Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
No neviem. Na britských weboch som čítal, že vedenie BMW je nespokojné s predajmi 5GT. Tak zrejme marketing prišiel s geniálnym nápadom: spravme to isté auto, ale zaraďme ho číselne o triedu vyššie, možno to zaberie.
Každopádne čísla nepustia, rázvor rovnaký, šírka a výška, len dĺžka v rámci medzigeneračnej zmeny drobek väčšia. Aj na pohľad ale ide len o evolúciu doterajšieho konceptu, nič, čo by prinútilo potenciálneho záujemcu povedať si: to je úplne iné, 5GT sa mi nepáčilo, ale toto je podstatne krajšie. Možno ten zadok pôsobí o máličko štíhlejšie: [odkaz] vs [odkaz] ale stále je pomerne neforemný a zozadu je 6GT rovnako obtlstlá, ako 5GT, ťažko ich rozlíšiť: [odkaz] vs [odkaz]
Ono koncept praktického 5-dverového liftbacku, ktorý konečne ponúkne priestor hodný vyššej strednej triedy je fajn; ale to prevedenie nie je úplne ono a domnievam sa, že 6GT nebude nejak citeľne úspešnejšie, ako 5GT.
Každopádne čísla nepustia, rázvor rovnaký, šírka a výška, len dĺžka v rámci medzigeneračnej zmeny drobek väčšia. Aj na pohľad ale ide len o evolúciu doterajšieho konceptu, nič, čo by prinútilo potenciálneho záujemcu povedať si: to je úplne iné, 5GT sa mi nepáčilo, ale toto je podstatne krajšie. Možno ten zadok pôsobí o máličko štíhlejšie: [odkaz] vs [odkaz] ale stále je pomerne neforemný a zozadu je 6GT rovnako obtlstlá, ako 5GT, ťažko ich rozlíšiť: [odkaz] vs [odkaz]
Ono koncept praktického 5-dverového liftbacku, ktorý konečne ponúkne priestor hodný vyššej strednej triedy je fajn; ale to prevedenie nie je úplne ono a domnievam sa, že 6GT nebude nejak citeľne úspešnejšie, ako 5GT.
Vidím to stejně, to auto se povedlo zeštíhlit zepředu i z boku, ale tam, kde byl největší problém, tedy zezadu, je to pořád nevzhledná tlustá hrouda.
[odkaz]
[odkaz]
Jj, to je asi najhorší pohľad.
Takhle, pro mě určitě lepší než 5GT, možná to celkově není krasavec pro všechny, mě ale vůbec nevadí a oceňuji kompaktněji udělané detaily proti novým sedanům.
Skoro každé auto má nějaký úhel, kdy mu to nesluší, nebo to není uplně ono. Celkově mi 6GT příjde o hodně lepší, než předchůdce 😄
To je pravda, jen kde u hezkeho auta budes hledat tezko ten jeden uhel kde mu to neslusi, u nehezkeho auta te bude cekat stejne trapeni pri hledani toho jednoho uhlu z ktereho to ujde. A 6GT se furt radi spis k tem ktere clovek bude muset umet vyfotit aby nevypadali tluste...
...asi jako aktualni mondeo rekl bych. >😁
...asi jako aktualni mondeo rekl bych. >😁
Tlusté = bytelné >😒] Nekaž mi to >😁
Uvidím až po setkání s 6GT naživo. Ostatně, nejhezčí vždy bude klasický sedan 3er... ten moc na pochybách nenechá nikdy nikoho 😄
Uvidím až po setkání s 6GT naživo. Ostatně, nejhezčí vždy bude klasický sedan 3er... ten moc na pochybách nenechá nikdy nikoho 😄
Presne Mondeo ma napadlo. Ak niekto hodnotí Mondeo ako obtlstlé a toto ako pohľadné, tak má evidentne dvojitý meter.
je to kusok taky akoby dobrodruh cestovatel s batohom ... na trhu stale ale posobi ako sam vojak v poli... o to viac ma prekvapuje ze bmw sa oplati taketo nieco nadalej vyrabat a vyvijat... kedze predpokladam ze nejake super predaje 3GT aj 5GT dodnes nema... navyse u premioviek uz predpokladas aj akusi konzervativnost.. s tymto proste ako manazer stejne neprides... klasicka 5ka tu bude vzdy prva volba .. a rodina si tiez kupi pre zmenu radsej kombika 5ku ( alebo rovno X5 ) ako taketo nieco "kompromisne" .... neviem... a zvlast s prichodom premiovych SUV je podla mna zaber takehoto GTcka na trhu este slabsi a mat tie neskutocne peniaze tak asi zvolim levante alebo nieco ako Q7...
PS: inak jedno levante uz u nas jazdi.. jedno cierne som uz videl a to uz nie len raz ... je fakt brutalne .... ktovie odkial je.. aj ked v blave uz tusim u nas maserati predajnu ma
PS: inak jedno levante uz u nas jazdi.. jedno cierne som uz videl a to uz nie len raz ... je fakt brutalne .... ktovie odkial je.. aj ked v blave uz tusim u nas maserati predajnu ma
Souhlas se vsim co pises a jeste dodam, ze ve snaze pomoci si k vyssim prodejum prislo k preznaceni, ktere zase jednou jeste vic komplikuje a zamotava uz tak absolutne zadny smysl nedavajici znaceni v modelech BMW.
Kazdopadne pri prvotnim zahlednuti nadpisu:"BMW 6 GT oficiálně: Pohlednější nástupce 5 GT je tu!" byla prvni co mi probleslo hlavou hlaska z cerveneho trpaslika: Podle všeho máme posledních tři tisíce pytlíků na zvracení. To nemůže stačit.
>😁 Vysledek teda nakonec neni tak zly jako v minule generaci, ale ze by z toho dnes bylo pohledne (nedejboze stihle pusobici) auto, to za me ee.
Kazdopadne pri prvotnim zahlednuti nadpisu:"BMW 6 GT oficiálně: Pohlednější nástupce 5 GT je tu!" byla prvni co mi probleslo hlavou hlaska z cerveneho trpaslika: Podle všeho máme posledních tři tisíce pytlíků na zvracení. To nemůže stačit.
>😁 Vysledek teda nakonec neni tak zly jako v minule generaci, ale ze by z toho dnes bylo pohledne (nedejboze stihle pusobici) auto, to za me ee.
Jo, jo, člověk si musí vzpomenout na to odůvodnění, když to rozdělovali. Prý příliš modelů v jedné řadě. 😄 Takhle budeme mít tři a tři a bude to super [s německým přízvukem]. 😄 Ten, koho napadlo dát AT do 2er, pak musel být přímo génius. Možná časem přesunou všechny modely z páté do šesté a ze třetí do čtvrté. >😒]
Souhlas, modelové třídy, řazení, zmatek. Je to samej "derivát", a pak se člověk jen diví. Kdo vyloženě nesleduje dění u bmw se v tom prostě ztratí. Podobně u MB, všechny ta cla, gla, gle... >😁
"Je to samej "derivát", a pak se člověk jen diví."
A na to je už i "integral" lék -> KIA Stinger! >😒]
A na to je už i "integral" lék -> KIA Stinger! >😒]
Zřejmě jsi nemyslel AT jako automat, proti tomu bych u 2er v zásadě nic neměl.... 😉
Ale vážně, schovat Active a Grand Tourer mezi "jedničková" kupátka a kabria - to vyžaduje opravdu neortodoxní způsob myšlení. >😒]
Ale vážně, schovat Active a Grand Tourer mezi "jedničková" kupátka a kabria - to vyžaduje opravdu neortodoxní způsob myšlení. >😒]
A to nedlouho před tím říkali, že jen 1er přejde na FWD, 2er zůstane RWD (bylo to myslím v souvislosti s přeznačením, jak to pak bude dávat smysl). Sure. >😁 MPV měli vystrčit mimo klasické řady, stejně jako SUV.
3_diamanty
vyzera to uz konecne lepsie .. akoby predosla 5GT zasla do lekarne po degasin ... lebo zrazu ta jej plynatost a nafuknutost je uz fuc... fakt teraz to posobi uz stihlejsie ... aj ked tie zadne partie su stale kusok rozporuplne ... mne ale stejne pride ze tento typ kasne zvlast este u premie ma dost uzke spektrum posobenia na trhu a kto chce nieco robustne a zvysene pojde stejne radsej do X5 a kto pre zmenu chce zase limuiznu tak zoberie klasicku 5ku predsa ... ja priestor na tieto GTcka tu ako moc nevidim a popravde na ceste v reale som 3GT snad este ani nevidel dodnes.. a vacsie 5GT vidim tiez asi tak 3 krat do roka aj to mozno jeden a ten isty tmavy kus .. fakt by ma zaujimalo ake cisla v eu predavaju tieto vozy.. musim kuknut 😉
Degasin si budu muset vygůglit >😁
na pultoch lekarni je toho plno.. degasin.. espumisan a ja neviem co este... a snad aj rohypnol tam bude ale ten uz asi volne nekupis 😄
cesta je v stihlosti... a 5GT bolo fakt tazkopadne .. a mne prislo snad aj masivnejsie ako 7micka... neskutocne prapodivne auto .. s bocnym megapontonom .. tam aj 19tky vyzerali male
cesta je v stihlosti... a 5GT bolo fakt tazkopadne .. a mne prislo snad aj masivnejsie ako 7micka... neskutocne prapodivne auto .. s bocnym megapontonom .. tam aj 19tky vyzerali male
praděda7
ale proč to dělají tak šíleně dlouhé.....kdybych s tím jel dnes ráno do Lídlu pro croasanty, tak tam ještě teď manévruju, abych se odtud dostal. I s Yarisem to bylo o držťku.... 😉
No, do Lidlu na "croasanty" to překvapivě není úplně to pravé ořechové..., ale zase jich tam vejde hodně. >😁
>😁 Taky to tak vidím - s takovým autem do LIDL-u zajeti, to je na pokutu za překračování několika úrovní kastovního řádu. Neřeknu skočit si na kafe do Vídně.... :-!
Tož bacha..."testoval" jsem po světě spoustu croasantů, ale ty v Lídlu patří, dle mé a chuti mojí soudružky manželky, mezi ty nejlepší. I v McCafé jsou croasanty na úrovni. Parkoviště bylo bohužel vyznačené už v roce 1991 pro tehdejší motorizaci. Ale i X5 jsem tam jednou viděl parkovat. Ale jen jednou... 😉
Předpokládám, že mluvíš o brněnském Lídlu v Líšni. Tam máš úplně jedno s čím zajedeš, ta příjezdová závora je nemilosrdná, nechápu, kdo vymyslel ten nájezd ze šikma. A jezdíš tam nejspíš proto, že ty croissanty jsou v Lídlu fakt luxusní, stejně jako spousta dalších produktů😊
>😁 >😁 >😁 Vidím, pán je gurmán..... 😉
Nikoli, gurmet... 😉
Jsem zmaten - gourmand nebo epicure či gourmet? 8-s
To byla narážka na "past na snoby"😒br />
[odkaz]
😉
😉
Za totáče se tady slovo gurmán vyskytovalo jen mezi těmí, co měli známého řezníka.... >😁
ehm, ehm...já jsem byl řezník. >😒] Narážka na ten vtip jak se potkají tři trestanci na sibiřském gulagu.... znáš to?
Neznám, ale věřím, že jestli byl v gulagu i řezník, tak to musel být opravdový břídil.... 😉
Tři chlapi na Sibiři, po deseti létech se osměli jeden a ptá se, co se stalo.
Ten první říká "Já jsem byl proti Makarenkovi. A ty, za co?" Ten druhy odpovídá "Já jsem byl pro Makarenka". Ted se ti dva kouknou na toho třetího... a ten roztřeseným hlasem na pokraji pláče říká "Ja jsem Makarenko". :-!
Ten první říká "Já jsem byl proti Makarenkovi. A ty, za co?" Ten druhy odpovídá "Já jsem byl pro Makarenka". Ted se ti dva kouknou na toho třetího... a ten roztřeseným hlasem na pokraji pláče říká "Ja jsem Makarenko". :-!
V Líšenském Lídlu jsem ještě nebyl, ale věřím, že product (croissant francouzky a croasant česky), bude kvalitou ten samý, vše původem z Německa. I koblihy jsou vynikající. A ano, jsou dopékané z rozmraženého polotovaru. Ale na konečné kvalitě to definitivně neubírá. Dále. Nad zbožím v Lídlu spousta lidí ohrňuje nos, ale je to nakonec jejich škoda, protože průzkumy ukazují, že potraviny v Lídlu jsou v normě. I zelenina a ovoce po "kulhajícím" začátku jsou dnes na úrovni, snad i nad úrovní sesterského Kauflandu.
Obecně, mezi subjektivně vnímanou chutí a objektivní kvalitou může být někdy i poměrně výrazný rozdíl.
"Nad zbožím v Lídlu spousta lidí ohrňuje nos...." BTW, Babišovy koblihy jsou ty nejlepší >😒] Nějak moje snobství se nepřenese nad tím, že si v LIDL můžeš koupit vrtačku, trenýrky nebo tvuj oblíbený croasant. Já su rozmlsaný spratek obchodem Trader Joe´s, což už dneska jsou taky němci, ale z konkurenčniho ALDI. Ale odbočili jsme od BMW.... zde popisovaný model bych nechtěl. Fakt ne.
Aldi znám. Tyto SM se vyskytovaly i v Austrálii. Řekl bych, že Lídl je na o kapánek vyšší úrovni. Ale ani tam ti zboží baba u kase nedávala do pytlíků. V Saveway i u Coles ti zboží balili a třídili dle druhu zboží. To mojí soudružce manželce tady moc chybí......řekl bych, že ji to přímo serree.... 😉
pravda, gurmán, to jest žrout, to já jsem. s tím gourmetstvím je to slabší, kopi luwak střídám s turkem a pravý kaviár mi v lednici vydrží dva roky po e😜iraci, zatímco jitrnicový prejt tam nevydrží ani dva dny😊
btw. ten tvůj jmenovaný Trader Joe je v améru? Tak to jsi mně opravdu pobavil, žít ve státech, kde je povoleno resp. běžnou normou přikrmovat dobytek trenbolonem a podobnýma srandama, kde se dojnice vylepšují růstovým hormonem pro vyšší dojivost a vykládat o tom jak jsi rozmlsanej - no to teda jo😊
ale vrtačka na krámě tě pobuřuje :yes:
btw. ten tvůj jmenovaný Trader Joe je v améru? Tak to jsi mně opravdu pobavil, žít ve státech, kde je povoleno resp. běžnou normou přikrmovat dobytek trenbolonem a podobnýma srandama, kde se dojnice vylepšují růstovým hormonem pro vyšší dojivost a vykládat o tom jak jsi rozmlsanej - no to teda jo😊
ale vrtačka na krámě tě pobuřuje :yes:
Vše co žereš je GM. Docela možné, že kdyby nebylo GM, tak ses ani nenarodil... :-!
Ctihodny kmete, mluvim o hormonech, rustovych i pohlavnich, kterezto jsou vsude na svete zakazane, jen v USA zcela bezne. Pichat zvireti anabolika, aby z neho byl kulturista, ktery ma vic svalu = vic cisteho masa se mi jevi jako ujete. Cpat do kravy rustovy hormon, aby vic nadojila, to je zhovadilost. Nic takoveho se nikde na svete nesmi, jen v USA ano.
Brumbal
Kdo chce 7er jako prostornejsi coupe je idealni 6 GT. Atypicka vyjimka neni pro kazdeho ale pro individuality.
jozephko
Ono by sa to malo skôr asi menovať BMW 7 GT, ale to by nebolo pre sedmičku moc dobré. Podobne ako predchádzajúca 5 GT je aj súčasná postavená na podvozku BMW 7 - majú úplne rovnaký rázvor 3070 mm. Dokonca aj prechádzajúca 5 GT a predchádzajúca sedmička mala ten istý rázvor.
Bavoráci asi namiesto úplne nových modelov robia len veľké facelifty. Pretože to isté je aj u novej BMW X5 - má rovnaký rázvor ako predchádzajúca a podľa fotografií sa zdá, že aj tvar dverí je ten istý.
Bavoráci asi namiesto úplne nových modelov robia len veľké facelifty. Pretože to isté je aj u novej BMW X5 - má rovnaký rázvor ako predchádzajúca a podľa fotografií sa zdá, že aj tvar dverí je ten istý.
Bubáq
GT6 je o něco hezčí, než pětka GT, ale ne zas o tolik, o kolik evropská část motoristických fandů doufala... Přitom z připojené galerie je zřejmé, že designeři jsou si vědomi, ve kterém místě je gétéčko nejméně sexy: překvapivě nejde o onu tolik kritizovanou záď (pravděpodobně míněno pod spodním okrajem zadního okna), ale o oblouk střechy. Pokud se podíváte na snímky 64 a 65, zřetelně uvidíte profil úplně jiného auta, které by směle mohlo nést "GT" ve svém názvu. Jeho střecha má sportovní profil, nízký, téměř plochý protáhlý oblouk, který tolik chybí sériovému provedení. Jeho vepředu do výšky vytažený tvar totálně kazí celý vzhled auta. (Mimochodem, úplně stejně jako u X6 a X4).
Už od dob 5GT si olámu hlavu, proč tento evidentní přešlap designéři udělali. Nemám žádnou jinou odpověď, než tuto: asi se to tak líbí Číňanům.....
Už od dob 5GT si olámu hlavu, proč tento evidentní přešlap designéři udělali. Nemám žádnou jinou odpověď, než tuto: asi se to tak líbí Číňanům.....
Tlustou bertu chtěli udělat v nové generaci štíhlejší, to se jim povedlo, bude-li uvnitř prostorově shodná s 5GT a mít reálně větší kufr, pak zatleskám, protože to už není hnusné, ale pohledné auto. Nestavěli konkurenci A7, ani v první ani v druhé generaci. Jestli se to jmenuje 5GT nebo 6GT je nepodstatné, je to jen nová generace téhož.
Nie, ako povedal foe, je to len "menej škaredé", ale stále pomerne nevzhľadné a kto si to kúpi, kúpi si to napriek vzhľadu, a nie preň.
Já v tomhle [odkaz] a v tomhle [odkaz] rozdíl ve štíhlosti vidím docela výrazný, delší a nižší předek, protaženější zadek, hrana kufru končí o dost níž než u 5GT.
Jako jezdec souřasné GT5 musím říct, že se mi design líbí, asi největší mínus vidím v hmotnosti a jakési těžkosti v rychlostech do 100 km, ani jízdní komfort není (zdaleka) jako u nové 5er. Pokud tohle vylepší (a vypadá že by mohli), bude GT6 výborná volba.
Twindoor jsem za 2 roky nevyužil. Kufr je mínus v salonu, v praxi neomezuje oproti třeba 5er. Buď jedeme ve dvou a stačí, nebo ve čtyřech v zimě na hory - rakev na střeše to řeší.
Co se málo vyzdvihuje je šířka interiéru, jak GTI kdysi vtipně napsal, za volantem se jde rozvalit, trochu se tam i poflakovat, protáhnout se, vzadu je spousta místa, 3 dětské sedačky se vejdou.
6GT je pro mě firemní dostavník.
Poloha sezení je za mě o něco lepší v zadním oddíle než 7er.
Superb (ideálně sportline) rulez! >😁
To fakt nie je ekvivalent pohodlneho posedu, ten by mal byt rovnaky ako v prednych kreslach v dobre vybavenom mainstreame a budme uprimni s tym sa zadne lavice nedaju porovnavat ani nahodou 😉 Prekvapivo ani vyssia stredna na tom nie je nic moc, ktora vie ponuknut vybavu, ale chyba zase miesto ;-\