Novinky
Souhlasím do puntíku. Doufám, že omladili interiér, ten to potřeboval jednoznačně nejvíce!
Není nejmladší, není nejmodernější, nemá dalších x věcí jako konkurence, ale jedno se musí nechat. Vzhled, motor a zvuk. To je to hlavní co bylo, je a jak se zdá ještě dlouho bude na špici. :yes😒br />
Interiér zůstal stále trochu oldschoolový [odkaz]
Interiér zůstal stále trochu oldschoolový [odkaz]
I když to zní divně, tak současná Maserati nejsou auta pro pozéry, kteří si spíš koupí německou konkurenci našlapanou posledními výkřiky elektroniky, ale pro opravdové fanoušky aut, kteří ocení ty základní součásti, které dělají auto autem.
Přiznám se, že mi imponuje mírná zastaralost - třeba 6° převodovka úplně stačí, zvlášť tomu kdo si občas zařadí pádly, nebo atmosférický motor s ještě nepřímým vstřikováním - čert vem pár desetin litru spotřeby, za ty výhody to stojí (však víme, jak může dopadnout 4,2/5,2FSI...).
Přiznám se, že mi imponuje mírná zastaralost - třeba 6° převodovka úplně stačí, zvlášť tomu kdo si občas zařadí pádly, nebo atmosférický motor s ještě nepřímým vstřikováním - čert vem pár desetin litru spotřeby, za ty výhody to stojí (však víme, jak může dopadnout 4,2/5,2FSI...).
No za mne je to auto hlavně lékem na krizi středního věku, prostě GT. Spíš na prezentaci než sporťák. Ovšem neobyčejně pohledné GT.
Pozér si koupí cokoliv, to není potřeba řešit. Jestli nechali původní otřesný středový panel, tak tím dehonestují celou modernizaci.
Souhlas, ale ty miliony plastových tlačítek na středovém panelu si fakt už mohli odpustit.
Pohledné a ten zvuk. Podobně jako minulé Quattroporte (i když ten čumák byl slabší, nebo možná specifický, acquired taste). Ale interiér, ten mě moc neoslovil, ani když to bylo celkem nové auto.
V kupé by mi také stačilo šest stupňů, ale nebral bych 6HP místo 8HP. Nejde o počet stupňů. Je prostě starší a horší.
ten vyduch na kapote aj tie velke plastove diery v narazniku su kusok "muscle" a na elegantne maserati mi moc nepasuju ( ghibli ma stejne krajsi face ) ale uznavam ze stale je to ako celok moc pekny dizajn navzdory veku ... maserati :yes:
Jinak se jedná o naprosto fantastické auto, já bych si vybral slabší provedení 4,2 s HDM převodovkou (škoda, že už skončilo) - rozhodně nejlepší kombinace co se týká spolehlivosti a nákladů.
Motor zní špičkově, jak umí jen Maranellští s plochou klikovkou a přitom na dálnici točí rozumné otáčky, takže moc nehlučí :yes: