Sice interiér by potřeboval inovovat, to už před dekádou bylo málo... Ale Granturismu za těch deset let design nezestárl a tohle je vážně pecka :yes:
Jinak se jedná o naprosto fantastické auto, já bych si vybral slabší provedení 4,2 s HDM převodovkou (škoda, že už skončilo) - rozhodně nejlepší kombinace co se týká spolehlivosti a nákladů.
Motor zní špičkově, jak umí jen Maranellští s plochou klikovkou a přitom na dálnici točí rozumné otáčky, takže moc nehlučí :yes:
Není nejmladší, není nejmodernější, nemá dalších x věcí jako konkurence, ale jedno se musí nechat. Vzhled, motor a zvuk. To je to hlavní co bylo, je a jak se zdá ještě dlouho bude na špici. :yes:
I když to zní divně, tak současná Maserati nejsou auta pro pozéry, kteří si spíš koupí německou konkurenci našlapanou posledními výkřiky elektroniky, ale pro opravdové fanoušky aut, kteří ocení ty základní součásti, které dělají auto autem.
Přiznám se, že mi imponuje mírná zastaralost - třeba 6° převodovka úplně stačí, zvlášť tomu kdo si občas zařadí pádly, nebo atmosférický motor s ještě nepřímým vstřikováním - čert vem pár desetin litru spotřeby, za ty výhody to stojí (však víme, jak může dopadnout 4,2/5,2FSI...).
Pohledné a ten zvuk. Podobně jako minulé Quattroporte (i když ten čumák byl slabší, nebo možná specifický, acquired taste). Ale interiér, ten mě moc neoslovil, ani když to bylo celkem nové auto.
ten vyduch na kapote aj tie velke plastove diery v narazniku su kusok "muscle" a na elegantne maserati mi moc nepasuju ( ghibli ma stejne krajsi face ) ale uznavam ze stale je to ako celok moc pekny dizajn navzdory veku ... maserati :yes:
toyota gt86 a brz má víc charizma jak tohle a to je smutný to první gt bylo božské a pak se jenom mršilo faceliftama, v dnešní době už je skoro nemožné přijít s něčím novým a revolučním, počkám ještě na víc fotek, zatím je to zklamání