na denní ježdění po Brně a mimo něj
Na hybridní ústrojí a baterie dává Honda záruku 8 let, jen tak pro info
Co mi na autě vadí, tak výkon elektromotoru je malý, po faceliftu se to trochu zlepšilo ale pořád malý výkon a motor je na přední nápravě což je obrovská škoda, na zadku by byl lepší, přenos síly by byl lepší a byla by to defakto pseudo 4x4
Osobně se mi myšlenka nahrazení turba elektromotorem líbí
O CR-Z vážně uvažuji o koupi ojetiny na denní ježdění po Brně a mimo něj
Na hybridní ústrojí a baterie dává Honda záruku 8 let, jen tak pro info
Hej, cisla akumlatora a el motora nie su nijak extremne, prakticky je akumlator na cene 4 vstrekovacov...
Tak zrovinka ji ted panmame prodavam. Kdybych nepotreboval vzadu misto pro deti, tak si ji okamzite beru. Dneska uz jsou vsichni zblby z cisilka pred zkratkou "kW", ale o tom dobre auto neni. Absolutni spolehlivost, radost z rizeni a prekvapive pohodlny, lec vyvazeny podvozek. To jsou duvody, proc je toto auto zajimave.
Za zlomek své původní ceny může dávat smysl kde co, faktem je, že cr-z je auto, které minulo cíl jako málo co. 😉
ano ta zlava bola preto,ze bol o nu fantasticky zaujem >😁 >😁 ...a prosim kto si tu kupi ojazdeny hybrid >😒] >😒]
Skvěle vypadá? Dělá radost? > Děláte si legraci. Skvěle rozhodně nevypadá a radost nedělá, protože si ji skoro nikdo nekoupil, takže nemá komu.
jako nová CR-Z neměla žádnou váhu, ale jako ojetá za třetinový prachy v dobrým stavu, to už je jiný pošušňáníčko
2425mm ( kdesi na urovni citiga ) vyznieva ako docela kratky zvlast v kontexte 4080mm dlhej kasne co je na dlzku viac ako ma clio s razvorom 2589mm ... takze v tejto honde to doslova smrdi megaprevismi 😒 do mesta to teda nebude ziadna slava mat vpredu super nizky a meter dlhy predny previs... pride prvy vyssi obrubnik a clovek takuto eko hondu asi velmi rad vymeni za podobne velky captur
ono byt rychly a zabavny ale zaroven jazdit ekologicky a zadarmo to nejde dohromady... inak kasnou to nebolo skarede auto .. je vcelku nizke kompaktne a neokukane... sem tam som par tychto aut videl ale je ich ozaj velmi velmi malo ... navyse ani cena tohto auta nebola moc lakava ... ja si za podobne peniaze uz totiz viem predstavit scirocco alebo nieco na styl pro_ceedu ( teda nejaky trojdevrak )