Ford Mustang byl mezi prvními vozy, jejichž hodnocení organizace Euro NCAP zveřejnila začátkem letošního roku a ohromil tehdy ziskem pouhých dvou hvězd. Nové hodnocení přidává jednu hvězdu navíc.
Zvysnych 38 pridaju pasy na kapote a led osvetlenie :-) Teoreticky este vylesteny znak na chladici moze nieco pridat.
Tiez tym 50k neverim ani nahodou.
Na druhé straně jsem rád, že tam nejsou ta elektronická kurvítka, co dělají vše za řidiče, a jako první v řadě se pokazí. A tež jsem vděčný, že navzdory ochraně chodců si Stang zachoval dlouhou kapotu....nemusí být všechna auta stejná.
Ford asi nepočítal s tím, že Mustang otestují, protože je to okrajový model a EuroNCAP podobná auta prakticky netestuje. Tak se na to vyprdli. Kdo ví, kolik automobilek takhle hřeší.
kupujou ho, že je směšně lacinej - vzhledem k tomu co nabízí ( např. atmo 400PS+, man, RWD i kabrio je to super kauf) a prostě logicky je jasný, že se to někde musí projevit. Jedna z těch věcí je třeba tohle.
Furt je to nějakej odlesk legendy, pěknej zvuk a většina těch kupců si i myslí, že je to skvěle jedoucí (a pro ně asi i je) auto. Tak kdo řeší hvězdy? Kdo řeší, že opravdu dobré hothatche si ho namažou na chleba? nikdo. Sedneš do Stanga, nahryzneš V8 (nebo v nejhorším uplakenj R4) a jedeš v sobotu na vejlet. S pěknou kočičkou (a ta si myslí, jakej je to kuwa sporťák) po pěkný silnici v pěkným počasí. V kabriu ideál. A vo tom to je.
Přesně. Náraz zezadu Mustangem V8 (nebo čímkoliv) do Renaulta Grand Scenic. Nebo Tourana sedmisedadlovýho - klidně. Plně obsazeno - vzadu 2 děti na těch bidlech, ledviny 10cm od nárazníku.
Brrrrr
Radši nedomejšlet
trefils hřebíček na hlavičku. :yes:
Ty 3 hvězdy má ale jen kvůli ochraně dětí. A Mustanga si člověk nekupuje, aby v něm vozil děti. Respektive s těmi zadními sedadly snad musí být jasné, že je to jen totální nouzovka. Docela by mě zajímalo, jak by dopadlo testování ochrany dětí ve 3. řadě sedadel u těch MPV nebo SUV, kde jsou tato sedadla také vyloženě nouzová.
Dal jsem vám všem bez ohledu co píšete po palci :yes: , protože tady nějak převládají :no: a to není dobrý, takovej negativní přístup. Jenom palce dolů - celá diskuse přece nemůže být špatná a všichni nemůžou se všema nesouhlasit v ničem, no nééé?
>:D >:D >:D >:D >:D
Have a nice day!
Tato normativní měření, zvláště v Evropě, jsou někdy zvláštní. Stačí nějaké čidlo a šup máš hvězdu navrch. Až na to, že čidla při té havárce nerozhodují, to raději mít před sebou ten pořádný blok motoru s dlouhou kapotou ;-).
Ale každý podle svého gusta, někdo brrrm ve Stangu, jiný bzuk bzuk v elektrickém BMW ;-).
Co to meleš proboha:) otevřeš mu plíce, objem ničím nenahradí, čím větší objem tím to jde snadněji:)))
To jsou moudra! Ukaž mi jak výfuk a sání udělají 50 kobyl:)
20 přidává KN, krom toho to výrobce i garantuje. Špičkové výfukové soustavy přidávají i více než 30 koní (u Bavoráků to svého času dělal Akrapovič). A to jsem nedělal svody. Ono objem ničím nenahradíš. V USA o těchto věcech nelžou, páč by je hned žalovali.
V případě atmosférického SL600 V12 v úpravě AMG zvedlo jiné sání, jiný program řídící jednotky, jiný kompletní výfuk a pár dalších úprav výkon z 290 na 324 kW, takže možný to je. Ale jdo o definici "drobných" úprav..
Na druhou stranu může možnost převézt děti udělat rozdíl mezi splněním si snu a oželením takového rozmaru. Takže to není od věci. Stejně jako by nebylo od věci testovat ty třetí řady. Ať je vidět, jaký kompromis člověk dělá. Asi tak neumírá dostatek dětí, aby to zavedli. Kupé holt testují úplně stejně jako jiná auta.
Pro dva dospělé to není špatné. Jen ochrana krční páteře nevypadá nic moc.
Přiznám se, že nevím. Nejvíce jsem jel tacho 260. Ještě by to jelo, ale já tam tež mám KN sání a sportovní výfukovou soustavu a to něco přidá (+ 50 k).
Jestli tam je omezovač, tak jde určitě odstřelit, protože kluci si to upravují i daleko radikálněji. Já to nepotřebuju.
Souhlas, facelift MY2018 v USA se mi vůbec nelíbí. A podobné reakce byly asi i v USA, protože u vrcholného modelu Shelby GT350 původní masku pro tento modelový rok zatím zachovali.
No vždyť to je dobře, ať je na co koukat. A tež to ukazuje, že ne každý je fanda evropských pseudoekologických trendů se zmenšováním motorů a unifikací tvarů.
Já jezdil dřív v Mercedesech, ale dnes na cestě C x E x S od sebe nerozeznáš. Stanga na první pohled .