Systémy konektivity nemusí být nápomocny jen ve chvílích, kdy sedíme za volantem. Své o tom ví majitel odcizené Astry, kterému se vůz díky takové službě v pořádku vrátil zpět.
Souhlasím. Vyhledávací systémy se podle mne používají spíš pro snížení pojistného. Z tohoto úhlu pohledu je tedy otázkou, jestli bude OnStar pojišťovně stačit.
bol zrejme uplny zaciatocnik, alebo sa mu podarilo ukradnut kluce. predpokladam ze v CR a ani na SK zlodej ani nesadne do auta bez rusicky GSM, GPS atd..
Tak hlavně aby to neměli na nějaké bezvýznamné pojistce, kterou klidně můžeš vytáhnout. ;-) Je víc způsobů, jak se na to dá zaútočit. A zloději pak ví o rušičkách a o stínění. U aut se žraločí ploutví (anténami na střeše) by neměl být takový problém odstínit jen antény.
V tomhle případě pak budou pravděpodobně využívat dat z GPS. I triangulace je možná, to však musí provést operátor. Nemyslím si, že by jejich palubní systém využíval nějaké databáze vysílačů mobilních operátorů. Otázka tedy je, jestli mají přístup k poslední známé pozici. To by je ke garážím dostalo.
GPS je lokalizace. Auto je připojené přes GSM modem. Najít dneska místo, které je bez signálu je poměrně náročné. Nehledě na to, že auto se připojí k síti hned, jak se objeví signál.