Novinky
nippon
6
Tiez ma to zarazilo. Autor si to asi splietol s ovladanim vsetkych kolies.
Přejít do diskuze
Nie "díky za info", ale "prepáčte za školácku chybu, idem sa hanbiť do kúta".
Pretože každý, kto rozlišuje radiacu páku od páčky blinkra musí vedieť, že 4-control je systém natáčania zadnej nápravy a nie pohon všetkých kolies. Toto predsa nemôže byť nová informácia pre redaktora automobilového webu, notabene nie pre šéfredaktora, takže žiadne "díky za info". 8-s
Pretože každý, kto rozlišuje radiacu páku od páčky blinkra musí vedieť, že 4-control je systém natáčania zadnej nápravy a nie pohon všetkých kolies. Toto predsa nemôže byť nová informácia pre redaktora automobilového webu, notabene nie pre šéfredaktora, takže žiadne "díky za info". 8-s
Takovou chybu by skutečný autonovinář nikdy neudělal, to musela přepisovat nějaká brigádnice za pár korun a vám se to nechce ani po ní přečíst. :no: :no: :no:
Jestli to bude tak dobre jako predchudce (coz se bojim ze nebude), tak to muze mit ve znaku klidne pe-nis a bude to pecka. Staci se podivat, kolik jich - a jak rychle - jezdi treba po Nürburgringu.
Akorát cup provedení podvozku asi bude zabiják, pokud by to člověk chtěl používat i jako přibližovadlo 😄
Eště líp = M.M. je exšéf technického oddělení Světa motorů 😄
Nevyzní to nejlíp a fakt to nemyslim jako urážku ale: Od tý doby co odešel ze SM šel časopis nahoru = ACZ naopak do.. >😒]
Nevyzní to nejlíp a fakt to nemyslim jako urážku ale: Od tý doby co odešel ze SM šel časopis nahoru = ACZ naopak do.. >😒]
Zatím to zní skoro jako pohádka. Jsem zvědav na ten pohon 4 kol. 300 koníků si ho zaslouží. Ještě překonat, že to má Ludolfovo čílo ču ve znaku a jdu se s ním projet 😄