Novinky
Není nejmladší, není nejmodernější, nemá dalších x věcí jako konkurence, ale jedno se musí nechat. Vzhled, motor a zvuk. To je to hlavní co bylo, je a jak se zdá ještě dlouho bude na špici. :yes😒br />
Interiér zůstal stále trochu oldschoolový [odkaz]
Interiér zůstal stále trochu oldschoolový [odkaz]
Souhlas, ale ty miliony plastových tlačítek na středovém panelu si fakt už mohli odpustit.
I když to zní divně, tak současná Maserati nejsou auta pro pozéry, kteří si spíš koupí německou konkurenci našlapanou posledními výkřiky elektroniky, ale pro opravdové fanoušky aut, kteří ocení ty základní součásti, které dělají auto autem.
Přiznám se, že mi imponuje mírná zastaralost - třeba 6° převodovka úplně stačí, zvlášť tomu kdo si občas zařadí pádly, nebo atmosférický motor s ještě nepřímým vstřikováním - čert vem pár desetin litru spotřeby, za ty výhody to stojí (však víme, jak může dopadnout 4,2/5,2FSI...).
Přiznám se, že mi imponuje mírná zastaralost - třeba 6° převodovka úplně stačí, zvlášť tomu kdo si občas zařadí pádly, nebo atmosférický motor s ještě nepřímým vstřikováním - čert vem pár desetin litru spotřeby, za ty výhody to stojí (však víme, jak může dopadnout 4,2/5,2FSI...).
Pozér si koupí cokoliv, to není potřeba řešit. Jestli nechali původní otřesný středový panel, tak tím dehonestují celou modernizaci.
No za mne je to auto hlavně lékem na krizi středního věku, prostě GT. Spíš na prezentaci než sporťák. Ovšem neobyčejně pohledné GT.
ten vyduch na kapote aj tie velke plastove diery v narazniku su kusok "muscle" a na elegantne maserati mi moc nepasuju ( ghibli ma stejne krajsi face ) ale uznavam ze stale je to ako celok moc pekny dizajn navzdory veku ... maserati :yes:
toyota gt86 a brz má víc charizma jak tohle a to je smutný to první gt bylo božské a pak se jenom mršilo faceliftama, v dnešní době už je skoro nemožné přijít s něčím novým a revolučním, počkám ještě na víc fotek, zatím je to zklamání
Jinak se jedná o naprosto fantastické auto, já bych si vybral slabší provedení 4,2 s HDM převodovkou (škoda, že už skončilo) - rozhodně nejlepší kombinace co se týká spolehlivosti a nákladů.
Motor zní špičkově, jak umí jen Maranellští s plochou klikovkou a přitom na dálnici točí rozumné otáčky, takže moc nehlučí :yes: